Moi! Kirjoitan tämän keskustelun sen takia että tiedän että muillakin on saman kaltaisia ongelmia. Ystäväni (nimet muutettu) Jaana on muuten todella mukava ja ihana mutta hän maiskuttaa, luoja sitä maiskutusta esim. murojen kanssa. Aluksi kun tutustuin en huomioinut asiaa, mutta vähitellen aloin ärsyyntymään tavasta. Joskus riidan yhteydessä otin asian puheeksi, mutta kun sovimme sen hän unohti koko asian.(luuli varmaan että olin vain suutuspäissäni tälläistä tekaissut.) Se on perus asia mikä opetetaan lapsille: EI MASKUTETA. Se on mielestäni todella ärsyttävää ja olen yrittänyt epähuomioda asian ja miettiä että suu vain mäiskähtää kiinni eikä siinä mitään, mutta ei se onnistu :( Ja muutenkin tämä ystäväni on todella lapsen omainen/suoraan sanottuna tyhmä (Minulta löytyy enemmän maalaisjärkeä, vaikka itse sanonkin. Joten joskus kommunikointi ei onnistu) joten en tiedä tuleeko tästä mitään enää. Olen monesti miettinyt että mitä jos laittaisin välit poikki, mutta säälin häntä enkä sen takia sitä ole tehnyt. Pidän kuitenkin ystävästäni todella paljon, aika ajoin.. Mitä pitäisi tehdä?
Ärsyttävä kaveri APUA
4
159
Vastaukset
- Anonyymi
Aika ärsyttävää, kun ihminen ei ole äidinkielen tunnilla oppinut kappalejakoa...
-mäiskin mäiskin......kauhea on tämä elämä...kuunnella maiskutusta.- Anonyymi
Syökö se ystävä muroja äikäntunnilla?
Kyllä on pienet murheet kakroilla, odota nyt kun kasvat ja joudut oikeaan elämään! Löytyy varmaan paljon isompia ärsytyksenaiheita kuin murojen maiskutus! :D :D Kiitos muuten aamun nauruista! :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syökö se ystävä muroja äikäntunnilla?
Kyllä on pienet murheet kakroilla, odota nyt kun kasvat ja joudut oikeaan elämään! Löytyy varmaan paljon isompia ärsytyksenaiheita kuin murojen maiskutus! :D :D Kiitos muuten aamun nauruista! :Dtommoset "pienet asiat", - ne vasta ärsyttäviä onkin. "maiskutus", - hyi helvetti, jos ei osaa pienempiäkään käytöstapoja . . . kuinka voisi kehdata tällaisen henkilön kanssa jossakin isommassa seurassa . . .
- Anonyymi
Plerua vai maiskutusta?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan804073Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303139- 1502524
- 141825
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281472Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631366Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131140- 74999
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39953Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13852