Stringit miehellä

Tinde-70

Mitä mieltä muut naiset on jos miehesi käyttää stringejä/käyttääkö monen mies? Oma mieheni pitää usein stringejä ja minusta ne on kauniit myös miehellä. Ovat kuulema myös mukavat jalassa ja näin kesällä paljon viileämmät kun bokserit...

10

4269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Håkanochbörje

Jåå å onhån ne jättekivat :=)

• gatriiina

jos olet vähänkin hakenut googlella naisten mielipiteitä tiedät ettei naiset pidä. jos on naismaisella nimimerkillä kirjoitettu tuntuisi olevan kuitenkin miehen käsialaa. ainoa kuka sietää miesstringejä pitää kuitenkin boksereita parempana.

• Poikastringeissä

Ite oon 20v poika ja käytän sringei. Naisten stringit ovat parempia joten käytän vain naisten stringei. BjörnBorkit yksiä parhaita vaikka arvokkaita ja cubukselta kans.

• Kyllä mieheni käyttää naisten stringejä ja minusta se on ihan ok

• Mies38

Plen 38 vuotias mies ja käytän stringejä joka päivä.

• Micce52___

Viisikymppisen heteromiehen näkökulmasta vaikuttaa sitä, että ikäluokkani naiset pitävät stringejä käyttäviä miehiä jotenkin outoina, eikä kuulemma edes nätin näköistä vaikka kroppa olisi kunnossa. Samaa sanoi tyttäreni oman ikäluokkansa miehistä.

Urheilussa itse ensimmäisen kerran kokeilin stringejä kesähelteellä, ja hyvin ne miehelle sopivat. Turha hautoa jalkoväliä jossain boksereissa tms. Miesten stringit ovat sikakalliita, mutta naisten mallistosa kun löytää itselle sopivan niin yksien miesten stringien hinnalla voi saada puoli tusinaa kpl. Vähän joutuu etsimään, miehet ja naiset kun tarvitsee kangasta vähän eri paikassa.

• Stringipeppu-m

Olen 60 mies ja kätytän stringejä aina vapaa-ajallani, koska ne onnn Ihanat jalassa.
      Käytän sekä Naisten että Miesten stringejä
      Stringit on esxsikkään näköiset sekä edestä että takaa, ja antaa ihanan erottisen latauksen .
      Suosittelen kokeilemaan ilman ennakkoluuloja

• Anonyymi

Farkkuboy
        Olen 50 hoikka perusmies.
        Aina tykännyt tiukoista farkuista ja mahdollisimman
        minimaalisista pikkupöksyistä.
        Stringejä käytän lähes päivittäin.
        Myös keinonahkaisia pikku viettelyksiä, nytkin käytössä.
        Kaluni ja pallukat makeasti tiukalla ja takanauha pakaroiden uomassa myös.
        Kolme penisrengasta puristaa nautinnollisesti.
        Kiva leikkiä seksikkäästi. Wautsi vau

• Anonyymi

Minä en käytä alushousuja ollenkaan.

• Anonyymi

Minä pidän ja käytän jonkin verran naisten pitsi stringejä ne tunnen kivan seksikkäiltä ja kiihottavilta, joissain malleissa ei tahdo pallit pysyä piilossa, joskus kun olen käynyt jossain edempänä vaimo kyselee no löytykö mitään pitsejä tai mistä tuollaiset on nyt löytynyt. Mutta saman kylän kivijalka liikkeestä ei ole lupa käydä ostamassa pitsistringejä koska voivat päätellä et ostan itselleni, naapurin rouva kyllä joskus toi tuliaisina lilat pitsit kun olin hänelle uskoutunut pitsi harrastuksestani. Erään kerran kun kävin terrveyden hoitajan vastaanotolla minulla oli stringit hän tiedusteli onko minulla monenlaisia stringejä, seuraavalla käyntkerralla otin muutamia mukaan et sain näyttää, oli kovin ilahtunut ja kiinnostunut kun käytin eri värisiä ihania pitsi stringejä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      394
      4385
    2. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1681
    3. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      135
      1474
    4. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      73
      1243
    5. Perjantaita!

Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔
      Ikävä
      72
      1057
    6. Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?

The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass
      Tv-sarjat
      15
      1046
    7. Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"

Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise
      Suomalaiset julkkikset
      13
      989
    8. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      38
      940
    9. Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua

Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään
      Ähtäri
      60
      925
    10. Ei sua mies varmaan kauheasti haittaa

Jos otan sut omakseni, tässä lähiaikoina ❤️
      Ikävä
      65
      911
    Aihe