Miksi sinkut eivät löydä kumppania

Crafd

Olen seurannut sivusta sinkkuystävieni yrityksiä löytää kumppani itselleen. Olen havainnut seuraavanlaista käyttäytymistä:
Mennään ensimmäisille (tai ehkä jo toisille) treffeille kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen kanssa. Sitten vedetään jostain yksittäisestä lauseesta, jonka treffikumppani sanoo, hyvin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Ai, se onkin varmaan sellainen ja sellainen... Nyt kiinnostus loppuu kuin seinään eikä seuraavia treffejä tule.
Tutustukaa, hyvät ihmiset, ensin henkilöön paremmin ennen kuin toteatte että hän ei ole sopiva seurustelukumppaniksi.

48

1235

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyypillistä

"Ai, se onkin varmaan sellainen ja sellainen..."

Juuri noin naiset aina ajattelevat.

• kjhbgfd

Tutkija: Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista!!

Joka viides suomalainen asuu yksin. Eniten sinkkuja on suurissa kaupungeissa. Esimerkiksi turkulaisista ja helsinkiläisistä joka neljäs on naimaton, leski, eronnut tai ei elä rekisteröidyssä parisuhteessa tai avoliitossa.

Sinkkumiesten osuus on Suomea korkeampi vain Saksassa.

Osa yksin asuvista ei kaipaa parisuhdetta tai yhdessä asumista.

Silti joukkoon mahtuu myös niitä, jotka seurustelisivat mielellään, jos sopiva kumppani löytyisi. Kun Think If Laboratories Oy selvitti asiaa parisen vuotta sitten, yksinasujista 57 prosenttia nimeää kumppanin löytämisen suurimmaksi toiveekseen.

Sukupuolijärjestelmän tutkija Henry Laasasta tulos ei yllätä. Kaipuu parisuhteeseen ja seksiin on ihmisen perustarpeita, vaikka se ei johtaisikaan enää perinteisen perheen perustamiseen.

Mutta jos parisuhdetta – ja seksiä – kaipaavia sinkkuja on näin paljon, miksi etsivät eivät löydä toisiaan? Koska naisten potentiaalia kumppania koskevat kriteerit ovat kasvaneet, sanoo Laasanen ja kärjistää:

– Aikaisemmin riitti, että miehellä on säännöllinen työ ja hän kykenee huolehtimaan itsestään ja perheestään. Enää tämä ei takaa menestystä parisuhdemarkkinoilla, mutta se ei välttämättä riitä mihinkään seksisuhdemarkkinoillakaan, koska sielläkin vaatimukset ovat koventuneet.

Laasasen mukaan yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi – eikä kaikille naisillekaan riitä sellaisia kumppaneja, joita nämä etsivät, koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään”.

Erityisen huolissaan Laasanen on miehistä, sillä sekä seksi- että parisuhdemarkkinoilla valta on tutkijan mukaan naisilla.

 Nainen löytää esimerkiksi seksikumppanin käytännössä koska tahansa; kyse on pikemminkin siitä, millaisen kumppanin hän hyväksyy. Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä, hän kärjistää.

Tutkijan mielestä on helppo sanoa, että kyse on henkilökohtaisesta ongelmasta – että ainahan on ollut miehiä, jotka eivät saa naista.

Mutta jos tämä joukko edelleen kasvaa, ongelma on nähtävä myös yhteiskunnalliseksi, Laasanen sanoo.

Hänen mukaansa suhdemarkkinoilta ulosjääminen lisää riskiä syrjäytyä ja vetäytyä myös muuten. Kun yksi merkittävä perustarve ei täyty, mies voi helposti ajatella, ettei hän onnistu muillakaan elämänalueilla. Se lisää paitsi yksinäisyyttä, myös päihteiden käytön riskiä, Laasanen muistuttaa.

Laasanen on tutkinut parisuhdemarkkinoiden markkina-arvoa muun muassa pro gradussaan. Sen pohjalta syntyi myös kirja Naisten seksuaalinen valta (2008).

http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista

• TotuusSattuu
        kjhbgfd kirjoitti:

Tutkija: Yhä useampi sinkkumies ei löydä koskaan naista!!

Joka viides suomalainen asuu yksin. Eniten sinkkuja on suurissa kaupungeissa. Esimerkiksi turkulaisista ja helsinkiläisistä joka neljäs on naimaton, leski, eronnut tai ei elä rekisteröidyssä parisuhteessa tai avoliitossa.

Sinkkumiesten osuus on Suomea korkeampi vain Saksassa.

Osa yksin asuvista ei kaipaa parisuhdetta tai yhdessä asumista.

Silti joukkoon mahtuu myös niitä, jotka seurustelisivat mielellään, jos sopiva kumppani löytyisi. Kun Think If Laboratories Oy selvitti asiaa parisen vuotta sitten, yksinasujista 57 prosenttia nimeää kumppanin löytämisen suurimmaksi toiveekseen.

Sukupuolijärjestelmän tutkija Henry Laasasta tulos ei yllätä. Kaipuu parisuhteeseen ja seksiin on ihmisen perustarpeita, vaikka se ei johtaisikaan enää perinteisen perheen perustamiseen.

Mutta jos parisuhdetta – ja seksiä – kaipaavia sinkkuja on näin paljon, miksi etsivät eivät löydä toisiaan? Koska naisten potentiaalia kumppania koskevat kriteerit ovat kasvaneet, sanoo Laasanen ja kärjistää:

– Aikaisemmin riitti, että miehellä on säännöllinen työ ja hän kykenee huolehtimaan itsestään ja perheestään. Enää tämä ei takaa menestystä parisuhdemarkkinoilla, mutta se ei välttämättä riitä mihinkään seksisuhdemarkkinoillakaan, koska sielläkin vaatimukset ovat koventuneet.

Laasasen mukaan yhä useampi ”kunnon mies” jää yksin, osa pysyvästi – eikä kaikille naisillekaan riitä sellaisia kumppaneja, joita nämä etsivät, koska etsintä keskittyy ”parhaaseen A-ryhmään”.

Erityisen huolissaan Laasanen on miehistä, sillä sekä seksi- että parisuhdemarkkinoilla valta on tutkijan mukaan naisilla.

 Nainen löytää esimerkiksi seksikumppanin käytännössä koska tahansa; kyse on pikemminkin siitä, millaisen kumppanin hän hyväksyy. Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä, hän kärjistää.

Tutkijan mielestä on helppo sanoa, että kyse on henkilökohtaisesta ongelmasta – että ainahan on ollut miehiä, jotka eivät saa naista.

Mutta jos tämä joukko edelleen kasvaa, ongelma on nähtävä myös yhteiskunnalliseksi, Laasanen sanoo.

Hänen mukaansa suhdemarkkinoilta ulosjääminen lisää riskiä syrjäytyä ja vetäytyä myös muuten. Kun yksi merkittävä perustarve ei täyty, mies voi helposti ajatella, ettei hän onnistu muillakaan elämänalueilla. Se lisää paitsi yksinäisyyttä, myös päihteiden käytön riskiä, Laasanen muistuttaa.

Laasanen on tutkinut parisuhdemarkkinoiden markkina-arvoa muun muassa pro gradussaan. Sen pohjalta syntyi myös kirja Naisten seksuaalinen valta (2008).

http://www.tamperelainen.fi/artikkeli/62577-tutkija-yha-useampi-sinkkumies-ei-loyda-koskaan-naista

"Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä,"

Todellisuudessa on niin että nuo miehet vain luulevat että heille kelpaisi kuka vain. Jos oikeasti he joutuivat suhteeseen itselleen sopimattoman naisen kanssa, totuuskyllä valknisi heille.

• 870
        TotuusSattuu kirjoitti:

"Sen sijaan on olemassa miehiä, joille kävisi melkein kuka tahansa, mutta he eivät saa edes sitä,"

Todellisuudessa on niin että nuo miehet vain luulevat että heille kelpaisi kuka vain. Jos oikeasti he joutuivat suhteeseen itselleen sopimattoman naisen kanssa, totuuskyllä valknisi heille.

Totta

• PalstanRuminMies

Naisille riittää naaman toteaminen. Sen olen itsekin huomannut. Yhtäkkiä kun näkevät pärstäni en olekaan enään kiinnostava. Puhelimessa tai kuvattomana nettitreffeillä saan vain loistavaa palautetta. Kumma että naaman nähdessään tutustuminen lopetetaan heti. Ei miehen sisimmällä ole tuontaivaallista merkitystä naisille. Ainoa kriteeri naisille on ulkonäkö. Me geenilotossa hävinneet ollaan sitten niitä jotka jäämme rannalle vaikka muut puitteet suhteelle olisivatkin erinomaiset.

• puitteet

Ja miehillekö sitten muka kelpaa ruma nainen? Rumaan ei haluta edes tutustua. Naisen pitää ensin olla kaunis ja sitten mies on kiinnostunut tutustumaan ja selvittämään, olisiko naisessa muutakin kiinnostavaa kuin pelkkä kauneus.

• fiksuätmi638572

Kyllä ruma nainen kelpaisi, kunhan tärkeämmät ominaisuudet ovat kohdillaan.

• SoliterniuM1977_

Enpä usko. Kaikenlainen parinmuodostus perustuu nykyään pelkästään ulkonäköön. Niistä komeista/kauniista ihmisistä valitaan sitten se sopiva luonteenpiirteiden ja muiden ominaisuuksien mukaan. Niin miehet kuin naisetkin tekevät tätä. Se on normi. Siksi rumat ihmiset jäävät AINA auttamattomasti yksin. Näin se vaan menee eikä sille voi yhtään mitään.

Jos ruma haluaa saada kumppanin, hänen on laihdutettava ja käytävä plastiikkakirurgilla että voisi kelvata. Näin se vaan menee ja on absoluuttinen totuus tässä asiassa. Ei voi mitään.

Me rumat olemme muutoin vain dna-jätettä ja parisuhteeseen kelpaamattomia. Näin se luonto jalostaa dna:ta. Nyt rumat pikkuhiljaa katoavat ja lopulta jäljellä on ne kauneimmat ja komeimmat. Ulkonäkö on nyt se paras geenivalttikortti evoluutiossa.

Näin se menee kylmää absoluuttista totuusfaktaa. Elämä on tässä. Tyydyn osaani dna-roskana ja parisuhdekelvottomana. Ei voi mitään. Paska mäihä geeniarvonnassa.

Voimia kaikille yksinäisille seksittömyydessä eläville sinkuille ja muillekin!

• PalstanRuminMies
        SoliterniuM1977_ kirjoitti:

Enpä usko. Kaikenlainen parinmuodostus perustuu nykyään pelkästään ulkonäköön. Niistä komeista/kauniista ihmisistä valitaan sitten se sopiva luonteenpiirteiden ja muiden ominaisuuksien mukaan. Niin miehet kuin naisetkin tekevät tätä. Se on normi. Siksi rumat ihmiset jäävät AINA auttamattomasti yksin. Näin se vaan menee eikä sille voi yhtään mitään.

Jos ruma haluaa saada kumppanin, hänen on laihdutettava ja käytävä plastiikkakirurgilla että voisi kelvata. Näin se vaan menee ja on absoluuttinen totuus tässä asiassa. Ei voi mitään.

Me rumat olemme muutoin vain dna-jätettä ja parisuhteeseen kelpaamattomia. Näin se luonto jalostaa dna:ta. Nyt rumat pikkuhiljaa katoavat ja lopulta jäljellä on ne kauneimmat ja komeimmat. Ulkonäkö on nyt se paras geenivalttikortti evoluutiossa.

Näin se menee kylmää absoluuttista totuusfaktaa. Elämä on tässä. Tyydyn osaani dna-roskana ja parisuhdekelvottomana. Ei voi mitään. Paska mäihä geeniarvonnassa.

Muuten totta mutta rumuus ei aina tarkoita lihavuutta. Itse en ole lihava vaan urheilullinen ja fyysisen työn jopa lihaksikkaammaksi tukevoima. Rasvaprosentti on normaaliluokkaa kun olinhan vasta työterveyskontrollissakin. Ja "puitteet" nimimerkille sanon että et osaa pahimmissa painajaisissakaan kuvitella mitä on syntyä rumaksi mieheksi. Toisin kun täällä aina väitetään että "ei teille rumille kelpaa ruma nainen" olet väärässä. Itse kelpuutan kyllä ruman jos olisi ehdokkaita. Muuta väliä ei ole kuin se että hän ei olisi sairaanloisen lihava koska haluanhan kumppanini myös luontoon kanssani liikkumaan. Naisen pyöreys ja muodokkuus on eriasia kuin lihavuus jota en näe naisellani kriteerinä. Muuta ei ole joten heppoisin kriteerein olen liikkeellä mutta kun en kelpaa teille rumillekaan naisille koska teilläkin on mahkut komeampiin miehiin. Sano sitten mistä helvetistä mä valitsen jos valinnanvara on nolla?? Sano ny saatana kun olet sen tietävinäs! Kuten edellä mainittiin me rumat ollaan yhteiskunnan pohjasakkaa ja jätettä jotka kelpaavat maksimissaan valtiolle verojenmaksumiehiksi tai sotilaallisen uhan tykinruuaksi ei muuhun.

• erkki-täti
        SoliterniuM1977_ kirjoitti:

Miten niin luonto hoitaisi rumimmat pois?

Rumiahan ne ovat, jotka plastiikkakirurgiaan turvautuvat! Kun leikelty saa jälkeläisiä, periytyy jälkeläisille ne geenit, jotka ajoivat lisääntyjän kirurgin konsultaatioon ja leikkauspöydälle.

Mistä herääkin kysymys: miten sellainen ihminen, joka ei ole kestänyt jotain omaa/omia piirteitään, kestää jälkikasvussaan niitä ominaisuuksia?

• niinmetsävastaa

Ne puhuu pelkästä ulkonäöstä, jotka ei ymmärrä sisäisen kauneuden päälle.

• Järkijatunteetmukaan

Miksi seurustelevat aina luulevat että sinkut ovat nirsoja ja tekevät pikaisia johtopäätöksiä? Jos jo ekoilla treffeillä on olo että olispa nämä nopeasti ohi, parilla tuskin on hirveästi kemiaa. Eikö ole vain järkevää etsiä toinen treffikumppani kuin väkisin yrittää sen tyypin kanssa joka ei kiinnosta?

• samaa.sukupuolta

ehkä kun on ollut tuhansilla treffeillä eikä kukaan kelpaa vaikka saisi toivomansa treffi kumppanin niin ei kelpaa ahdistuvat ja toivovat olisipa nopeasti jo ohi mutta eikö vastakkainen sukupuoli kiinnostakkaan jospa se oikea onkin samaa sukupuolta oleva niin kiinnostuvat

• että.silleen

Miksi kaikki aina luulevat että sinkut ovat nirsoja ja tekevät pikaisia johtopäätöksiä?
        - Olen kuulemma tehnyt liian nopeita johtopäätöksiä!

Ovatko miehet sekopäitä; kertoessaan tunteistaan ja yhä enemmän vaan sekopäisiä korjaillessaan kertomuksiaan "totuuksista"?
        Mulla on ympäripäissään oleva sammunut mies, olohuoneessa sohvalla rötköttämässä. Sammui istualleen, puhuessaan kaikenlaisia pehmoisia mulle tunteistaan. Hetken ihmeteltyäni miehen huonoa yleiskuntoa ja sekavia puheita, kiskoin hänet pitkäkseen ettei putoaisi sohvalta, siinä nukkuessaan.

Vajaa kaks kuukautta sitten, selvin päin ollessaan sanoi mulle ett: "On varmaan sanomattakin selvää ett tuntemme toisiamme kohtaan ovat pelkästään kaveruutta!"

Nyt soittaa ovikelloa ja sökeltää jutelleensa pelkkää puppua, kun ei uskaltanut muuta puhua... koska minä en kuitenkaan hänestä välittäisi... kun Artsi sanoi ja... plät plät plää... Ota tosta juopuneesta nyt selvää! Lähden ruokalaan syömään ja jätän lapun pöydälle ett nuku siinä pääsi selväksi, olen ruokalassa.

Mitenkä mun pitäisi noi puheet ymmärtää? Tossa kunnossako olevaa äijääkö, sitäkö pitäisi kuunnella, tai uskoa mitään mitä hän sanoo? Vai kuvitteleeko hän olevansa jotenkin vastustamaton; holtittomassa humalassa? Hyi, hitto... mitä tuon päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään?
        Sika paska temppu... tulla sammumaan mun luo, kun mun piti lähteä Juhannusta viettämään mökille.
        Tietääkseni hän käyttää muuten alkoholia hyvin harvoin ja vähän, mukamas!

• Ikis__M
        että.silleen kirjoitti:

Miksi kaikki aina luulevat että sinkut ovat nirsoja ja tekevät pikaisia johtopäätöksiä?
        - Olen kuulemma tehnyt liian nopeita johtopäätöksiä!

Ovatko miehet sekopäitä; kertoessaan tunteistaan ja yhä enemmän vaan sekopäisiä korjaillessaan kertomuksiaan "totuuksista"?
        Mulla on ympäripäissään oleva sammunut mies, olohuoneessa sohvalla rötköttämässä. Sammui istualleen, puhuessaan kaikenlaisia pehmoisia mulle tunteistaan. Hetken ihmeteltyäni miehen huonoa yleiskuntoa ja sekavia puheita, kiskoin hänet pitkäkseen ettei putoaisi sohvalta, siinä nukkuessaan.

Vajaa kaks kuukautta sitten, selvin päin ollessaan sanoi mulle ett: "On varmaan sanomattakin selvää ett tuntemme toisiamme kohtaan ovat pelkästään kaveruutta!"

Nyt soittaa ovikelloa ja sökeltää jutelleensa pelkkää puppua, kun ei uskaltanut muuta puhua... koska minä en kuitenkaan hänestä välittäisi... kun Artsi sanoi ja... plät plät plää... Ota tosta juopuneesta nyt selvää! Lähden ruokalaan syömään ja jätän lapun pöydälle ett nuku siinä pääsi selväksi, olen ruokalassa.

Mitenkä mun pitäisi noi puheet ymmärtää? Tossa kunnossako olevaa äijääkö, sitäkö pitäisi kuunnella, tai uskoa mitään mitä hän sanoo? Vai kuvitteleeko hän olevansa jotenkin vastustamaton; holtittomassa humalassa? Hyi, hitto... mitä tuon päässä liikkuu, vai liikkuuko mitään?
        Sika paska temppu... tulla sammumaan mun luo, kun mun piti lähteä Juhannusta viettämään mökille.
        Tietääkseni hän käyttää muuten alkoholia hyvin harvoin ja vähän, mukamas!

Varmaan on hyväksi havaittu ja ennenkin kokeiltu temppu tuo, moni nainen varmaan on sulanut tuommoisen herkän rentun tarinoihin. Hienoa että osaat suhteuttaa, olisit vaan saanut soittaa poliisit hakemaann ja itse lähtenyt möksälle, harmi kun menee sinun juhannus pilalle tuon takia :(

• että.silleen
        Ikis__M kirjoitti:

Varmaan on hyväksi havaittu ja ennenkin kokeiltu temppu tuo, moni nainen varmaan on sulanut tuommoisen herkän rentun tarinoihin. Hienoa että osaat suhteuttaa, olisit vaan saanut soittaa poliisit hakemaann ja itse lähtenyt möksälle, harmi kun menee sinun juhannus pilalle tuon takia :(

Ei hänellä niitä naisia ainakaan sisarensa tietämän mukaan monia ole ollut. Yhden tiedän minäkin ja se tarina loppui lyhyeen.

Kävin syömässä ja soitin ruokasalissa ollessani kaverin sisarelle, on mun opiskelutovereitani. Olivat porukalla isolla vuokratulla mökillä Juhannusta viettämässä ja etsivät juuri tätä kadonnutta sankaria jokapuolelta.
        Äijän auto on siellä parkissa ja siksi olivat huolissaan, kun miestä ei löytynyt mistään. Tullut kai humalatilansa ymmärtäen taxilla tänne, no jonkin asteinen ymmärrys säilynyt kaiketi sentään, onneksi!

En mä tähän poliiseja kaipaa, saa tämän hoidettua fiksumminkin tapahtumakirjosta pois. Lähetän takaisin taxilla sinne mistä tulikin, sisar kyllä pitää huolen veljestään kun ovat aina pitäneet huolta toisistaan. Minutkin oli sinne kutsuttu mukaan, mutt... minä en oikein kokenut mielenkiintoa lähteä sinne mukaan... erinäisistä syistä.
        Nyt kun saan ensin tämän väsyneen matkamiehen hereille ja taxiin (kuljettajalle annan osoitteen) niin pääsen itsekin sitt matkaan... meidän Faijan mökille, missä sisaruksistani ainakin pari jo on perheineen paikalla.

Pääsen saunaan heti kun perille pääsen... kuulemma. =)

Hauskaa Juhannusta!

• AvioATmies

Koska sinkut OVAT nirsoja, useimmiten. Yksittäisen deitin kohdalla tuollainen olo että olisipa tämä ohi ei vielä ole merkki mistään, mutta jos deitti toisensa jälkeen tuntuu tuolta, niin silloin ne omat odotukset kumppanille ovat selvästi ylimitoitettuja, ja olet etsimässä jotain sellaista mitä ei olekaan: valmiiksi sinulle räätälöityä tuotetta.

Siinä missä vähemmän nirsot haluaisivat tutustua paremmin jo sellaiseen ihmiseen jonka kanssa on edes jotain yhteistä, niin nirsoille sen pitää olla melkein täydellinen osuma, ei riitä muutama juttu mistä sitä yhteistä tarinaa voisi alkaa rakentamaan.

• Ikis__M

"Sitten vedetään jostain yksittäisestä lauseesta, jonka treffikumppani sanoo, hyvin pitkälle meneviä johtopäätöksiä. Ai, se onkin varmaan sellainen ja sellainen... Nyt kiinnostus loppuu kuin seinään eikä seuraavia treffejä tule."

Nainen kertoo omaavansa paljon matkusteluhistoriaa etelään. että sillä on paljon miespuolisia kavereita, se sanoo olleensa tinderissä jo pitkään, sillä on "juoksut juostu" jne. niin voit olla varma että vedän pitkälle meneviä johtopäätöksiä ja kiinnostus tosiaan loppuu kuin seinään.

• Sitten jos sanoo että en matkustele pahemmin, minulla on vain pari mieskaveria, en käytä tindereitä. Jonkun mielestä sekin on huono asia!

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Sitten jos sanoo että en matkustele pahemmin, minulla on vain pari mieskaveria, en käytä tindereitä. Jonkun mielestä sekin on huono asia!

Niin no kaikkia ei voi miellyttää mutta minäpä luulen että aika monesti naiset, miksei miehetkin, pilaa mahdollisuutensa sillä että yrittävät esittää jotain enemmän vaikka se vaatimaton totuus olisi juuri se mitä haetaan. Itse ainakin arvostan enemmän itsensä ehkä "tylsäksi" kokevaa tavisnaista kuin bilehilettä.

• Ikis__M kirjoitti:

Niin no kaikkia ei voi miellyttää mutta minäpä luulen että aika monesti naiset, miksei miehetkin, pilaa mahdollisuutensa sillä että yrittävät esittää jotain enemmän vaikka se vaatimaton totuus olisi juuri se mitä haetaan. Itse ainakin arvostan enemmän itsensä ehkä "tylsäksi" kokevaa tavisnaista kuin bilehilettä.

Mut ei kaikki miehet arvosta sellaista!

Oon ollu ite aina enemmän semmonen parin ihmisen seurassa viihtyvä tyyppi kuin mikään bilehile. Silloin vaan sosiaaliset ympyrät on pienemmät.

Esim. Sit kun eroaa ja ne pari ihmistä jää toiselle puolelle niin... tuntuu et ei oo vielä parissa vuodessakaan saanu niitä sosiaalisia ympyröitä kurottua kiinni.

• Ikis__M
        Nainen_28v kirjoitti:

Mut ei kaikki miehet arvosta sellaista!

Oon ollu ite aina enemmän semmonen parin ihmisen seurassa viihtyvä tyyppi kuin mikään bilehile. Silloin vaan sosiaaliset ympyrät on pienemmät.

Esim. Sit kun eroaa ja ne pari ihmistä jää toiselle puolelle niin... tuntuu et ei oo vielä parissa vuodessakaan saanu niitä sosiaalisia ympyröitä kurottua kiinni.

No joo, tuo varmaan kieltämättä totta jos on etääntynyt omista lapsuudenystävistä mutta sinullahan on kuitenkin lapsenkin kautta mahdollisuus tutustua muihin vanhempiin ja samassa tilanteessa oleviin niin että periaatteessa uusia ystäviä voisi löytyä helpostikin jos annat niille mahdollisuuden.

• Ikis__M kirjoitti:

No joo, tuo varmaan kieltämättä totta jos on etääntynyt omista lapsuudenystävistä mutta sinullahan on kuitenkin lapsenkin kautta mahdollisuus tutustua muihin vanhempiin ja samassa tilanteessa oleviin niin että periaatteessa uusia ystäviä voisi löytyä helpostikin jos annat niille mahdollisuuden.

Tuntuu ihan hemmetin vaikeelta muuten. :D

Kyllähän nyt jossain puistossa tulee juteltua mutta ei ne ole mitään kunnon ystävyyssuhteita.

Nuoruuden kaverit on eläneet niin erilaista elämää, matkustelleet ja asuneet ulkomailla, että aika vaikea päästä siihenkään mukaan, kun ite kuitenkin miehen ja lapsen kanssa eläny vuosia niin kotikeskeistä elämää.

Tuntuu kanssa myös että ne tutut joilla on samanikäisiä lapsia, jotka on tuntenu perheellisinä ja eronneina ovat heti ettineet uuden miehen. Eihän ne sit enää halua tekemisissä kun mä olen vielä sinkku ja elän erilaista elämää ja olen tuntenu ne eksät. Ei toki voi ottaa henkilökohtaisesti heidän päätöksiään, koska ovat vetäneet samaa periaatetta kautta linjan.

• Nainen_28v kirjoitti:

Sitten jos sanoo että en matkustele pahemmin, minulla on vain pari mieskaveria, en käytä tindereitä. Jonkun mielestä sekin on huono asia!

Ne miehet jotka eivät arvosta tuollaista ovat etsimässä vain ja ainoastaan helppoa panoa.

• HC-ätmel kirjoitti:

Ne miehet jotka eivät arvosta tuollaista ovat etsimässä vain ja ainoastaan helppoa panoa.

Ei mitään hajua, musta tuntuu että riippumatta siitä mitä miehet sanoo, ne usein etsii vain helppoa panoa.

Sitten tietty pieni osa varmaan näitäkin, jotka sanoo etsivänsä pelkkää seksiä mutta kuulustelu on sitä luokkaa, ettei ketään kiinnosta sellaiset asiat seksin takia.

Erittäin hämmentäviä eläimiä te olette, miehet.

• erkki-täti
        Nainen_28v kirjoitti:

Ei mitään hajua, musta tuntuu että riippumatta siitä mitä miehet sanoo, ne usein etsii vain helppoa panoa.

Sitten tietty pieni osa varmaan näitäkin, jotka sanoo etsivänsä pelkkää seksiä mutta kuulustelu on sitä luokkaa, ettei ketään kiinnosta sellaiset asiat seksin takia.

Erittäin hämmentäviä eläimiä te olette, miehet.

En naamakirjaa pahemmin tunne, mutta kosketti tuo kuvaus yksinolosta sen verran, että ajattelin kommentoida..

Olisiko siellä naamakirjassa jotain sopivaa ryhmää? Tietääkseni siellä on ryhmiä joka lähtöön, niin miksei sieltä voisi löytyä joku yksinäisten yksinhuoltajien ryhmäkin? En siis tarkoita mitään pariutumisjuttuja, vaan kavereita. Saattaisi olla mukava juttu lapsillekin, kun löytyisi uusia kavereita?

• niin.yksinkertaista.on

Sinkut eivät löydä kumppania, koska naiset eivät halua tutustua miehiin.

• entinendemari

suomi ämmät ei kiinnosta ja pakoloisetkin on äijiä ni mistä löydät?

• Millä helvetillä mä tutustun jos kukaan ei halua tavata minua?

• niksipirkkalainen

Osta helvetin isot kumisaappaat ja tunge ne puolitäyteen vessapaperia. Näin muutut pätkästä ilmatilaa hallitsevaksi alfaksi yhdessä humauksessa.

Ja sitten ei muuta kuin saappaat kohti kyliä.

• erkki-täti

• Tutkijasi

Kyllä se johtuu yksinkertaisesti siitä, että tavallisille naisille ei omantasoisensa miehet kelpaa. Sama ilmiö on kaikissa kehittyneissä maissa - myös muissa Pohjoismaissa ja USA:ssa.

• Yksinkertaista

Olen ruma nainen, ja en kelpaa niille rumille miehille.

• olkaaihmisiksi

Rumia ei ole ja kauneus on katsojan silmissä.

• outojaovat

Ompa outoa keskustelua. Ei vaikuta normaalitasoiselta. Luin ketjun läpi ja tulin tähän päätelmään.

• nainennainenm

Totta osittain, mutta ensitreffeillä saattaa tulla ilmi sellaisia asioita miehestä, jotka ovat totaalinen turn-of, esim. rasistisuus tai junttius. Tällöin arvot eivät ole ollenkaan samanlaiset ja käsittääkseni hyvä suhde perustuu samankaltaiseen arvopohjaan.

Itse olen etsinyt miestä, joka on tavallaan "paras mahdollinen", jonka voin saada. Aika näyttää olenko nyt sellaisen kohdannut..

• 8plus17

Puhu vain omista puolistasi. Jos olet joku vitun suvakkihippivihreä niin ei taatusti kiinnosta suurintaosaa miehistäkään kaltaisesi idiootti. Ei ihme että noilla maailmankatsomuksilla ei miestä löydy.

• päivänporno
        8plus17 kirjoitti:

Puhu vain omista puolistasi. Jos olet joku vitun suvakkihippivihreä niin ei taatusti kiinnosta suurintaosaa miehistäkään kaltaisesi idiootti. Ei ihme että noilla maailmankatsomuksilla ei miestä löydy.

Arvomaailmojen ero on oikeasti iso syy sinkkujen suureen määrään. Mä niin näen miten toikin kirjoittaja vetää netin ääressä käteen ja hokee suvakkihuoraidiootti, suvakkihuoraidiootti.

• erkki-täti
        päivänporno kirjoitti:

Arvomaailmojen ero on oikeasti iso syy sinkkujen suureen määrään. Mä niin näen miten toikin kirjoittaja vetää netin ääressä käteen ja hokee suvakkihuoraidiootti, suvakkihuoraidiootti.

Jaa, mites tämmönen kaltaiseni keskivälillä kulkeva?

En tahtoisi seurustella rajattoman höttöunelmoijan enkä myöskään rotuerottelua kannattavan kanssa.

Kulttuuriset erot on kuitenkin tunnustettava tosiasiana, ja jotain pitää ymmärtää maailman rakenteesta. Mielestäni kumpikaan em. ryhmä ei oikein hahmota isompia kokonaisuuksia.

• Match__box

"Mennään ensimmäisille (tai ehkä jo toisille) treffeille kiinnostavalta vaikuttavan ihmisen kanssa. Sitten vedetään jostain yksittäisestä lauseesta, jonka treffikumppani sanoo, hyvin pitkälle meneviä johtopäätöksiä..."

Jos.. sinkkumies kannattaa persuja ja nainen 'fanittaa' taas maailmankatsomukseltaan vihreitä, tulee siinä aika vaivautunut olo molemmille ;)

• sirkkis100

Tule huomenna Ikaalisten kylpylään.

• Ikis__M

Mies vanhenee kuin viini ja nainen happanee kuin piimä. :D

• Ikis__M

Nyt oli trollilta ihan hyvä heitto, voisi lisätä että "happamia" sanoi jännämies kurpista.

• tarralenkkari161

Eli meneekö mies huonoksi, jos se on korkattu?

• erkki-täti
        tarralenkkari161 kirjoitti:

Eli meneekö mies huonoksi, jos se on korkattu?

Nyt oli hyvä :D

Etikkaa, sanoi sommelier.

• Valitsin

Sinkkuuden koska näin voin tavata ja seurustella useamman naisen kanssa.

• laatutavaraa

Sama juttu, olen tietoisesti valinnut sinkkuuden.mitään omaa ei suomi nainen hyväksy miehessä.Kuten työ ja lähinnä työajat jotka poikkeavat naisen omista tai miehen lapset aikaisemmasta liitosta.Ne ovat joko väärän ikäisiä tai niitä on väärä määrä.Happane ihan iteksesi suomi nainen.Tämä mies ainakin pärjää kaikin puolin paremmin ilman teitä.

• arddee

Höh, jos sinkulla ois kumppani, se ei enää olisi sinkku!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      36
      3795
    2. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      51
      1724
    3. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1379
    4. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1211
    5. Hitaille omat kassat

Kassoilla hidastelevat ärsyttävät. Menee heti loppupäivä pilalle, kun kauppareissu kestää hidastelijoiden takia. Näille
      Maailman menoa
      175
      1096
    6. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1051
    7. Kävisikö tällainen sopimus?

Olisitko valmis juttelemaan jo ensi viikolla kahden kesken?
      Ikävä
      84
      955
    8. Olisit ollut niin

Minunlaiseni. Ehkä se on helmpompi kun emme kohtaa. Kipeältä se tuntui ettet valinnut minua
      Ikävä
      41
      846
    9. Mitä yhteistä sinulla

on kaivattusi kanssa? Sama musiikkimaku, tai huumorintaju, tai ehkä työpaikka? Vai ettekö tunne vielä niin hyvin?
      Ikävä
      49
      791
    10. Mikä tekee kuuman

Kaivatustasi?
      Ikävä
      39
      770
    Aihe