Moikka,olen tässä miettinyt parin kk työ/loma matkaa Thaimaaseen ,olisko muita innokkaita ?Olen nuorekas 50 nainen. Thaimaa maana minulle uusi kokemus,juuri siksi sinne.
Thaimaaseen
7
230
Vastaukset
- KielioppiParasOppi
Harva on Thaimaaseen mennyt töihin; Thaimaahan kylläkin.
Kielioppi ensin kuntoon, sitten voi joku palkatakin! - MMO124
Ton takia just akateemiset työttömiä :D pilkkua voi nussia monelta suunnalta,Hanki itelles elämä tai lähde sitä etsimään jostain muualta kun suomi24.palstoilta :D
- maasesta
Taimaaseen aikova voisi kylläkin harkita jäämistä kotimaaseen tai matkustaa korkeintaan ahvenanmaaseen!
- Sivusta
Sulle en suosittele edes Ahvenanmaata,pilaat niiden maineen :D
- Nnnnnniemim
Thaimaa on ihana paikka, suosittelen ehdottomasti sinne lähtöä! Se on myös helppo kohde matkustaa yksinkin jos ei reissukaveria löydy :) Hauskaa lomaa sinulle!
Puhelin myyjiä haetaan nykki mollin sivustoilla, hakuehdoksi vain "ulkomaa" tai "thaimaa".
- Jäpäss12
Onko sulla kokemusta niistä firmoista,palkka suhteessa elämisen kustannuksiin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 775943
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895410Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984101- 522870
- 232575
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721281
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1581133