Ätmien pelastaminen

ÄtminNainen

Olen korkean libidon omaava nainen. En nymfomaani, mutta nainen, joka ei saa tarpeekseen. Rakastan seksiä. Löydän jokaisesta ihmisestä jotain kaunista tai komeaa.

Moni mies on täällä valitellut, ettei saa seuraa tai seksiä keneltäkään naiselta. Mielessä jopa itsemurha.

Mistä tällaisen ätmin tunnistaa ja miten häntä pitää lähestyä? En halua mitään vakavaa, vain pientä kivaa. Ei haittaa, jos ei vielä osaa, minä mielelläni opetan.

En ole trolli, olen vain kokeilunhaluinen ja utelias.

60

805

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä minä osaan nussia mutta naiset ei vaan anna.

• 12121212

Vaikea kysymys.

Miehen taso muodostuu monesta tekijästä akselilla ulkonäkö, raha, status (jonka kanssa yhteydessä ovat sosiaaliset taidot).

Ulkonäön perusteella ätmiä on vaikeaa tunnistaa koska nainen rankkaa samaan neutraaliin ja harmaaseen ryhmään ne komeat miehet jotka eivät miellytä juuri häntä, ja ne rumat miehet jotka eivät miellytä ketään muutakaan.

Usein ätmi on piirteiltään epämaskuliininen. Lyhyt ja hintelä ja/tai siro, kokonaisuutena pieni. Voi myös olla ylipainoinen, mutta ei nallekarhumainen. Korkea ääni on naisille turn-off koska se viittaa pieneen kokoon ja alhaiseen testosteronitasoon nuoruudessa, eikä tuo auktoriteettia eli statusta.

Matala status aiheuttaa ätmiyttä. Alisuorittaja, siis älykäs mutta ei ollenkaan menestynyt eikä myöskään jännä tai renttu, on huonoin yhdistelmä. Yleensä sosiaalisissa tilanteissa se joka tarkkailee ja seuraa, ei se joka johtaa muita. Ruumiinkieli on pientä ja alistuvaa, ei suurta ja dominoivaa. Ei flirttaa, voi punastella tai näprätä käsiään hermostuneesti.

Pitää katsoa kokonaisuutta.

HC-ätmi on mies josta ätmiys näkyy päällepäin, tai käy nopeasti ilmi sosiaalisten taitojen täydellisenä puuttumisena.

• muttenmikäänturvenaapuri

Mikä ihme on ätmi mies en ole koskaan kuullutkaan moisesta ja olen sentään keski-ikäinen ja mies.

• Ujoatm27v

Missäs päin Suomea asustelet?

• 7plus20

Miksi tuollaisia kyselet?

• Ujoatm27v

Miksi itse kyselet sitä miksi kyselen?

• 15plus3
        Ujoatm27v kirjoitti:

Miksi itse kyselet sitä miksi kyselen?

Koska se nyt ei kuulu sinulle missä aloittaja asuu

• Ujoatm27v
        15plus3 kirjoitti:

Vaikea noin niinkuin edes teoreettisesti sopia mitään tapaamista jos ei tiedä missä toinen asuu.

• ÄtminNainen
        Ujoatm27v kirjoitti:

Vaikea noin niinkuin edes teoreettisesti sopia mitään tapaamista jos ei tiedä missä toinen asuu.

Kyllä, olen valmis pelastamaan ätmin, mutta sinä olet niin pohjanoteeraus jopa ätmiksi että sinuun en koskisi pitkällä tikullakaan! Joten älä enää koskaan kirjoittele minulle, kiitos.

• ApNainen
        ÄtminNainen kirjoitti:

Kyllä, olen valmis pelastamaan ätmin, mutta sinä olet niin pohjanoteeraus jopa ätmiksi että sinuun en koskisi pitkällä tikullakaan! Joten älä enää koskaan kirjoittele minulle, kiitos.

Yllä oleva ei ole alkuperäisen kirjoittama.

• Ex----------PUA
        15plus3 kirjoitti:

Kurppa kokee itsensä uhatuksi kun ei kelpaa kenellekään ja nyt se yrittää estää hyvän ystäväni tinsan saamista. :D

• 8plus5

Unohda koko juttu. Jos teet aloitteen ja lähestyt ätmiä niin ätmi juoksee karkuun koska jännittää niin paljon.

• asioistatietävätaho

"Äkkirakkaus tekee hätäpaskatin", niinkuin Kalle Päätalo kirjoitti. Tästä johtuen karkuun juoksevasta ätmistä ei jää jälkeen kuin voimakas sulaneen leivän tuoksu.

• oletkopankokelpoinen

Kuinka vanha olet? Pituus? Paino? Strategiset mitat?

• enosaasanoamitä

;)) lihaksikas olen.

• Unohdit tosiaan mainita, missä päin Suomea vaikutat.

• frfrfrf

Tuskin aloittaja uskaltaa ketään ätmiä kuitenkaan tavata, kunhan haaveilee.
        Ja takuuvarmasti ei ole mikään kovin hehkeä nainen.

• ÄtminNainen

En ehkä tarkoittanut tätä vielä varsinaiseksi seuranhakuilmoitukseksi, siksi en maininnut asuinpaikkaani :) Matkustan työni vuoksi, joten asuinpaikallani ei ole oikeastaan merkitystä. Enkä ole ruma kuin rullatuoli, vaan kauniiksi, näyttäväksi ja seksikkääksikin kehuttu. Toki kauneus on aina katsojan silmissä, enkä esim. itse pidä ketään niin rumana että silmiä särkisi.

• yksvainnnn
        ÄtminNainen kirjoitti:

En ehkä tarkoittanut tätä vielä varsinaiseksi seuranhakuilmoitukseksi, siksi en maininnut asuinpaikkaani :) Matkustan työni vuoksi, joten asuinpaikallani ei ole oikeastaan merkitystä. Enkä ole ruma kuin rullatuoli, vaan kauniiksi, näyttäväksi ja seksikkääksikin kehuttu. Toki kauneus on aina katsojan silmissä, enkä esim. itse pidä ketään niin rumana että silmiä särkisi.

Joo, mutta mitä voisit lopulta opettaa?
        Kanssasi voi harrastaa vain peruspanoa kumilla. Suudella ei uskalla kun saa huuliherpeksen. Nämä on niitä juttuja mitä puhtaat miehet ajattelee ja mikä estää kontaktien ottamista.

• ApNainen

No näiden kommenttien jälkeen voidaan unohtaa alkuperäinen kirjoitus :) En tokikaan halua keneltään mitään tautia. Miehen hyvä hygienia on kaiken a ja o. Suutelemaan en ala, jos ei harjaa käytä :)

• ApNainen kirjoitti:

No näiden kommenttien jälkeen voidaan unohtaa alkuperäinen kirjoitus :) En tokikaan halua keneltään mitään tautia. Miehen hyvä hygienia on kaiken a ja o. Suutelemaan en ala, jos ei harjaa käytä :)

Juuri kolmessa tunnissa naiset aina luovuttaa. :-/

• nyteipystykiitosvaa
        ApNainen kirjoitti:

Siinä ei hammasharjat paljoa auta jos on bakteerikanta suussa sadoilta miehiltä hankittu. Tollanen nainen pitäis lyödä melkoisten myrkkyjen läpi ennen ku koskea uskaltaa. Ja päälle vielä matolääke, antibioottikuuri, ihon kuorinta, kokovartalokortsu, ei ei kyllä nyt menee liian monimutkaiseksi.

• Välihuomautuksena

Kirjoita vaan sinä Nainen_28v ihan omalla nimimerkilläsi. Sinun nymfofiksaatiot kyllä tiedetään ;)

• haistanpullan

Taitaa olla Expua. Treffeille ilmaantuisi kesämekossa ja peruukki päässä. Poikapilluaan tarjoisi penetroitavaksi sillä verukkeella että on kuukautiset ettei voi ykköseen laittaa. Saisi palstan alfa kerrankin alamaisiltaan tunkkia.

• Ex----------PUA

Homofoobinen femakkokurppa ei ole vieläkään päässyt irti alfapakkomielteestään. :D

Olen tehnyt jälleen lähtemättömän vaikutuksen:

A-a-a-a-a-a-alpha POWER!

• ApNainen

Uskomattomia ihmisiä täällä :D En ole Nainen_28v enkä Expua. Olen viikon verran lueskellut tätä palstaa. En ole mikään kova forumeilla kirjoittelija enkä osannut odottaa, että täällä olisi muutamien ihmisten porukka, joka osaisi toisten nimimerkitkin ulkoa :) Kiehtovaa!

• terveisiäperseestä

Kun jatkat lukemista vielä toisenkin viikon, niin halusi antaa seksiä tai ylipäätään olla missään tekemisissä ns. ätmin kanssa katoaa kokonaan.

• Tarjous on kieltämättä kiehtova ja ilman periaatettani sitä pitäisi harkita ilman muuta toteutettavaksi. On todella hyvä, että sinunlaisiasi naisia on oikeasti olemassa, jotka kokee asiat samoin kuin 90% miehistä, eli ei pelkää millään lailla kokemattomia, vaan ehkäpä jopa jollain tavalla nauttii ajatuksesta. Valitettavasti itse en uskaltaisi kanssasi mitään suojaamatonta harrastaa, eli kuten tuo yksi tuolla sanoi, niin peruspanoa kumilla lähinnä, joskin ainahan käsiäkin voi käyttää..Hieroa tissit ja pillun kuntoon ensin käsin ja sitten panot. Olisihan sekin toki jotain ja vie omalla tavallaan asioita eteenpäin.

Kovasti vaan ihmettelen, et miks neitseet tytöt pelkää kokemattomia miehiä, koska tässä olisi oikeasti aivan käsittämätön sauma lähteä sitä seksiä harrastamaan. Olisin valmis jopa sellaiseen, että ensin voisi vaan nukkua yhdessä menemättä seksiin ja että asiat sais tulla omalla painollaan aikanaan, jos tytöllä pelottaa. Käsittämättömän vaikea vaan löytää neitsyttä, jota kiinnostais seksisuhde kaveripohjalta.

• TotuusSattuu

" Käsittämättömän vaikea vaan löytää neitsyttä, jota kiinnostais seksisuhde kaveripohjalta."

Miten niin käsittämättömän? Aivan yhtä epärealistinen ajatus tuo on kuin vastavalmistunut työntekijä jolla on vuosikymmenten työkokemus...

• Ujoatm27v

Ei Suomessa ole sellaisia neitsyitä naisia jotka haluais harrastaa seksiä varsinkaan kokemattoman miehen kanssa. Näin valitettavasti on asia.

• ljlkjljklkjl

No voi VITTU! Miks ette yritä ottaa tähän ihmiseen kaikin tavoin yhteyttä? Mikä helvetti on nyt ihan oikeesti esteenä? Kyllä tällä palstalla naiset on ainakin epäsuorasti tarjonneet itseään ennenkin. Ätmeillä ei vaan kantti kestä. Raskassoutuista ruikutusta, ruikutusta ja ruikutusta.. Päivästä toiseen, vuodesta toiseen..

• Ujoatm27v

No ainakin yritin kysyä missä aloittaja asuu mutta jonkun mielestä se ei minulle kuulu joten se siitä sitten. No koska olen ujo niin en minä uskaltaisi edes aloittajaa tavata joten turha kai edes yrittää mitään. Sitäpaitsi aina on joku epäsopiva hetki ettei aikataulut mene yksiin tai jotain muuta paskaa.

• Kjfrikewjnskjkjdss

Jos ätmit kieltäytyvät niin minä voin osallistua. Voin vaikka roolileikkiä atmiä, sovitaan vaan joku turvasana jonka lausumalla lopetan ruikuttamisen, passiivisuuden ja välttelyn sekä syyllistämisen jos sattuisi menemään ns. yli.

• PILLUAHH

Ätmit pelästy.APLHAT RYNTÄÄ PAIKALLE! UUHJE

• Eräkettu

Tarralenkkarit, vanhat verkkarit, venähtäny T-paita, rupelli lippis...

Sellasen ison lapsen näkönen.

• Mä näytän pieneltä lapselta, ihan sama miten pukeudun.

• Syitälöytyy

Omien kokemusten mukaan...

Kuka tahansa voi olla "ätmi" tai siis "neitsyt".

Suurimmat syyt ovat ujous naisten seurassa jostain syystä (voi olla seksuaalisen kokemuksen puute itse) tai sitten huono status esimerkiksi tai jonkinsortin epävarmuus suhteista naiseen (miehen ylipaino, pieni penis jne.)

Lähestyminen kannattaa tehdä varoen ja kaveripohjalta. Saatat tulkita sen siten kuten naiset tekevät että miestä ei kiinnosta vaikka häntä kiinnostaa oikeasti. Miestä vaan voi alkaa jännittää kun siirrytään sille seksuaaliselle osastolle tai mies ei tiedä miten viedä asiaa eteenpäin. Sen takia moni "ätmi" kaipailee sellaista kaverisuhdetta josta kehittyisi romanssi.

• "En ole trolli"

Näin sanovat ovat yleensä trolleja.

• ApNainen

Olen aina pitänyt ennakkokäsitysten murtamisesta :)

• tunnistettavissa

Terve Genio! Miksi hylkäsit vanhan nikkisi?

• ApNainen

Noup, ei mikään Genio :)

• kiinnostunutm

Olisin ainakin valmis tyydyttämään kokeilunhalusi ja uteliaisuutesi

• ApNainen

Mistäpäin olet?

• kiinnostunutm
        ApNainen kirjoitti:

Mistäpäin olet?

En kerro

• kiinnostunutm

Pk-seudun lähimaasto

• ApNainen
        kiinnostunutm kirjoitti:

En kerro

Siinä tapauksessa voimme unohtaa koko jutun!!!

• mrdoggy_
        ApNainen kirjoitti:

Siinä tapauksessa voimme unohtaa koko jutun!!!

Käykö sulle vähän käytetty?
        Itsekkin pääsen liikkumaan ja tuleekin käytyä viihteellä siellä sun täällä.
        Voisit kertoo itestäs vähän enemmän ja onko ikää minkä verran?
        En hae minkään valtakunnan opetus sessiota, vaan ihan vaan pano kävisi.

• ÄtminNainen

Joku onneton vastasi äsken puolestani, pitää varmaan rekisteröidä oma nimimerkki pian :) Käyn aina välillä pk-seudulla.

• Ujoatm27v

Täällä ihan yleistä että joku kommentoi toisten nimimerkillä varsinkin jos ei ole rekisteröinyt omaa nimimerkkiä.

• Ihme jos ne uskoo vedätykseen, kun ei ne usko mtn muutakaan. :)

• Sellaisen ätmin tunnistaa lyhyydestä ja siitä että näyttää masentuneelta. Naiset kun harvemmin kiinnittävät mitään huomiota lyhyiden miesten olemassaoloon, niin eivät tule koskaan ajatelleeksi miltä tuntuu olla mies ihmiset inhoavat. Nyt puhun niistä 160 senttisistä ja alle lyhytkasvuisista miehistä, enkä mistään 170cm hujopeista.
      Usein kun naiset kirjoittavat forumeilla että eivät edes huomaa lyhyitä miehiä, niin voisivat muuttaa vähän asenteitaan kun ovat olevinaan niin suvaitsevaisia.

• Ex----------PUA

Olisihan se nyt tietysti edistystä, jos nainen tuolla tapaa luopuisi hypergamisista periaatteistaan ja toimisi luontonsa vastaisesti.

Vaan kannattaa olla varuillaan, ettei vain olisi yritys onkia yhteystietoja ja käräytellä palstan ätmejä.

• 4p16

Palstan ätmit nyt ovat niin ihmisarvottomia roskia että heidät nyt sietääkin käräyttää julkisesti!!!

• ihanpersereikä
        4p16 kirjoitti:

Palstan ätmit nyt ovat niin ihmisarvottomia roskia että heidät nyt sietääkin käräyttää julkisesti!!!

Haista sinä kuule vittu, saatanan persereikä!!! ja lähde helvettiin!!! En minäkään kunnioita sinua tippaakaan, saatanan vanhusukkeli tai mikälie olet!!!

• ätminpelastaja

Ätmit täytyy pelastaa 😋

• Varmimmin ätmin tunnistaa siitä, ettei sillä näe koskaan naista käsivarressa. Todennäköisesti ätmiltä löytyy epämaskuliinisia piirteitä tai olemus on ujo ja sulkeutunut. Tälläiset miehet eivät yleensä sytytä millään tasolla.

Itse näytän kuulemma WoW:n pelaajalta vaikka en ole ikinä videopeleistä innostunutkaan. Mutta olen siis ilmeisesti aika lailla nörtin näköinen, ylipainoinen ja silmälasit löytyy. Omaan pullohartiat ja naamani on melko pyöreä eli ns. leuaton (alaleukaa löytyy). Olen köyhä, joten kuljen samat kulahtaneet vaatteet päällä päivästä toiseen. Perusilmeeni on vakava johtuen pitkäaikaisesta masennuksesta ja yleisestä vitutuksesta.

En koe kuuluvani palstan naistenvihaajakaartiin ja sen takia kirjoitankin täällä vain harvoin. Mutta yhtä lailla olen menettänyt toivoni naisen löytämisen suhteen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      90
      1757
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1242
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1123
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      71
      954
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      884
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      828
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      741
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      732
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      681
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      663
    Aihe