Hei! :)
Mun host perhe etsii tilalleni uutta au pairia. Paikka sijaitsee Englannin Etelä rannikolla Poolessa.
Tarvetta au pairille olisi syyskuusta. Vähintään 6 kk- 12kk. Tosin tällä hetkellä sopii myös syyskuusta- jouluun.
Perheeseen kuuluu suomalainen äiti, englantilainen isä ja kaksi tyttöä, sekä koira. He ovat kumpikin alle 3-vuotiaita. Perheessä pärjää suomella, koska tytöille pitää puhua suomea, mutta isän kanssa täytyy tulla toimeen englannin kielellä.
Töitä on 3-4 päivänä viikossa. Viikonloput ovat pääasiassa vapaita, mutta tarvittaessa yhtenä viikonloppuna kuussa olisit töissä.
Pääsääntöinen työsi on huolehtia tyttöjen hyvinvoinnista ja päästää koira välillä pihalle. Kotityöt eivät kuulu au pairille mitä nyt ainoastaan tyttöjen jälkien siivoaminen (leikin ja ruokailun jälkeen) ja tiskikoneen täyttö/tyhjennys.
Sinulla ei tarvitse olla ajokorttia. Jos haluat tulla Englantiin ja olet luonteeltasi iloinen, positiivinen ja juostava niin ota ihmeessä yhteyttä.
Ps. voit joko laittaa minulle viestiä [email protected] tai host äidille e-mailia [email protected]
Etsitään au pairia Englannin Etelä rannikolle.
Sallakatariina
2
331
Vastaukset
- helminen12
Olen laittanut sinulle sähköpostia
- Sallakatariina
Uusi au pair on löytynyt jo :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4496483Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1753854Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1052498Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251979Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1261345Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751285- 671124
- 631085
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te771029- 44993