Milloin rakkaus loppuu? Loppuuko koskaan?

EdithPi

Erosin lähes 6 vuotta sitten 10-vuoden suhteesta, kaksi lasta meillä on. Rakastuimme aikoinaan ensisilmäyksellä, sanomatta sanaakaan. Ero oli hyvin vaikea ja raastava, edelleen joka vuosi sinä kuukautena, kun erosimme, tunnen kipua. Ero oli minun pitkän ajan päätös. Yhteiselo ei onnistunut, koin henkistä väkivaltaa ja mustasukkaisuutta niin paljon, että olin todella loppu. Mies ei olisi luovuttanut ja hänellä kestikin huomaattavasti pidempään asettua aloilleen. Nyt vuosien jälkeen suhteemme toimii hienosti, näen hänessä taas vain sen ihanan miehen johon rakastuin. Lapset olemme aina kyenneet hoitamaan hyvässä yhteisymmärryksessä. Vaikka tiedän mitä elämä hänen kanssaan oli, niin silti hän on se ainoa suurin elämäni rakkaus. Rakkaus ei ole loppunut vieläkään, kuuden vuoden jälkeen! Kaipaan, välillä niin, että sattuu. Katson salaa häntä ja ihastelen. Yritän vaikeimpina hetkinä muistuttaa itseäni miksi erosimme ja mikä oli pielessä. Silti rakastan. Loppuuko se koskaan?

2

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tms61

Voi sanoa että omalla kohdallani ei ole loppunut. Vaikka erostamme on aikaa jo 32 vuotta! Meillä ei ole lapsia. Olen ollut sen jälkeen, kihloissa, naimisissa, mutta edelleen hän on minulle se Elämäni Mies. Ei ole ketään muuta miestä niin kuin hän. Tulevastahan en tiedä mitä se tuo tullessaan. Mutta olen koko tämän 32 vuotta häntä kaivannut eikä kaipaus ole yhtään vähentynyt. No, onneksi on muistot!!!

Sinun kohdallasi kuulostaa pahalta tuo henkinen väkivalta ja mustasukkaisuus. Harvoin ne ihmisestä häviää. Mutta hieno homma että tulette nykyään noin hyvin juttuun! Kannattaisi ehkä vain olla ystäviä huomioon ottaen menneisyydessäsi oleva tuskainen aika puolisosi kanssa, kuitenkin.

• tyhjäätäysi

Itse juuri eronneena toisinaan kipuilen suhteessa entiseen elämääni. Minun ex mieheni on komea mies. Katselen häntä vieläkin ja kaipuu iskee vatsaa. Mutta sitten mietin sitä, kuinka jo vuosia voin pahoin suhteessamme. Hän petti luottamukseni enkä päässyt siitä ylitse. Nämä ajatukset palauttavat minut takaisin maan pinnalle. Olen nyt yksin ja viihdyn tässä. Ei tarvitse selitellä mitään, ei kenellekään. En edes kaipaa parisuhdetta tällä hetkellä. Kaikki viakeudet alkavat heti kun vakiinnutaan. En voi ymmärtää miesten tapaa kohdella naisiaan. Kun seurusteluvaihe on meneillään haetaan vaikka kuu taivaalta. Sitten se loppuu kuin seinään kun pappi on aamenensa sanonut. Itse ollut aina se osapuoli joka pitää parisuhteesta huolta eikä ole se nalkuttava akka keittiössä Kokemusta kahdesta pitkästä parisuhteesta on. Itse ollut se antavampi osapuoli. Enää ei tarvitse antaa kenellekään mitään. Helpottavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe