Stringit miehellä

Tinde-70

Mitä mieltä muut naiset on jos miehesi käyttää stringejä/käyttääkö monen mies? Oma mieheni pitää usein stringejä ja minusta ne on kauniit myös miehellä. Ovat kuulema myös mukavat jalassa ja näin kesällä paljon viileämmät kun bokserit...

10

3577

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Håkanochbörje

      Jåå å onhån ne jättekivat :=)

    • gatriiina

      jos olet vähänkin hakenut googlella naisten mielipiteitä tiedät ettei naiset pidä. jos on naismaisella nimimerkillä kirjoitettu tuntuisi olevan kuitenkin miehen käsialaa. ainoa kuka sietää miesstringejä pitää kuitenkin boksereita parempana.

    • Poikastringeissä

      Ite oon 20v poika ja käytän sringei. Naisten stringit ovat parempia joten käytän vain naisten stringei. BjörnBorkit yksiä parhaita vaikka arvokkaita ja cubukselta kans.

    • Kyllä mieheni käyttää naisten stringejä ja minusta se on ihan ok

    • Mies38

      Plen 38 vuotias mies ja käytän stringejä joka päivä.

    • Micce52___

      Viisikymppisen heteromiehen näkökulmasta vaikuttaa sitä, että ikäluokkani naiset pitävät stringejä käyttäviä miehiä jotenkin outoina, eikä kuulemma edes nätin näköistä vaikka kroppa olisi kunnossa. Samaa sanoi tyttäreni oman ikäluokkansa miehistä.

      Urheilussa itse ensimmäisen kerran kokeilin stringejä kesähelteellä, ja hyvin ne miehelle sopivat. Turha hautoa jalkoväliä jossain boksereissa tms. Miesten stringit ovat sikakalliita, mutta naisten mallistosa kun löytää itselle sopivan niin yksien miesten stringien hinnalla voi saada puoli tusinaa kpl. Vähän joutuu etsimään, miehet ja naiset kun tarvitsee kangasta vähän eri paikassa.

    • Stringipeppu-m

      Olen 60 mies ja kätytän stringejä aina vapaa-ajallani, koska ne onnn Ihanat jalassa.
      Käytän sekä Naisten että Miesten stringejä
      Stringit on esxsikkään näköiset sekä edestä että takaa, ja antaa ihanan erottisen latauksen .
      Suosittelen kokeilemaan ilman ennakkoluuloja

      • Anonyymi

        Farkkuboy
        Olen 50 hoikka perusmies.
        Aina tykännyt tiukoista farkuista ja mahdollisimman
        minimaalisista pikkupöksyistä.
        Stringejä käytän lähes päivittäin.
        Myös keinonahkaisia pikku viettelyksiä, nytkin käytössä.
        Kaluni ja pallukat makeasti tiukalla ja takanauha pakaroiden uomassa myös.
        Kolme penisrengasta puristaa nautinnollisesti.
        Kiva leikkiä seksikkäästi. Wautsi vau


      • Anonyymi

        Minä en käytä alushousuja ollenkaan.


    • Anonyymi

      Minä pidän ja käytän jonkin verran naisten pitsi stringejä ne tunnen kivan seksikkäiltä ja kiihottavilta, joissain malleissa ei tahdo pallit pysyä piilossa, joskus kun olen käynyt jossain edempänä vaimo kyselee no löytykö mitään pitsejä tai mistä tuollaiset on nyt löytynyt. Mutta saman kylän kivijalka liikkeestä ei ole lupa käydä ostamassa pitsistringejä koska voivat päätellä et ostan itselleni, naapurin rouva kyllä joskus toi tuliaisina lilat pitsit kun olin hänelle uskoutunut pitsi harrastuksestani. Erään kerran kun kävin terrveyden hoitajan vastaanotolla minulla oli stringit hän tiedusteli onko minulla monenlaisia stringejä, seuraavalla käyntkerralla otin muutamia mukaan et sain näyttää, oli kovin ilahtunut ja kiinnostunut kun käytin eri värisiä ihania pitsi stringejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1916
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe