Torin rasistit ajavat epätoivoisiin tekoihin!

LuuvitostaRasisteille

15

274

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eihänseniinmene

      Ja Suomi on se pelastaja?

    • mesaute

      Insinöörejä eivätkä osaa rasvata narua.

      • ammattirikollisia

        Ei se oo ko teeskentelyä, sillä tavalla saavat jäädä suomeen kun ovat muka epätoivoisia, kyllä nämä nilkit keinot osaa ovat pienestä saakka tehneet kaiken-näköisiä kolttosia ja kierouksia.


      • druhytr
        ammattirikollisia kirjoitti:

        Ei se oo ko teeskentelyä, sillä tavalla saavat jäädä suomeen kun ovat muka epätoivoisia, kyllä nämä nilkit keinot osaa ovat pienestä saakka tehneet kaiken-näköisiä kolttosia ja kierouksia.

        Totta!
        Suomalainen on niin vitun tyhmä.
        Kun antaa vetää niitten, kuin pässiä narun jatkossa..
        Ja sitten nauravat Suomaliselle tyhmyydelle, ja heikkoudelle..


    • pössilandia

      Tavikset ovat ymmärtäneet.

    • Kieroja arabeja,sääliä haetaan että pääsee loisiin suomeen,torin suvakit ei älyä,nuolevat vaan karkureita!

      • RasistitHirteen

        Pidähän sossuloinen pienempää ääntä. Häpeäisit, sillä minä maksan elatuksesi, ja se v...taa suunnattomasti.

        Rasistipelleloinen s...tana, vaihda kuntaa!


      • RasistitHirteen kirjoitti:

        Pidähän sossuloinen pienempää ääntä. Häpeäisit, sillä minä maksan elatuksesi, ja se v...taa suunnattomasti.

        Rasistipelleloinen s...tana, vaihda kuntaa!

        perkeleen torin suvakki maksan vuodessa veroja enemmän kuin sinä koskaan,mee rasvaan köysiä ja potki jakkarat kunnolla nurin.


    • olisiko_osin_teatteria

      Matkan varrella tuttujakin on päättänyt päivänsä, eikä ole jäänyt yritykseksi. Joka haluaa täältä lähteä he yleensä lähtee,valitettavasti. Onko näistä maahanmuuttajista , kukaan tehnt itsemurhaa? Heistä osa on voinut tappaa toisia, useimmat ovat nähneet väkivaltaista kuolemaa, siksipä ihmettelen miksi heillä itsemurha jää yritykseksi.

      • RasistitHirteen

        Onpa todella sydämetön kommentti. Ei ole kemijärveläisillä rasisteilla empatiaa.

        Mene nurkkaan häpeämään luuseri, mene sinne käymättä sossun kautta!

        Häpeä LOINEN!


      • ÄhlytHirteen

        Ei ole osin teatteria.. ihan täysin on! Niin kuin Irakin pelleillä kaikki muukin.. Haetaan sääliä.. Saatanan raukat! Jättävät naiset, lapset ja vanhukset ja tulevat tänne vinkumaan! Nappi ottaan joka saatanan sotilaskarkurille, eikä mitään empatiaa!!


      • RasistitHirteen
        ÄhlytHirteen kirjoitti:

        Ei ole osin teatteria.. ihan täysin on! Niin kuin Irakin pelleillä kaikki muukin.. Haetaan sääliä.. Saatanan raukat! Jättävät naiset, lapset ja vanhukset ja tulevat tänne vinkumaan! Nappi ottaan joka saatanan sotilaskarkurille, eikä mitään empatiaa!!

        Helppohan se on sinun kommentoida, kun ovat jalat olleet tukevasti Kemijärven sossun pöydän alla vuosia.

        V..ttaa elättää tuommoista verenimijää!

        HAIHDU JA HETI!


      • HirttäjäisetTorille
        RasistitHirteen kirjoitti:

        Helppohan se on sinun kommentoida, kun ovat jalat olleet tukevasti Kemijärven sossun pöydän alla vuosia.

        V..ttaa elättää tuommoista verenimijää!

        HAIHDU JA HETI!

        Samaa pellesarjaa olet itämaantietäjien kanssa.. :D Haihtua voisitte kaikki.. Ja melko pian.. Etköhän ole itse niitä MEIDÄN veronmaksajien elättejä, useimmiten tuollaiset suvakkihörhöt on valtiolla tai kunnalla töissä, jos ovat..


    • hakot

      Vai tekevät tai uhkaavat itsemurhalla, perkele siitä vaan, mutta todellisuudessa nämä partavauvat älyttää taas näitä suvakki reppanoita, ei tämmöset matuäijät hae elämältä muuta kuin että joku heidät elättäs, kaikki mahdollinen tuotas pöytään, suvakkihyysärit pyyhkis heidän perseen, on semmosta rupusakkia koko porukka oikein siivellä eläjiä,

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      122
      1143
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      117
      1006
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      842
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      106
      792
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      665
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      647
    7. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      224
      624
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      40
      569
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      559
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      525
    Aihe