Moikka,olen tässä miettinyt parin kk työ/loma matkaa Thaimaaseen ,olisko muita innokkaita ?Olen nuorekas 50 nainen. Thaimaa maana minulle uusi kokemus,juuri siksi sinne.
Thaimaaseen
7
234
Vastaukset
- KielioppiParasOppi
Harva on Thaimaaseen mennyt töihin; Thaimaahan kylläkin.
Kielioppi ensin kuntoon, sitten voi joku palkatakin! - MMO124
Ton takia just akateemiset työttömiä :D pilkkua voi nussia monelta suunnalta,Hanki itelles elämä tai lähde sitä etsimään jostain muualta kun suomi24.palstoilta :D
- maasesta
Taimaaseen aikova voisi kylläkin harkita jäämistä kotimaaseen tai matkustaa korkeintaan ahvenanmaaseen!
- Sivusta
Sulle en suosittele edes Ahvenanmaata,pilaat niiden maineen :D
- Nnnnnniemim
Thaimaa on ihana paikka, suosittelen ehdottomasti sinne lähtöä! Se on myös helppo kohde matkustaa yksinkin jos ei reissukaveria löydy :) Hauskaa lomaa sinulle!
Puhelin myyjiä haetaan nykki mollin sivustoilla, hakuehdoksi vain "ulkomaa" tai "thaimaa".
- Jäpäss12
Onko sulla kokemusta niistä firmoista,palkka suhteessa elämisen kustannuksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1192472
Juniorivalmennus Jokereissa..
Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau321616Ammuskelua taas
Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.211522- 1291458
- 681263
Introverttinä osastolla
Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s3461149Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?
Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?601023- 891015
- 122841
- 79825