Huonokuntoiset kynnet

Suoraan asiaan, eli
Ennen kuin ikinä olin lakannut kynsiäni, ne olivat hyvinvoivat eli vahvat, eikä halkeilleet/kerrostuneet.

Nyt, kun olen puolisen vuotta lakannut kynsiäni, olen huomannut suuren eron niiden kunnon suhteen.
Minulla on pitkät kynnet, eli hyvän lakan kanssa kauniit, ilman lakkaa näytävät kuolemalta...
Kynsieni malli on tekokynsimäinen, eli ei leveä.
ilman kynsilakkaa kynteni ovat päistääb melko keltaiset, "nukkaiset", kerrostuneet (joitain kynsikerroksia lähtee irti, kun kynsilakka kuluu pois) ja lohkeilevat.
Olen kasvattanut kynsiäni ja aina jossain kohtaa jokainen vuorollaan päättää katketa.

Käytän nykyään alus-ja päällyslakkaa enkä poista kynsilakkaa poistoaineella (kynsilakanpoistoaine yleensä aiheuttaa näitä "oireita")

Onko olemassa jotain keinoa, jolla estää tämä muutos, eli pitää kauniit kynnet?
En haluaisi lopettaa kynsilakan käyttämistä..
1180
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Ainoa keino on lopettaa kynsilakan käyttö.

Se nyt vaan haurastuttaa kynsiä.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Kynsiongelma kirjoitti:

Suoraan asiaan, eli
Ennen kuin ikinä olin lakannut kynsiäni, ne olivat hyvinvoivat eli vahvat, eikä halkeilleet/kerrostuneet.

Nyt, kun olen puolisen vuotta lakannut kynsiäni, olen huomannut suuren eron niiden kunnon suhteen.
Minulla on pitkät kynnet, eli hyvän lakan kanssa kauniit, ilman lakkaa näytävät kuolemalta...
Kynsieni malli on tekokynsimäinen, eli ei leveä.
ilman kynsilakkaa kynteni ovat päistääb melko keltaiset, "nukkaiset", kerrostuneet (joitain kynsikerroksia lähtee irti, kun kynsilakka kuluu pois) ja lohkeilevat.
Olen kasvattanut kynsiäni ja aina jossain kohtaa jokainen vuorollaan päättää katketa.

Käytän nykyään alus-ja päällyslakkaa enkä poista kynsilakkaa poistoaineella (kynsilakanpoistoaine yleensä aiheuttaa näitä "oireita")

Onko olemassa jotain keinoa, jolla estää tämä muutos, eli pitää kauniit kynnet?
En haluaisi lopettaa kynsilakan käyttämistä..

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu