mitä aion tehdä juhannuksena. Kysyjänä oli nuorenpuoleinen naishenkilö.
Ilmoitin olevani töissä (vaikkei ihan välttämättä pidä paikkaansa).
Minulta kysyttiin
11
269
Vastaukset
- Daimia
Kiitos tästä tiedosta. Onnea ja menestystä!
- nuorenpuoleinen
Minulta kysyi nuorenpuoleinen naishenkilö oletko varattu juhannuksena, jos et niin tule mun mökille. Vastasin, että tulen vain jos ei ole hukkareissu (vaikkei ihan välttämättä pidä paikkaansa).
- noo--
varmaan juttu jatkui, että missäs töissä juhannuksena jne...
Kyllä.
Kehitin asialle yleisotsikon ja se riitti.
Nyt juuri kävi ilmi, että oikeastikin on silloin tekemistä, sillä olen luvannut käydä hitsaamassa erään vempeleen. (harmillista, etteivät ihmiset osaa itse hitsata vaikka ovat hankkineet itselleen kaiken asiaan tarvittavan).- nii---
Eikä tarjoutunut avustajaksi työhommiin?
Ei tarvitse osata, jos on sinut. Voisit mullekin käydä hitsaamassa pari pikkujuttua... Tuskin edes veloitatkaan juuri mitään. Juhannusmakkarat ja mansikkakakkua? Ei tarjoutunut ja muutenkin homma on sen suuntaista, ettei siinä ylimääräisistä ole juuri apua.
Pullapalkalla näitä on yleensä tehty.
Tämä joka on juuri nyt tekeillä olikin isompi juttu ja olivat rikkoneet sen ihan kunnolla. Piti tehdä pikakorjaus siirtoa varten ja nyt sen on tuolla pihalla parempien työkalujen keskellä. (vempele on meillä välillä hiukan lainassa, mutta siinä on kyllä ollut aika reilusti hitsattavaa, eikä tästä ole edes pullaa luvassa... no, kai se joskus jotenkin tasoittuu).
((omat hitsattavasi ovat aika pitkän matkan takana))
Minulta kysyttiin, olenko tulossa mokille tänä juhannuksena? En halua mennä sinne, kun siellä on ruuhkaa. En kestä sitä sukulaisten hälinää. Menen sinne sitten, kun on rauhallisempaa.
Hah! Sanoin meneväni Seurasaareen kokolle!! :))
En oikeasti mene, vaan kaverin luokse grillaamaan ja viettämään rauhallista juhannusta hyvässä seurassa, herkullisen ruuan ja juoman kera..- marijari
Valehtelet läski!
Huhuu! 8D - kvarkkix
Makuasiahan bat-loven mieltymyxet ovat.....
--Ei ole kiinnostunut nuorista naisista?
Tuskin poikasxystäkään
Etzii ehkäpä wanhaa professormummoa
jonka kanssa voi Juhannuxena syödä paakkelseja
ja keskustella kvanttifysiikasta aamupuuroon saakka
Ehkä keskustella alprostadiilin vaikutxesta paisuvaiseen- wanhamummo
kunpa etsisikin! Mutta ei etsi. Ja aurinko laskee yksin ja hiljaisuuden rikkoo vain paakelsinmussutus...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90825
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20769- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet116519
