Kivut treenin jälkeen johtuu siitä että ei ole lämmitellyt riittävästi.
5-10 min ei riitä lämmittelyyn. Lämittelysarjan tekeminen ei riitä lämmittelyyn.
Riittävän lämmittelyn alkuun pääsee noin 30 minuutissa joka tulisi sisältää erilaisia tulevaa treeniä vastaavia liikkeitä.
Painoja tulisi lisätä kohti treenin loppua niin että maksimit nostat treenin lopussa.
Treenin lopussa olet riittävästi lämmitellyt. Muista, että et käytä kaikkea energiaa lämmittelyyn, säästä energiaa työsarjoihin.
Treenin jälkeen lihasten palautusjuomaksi sopii lasillinen hunajavettä. Lämmitä ensin lasillinen vettä esimerkiksi mikrossa (ei kuumaksi) ja lisää pullon ohjeen mukaan hunajaa, sekoita ja nauti.
Tässä oli minun mielipiteeni treenistä.
Kivuista treenin jälkeen
11
335
Vastaukset
- aitoBlueteam
mielipiteitä on monenlaisia
sinun mielepiteesi ei ole fakta
se on pelkkä mielipide - aitoBlueteam
unohdin sanoa että hankkikaa juoksumatto
- vbnmki
Vittu mitä paskaa.
- aitoBlueteam
ei juoksumatto ole paskaa
- YouAreFullOfShit
Ei mut sä olet
- aitoBlueteam
et tunne minua
olen internetin paras ja älykkäin
- aitoBlueteam
olen tuntemistani ihmisistä paras googlaaja
kaikki mielipiteeni ovat faktoja - asnormal
Treenikipu on normaalia, ilman sitä ei kehity.
Solukkojen pintakerroksen rikkominen tuo aina mukanaan treenikipuja.
Kipuun tottuu ja siitä jopa nauttii- aitoBlueteam
kerronko mistä minä nautin
kerronko - miespensaantakaa
Mä kerron. Loordi Kartiosta. Siitä täällä nautiskelee itse kukakin.
- hapotusta
Minusta lihaksen "kasvukipu", jos niin voisi edes sanoa on enempi vahvistumisen tuntemus lihaksessa kuin varsinaista kipua. Tuosta lihas tuntemuksesta voi päätellä onko treeni mennyt perille. Jos tarkoitus on kasvattaa lihasta eikä lihastuntemusta treenin jälkeen ole kahteen seuraavaan päivään, on syytä arvioida omaa suoritustaan. Miksi treeni ei mennyt perille?
Minusta riittävästi lämmitellyillä lihaksilla ei tunne kipua nostoissa. Painavilla painoilla tai pitkillä sarjoilla se on stressiä, jossa koetellaan stressinsietokykyä, samalla tavalla kuin kestätkö mennä avantoon uimaan. Ei niinkään kivunsietokykyä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725