Kuuntelin eräänä iltana makuuhuoneen oven takana ja sieltä kuului huohotusta ja voihketta. Odotin vähän aikaa, menin huoneeseen ja näin vaimon piilottavan jotakin tyynyn alle. Katsoin myöhemmin kätköä ja löysin dildon piilotettuna.
Järkyttävää, voiko nainen runkata parisuhteessa surutta? Eikö hän saa tarpeeksi seksiä vai mistä on kyse? Miksi vaimollani on tuollaisia tarpeita? En tiedä, voinko jatkaa tätä suhdetta. Rinnastan masturboinnin pettämiseksi.
Vaimo jäi kiinni masturboinnista
51
2849
Vastaukset
- Kommunikoi
Joo, ei kai mikään pakota ihmisiä seurustelemaan ja tästäkin jotenkin näkee ettette tuu oikeen juttuun, siis vaihda dataa... mut myös olet kontrolloiva, joten ota ihmeessä puheeksi asia ennenkuin tuomitset :))
- Pe69
Hienoa, että vaimosi nauttii seksistä. Ei dildossa ole mitään pahaa, eikä siihen pidä suhdetta lopettaa. Ei se pettämistä ole. Ihan hyvin voit ottaa sen mukaan leikkeihinne. Sinulla on tilaisuus parantaa seksielämäänne suhtautumalla asiaan avoimesti. Tee se.
- voivaimoparkaa
Etkö muka itse koskaan masturboi? Mun mielestä on hienoa, että vaimosi osaa nauttia seksuaalisuudestaan myös yksin. Tekee sen salaa, kun tuollainen ahdasmielinen ihminen on puolisona. Voi vaimo parkaa.
- dildotkehiin
Juuri näin! Katsoisi aloittaja itseään peilistä ja miettisi,mitä tekee väärin?! Itse koen masturboinnin helpottavana,ei ole körilästä huohottamassa päällä ja ajattelemassa vain omia tarpeitaan! Kontrollifriikki ap voi sitten vaikka hankkia barbaran,jos ei oman vaimon tyydyttäminen kiinnosta!!!
- Säälittävä.runkkari
Jätä se sika.
- Hihihihiiii
Lol
- totuttelua
Olet hiukan piukkapipoinen tai jäljessä aikaasi...Kun panen vaimon kanssa hän usein myöskin tyydyttää seksin aikana itseään dildolla tai joskus yksikseen pitää nautinnon tuokion, vetäähän miehetkin käteen. Jos mainitsemasi on mielestäsi pettämistä kannattaa elää yksin.
- olisit.tyytyväinen
Yleensä nainen on seksuaalisesti halukkaampi, kun saa tarpeensa mukaisesti seksiä. Ottaisit mieluummin tämän positiivisena asiana. Todennäköisesti vaimosi on halukkaampi juuri sen takia, että harrastaa itsetyydytystä. Parempihan se, että dildottelee itseään, kun käyttäisi omien seksuaalisten halujensa tyydyttämiseen aitoa nahkapamppua - siis jonkun muun kuin sinun. Meillä on kaikenlaisia leluja, joita puolisoni käyttää haluamallaan tavalla, joko kanssani tai yksin. Joululahjaksi hän sai minulta magic wandin. Voin suositella!
"Kuuntelin eräänä iltana makuuhuoneen oven takana ja ..."
Taidat olla aika pahasti tossun alla. Mikset mennyt auttamaan vaimoasi vaan mielummin nökötit oven takana odottamassa, että hän saa homman hoidettua?- NainenjokaTietää
Sulla on liian pieni ja , etkä osaa suuseksiäkään antaa. Siksi vaimosi tekee itsetyydytystä ja fantasioi.
- gertgaerga
Sä et sitten itse koskaan runkkaa ?
- Jäikiinni
Hyi helvetti, tekeekö tuollaista inhottavuutta muka jotkut muutkin kuin vaimoni oikeasti? Voiko noin alhaisia ihmisiä olla?
- onneksootprovo
Jäikiinni kirjoitti:
Hyi helvetti, tekeekö tuollaista inhottavuutta muka jotkut muutkin kuin vaimoni oikeasti? Voiko noin alhaisia ihmisiä olla?
Itse et ilmeisesti edes pese omaa vehjettäsi, sunhan pitäisi siihen käsin koskea? Hyi miten oksettavaa. Vaimosi vissiin seksin aikana sen ohjaa paikalleen, kun sä et voi siihen koskea? Tiedätkö sä edes minkä tuntuinen se on täydessä tällingissään, oletko koskaan kokeillut?
Mun mielestä olet harvinaisen rajoittunut seksuaalisuuden suhteen. Mutta onneksi olet provo. - fgykhvnb
Jäikiinni kirjoitti:
Parempia provoja, kiitos.
- Vai.mitä
Mitä jos ehdotat vaimollesi että sinä teet sen hänelle?
- Jäikiinni
Pah, minä annan munaa! Kulli saa riittää vaimolle, siinä pitäisi olla aivan tarpeeksi hänelle.
- pitäisijapitäisi
Jäikiinni kirjoitti:
Pah, minä annan munaa! Kulli saa riittää vaimolle, siinä pitäisi olla aivan tarpeeksi hänelle.
Tajuat kai itsekkin, että vaimosi haluaa myös muunlaista seksiä kun pelkkää jyystämistä? Mikä sua pelottaa siinä, että vaimosi masturboi? Ihan luonnollinen juttu. Harrastatko sitä itse koskaan? Sulla on puurot ja vellit jotenkin sekaisin. Dildon käyttö ei ole pettämistä. Mun mielestä siihen tarvitaan akti oikean ihmisen kanssa. Älä nyt oo nössö vaan näytä vaimollesi olevasi rohkea ja kokeilunhaluinen mies. Onneksi et oo mun mies.
- Jäikiinni
Itsetyydytyksessä nainen rakastelee naista, se on hekuman ja himon itsekäs muoto! Saa nainen lähteä kohta katuja mittailemaan jos ei oman miehen kulli enää riitä!!
- Pe69
Rauhotuppas!
Vaimosi vain rentoutuu, ei semmoinen suhdetta lopeta. Voisitko yrittää ajatella avoimemmin ja kysyä, mistä vaimosi pitää tai haluaisiko hän kokeilla jotakin uutta. - dildotkehiin
Jäikiinni kirjoitti:
Itsetyydytyksessä nainen rakastelee naista, se on hekuman ja himon itsekäs muoto! Saa nainen lähteä kohta katuja mittailemaan jos ei oman miehen kulli enää riitä!!
Mistäs tiedät,kenestä ja millaisesta seksistä hän fantasioi? Tuskin tiedät hänestä yhtään mitään,niin tampiolta vaikutat! Voi vaimo parkaa...
- HerätysAP
Kaikkihan masturboi joskus!
- fyikgdh
Voi ei. Kohta Jumala pudottaa kuuman kiven naisesi pinppiin :/
- Eisinulleoleoikeutta
Et omista vaimoasi. Annas hänen olla rauhassa.
- MiesKäskeeAkatKuuntelee
Olen eri mieltä.
Aloittaja puhuu, että nainen joutuu kadulle. Eli todennäköisesti mies omistaa asunnon/talon ja siten pyörittää myös koko taloutta, niin kuin miehen kuuluukin. Nainen on miehen omistama ja hänen tehtävänä on hoitaa taloa ja tyydyttää miehensä himot tarvittaessa.
- ohjusta_koloon
Mikset kysynyt voiko liittyä seuraan...kyllä munkin kumppani tyydyttää itseään, pitää leluja yö pöydän laatikossa ja esittelikin niitä kerran ja on kyllä käytetty seksin aikanakin, pettämistä muka missä mielessä...olisit huolissasi jos juoksisi vieraissa.
- Nainenvaalea
Voi kaikkea sitä kuulee. Tottakai nainen voi ja SAA masturboida niinkuin miehetkin. naisen seksuaalisuus on kyllä ihme asia miehille, ihankuin nainen EI saisi haluta ja jos haluaa niin vain oman miehen kanssa. Olen masturboinut jo nuoresta tytöstä saakka vaikka olenkin ollut parisuhteissa. Siksi etten saa orgasmia yhdynnässä tai muuten haluan nauttia tietäen miten sen orgasmin saa tai vain en saa yksinkertaisesti tarpeeksi. Vongata en enää jaksa nykyisen kanssa. Parempi näin ja oma kehoni, teen sille mitä haluan ja onhan se mahtava tunne saada orgasmi joka on takuuvarma :-)
- omaanlaskuun
Totta puhut, ei munkaan vaimo osaa käsillä "lypsää" veitikkaani laukeamiseen eikä osaa oikein muutenkaan käsitellä sitä, pillua panemalla saa laukeamisen ei muuten. Oma käsi on paras kaveri.
- Nainenvaalea
No sinä sentäs saat yhdynnässä. Meikäläisellä se ei ole onnistunut tähän 40-vuoteen mennessä. Ainoastaan jos hieron klitorista yhdynnän aikana. Miehet ovat yrittäneet hieroa mutta kun ei taidot riitä. Ei pahalla heitä kohtaan.
- Nainenvaalea
Ja kun pyynnöstä olen yrittänyt 'neuvoa' mistä nainen kiihoittuu ja mikä on se orgasmin juju, ei vain onnaa niin ei. Tyydytän itseäni ja saan orgasmin, yhdyn miesystäväni kanssa jossa paljon hellyyttä mukana, ei valittamista mutta orgasmin saan itse. Siinäpä se.
- Pe69
Kokeile hieroa yhdynnän aikana myös lelulla. Se täristää mukavasti miehellekin ja naisen saaminen tuntuu tietenkin hyvältä. Joskus törmäsin vastaavaan ja lelulla tai yhdynnän jälkeen sormilla orgasmi hoitu kyllä. Ja suulla, kun kerta seurusteltiin.
- mielipide7
Jokainen voi toteuttaa omaa seksuaalisuuttaan ihan juuri niillä tavoilla kun hän itse haluaa. Se ei ole sen kumempaa kuin ihmisen muutkaan tekemiset kuten harrastukset. Se on henkilön oma yksityinen asia ja se ei kuulu kenellekään muille, ei välttämättä edes puolisollekaan. Jos joku on kovin seksuaalinen ihminen ja seksi ei puolison kanssa riitä, tai haluaa vain vaihtelua, niin joutuuko henkilö olemaan pakosti uskollinen puolisolle ja kokemaan ettei ole välttämättä oma itsensä vai olisko parempi toteuttaa ne henkilökohtaiset tarpeet muilla tavoin yhtään ajattelematta, että se puoliso olisi jotenkin huonompi. Itse en edes kehtaisi alkaa kritisoimaan puolisoni tekemisiä ja en tykkäisi, että minunkaan juttujani komentoitaisiin. Jos en pysty tarjoamaan kaikkea ja tietyt asiat ovat puolisolle tärkeitä, niin itse en haluaisi olla ainakaan kenenkään henkilön esteenä toteuttamassa hänen unelmiaa, oli se vaikka jalkapallon harrastus tai seksi.
- Pano.hommissa
Kyllä silloin on kusta päässä jos itseään tarvii hinkata kiimassa. Ennen aikaan jos lapsi jäi kiinni runkkaamisesta, lyötiin käsille! Jätä tuollainen saastainen nainen! Saa yksin ollessaan sitten aivan vapaasti hinkata itseään ja miettiä asioita.
- dildotkehiin
Mistä näitä mielenvikaisia perkeleitä sikiää? Masturboinnista ei ainakaan! Pidä sinä suusi kiinni ja mene vaikka psykiatrille valittamaan,kun et saanut lapsena rakkautta vaan remmiä perseelle..homofoobikon tunnistaa jo kaukaa,he eivät hyväksy itsetyydytystä eivätkä pidä kaikkia ihmisiä rakkauden arvoisina-ihan vai siksi että jäivät paitsi itse. Surkuhan sellaista tulee,mutta ei ole kenenkään ulkopuolisen asia,mitä yksityisessä makuuhuoneessa tapahtuu-ellemme sitten ole apinoihin verrattavia ja nussiskele missä sattuu..puunlatvassa vaikkapa tai pidä julkisia ryhmäorgioita mukavana stressinpurkukeinona!
- Näinonnäppylät
Annappa nyt heti vaimollesi ja oikein kunnolla. Kun teet näin pari kertaa päivässä, niin hän ei tarvitse dildoa enää kovin usein ;) niin paitsi jos olet sellainen 3 min mies, joka ei huolehdi vaimonsa ograsmista....
- mikseisaisinauttia
Minä suon naiselleni dildoilun ja mielelläni kun on itse väsynyt ja sanon etten jaksa nyt niin kyllä se siltä laatikosta lelu löytyy. Surina kuuluu aluksi mutta sitten se peittyy vaimon voihkeen alle.
- Ällöttävää-himoa
Hyi helvetti!
- dildotkehiin
Mikä ihme tuossa nyt oli niin ällöttävää? Kyllä tässä maassa piisaa estyneisyyttä,itsemurhia ja alkoholismia väkivaltahöysteillä ihan riittämiin-eikö siinä omassa elämässä ole tarpeeksi kiinnostavia asioita,kun pitää arvostella muiden onnea,mitähäh!?!
- HerkutteleNakilla
Aivan selvää NARSISMIA !! Dildo vatkaajalta.... myy se hyvään hintaan !! Jätä myös Dildo. Ei naisiin voi luottaa.........
- EIOOTOTTAeihän
Masturbointi EI ole pettämistä!
Heräsin kerran keskellä yötä siihen että mies masturboi mun vieressä. Kysyin vaan että tarvitko apua ja kun vastaus oli kielteinen niin käänsin kylkeä ja jatkoin unia..... - suristinkäytössä
Miten niin jäi kiinni....minunkin vaimoni tyydyttää itseään kun on kotona rauhaisaa...perempi kuin että pettäisi toisen miehen kanssa.
- heikunkeikunjokonyt
Ostitko vaimolle joululahjaksi suristimen.
- Hyi.oksennus
Teillä on todella ällöttäviä vaimoja, jos tuollaista kehtaavatkin tehdä!!
- kankikaikkis
heikunkeikunjokonyt kirjoitti:
Ostitko vaimolle joululahjaksi suristimen.
vaimo hankki sen ihan itse...olin tosin reissussa mukana...ja samalla jäi käteen liukkaria...ei kai nyt niin isoa ilman kostuketta.
Jos vaimoni "jäisi kiinni" masturboinnista, niin olisin todella onnellinen. Silloin tietäisin, että hänellä on edes jotain seksuaalista halua.
- Palle997
Oletko hieman tyhmä?! Tottakai naisesi masturboi. Meillä jokaisella on oikeus runkkaamiseen ja fantasioimiseen. Siinä ei ole mitään väärää vaikka haaveilisi vieraista kyrvistä ja pilluista. Tyttökavarini kanssa kerromme toisillemme fantasioistamme ja naimme kiimoissamme. Kerromme toisillemme irstaista ryhmäseksi kokemuksistamme ja se on hieno lisä naiskenteluun. Mustasukkaisuus varsinkin dildosta on ihan turhaa, oli se dildo sitten minkälainen vaan. Sun kannattaa miettiä tätä juttua uudemman kerran.
- SenkinHupsu
Dildo on kakkonen!
- apua_trollille
Ei tollasia miehiä ole olemassa, tää on niin trollijuttu ja moni näköjään uskoi.
Hohhoijaa. - Terveenmerkki
Masturbointi ei ole syntiä tai paha asia, että on naisia, jotka eivät saa orgasmia kumppanin kanssa ja se ei johdu kumppanista vaan siitä etteivät he yksinkertaisesti saa ja sen takia on suositeltavaa hoidella homma omin päin. Kyllähän ne naisellekin paineet kerääntyy ja jos ala- ja välilihaksissa ei veret tarpeeksi kierrä, niin vaikuttaa sairauksiin. Terveydenkin kannalta on tervettä harrastaa itsetyydytystä. Tietenkään sitä ei kannattaisi toisen kumppanin nähden tehdä, jos toinen ei halua nähdä. :)
- pelisilmää
Munkin vaimolla on leluja itse asiassa kolme erilaista...joskus käyttää niitä itsekseen kun mulla on muuta puuhaa välillä taas mukana touhussa...etkös sinä miehenä vedä käteen minä ainakin runkkaan kun ei ole vaimo kotona helpottamassa olotilaa.
- mies55vuotta
En rinnastaisi masturbointia pettämiseksi..
Mutta vaimosi on varmaan sen verran seksin haluinen,ettei hänelle riitä seksi sinun kanssasi...tai sitten seksi voi olla hänen mielestään huonoa kanssasi.
ole sillai onnellinen että hän masturboi...ennemmin se kuin että käy vieraissa miehissä - varmastihäviää
Joo, pettämistä se on, nosta syyte "diltoa" vastaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 165233
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182716- 312021
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella361965Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon321879Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731717Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81314- 1641262
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 351140