Minulta kysyttiin

mitä aion tehdä juhannuksena. Kysyjänä oli nuorenpuoleinen naishenkilö.
Ilmoitin olevani töissä (vaikkei ihan välttämättä pidä paikkaansa).

11

269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Daimia

      Kiitos tästä tiedosta. Onnea ja menestystä!

    • nuorenpuoleinen

      Minulta kysyi nuorenpuoleinen naishenkilö oletko varattu juhannuksena, jos et niin tule mun mökille. Vastasin, että tulen vain jos ei ole hukkareissu (vaikkei ihan välttämättä pidä paikkaansa).

    • noo--

      varmaan juttu jatkui, että missäs töissä juhannuksena jne...

      • Kyllä.
        Kehitin asialle yleisotsikon ja se riitti.
        Nyt juuri kävi ilmi, että oikeastikin on silloin tekemistä, sillä olen luvannut käydä hitsaamassa erään vempeleen. (harmillista, etteivät ihmiset osaa itse hitsata vaikka ovat hankkineet itselleen kaiken asiaan tarvittavan).


      • nii---

        Eikä tarjoutunut avustajaksi työhommiin?
        Ei tarvitse osata, jos on sinut. Voisit mullekin käydä hitsaamassa pari pikkujuttua... Tuskin edes veloitatkaan juuri mitään. Juhannusmakkarat ja mansikkakakkua?


      • Ei tarjoutunut ja muutenkin homma on sen suuntaista, ettei siinä ylimääräisistä ole juuri apua.
        Pullapalkalla näitä on yleensä tehty.
        Tämä joka on juuri nyt tekeillä olikin isompi juttu ja olivat rikkoneet sen ihan kunnolla. Piti tehdä pikakorjaus siirtoa varten ja nyt sen on tuolla pihalla parempien työkalujen keskellä. (vempele on meillä välillä hiukan lainassa, mutta siinä on kyllä ollut aika reilusti hitsattavaa, eikä tästä ole edes pullaa luvassa... no, kai se joskus jotenkin tasoittuu).
        ((omat hitsattavasi ovat aika pitkän matkan takana))


    • Minulta kysyttiin, olenko tulossa mokille tänä juhannuksena? En halua mennä sinne, kun siellä on ruuhkaa. En kestä sitä sukulaisten hälinää. Menen sinne sitten, kun on rauhallisempaa.
      Hah! Sanoin meneväni Seurasaareen kokolle!! :))
      En oikeasti mene, vaan kaverin luokse grillaamaan ja viettämään rauhallista juhannusta hyvässä seurassa, herkullisen ruuan ja juoman kera..

    • marijari

      Valehtelet läski!

      Huhuu! 8D

      • Niin, sinuahan minä täällä huijaan ihan jatkuvasti ja aina menee täydestä.


    • kvarkkix

      Makuasiahan bat-loven mieltymyxet ovat.....

      --Ei ole kiinnostunut nuorista naisista?

      Tuskin poikasxystäkään

      Etzii ehkäpä wanhaa professormummoa

      jonka kanssa voi Juhannuxena syödä paakkelseja

      ja keskustella kvanttifysiikasta aamupuuroon saakka

      Ehkä keskustella alprostadiilin vaikutxesta paisuvaiseen

      • wanhamummo

        kunpa etsisikin! Mutta ei etsi. Ja aurinko laskee yksin ja hiljaisuuden rikkoo vain paakelsinmussutus...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      825
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe