Yllätyin uuden vakini pelisäännöistä. Hänen täytyy saada kiukutella minulle (vaikka tyhjästä) aina kun tuntee tarvetta siihen koska hänellä ei muita joille uskaltaa kiukutella. Kiukuttelun jälkeen hänellä on heti oikeus sovintoseksiin enkä saa pilata sitä kieltäytymällä. Seksin jälkeen hän olettaa, että kiukuttelun aihe on unohdettu, eikä siitä enää puhuta.
Minusta tuntuu, että hän on seksissä parhaimmillaan (alistumishaluinen ja aktiivinen) aina kiukuttelun jälkeen.
kiukuttelu ja sovintoseksi
kiukutteluseksi
5
283
Vastaukset
- kokemustaonnnn
Minkä ikäinen mies on? 25 tai 50v?
Mulla joskus oli 50v ja samat oireet miehellä - erilaisetunteet
En itse ole kyllä parisuhteessani toiminut noin. Jos kiukuttelunaihe on tärkeä niin miten sen voi unohtaa noin vain. Hyvä että osaa ilmaista kiukkunsa, mutta.
- Kakaratkiukuttelee
Nainen saa kiukutella ja sovintoseksii ei tipu.Jokin toinen tyyppi mielessä ja kiukkua pukkaa,sekä valheita.Ole siinä sitten vaikka marttyyrinä.
- varmavanhempimies
tyypillisiä 50 kympin äijät!!!
- Ukkomiestietää
Älä turhaan huolestu. Suhteenne vakiintuessa kiukuttelu jatkuu, mutta seksi jää pois.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124193
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m942021Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.141774Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341752- 1791537
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut251418Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111263Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2141199- 391182
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331145