Stringit miehellä

Tinde-70

Mitä mieltä muut naiset on jos miehesi käyttää stringejä/käyttääkö monen mies? Oma mieheni pitää usein stringejä ja minusta ne on kauniit myös miehellä. Ovat kuulema myös mukavat jalassa ja näin kesällä paljon viileämmät kun bokserit...

10

4027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Håkanochbörje

Jåå å onhån ne jättekivat :=)

• gatriiina

jos olet vähänkin hakenut googlella naisten mielipiteitä tiedät ettei naiset pidä. jos on naismaisella nimimerkillä kirjoitettu tuntuisi olevan kuitenkin miehen käsialaa. ainoa kuka sietää miesstringejä pitää kuitenkin boksereita parempana.

• Poikastringeissä

Ite oon 20v poika ja käytän sringei. Naisten stringit ovat parempia joten käytän vain naisten stringei. BjörnBorkit yksiä parhaita vaikka arvokkaita ja cubukselta kans.

• Kyllä mieheni käyttää naisten stringejä ja minusta se on ihan ok

• Mies38

Plen 38 vuotias mies ja käytän stringejä joka päivä.

• Micce52___

Viisikymppisen heteromiehen näkökulmasta vaikuttaa sitä, että ikäluokkani naiset pitävät stringejä käyttäviä miehiä jotenkin outoina, eikä kuulemma edes nätin näköistä vaikka kroppa olisi kunnossa. Samaa sanoi tyttäreni oman ikäluokkansa miehistä.

Urheilussa itse ensimmäisen kerran kokeilin stringejä kesähelteellä, ja hyvin ne miehelle sopivat. Turha hautoa jalkoväliä jossain boksereissa tms. Miesten stringit ovat sikakalliita, mutta naisten mallistosa kun löytää itselle sopivan niin yksien miesten stringien hinnalla voi saada puoli tusinaa kpl. Vähän joutuu etsimään, miehet ja naiset kun tarvitsee kangasta vähän eri paikassa.

• Stringipeppu-m

Olen 60 mies ja kätytän stringejä aina vapaa-ajallani, koska ne onnn Ihanat jalassa.
      Käytän sekä Naisten että Miesten stringejä
      Stringit on esxsikkään näköiset sekä edestä että takaa, ja antaa ihanan erottisen latauksen .
      Suosittelen kokeilemaan ilman ennakkoluuloja

• Anonyymi

Farkkuboy
        Olen 50 hoikka perusmies.
        Aina tykännyt tiukoista farkuista ja mahdollisimman
        minimaalisista pikkupöksyistä.
        Stringejä käytän lähes päivittäin.
        Myös keinonahkaisia pikku viettelyksiä, nytkin käytössä.
        Kaluni ja pallukat makeasti tiukalla ja takanauha pakaroiden uomassa myös.
        Kolme penisrengasta puristaa nautinnollisesti.
        Kiva leikkiä seksikkäästi. Wautsi vau

• Anonyymi

Minä en käytä alushousuja ollenkaan.

• Anonyymi

Minä pidän ja käytän jonkin verran naisten pitsi stringejä ne tunnen kivan seksikkäiltä ja kiihottavilta, joissain malleissa ei tahdo pallit pysyä piilossa, joskus kun olen käynyt jossain edempänä vaimo kyselee no löytykö mitään pitsejä tai mistä tuollaiset on nyt löytynyt. Mutta saman kylän kivijalka liikkeestä ei ole lupa käydä ostamassa pitsistringejä koska voivat päätellä et ostan itselleni, naapurin rouva kyllä joskus toi tuliaisina lilat pitsit kun olin hänelle uskoutunut pitsi harrastuksestani. Erään kerran kun kävin terrveyden hoitajan vastaanotolla minulla oli stringit hän tiedusteli onko minulla monenlaisia stringejä, seuraavalla käyntkerralla otin muutamia mukaan et sain näyttää, oli kovin ilahtunut ja kiinnostunut kun käytin eri värisiä ihania pitsi stringejä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      89
      4600
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      140
      3133
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3125
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      403
      2202
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      231
      1348
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      11
      1223
    7. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      76
      1207
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      67
      1097
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1084
    10. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      112
      999
    Aihe