Hävetkää rasistit, hävetkää. Saatte paljon kärsineet ihmiset harkitsemaan epätoivoisia tekoja.
Hävetkää!
http://yle.fi/uutiset/ylen_kysely_lahes_joka_toisessa_vastaanottokeskuksessa_itsemurhayrityksia/8970525
Torin rasistit ajavat epätoivoisiin tekoihin!
15
274
Vastaukset
- eihänseniinmene
Ja Suomi on se pelastaja?
- mesaute
Insinöörejä eivätkä osaa rasvata narua.
- ammattirikollisia
Ei se oo ko teeskentelyä, sillä tavalla saavat jäädä suomeen kun ovat muka epätoivoisia, kyllä nämä nilkit keinot osaa ovat pienestä saakka tehneet kaiken-näköisiä kolttosia ja kierouksia.
- druhytr
ammattirikollisia kirjoitti:
Ei se oo ko teeskentelyä, sillä tavalla saavat jäädä suomeen kun ovat muka epätoivoisia, kyllä nämä nilkit keinot osaa ovat pienestä saakka tehneet kaiken-näköisiä kolttosia ja kierouksia.
Totta!
Suomalainen on niin vitun tyhmä.
Kun antaa vetää niitten, kuin pässiä narun jatkossa..
Ja sitten nauravat Suomaliselle tyhmyydelle, ja heikkoudelle..
- pössilandia
Tavikset ovat ymmärtäneet.
Kieroja arabeja,sääliä haetaan että pääsee loisiin suomeen,torin suvakit ei älyä,nuolevat vaan karkureita!
- RasistitHirteen
Pidähän sossuloinen pienempää ääntä. Häpeäisit, sillä minä maksan elatuksesi, ja se v...taa suunnattomasti.
Rasistipelleloinen s...tana, vaihda kuntaa! RasistitHirteen kirjoitti:
Pidähän sossuloinen pienempää ääntä. Häpeäisit, sillä minä maksan elatuksesi, ja se v...taa suunnattomasti.
Rasistipelleloinen s...tana, vaihda kuntaa!perkeleen torin suvakki maksan vuodessa veroja enemmän kuin sinä koskaan,mee rasvaan köysiä ja potki jakkarat kunnolla nurin.
- olisiko_osin_teatteria
Matkan varrella tuttujakin on päättänyt päivänsä, eikä ole jäänyt yritykseksi. Joka haluaa täältä lähteä he yleensä lähtee,valitettavasti. Onko näistä maahanmuuttajista , kukaan tehnt itsemurhaa? Heistä osa on voinut tappaa toisia, useimmat ovat nähneet väkivaltaista kuolemaa, siksipä ihmettelen miksi heillä itsemurha jää yritykseksi.
- RasistitHirteen
Onpa todella sydämetön kommentti. Ei ole kemijärveläisillä rasisteilla empatiaa.
Mene nurkkaan häpeämään luuseri, mene sinne käymättä sossun kautta!
Häpeä LOINEN! - ÄhlytHirteen
Ei ole osin teatteria.. ihan täysin on! Niin kuin Irakin pelleillä kaikki muukin.. Haetaan sääliä.. Saatanan raukat! Jättävät naiset, lapset ja vanhukset ja tulevat tänne vinkumaan! Nappi ottaan joka saatanan sotilaskarkurille, eikä mitään empatiaa!!
- RasistitHirteen
ÄhlytHirteen kirjoitti:
Ei ole osin teatteria.. ihan täysin on! Niin kuin Irakin pelleillä kaikki muukin.. Haetaan sääliä.. Saatanan raukat! Jättävät naiset, lapset ja vanhukset ja tulevat tänne vinkumaan! Nappi ottaan joka saatanan sotilaskarkurille, eikä mitään empatiaa!!
Helppohan se on sinun kommentoida, kun ovat jalat olleet tukevasti Kemijärven sossun pöydän alla vuosia.
V..ttaa elättää tuommoista verenimijää!
HAIHDU JA HETI! - HirttäjäisetTorille
RasistitHirteen kirjoitti:
Helppohan se on sinun kommentoida, kun ovat jalat olleet tukevasti Kemijärven sossun pöydän alla vuosia.
V..ttaa elättää tuommoista verenimijää!
HAIHDU JA HETI!Samaa pellesarjaa olet itämaantietäjien kanssa.. :D Haihtua voisitte kaikki.. Ja melko pian.. Etköhän ole itse niitä MEIDÄN veronmaksajien elättejä, useimmiten tuollaiset suvakkihörhöt on valtiolla tai kunnalla töissä, jos ovat..
- hakot
Vai tekevät tai uhkaavat itsemurhalla, perkele siitä vaan, mutta todellisuudessa nämä partavauvat älyttää taas näitä suvakki reppanoita, ei tämmöset matuäijät hae elämältä muuta kuin että joku heidät elättäs, kaikki mahdollinen tuotas pöytään, suvakkihyysärit pyyhkis heidän perseen, on semmosta rupusakkia koko porukka oikein siivellä eläjiä,
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221143
- 1171006
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97842- 106792
- 48665
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi17647Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa224624- 40569
- 49559
- 25525