Hei!
Miten saan hammasraon kiinni? Ja mitä sitä kutsutaan? Olen 16 ja haluan mun hammasraon kiinni keinolla millä hyvänsä! Tarviinko siihen hammas implantit vai täytettä? Mulla on kasvamassa myös ylä ja ala hampailta viisauden hampaat. Tarviiko niitä irrottaa?
Olen tosi iloinen jos saisin vaustauksia! :)
Hampaitten rako
jamuu99
3
178
Vastaukset
- minultaeiole
Kai sun pitää käydä laitattaa raufat hampaisiin, nii saat raon kiinni. Viisaudenhampaat poistetaan, jos niistä on haittaa jotenkin.
- samaumpelo
siis raudat..
- mtr7272
Hei! Minulle ei lapsena laitettu rautoja. Sanottiin, että kyllä se rako umpeen kasvaa. No ei kasvanut. Aikuisiällä molempien etuhampaiden reunaan laitettiin paikkaus ainetta. Hyvin on kestänyt ja tyytyväinen olen ollut. Kerran on uudet täytteet siihen vaihdettu vajaan 20 vuoden aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2663323Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell211843Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241499- 821359
- 1371038
- 81994
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.62809Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86756Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61687Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗51656