Kivuista treenin jälkeen

Sekoita_ja_nauti

Kivut treenin jälkeen johtuu siitä että ei ole lämmitellyt riittävästi.

5-10 min ei riitä lämmittelyyn. Lämittelysarjan tekeminen ei riitä lämmittelyyn.

Riittävän lämmittelyn alkuun pääsee noin 30 minuutissa joka tulisi sisältää erilaisia tulevaa treeniä vastaavia liikkeitä.

Painoja tulisi lisätä kohti treenin loppua niin että maksimit nostat treenin lopussa.

Treenin lopussa olet riittävästi lämmitellyt. Muista, että et käytä kaikkea energiaa lämmittelyyn, säästä energiaa työsarjoihin.

Treenin jälkeen lihasten palautusjuomaksi sopii lasillinen hunajavettä. Lämmitä ensin lasillinen vettä esimerkiksi mikrossa (ei kuumaksi) ja lisää pullon ohjeen mukaan hunajaa, sekoita ja nauti.

Tässä oli minun mielipiteeni treenistä.

11

237

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoBlueteam

      mielipiteitä on monenlaisia

      sinun mielepiteesi ei ole fakta

      se on pelkkä mielipide

    • aitoBlueteam

      unohdin sanoa että hankkikaa juoksumatto

    • vbnmki

      Vittu mitä paskaa.

      • aitoBlueteam

        ei juoksumatto ole paskaa


      • YouAreFullOfShit

        Ei mut sä olet


      • aitoBlueteam

        et tunne minua

        olen internetin paras ja älykkäin


    • aitoBlueteam

      olen tuntemistani ihmisistä paras googlaaja

      kaikki mielipiteeni ovat faktoja

    • asnormal

      Treenikipu on normaalia, ilman sitä ei kehity.
      Solukkojen pintakerroksen rikkominen tuo aina mukanaan treenikipuja.

      Kipuun tottuu ja siitä jopa nauttii

      • aitoBlueteam

        kerronko mistä minä nautin

        kerronko


      • miespensaantakaa

        Mä kerron. Loordi Kartiosta. Siitä täällä nautiskelee itse kukakin.


      • hapotusta

        Minusta lihaksen "kasvukipu", jos niin voisi edes sanoa on enempi vahvistumisen tuntemus lihaksessa kuin varsinaista kipua. Tuosta lihas tuntemuksesta voi päätellä onko treeni mennyt perille. Jos tarkoitus on kasvattaa lihasta eikä lihastuntemusta treenin jälkeen ole kahteen seuraavaan päivään, on syytä arvioida omaa suoritustaan. Miksi treeni ei mennyt perille?

        Minusta riittävästi lämmitellyillä lihaksilla ei tunne kipua nostoissa. Painavilla painoilla tai pitkillä sarjoilla se on stressiä, jossa koetellaan stressinsietokykyä, samalla tavalla kuin kestätkö mennä avantoon uimaan. Ei niinkään kivunsietokykyä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1709
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1634
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      70
      1478
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      59
      1472
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      56
      1370
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      16
      1325
    7. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      87
      1304
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      18
      1186
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1140
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1121
    Aihe