Palstalla on näemmä avohoidossa olevia

suxikaakuuceen

sekopäitä, tai kenties vain yksi usealla nikillä (kookoo2 joku muu)? Aiheena on navan alapuolisuus, joka aiheena sopii paremminkin seksipalstoille.
Ei tällä palstalla tarvita niin paljon aktiviteettia, että sitä on pakko katsella härskien ja alatyylisten aloitusten muodossa. Ylläpito voisi käyttää sitä bannihammeriaan tämänkaltaisen häiriköinnin torjumiseen.

Hankkikaa elämä ja menkää hoitoon. Thank you for your cooperation.

31

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Otetaanselvää

Suomessa on pieni joukko katkeroituneita ex-todistajia, jotka tarjoavat näkemyksiään aktiivisesti netissä. Kaikki menee läpi ja ihmiset uskovat. Tässäkin tapauksessa pitää olla kriittinen.
      Osaammeko ottaa itse selvää asioista?

• Poispimeydestä

Suomessa on pieni joukko katkeria Jehovan todistajia, jotka alkavat
        pikkuhiljaa tajuta, että kusetettu on! Enää ei mene läpi mikään selitys
        ja purkavat palstalla tuntojaan. Osaavat kyllä jo ottaa selvää asioista
        itsekin, eivätkä tarvitse lahkon kuhnureiden apua enää mihinkään.

• kiristäjälahkoSeOn

kookoo2 on kertonut itse olevansa ateisti ja mm tiedoista päätellen ei ole edes entinenkään Jt. Jutut voisivat muuttua tosiaan tai sitten moderointia kehiin!

Jehova todistajien pulju on todellakin huijannut jäseniään ja yrittää huijata tiedotusvälineitäkin. Jt-lahko alistaa mm kiristämällä. Yrittäkääpä Jt-parat olla terveen kriittisiä huijarilahkopomojanne ja huijarilahkoanne kohtaan, niin voitte vielä vapautua.

• antaakaikkienkukkien

Niin mutta täällä SANA ON VAPAA, toisin kuin esim. Veljesseurassa, jossa sensuroidaan viestejä koko ajan.

• Sekopäästä (mm. suxikaakuuceen) viisas koo.koo2 on sekopää. Näin se vaan on: kun ei uskis tajua, niin ei tajua. Ei siinä virren tai rukouksen yniseminen auta.
      Mutta siitä huolimatta kaikkea hyvää ja siionin pyhää peräilmaa toivottaen. Jessulin ja muiden aaprabamien kunniaksi: PRÖÖÖÖT!

• sinäoletuskis

Ei tarvitse olla uskis pitääkseen sinun ja aloituksessa mainitun toisen kirjoittajan (jos olette eri henkilöitä) kirjoituksia ala-arvoisina ja luokattomina, avun tarpeessa olevien tapausten tuotoksina.

• suxikaakuuceen

Kiitos ymmärryksestä. En voi sille mitään, että olen niin umpityhmä. Olen koettanut kovasti Jeesuksen avulla kehittää itseäni ja älykkyyttäni mm. opettelemalla solmimaan monojen nauhat itse, sekä laittamaan lakin oikein päin päähän. Lisäksi olen juuri opettelemassa Jaakobin poikien isän ja lemmikkiaasien nimiä. Vaikeaa se on, mutta tyhmän sitkeä kun olen, en anna periksi. Sitten kun viiden vuoden kuluttua opin lukemaan, pyrin Peräsuolijoen poliisikoirakorkeakouluun. Uskon, että minulla on etulyöntiasema lukutaitoni tähden. Lisäksi haen karahkan yhtä nopeasti kuin velimiehen pulldokki.

• sinäoletuskis kirjoitti:

Ei tarvitse olla uskis pitääkseen sinun ja aloituksessa mainitun toisen kirjoittajan (jos olette eri henkilöitä) kirjoituksia ala-arvoisina ja luokattomina, avun tarpeessa olevien tapausten tuotoksina.

Jos olet eri henkilö, niin mukava kuulla, että arvostat henkistynyttä kirjoitustyyliäni. Siionin suolikaasua sinnekin, ja hallelujaa.

• njamskis

Hyvä, että asia on otettu palstalla esiin. Todella tympeää katsella jatkuvasti noita alapääaloituksia. Toivottavasti nuo häriköt ottavat luun kauniiseen käteensä ja lopettavat asiattomuudet tähän.

• Minähän ainakin vain toivotan siionin suolikaasun siunausta.

• Jälkihurmosta

Alapääaloitukset voivat olla hyvinkin jehovien tekosia, joten kuuluvat
      palstalle siinä missä muutkin. Konventtiviikonloppu juuri takana, joten
      tullut vähän paineita purettua ja lähtenyt lapasesta. Pitää vain kääntää
      toistaposkea ja odotella että putki katkeaa. Varmaankin osa porukasta
      vielä konventtireissulla, tai jatkanut siitä Tallinnaan. Kyllä se pillujuttu
      taas vähenee, kun saatte kaikki veljet selvinpäin...nou hätä!

• jospaeimorkkista

Seksuaalinen ja uskonnollinen turhautuminen viina estoja vapauttamaan, sitähän se voi olla :)

Harma taas siirtyi, vähän niin kuin nälkä, ravintoa nauttiessa.

• hankiapua

Mene hoitoon. Kiitos.

• Jokomenit
        hankiapua kirjoitti:

Mene hoitoon. Kiitos.

Onko tuo käänteisnegatiivisen sivupersoonan mielipide, viereisen
        penkkirivin hallusinaatio...vai menikö jo?

• HectorHarma
        jospaeimorkkista kirjoitti:

Seksuaalinen ja uskonnollinen turhautuminen viina estoja vapauttamaan, sitähän se voi olla :)

Harma taas siirtyi, vähän niin kuin nälkä, ravintoa nauttiessa.

Harma? Heikki Harma? = Hector?!

• siivouksenpaikka

Jos ei oo muuta kirjootettavaa ko alapää- ja suolikaasujutut, voi jättää väliin.

• Mitä tarkkaan ottaen tarkoitat? Etkö halua lukea esmes siionin suolikaasusta, jota aaprabamin muistoksi raamatun mukaan pitää jokaisen uskovaisen päästellä? Vaiko sitä kun jessuli taikoi jt kolpätöörille 1914 Tyrnävällä isomman miehisen jäsenen ja vaihtoin ryppynarun tilalle Kruppin jousiteräksisen sulkijajousen. Olivat jt naiset aivan lääpällään tähän hyvin varustettuun kolpötööriin.

• Mainitut ääliökirjoittajat ovat oiva osoitus siitä miten kuuluminen johonkin ryhmään ei esim. tee kenestäkään älykästä. Älyllisten lahjojensa puolesta nämä kaksi sekoboltsia kuulusivat uskovaisiin, jos siis tuijotamme puhtaasti tilastollista tilannetta.
      Jos nämä kaksi tapausta olisivat saaneet uskovaiset kasvatuksen, he olisivat vieläkin uskovaisia ja varsin fundamentialistisia vieläpä. Ei noilla älynlahjoilla paljon juhlita.

• VakaVanhaVäinämöinen

Onko kirjoitusvirheidesi määrä osoitus älyn puutteesta, humalatilasta,
        vai kesken jääneestä peruskoulusta? Aloituksessa mainittu nimimerkki
        tahtoo huumorin keinoin, kertoa mielipiteensä jehovien absurdista ja
        vaarallisestakin lahkotoiminnasta. Jos ei sanomansa miellytä, tai osaat
        paremmin lyriikkaa taivutella, niin siitä vain. Älä kuitenkaan tuollaisella
        viestillä lähde haastamaan ketään, tai sinut lauletaan suohon!

• tänkerdetsamma

"Jos nämä kaksi tapausta olisivat saaneet uskovaiset kasvatuksen, he olisivat vieläkin uskovaisia ja varsin fundamentialistisia vieläpä. Ei noilla älynlahjoilla paljon juhlita"

Samaa mieltä olen.

• VakaVanhaVäinämöinen

Buahaahaaaaa...ja väärään kohtaan!!!!!
        Väiski on niin vitun vanha...

• Mahtoi tolloa viէuէէaa, kun jäljittelijä ei saanut kookoo2-nimmaria kaapattua. HOHOHOHOH!

• Kk__

Onhan aina Kk__ ja sivupeersoonat.

• kookoo.2

Niuvanniemestä ehtoota! Täällä on mukavata kirjoitella...!

• Argentiinaisämissäoot

Kausalassa on tylsää

• alapääfiksaatio

Olen pahoillani, että kirjoittelen jatkuvasti alapääasioista. En voi sille mitään. Olen syönyt itseni liikuntakyvyttömäksi ja ainoa mahdollisuus purkaa seksuaalisia turhautumiani on liikuttaa oikeaa kättä näppiksellä ja vasenta jossain muualla.
      Olen ruma kuin mikä ja haisen pahalle. Silti en ymmärrä miksi naiset karttavat minua, koska henkisesti olen sentään 3-vuotiaan tasolla.
      Olen myös syvällinen kuin vi**u, ja puheeni nasevia ja uppoavat kuin ku**i edelliseen elimeen, kuten puheistani on ymmärrettävissä.

• lapsetleikkii

Sekoilut palstalla jatkuvat, näemmä.

• Näin jeesuksen äsken R-kioskilla ostamassa kepukkaa Pietarin kanssa. Pietarilla oli kalansaalis mukanaan: kaksi kalaa ja viisi leipää. Sanoivat menevänsä Reichs-salille dokaan ja savustaan. Kuulemma jt-satukirjallisuudesta saa parhaat sytykkeet. Sanotaan, että totuus ei pala tulessakaan. jt-lööperikirjallisuus taas syttyy melkein itsestään.

• SinneMars

Foorumilla on seksipalstoja alapääjutuille.

• Mistäs sen tiedät?

• tervemenoa
        kookoo2 kirjoitti:

Mistäs sen tiedät?

Sinä ja tuo toinen uskis voitte mennä seksipalstoille höpöttömään joutavia juttujanne.
        http://keskustelu.suomi24.fi/seksi

On aivan turhaa teidän esittää ateistia, koska ette sitä ole. Uskovaiset nimen omaan ovat niitä, jotka sekoilevat tuolla tavalla, niin täällä kuin ateismi- ym. palstoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      92
      4667
    2. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      84
      3942
    3. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      147
      3661
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      115
      2635
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      132
      2582
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      43
      2151
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      28
      2067
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1840
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      9
      1717
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1709
    Aihe