Blondit hiukset?

Pandagirll

Oon 13v. tyttö ja mull on luonnostaa ruskeet hiukset ja haluun värjää hiukset blondeiks. Vahingoittaaks blondi hius väri eniten hiuksia?

6

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VärjännytHiuksianiLiikaa

Joo, jos haluat kunnon blondit etkä mitkään oranssit niin joudut käyttään värinpoistoo/vaalennusainetta. Ja se on hiuksia vahingoittava aine.

• liiannuori

Alle 16-vuotiaalle ei suositella hiusvärien käyttöä eikä varsinkaan vaalentamista. Syy on siinä, että mitä aikaisemmin aloittaa hiusten käsittelyn erinäisillä kemikaaleilla, sitä varmemmin saattaa saada todella vakaviakin allergiaoireita, jotka sitten estävät hiusten värjäämisen jopa loppuelämäksi.

Lapsen iho ei kestä kemikaaleja samalla tavalla kuin aikuisen, siksi se ikäraja on olemassa ja toivottavasti sen tietävät myös sinun vanhempasi, jotka ovat vastuussa sinun terveydestäsi.
      Hius vaalenee luonnostaan esim. näin kesällä auringonvalon ansiosta, joten mitään kemikaaleja et periaatteessa edes tarvitse. Tarvitset ainoastaan oman asenteesi muutoksen eli hyväksymisen, että sinun histesi väri on luonnollisesti ruskea ja se on ihan okei.

• mustahiuksinenäiti

Nyt oikeasti mieti tarkkaan mitä teet! Omat tyttäreni blondasivat hiuksensa ja siitä tuli aivan kamala kierre. Värit on vaihtunu harmaasta vihreään ja juurikasvua saa olla kokoajan värjäämässä. Minä lopetin kustannuksiin osallistumisen jo ajat sitten eli itse joutuvat tienaamaan rahansa moiseen.
      Onnistuneen värin saa ainoastaan kampaajalla, että varaudu maksamaan ja usein...
      Mikä vika ruskeissa hiuksissa?

• Älävärjää

Älä värjää hiuksia. Ite ihan poikana voin sanoa tykkään ruskee/tumma hiuksisista tytöistä. Jotenki blondit on yleensä ärsyttäviä ja palyereitä ( ei tietenkään kaikki en yleistä, mutta kaikki blondit jotka tunnen on just tollasii)

• Blondi9266677373853

Ni siis hei haloo! Hirveetä kritiikkiä! Joo ruskeet hiukset on kivoja, mut itekki tykkään enemmäm blondeista hiuksista. Jos käyttää jotai hiusvärii ja laittas sit viel jotai sävytevärii nii ei tuu oranssit vaan kauniin blondit hiukset. GO FOR IT!

• KokemuksiaLöytyy

Itse olen saman ikäinen ja kokemusta on vaikka minkälaisesta värjäämisestä ja olen vaalentanut 2 kertaa. En kadu sillä itse rakastin blondeja (nyt on siniset) ja mun mielest kaikki saa tehä hiuksillensa mitä itse haluu kun omat hiukset kyseessä. Joten do it if you want :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      206
      3240
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1640
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1482
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1399
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1344
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      159
      1265
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1198
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1029
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      932
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      51
      838
    Aihe