Enkeleitä, Yksisarvisia ja menestysharhaa

Niinhoukuttavaakuinonkin

"Enkeleihin kohdistuvat näyt on jätettävä omaan arvoonsa. Raamattu ei puhu tällaisista enkeleiden auktoriteettitasoista mitään.

Enkelit eivät ole uskovan voimana, vaan Pyhä Henki, jonka Jeesus on lupauksensa mukaan lähettänyt Isän luota. Jumalan enkelit eivät ole tällaisessa mukana.

Näkyjen suhteen tulee olla äärimmäisen tarkka."

---

Itsekeskeinen meno, jossa enkelit ja muut olennot keskittyvät minuun, minun hyvinvointiini, palvelevat minua, on suositumpaa tänään kuin koskaan. Ylimaallisina markkinoidut uskomushoidot (enkelit, orbit, ylösnousseet Mestarit, henkieläimet, tv-ennustajat yms. ) on valjastettu paljon surullisia kohtia sisältäväksi jättibisnekseksi, johon henkinen ihminen ei osaa ota, saati usko.

http://www.kristitynfoorumi.fi/menestysharha.htm

7

194

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin juuri.

      Vielä kun muistaa, että saarnamiesten ja pappien höpöttävän vastoin parempaa tietoaan mielikuvitusjumalastaan keräten siinä ohessa eurot talteen, on syytä haastaa nämä hyypiöt leivättömän pöydän ääreen manaamaan jumalansa esiin.

      Petoksestahan on kyse.

      • Aivan.UUH

        Olen itse NyyEitsissä ja aivan UUH! uh uh


      • Aivan.UUH kirjoitti:

        Olen itse NyyEitsissä ja aivan UUH! uh uh

        Valitan tilaasi, ehkäpä pääläkäri voisi auttaa?


      • Valominäni

        Sinulla lienee kokemusta NyyEitsistä ja päälääkäreistä, auttoiko itselläsi vai oletko edelleen aivan UUH?


    • 1234321

      Minä kyllä ratsastan yksisarvisilla joka päivä ja enkelit kertovat minulle asioita joita muut eivät kuule sekä uusimpana on tullut taivaskilpikonnat jotka tuntevat kohtalot ja taivaspaikan neliöt...jos haluat kuulla lisää niin voit tulla minun henkilökohtaiselle tapaamiselle 120e"tunti ja sitten niin ..... vitsi vitsi :))

      • Parantavat.kiuaskivet

        Yksisarviset ovat uljaita eläimiä, ne laiduntavat usein asuinpaikkani läheisellä pellolla.
        Olen usein käynyt heidän luonaan ollessani korkeammassa tietoisuudessa ihmisenkelinä valominäni kanssa.


      • ihhquu

        Heidän sarvensa on iiihanan hohtavainen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe