Paras piriste?

2plus4

Mikä lisäravinne toimii parhaiten piristeenä? Kertokaa omia kokemuksia myös jos niitä on!

15

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hahahahahahah

      piri

      • vedänsuatakaapäin

        ei toimi piri.


    • aitoBlueteam

      mä kuuntelen piristeex sillee niinku hevii täysil

      se on se hc potilaif asenne joka ratkaisee ja hevi

    • laatumaksaa

      Osta semmoista kuin prezone. Myydään ainakin fitnesstukulla. Itsellä ei ole omaa kokemusta tuosta mutta olen lukenut että se auttaa henkiseen ja fyysiseen väsymykseen. Kaveri myös kehunut tuota paljon. Hän kyllä käyttää tuota ihan eri käyttötarkoitukseen.

      Tuon ongelma on vain hinta...15 käyttöannosta (525g) maksaa 43,90 euroa toimituskulut. Eli jos kerran päivässä käyttäisit tuota niin aika kallis paukku tuo on kuukaudessa sinulle...

      • hyisaatana

        vaarallista ainetta prezone!siinä on se yks ainesosa mikä aiheuttaa ennenaikaista kuolemaa!


      • laatumaksaa

        Älä puhu paskaa! Anna lähdettä väittämällesi.


      • hyisaatana

        aine nimeltä 4 amino 2 methylpentane citrate. googlettamalla löytyy läjä päin tietoa.


      • sivustaseuraaja16

        Tuo 4 amino 2 methylpentane citrate mistä puhut niin voi liikaa käytettynä olla vaarallista sydämelle tai hermostolle. Oikein käytettynä ei ole. Pätee vähän joka aineen kohdalla siis että liika on liikaa.

        Se täytyy myöntää että tuota kyseistä kemikaalia ei ole kunnolla tutkittu mutta se vaikuttanee samantyylisesti kuin metamfetamiini, jokseenkin kemikaalin rakenne on ihan täysin erilainen. Kuitenkin esimerkiksi suomessa myytävissä tuotteissa on niin vähän tuota ainetta että sillä on turha hakea vaikka metamfetaminiin kaltaisia olotiloja. Jos semmoisia määriä vetää vaikka prezonea että haluat "oloja" niin kuolet varmasti kun ohessa tulee muitakin aineita mitä esimerkiksi prezonessa on. Ja vaikka sinulla olisi pelkkää 4 amino 2 methylpentane citratea niin ei se vaikuta samanlailla kuin metamfetamiini vaan samantyylisesti. Vähän kuten kofeiini esimerkiksi.

        Kuten aiemmin jo sanoin, liika on liikaa. Vain tyhmä ottaa liikaa.


    • trdym

      pullo kossua ja paketti kabanossia

      • failornot

        heh hehe vittu että mä nauroin kippurassa. MUUAAHAHAHAHAAAA :;D Ei vittu joko saa lopettaa nauramisen,EN KESTÄ ENÄÄ KÄÄÄÄK! EI VITTU MÄ KUOLEN TÄHÄN NAURUUN.....AAA AHAHAHAHAHAHAAA!


      • aitoBlueteam

        taidat olla sellainen erityislaatuinen vajakki

        eikö vain


      • trdym
        aitoBlueteam kirjoitti:

        taidat olla sellainen erityislaatuinen vajakki

        eikö vain

        taidat puhua nyt itsestäsi


      • aitoBlueteam

        you are special kind of stupid arent you


      • trdym
        aitoBlueteam kirjoitti:

        you are special kind of stupid arent you

        oho osaat englantiakin melkein


      • aitoBlueteam
        trdym kirjoitti:

        oho osaat englantiakin melkein

        onneksi olkoon sait bannit

        miltäs nyt tuntuu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2576
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1176
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe