Hei! Olen 18 vuotias nuori tyttö Helsingistä joka etsii itselleen sugar daddyä. Pidän maailman matkaamisesta mutta se ei ole ilmaista. Toivoisin mahdollisen sugar daddyn kohtelevan minua kuin prinsessaa. Ikää voi olla 20-35 ...Pistä alle viestissä S-postiosoite ja jatkamme siellä juttelua. Olen 155/59
Sugar daddy
17
1544
Vastaukset
- WhenHelpIsNeeded
https://www.youtube.com/watch?v=_FvNXTfBWfY
Siitä hyviä vinkkejä tällaisiin tilanteisiin! - kaikysyäsaa
Mikäs läski se täällä vonkaa?
Laita kuule ensin kuvasi niin katsotaan sitten sen jälkeen jos olet kaunis
- 114
Vai että tällä sällillä on heti kovat vaatimukset naisen suhteen, vaikka itse rääkyy täällä päivät pääksytysten ettei rumana miehenä kelpaa naisille. heh
Niin hypergamisia nämä ätmit ovat. 114 kirjoitti:
Vai että tällä sällillä on heti kovat vaatimukset naisen suhteen, vaikka itse rääkyy täällä päivät pääksytysten ettei rumana miehenä kelpaa naisille. heh
Niin hypergamisia nämä ätmit ovat.Sugar daddya etsivät nuoremmat naiset vaativat vanhemmilta miehiltä rahaa ja lahjoja vastineeksi seurastaan. Toisin sanoen he ovat huoria.
Ei ole mitenkään väärin vaatia huoralta nuoruutta ja hyvää ulkonäköä.
On selkeä osoitus naisten hypergamiasta, että rumalle ja läskille huorallekin pitäisi jotain maksaa.
- Gjfkvkvf
Ai hemmetti tätä ätmien mielenmaisemaa ::DD
- hmmmmmmm
20-35 ei vielä oikein voisi olla 18-vuotiaan isä. Niitä 40-50-vuotisia sun tuohon tarkoitukseen pitää vongata.
- käytetään.oikeita.nimiä
Huvittavia nämä nykyajan kiertelykaartelutermit HUORALLE
- Kyykooo
18-vuotias. Maailmanmatkaamisesta.
- mitämaksaa
Saako sinua panna halvalla kakkoseen?
- huoravaiei
Moi. Kyllä se nii on et näillä pulaajan suomisokeriukoilla on vaan pillu mielessä. Tarjoovat muutaman satasen siitä. Son jotenkin vääristyny koko ajatus kokohommasta. Varakas mies ostaa ja hemmottelee nuorta naista lahjoilla siitä kivasta seurasta joka ei pitäis liittyy seksiin ollenkaan. Mutta jos ihastuu nii sehän o jokaisen oma asia mitä puuhaa. Minusta jokaisen naisen joka ei sano itteensä huoraksi pitäis tehdä ilmotus ylläpitäjälle sokerisivuilla jos ukko vaatii seksi vastapalveluksi rahoille. Jos ei nii huorahan se o
- Anonyymi
Täällä nuori sugarbaby etsii sugardaddya
[email protected] - Anonyymi
Ei aina tarvitse olla nuori js nätti saadakseen itselleen sugar daddyn .Itse ole 42 vuotias ihan naisen muodot omaava ansiotyössä käyvä sinkku (1lapsen yh-äiti). Tutustuin puoli vuotta sitten erääseen jo itseäni vanhempaan varsin charmanttiin herrasmieheen ja haluan sanoa että me emme ole olleet sängyssä ja välillämme on syvä luottamus toisiimme , ainoa eroottinen tilanne meillä on se että kerran kuussa hän järjestää parille ystävälleen n,.s motivaatio illan jossa olen tarjoilijana tarjoten syötävät juotavat kahvit/konjakit ,tarjoilu tapahtuu kylläkin siinä mielessä eroottisessa hengessä että olen rinnat paljaana jaloissani korko kengät sekä stay upit tai sukkanauhaliivit.Sexuaallisia ehdotuksia toki saan hänen ystäviltään illan aikana ja varsin suoriakin tarjouksia sänkyyn menemisestä mutta olen katsonut että korvaus tuosta tarjoilijan työstä on riittävä sillä olen kuitenkin ihan normaali päivä töissä käyvä nainen ja siksi toisekseen miehet ovat iältään 75-80 vuotiaita joten sexi heidän kanssaan saattaa olle jo tuskaa.
- Anonyymi
18 vuotiaan pitää olla koulussa opiskelemassa ammattia eikä huoraamassa jonkun äjän luona.
- Anonyymi
Rumapainoinen, BMI 24,6. Tämähän voi olla aito avaus!
- Anonyymi
Tiedän tapauksen jossa rikas 60 mies oli Sugar Daddyna 33 vuotiaalle naimisissa olevalle naiselle ,nainen oli ainostaan miehen sexikumppani ja ilmeisesti sai siittä jonkin hyvityksen.
- Anonyymi
18 vuotias i voi olla maailman matkaaja vaan mene kouluun opiskelemaan ammatti itsellesi ja lopeta itsesi myyminen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837121Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267073Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1166198Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455414Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845248Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635215Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274605Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv183481Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003400