Stringit pojalla/poikien kokemus strineistä

Poikastringeissä

Eli mua kiinostasko käyttääkö pojat sringejä? Ja jos niin miten julkisesti ja kokemuksia niistä? Ite oon 20v poika ja käytän sringejä ihan yleisesti ja normisti. Ne on vaan nii mukavat jalassa eikä ole niin kuumat kuin bokserit. Joskus saattavat vähä housun vyötäröstä näkyä jotkut sanoo että sullahan on stringit tai vastaavaa. Tyttöystävänikin tykkää kun käytän stringei. Rohkeesti kertomaan ja tyttöjenkin kokemukset ja kommentit kiinostais!

11

2229

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poikav23

Itse käytän lähes päivittäin stringejä ja mukavuus on syy miksi pidän niistä. Tyttöystäväni tykkää ja hänkin käyttää enimmäkseen stringejä.

• Pitääkenhaluaa

Eihän ne näy ellei niitä ole "vedetty korviin" ja housut roiku...
      Miksi muuten pitää kysellä muiden mielipidettä? Pitää jos haluaa.

• Muttumake

Harrastan lenkkeilyä ja kahvakuulalla heilumista. Olen töissä teollisuudessa. Kyllä, stringit ovat ainakin näissä olosuhteissa parhaat!

• WS33

Mä oon 26v poika ja käytän kans stingejä silloin tällöin :) Mistäs muut ostaa stringinsä? Itse ostan naisten malleja (cubus, seppälä lindex yms.)

• boi24v

Olen 24v mies ja käytän stringejä aika usein, varsinkin kesällä ovat paljon mukavammat kuin boxerit. Ostan stringini lähinnä Lindexistä ja Kappahlista.

• Pojallastringit

Kyl stringit on kivat! Ite käytän oikeestaan vaa stringei. 20v poika. Kaphal lindex cubus tulee ostettuu ja kalvineita tilattuu. Ois kiva keskustella poikie kaa ketkä pitää stringei.

• Anonyymi

Vaikka onkin vanha viestiketju niin näyttäisi suosio pysyneen ellei noussut. Ne ovat hyvä vaihtoehto slim fit housujen kanssa ja lämpimään ilmastoon.

• Anonyymi

Käytän stringejä päivittäin ja julkisesti! Parhaimmat mitä on tullut vastaan. Antakaa mahdollisuus jos ette ole kokeilleet!

• Anonyymi

Hienoa! Oletko saanut kommentteja?

• Anonyymi

En ole aloittaja, mutta itse käytän lähes päivittäin leggingsit ja stringit. Aluksi lähipiiri ihmetteli ja puhetta syntyi. Itse aloitin 10 vuotta sitten kesälomareissulla pukeutua stringeihin ja legginseihin (ei ollut tuttuja näkemässä) tämä toi varmuutta itselle. Puolison kanssa homma on ollut ok alusta lähtien. 👌 Nykyään arkipäivää, eikä kukaan ihmettele pukeutumista. Jos tykkäät tietyistä vaatteista niin pukeudu sillä tavalla. Ei siihen muiden mielipiteitä tarvita (paitsi ehkä puolison) 👍

• Anonyymi

Mistä voi ostaa stringit vuonna 2025? Kaikki stringit ovat poistuneet HM ja kappahl enkä mielellään tilaisi netistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      165
      2581
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2387
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1082
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      849
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      727
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      727
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      701
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      668
    Aihe