Löysin siis meiltä ummetukseen tarkoitettua risiiniöljyä ja tässä mietin josko se voisi toimia kulmakarvojen kasvattamiseen. Niitä on erikseen sellaisia kalliimpia risiiniöljyputeleita, jotka on tarkotettu oikein siihen, mutta kun nyt tuollainen löytyi niin en yhtään tiedä. Voisikohan se toimia?
Risiiniöljyä kulmakarvoihin?
1
639
Vastaukset
- grgrsgdgds
Sen kuin kokeilet. Itse pidän humpuukkina väitteitä, että öljyllä saisi parannettua karvankasvua. Kovin on hiljennyt niiden ihmisten ääni, jotka mainostivat saaneensa risiiniöljyllä hiukset kasvamaan useita senttejä viikossa...
Katso, miten äitisi ja sisarrustesi kulmakarvat kasvavat. Todennäköisesti suurin osa kulmakarvojenkin kasvusta on perinnöllistä. Et saa tehostettua kasvua siitä, minkä geenisi ovat määränneet. Itselläni on äitini hyvä kulmakarvankasvu, vaikka paljon heikompi isän hiuslaatu ja hiustenkasvu. Sisarellani ei ole juurikaan kulmakarvoja, mutta hänen hiuksensa kasvavat hyvin, vaikka ovat yhtä ohutta kuin isällä. Näin osui geenien lottoarvonta meille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18011299
- 565381
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462627- 382301
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131811Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441735Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta381393Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371319Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61226Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut261159