Oon 13v. tyttö ja mull on luonnostaa ruskeet hiukset ja haluun värjää hiukset blondeiks. Vahingoittaaks blondi hius väri eniten hiuksia?
Blondit hiukset?
6
82
Vastaukset
- VärjännytHiuksianiLiikaa
Joo, jos haluat kunnon blondit etkä mitkään oranssit niin joudut käyttään värinpoistoo/vaalennusainetta. Ja se on hiuksia vahingoittava aine.
- liiannuori
Alle 16-vuotiaalle ei suositella hiusvärien käyttöä eikä varsinkaan vaalentamista. Syy on siinä, että mitä aikaisemmin aloittaa hiusten käsittelyn erinäisillä kemikaaleilla, sitä varmemmin saattaa saada todella vakaviakin allergiaoireita, jotka sitten estävät hiusten värjäämisen jopa loppuelämäksi.
Lapsen iho ei kestä kemikaaleja samalla tavalla kuin aikuisen, siksi se ikäraja on olemassa ja toivottavasti sen tietävät myös sinun vanhempasi, jotka ovat vastuussa sinun terveydestäsi.
Hius vaalenee luonnostaan esim. näin kesällä auringonvalon ansiosta, joten mitään kemikaaleja et periaatteessa edes tarvitse. Tarvitset ainoastaan oman asenteesi muutoksen eli hyväksymisen, että sinun histesi väri on luonnollisesti ruskea ja se on ihan okei. - mustahiuksinenäiti
Nyt oikeasti mieti tarkkaan mitä teet! Omat tyttäreni blondasivat hiuksensa ja siitä tuli aivan kamala kierre. Värit on vaihtunu harmaasta vihreään ja juurikasvua saa olla kokoajan värjäämässä. Minä lopetin kustannuksiin osallistumisen jo ajat sitten eli itse joutuvat tienaamaan rahansa moiseen.
Onnistuneen värin saa ainoastaan kampaajalla, että varaudu maksamaan ja usein...
Mikä vika ruskeissa hiuksissa? - Älävärjää
Älä värjää hiuksia. Ite ihan poikana voin sanoa tykkään ruskee/tumma hiuksisista tytöistä. Jotenki blondit on yleensä ärsyttäviä ja palyereitä ( ei tietenkään kaikki en yleistä, mutta kaikki blondit jotka tunnen on just tollasii)
- Blondi9266677373853
Ni siis hei haloo! Hirveetä kritiikkiä! Joo ruskeet hiukset on kivoja, mut itekki tykkään enemmäm blondeista hiuksista. Jos käyttää jotai hiusvärii ja laittas sit viel jotai sävytevärii nii ei tuu oranssit vaan kauniin blondit hiukset. GO FOR IT!
- KokemuksiaLöytyy
Itse olen saman ikäinen ja kokemusta on vaikka minkälaisesta värjäämisestä ja olen vaalentanut 2 kertaa. En kadu sillä itse rakastin blondeja (nyt on siniset) ja mun mielest kaikki saa tehä hiuksillensa mitä itse haluu kun omat hiukset kyseessä. Joten do it if you want :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063240Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951482- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1591265Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.51838