Tatuointini

Muutaman kerran vuodessa valitsen itselleni sopivan tatuoinnin, jonka jätän ottamatta. Mielestäni nämä itselleni erityisesti valitut puuttuvat tatuointini korostavat yksilöllisyyttäni ja jokaiseen niihin liitty jokin itselleni tärkeä muisto tai tarina. En silti yritä tavoitella tässä mitään erikoisuutta, sillä tatuoimattomuus on nykyäänkin todella yleistä ja tatuoimattomia on ollut kaikkina aikoina. Kyse ei siis kohdallani ole mistää muodista.

13

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Agreed_

*5 2 U

• En minullakaan ole

• Ukkoni syyttää minua että olen kadottanut hänen vaatteensa joten ukko on ollut puolipäivää alaston kokki. Voisin kadottaa näin ollen loputkin pöksyt.

• goldrose kirjoitti:

Ukkoni syyttää minua että olen kadottanut hänen vaatteensa joten ukko on ollut puolipäivää alaston kokki. Voisin kadottaa näin ollen loputkin pöksyt.

Kuulin kerran tuttavapiiristä kuinka erään etäisen tutun kaverin akka oli silpunnut tämän vaatteet saksilla ettei ukko pääse ulos hurvittelemaan.

Kuhan kerroin vaan.

• hullu_ukko kirjoitti:

Kuulin kerran tuttavapiiristä kuinka erään etäisen tutun kaverin akka oli silpunnut tämän vaatteet saksilla ettei ukko pääse ulos hurvittelemaan.

Kuhan kerroin vaan.

Se on sellainen että kaappiin asti en ole saanut, niin puhtaista niitä harvinaisia ei viittinyt ettiä kalsarit. Vähä aika sitten löysi. Mutta oli ihan mukava vaihteeksi nähdä alaston ukko.
        Mää pyykkikasat ovat olleet isoja tein Kolmisen päivää hommia niiden eteen ja kasa ei pienene tarpeeksi ja jos jätät kesken nii pienet pyörittää ne lattialle ja taas aloitan alusta. Toi yksi huone kun tytöt on ahkeria vaatteiden vaihtajia. On taas täyttä vaatteita lattia. Muutenkin tuo yksi on alkunut osittain kuivaksi joten mattokin sai pessä kun koko huone haisi pissille.
        kyllä vielä nurennan tuon pyykki kasan vielä. Nää tekee veronsa kun estoa tulee niin silloin pyykki kasat kasvaa. Vuosi sitten ostettiin uusi pyykkikone ja nyt uusi ostettiin. Tässä on podettu vuoden aikana täistä 4kertaa,kihomadoista kerran ja oksennustauti 2 kertaa.

eli juuri sellaisia ikävyyksiä noh kun lapset kasvaa on noita käsiä saa enemmän.

• Mä olen meinannut jo kymmenen vuotta hankkia olkapäähän Hai tatuoinnin.

Koskahan tulee oikeasti hankituksi.

• JazuIi

Eikös paksut puhelinmyyjät ole aika saamatonta porukkaa? ;)

• asdfghjklöqwerty

• Väittämä:

Jokaisessa meissä asuu pieni ekshibiotionisti. Jokaisessa se tulee omalla tavalla esille. Jokainen meistä haluaa tuoda esille jonkin erityislaatuisen aatteen, piirteen tai tavan ajatella esille.

Kysymä:

Onko eräänlaista tavoittelua tai erityisyyttä myös esiintyä mahdollisimman huomiota herättämättömästi?

• Tietysti on ja oma erityisyytenitavoitteluni on jo sillä asteella, etten yleensä näy edes valo- tai videokuvissa, vaikka kuvaaja liikkuu lauman keskellä ja kuvaa kaikkea näkemäänsä.

• Nimimerkki-

Ihan oikeasti kiinnostaa, millaiset tatuoinnit olet jättänyt ottamatta? Ankkuri ja sydän tietenkin. Delfiini vois olla yksi. Sitten tietenkin selässä lukisi suurin kirjaimin ÄITI. Pari kiinankielistä herjaa varmaankin kuuluisi alavatsalle. Aa, piikkilanka hauiksen ympäri ihan meinasi unohtua!

• Ehdottomasti puuttuvat esimerkiksi kaikki tribaalijutut, japanilaiset samurait ja kalat, sekä varsinkin kaikki pääkallot. Skorpionivajaus on myös varsin mittava.
        Ei ole myöskään Liskon nimeä ja elinpäiviä.
        Oma veriryhmäkin on merkitsemättä.

• tietääcöbutty

otticohan papu tatscan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe