Tänään TV7 klo 19.30 Café Raamattu: Islamin kohtaaminen tänään
Vieraana Johan Candelin.
Islamin kohtaaminen tänään!
25
191
Vastaukset
- Allahu.Alam
Allahu A’lam, الله أعلم, Jumala tietää.
لآ اِلَهَ اِلّا اللّهُ مُحَمَّدٌ رَسُوُل اللّهِ La ilaha illa-llah, Muhammadu-rasulu-llah. Ei ole muuta jumalaa kuin Jumala, Muhammad on Jumalan Profeetta.- t.MuhamettiPedofiili
Allahi on persiistä ja murhaaja!
- silkkaa_faktaa
Islam ei kuulu sivistysvaltioihin.
Tässsähän jo tulikin patmoshenkisesti islamin kohtaamisen perusteet, joten ohjelmaa ei tarvitse katsoa.
"Tänään TV7 klo 19.30 Café Raamattu: Islamin kohtaaminen tänään
Vieraana Johan Candelin."
Onko siellä "maaottelu" siitä, että kumpi nylkkää lammasta nopsempaa.
Allahin soturi
vai
kristitty joosef-setä-fanaatikko.
Sellainen uskontojen välinen maaottelu siis.- TaavettiKurreliinille
Älä paljastais tyhmyyttäsi noin selvästi :(
- Taavetille
kusettava_kirkko kirjoitti:
"Älä paljastais tyhmyyttäsi noin selvästi :( "
kiitos vinkistäOle hyvä!
Taavetille kirjoitti:
Ole hyvä!
Minulla näkyy nykyään TV7 telkkarissa, mutta eipä tarvinnut taaskaan katsoa. Näen ihan tarpeeksi muslimeja, että tiedän miten tänäänkin islam kohdataan.
- MinnaSöpö
Liberaalit kumartavat saatanaa yhdessä muslimien kanssa ?
Mutta ateistit ne vaan katselee oluttölkkejä paljon niitä on enää jäljellä.
Ja Jeesuksen paluu lähestyy, sitä odotan.Voi Minna rukka, vuosikymmenten päästä dementoidut palvelustalossa eikä Jeesus ole vieläkään palannut.
- nohuh.huh
RepeRuutikallo kirjoitti:
Voi Minna rukka, vuosikymmenten päästä dementoidut palvelustalossa eikä Jeesus ole vieläkään palannut.
Olipa viisaasti akateemikolta, voisitko pelle pitää mölyt mahassasi ?
- MinnaSöpö
Voi Minna rukka, vuosikymmenten päästä dementoidut palvelustalossa eikä Jeesus ole vieläkään palannut.
Ei uskoni siitä horju vaikka Jeesuksen paluu kestäisi vielä 100 vuotta.
Elämäni pysyvä tila ei ole dementoituneisuus palvelutalossa vaan muisti tallella Uudessa Maassa, jos Herra minut vanhurskaaksi näkee. Sydämen usko minulla on ja suullani tunnustan uskoni Jeesukseen.
Minulla on tavoiteltava elämä Jeesuksessa Kristuksessa Uudessa Maassa ja se elämä kestää ikuisesti. On olemassa tyhmät ja viisaat neitsyet uskovien keskuudessa. Tyhmien neitsyiden karmrean osan tiedämme: se on siellä missä on itku ja hammasten kiristys. Niin kokosydämisesti kuin vain pystyn rukoillen anon armoa Jeesukselta sillä onko minulla lihani ristillä päivittäin? Joudun toteamaan etten ole päivittäin ottanut ristiäni ja naulituttanut lihanai ristille.
Jeesuksen armoon tyydyn luottamaan, jotta minua armahtaisi ja pääsisin edes pieneksi kutsuttuna Jumalan Kuningaskuntaan sisään pelastuksen ovesta. - korkeastikoulutettu
nohuh.huh kirjoitti:
Kun ei muuhun pysty niin ei pysty! Repe on mölytieteiden tohtori!
nohuh.huh kirjoitti:
Eikö saisi kertoa sitä päivänselvää tosiasiaa, että tuonpuoleisesta ei kukaan koskaan tule Maan päälle eikä Jeesuskaan siis loikkaa ikinä? Miksei? Horjuuko uskonne?
MinnaSöpö kirjoitti:
Elämäni pysyvä tila ei ole dementoituneisuus palvelutalossa vaan muisti tallella Uudessa Maassa, jos Herra minut vanhurskaaksi näkee. Sydämen usko minulla on ja suullani tunnustan uskoni Jeesukseen.
Minulla on tavoiteltava elämä Jeesuksessa Kristuksessa Uudessa Maassa ja se elämä kestää ikuisesti. On olemassa tyhmät ja viisaat neitsyet uskovien keskuudessa. Tyhmien neitsyiden karmrean osan tiedämme: se on siellä missä on itku ja hammasten kiristys. Niin kokosydämisesti kuin vain pystyn rukoillen anon armoa Jeesukselta sillä onko minulla lihani ristillä päivittäin? Joudun toteamaan etten ole päivittäin ottanut ristiäni ja naulituttanut lihanai ristille.
Jeesuksen armoon tyydyn luottamaan, jotta minua armahtaisi ja pääsisin edes pieneksi kutsuttuna Jumalan Kuningaskuntaan sisään pelastuksen ovesta.>Elämäni pysyvä tila ei ole dementoituneisuus palvelutalossa vaan muisti tallella Uudessa Maassa, jos Herra minut vanhurskaaksi näkee.
Eihän dementia toki pysyvä tila ole. Kyllä siitä kuollessaan eroon pääsee.- älä.välitä.Räyhiksestä
MinnaSöpö kirjoitti:
Jeesuksen armoon tyydyn luottamaan, jotta minua armahtaisi ja pääsisin edes pieneksi kutsuttuna Jumalan Kuningaskuntaan sisään pelastuksen ovesta.Älä välitä tuosta RepeRäyhiksestä. Se on tuota herjaamistaan jatkanut jo 15vuotta näillä palstoilla päivittäin koska itse on onneton ja katkera vanha mies jolle elämällä ei ole enää (jos koskaan on ollutkaan) mitään annettavaa.
- nohuh.huh
Eikö saisi kertoa sitä päivänselvää tosiasiaa, että tuonpuoleisesta ei kukaan koskaan tule Maan päälle eikä Jeesuskaan siis loikkaa ikinä? Miksei? Horjuuko uskonne?
Saathan sinä toki tyhmyytesi näyttää, tuo "akateemikko" jäi edellisessä ilman lainausmerkkejä.
Otan osaa, eihän sille itse mitään voi ja ethän tunnu tuota edes huomaavan.
Näin hulluudestakin sanotaan, ihminen on onnellinen hulluna, koska ei enää itse tajua olotilaansa;) nohuh.huh kirjoitti:
Saathan sinä toki tyhmyytesi näyttää, tuo "akateemikko" jäi edellisessä ilman lainausmerkkejä.
Otan osaa, eihän sille itse mitään voi ja ethän tunnu tuota edes huomaavan.
Näin hulluudestakin sanotaan, ihminen on onnellinen hulluna, koska ei enää itse tajua olotilaansa;)Ymmärsinkö nyt oikein, että on viisasta uskoa Jeesuksen loikkaan joskus lähiaikoina ja tyhmää ellei peräti hullua olla uskomatta?
Näyttö?MinnaSöpö kirjoitti:
Jeesuksen armoon tyydyn luottamaan, jotta minua armahtaisi ja pääsisin edes pieneksi kutsuttuna Jumalan Kuningaskuntaan sisään pelastuksen ovesta.Kurjaa on MinnaSöpön elämä. Kärsin tavattomasti kohtalostasi.
- heitä.homo.voltti
torre12 kirjoitti:
Kurjaa on MinnaSöpön elämä. Kärsin tavattomasti kohtalostasi.
Pidä sinä homo pääs kiinni!!!
- Pysyuskollisena
Uskon omistaminen Jeesukseen tarkoittaa oysymistä uskollisena Jeesukselle.
Jeesukseen uskon omistajat ovat rikasta porukkaa Jeesuksess aKristuksessa. ( En puhu nyt maan valuutoista kun puhun rikkaudesta. )
Ikuinen elämä Uudessa kiehtovassa Maassa on yksi rikkauden ilmentymistä. Yulevaisuus on meidä, veljet ja sisaret Jeesuksessa Kristuksessa, maailma vihaa Jumalan omia.
'ö' ala uskottomaksi Jeesukselle, tyhmäksi neitsyeksi vaan tee Jumalan tahtoa noudattavuia uskonaskelluksia elämässäsi. Äläkä unohda, Jeesus katsoo sinua rakastavasti.Jos tarvitset apua niin kysy häneltä pua, Hän elää ja haluaa kuulla rukouksesi, vastata siihen, muodostaa kanssasi elävän yhteyden.
Jos kohdallasi näin on jo tapahtunut niin olen iloissani puolestasi.Kukaan ei teitä vihaa, naureskelee korkeintaan ja säälii. Palaa Maa-planeetalle, niin kyllä se siitä helpottaa.
voi hemmetti. kello on jo noin paljon.
nyt meni islamin kohtaaminen täysin ohi silmien
mitähän lentävä spaghettihirviö tästä ajattelee.
Joudunkohan pian pastamasiinan kammen kiertäjäksi, ehkä jpopa 385475693476596 vuodeksi....
voihan rähmä.- katso.tästä
Tässä tuo ohjelma
http://vod.tv7.fi/vod/cafe_raamattu/cafe_raamattu-441-w.MP4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664107Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423215
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222427Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522226- 482065
- 471778
- 361730
- 301576