Salarakasta naista Kuhinoihin?

Stasi

Löytyykö charmikkaalle aikuiselle 50 miehelle salarakasta kuhinoihin tai vaikka milloin, kunhan ajasta ja paikasta sovitaan? Paikka minulla on ja pysyy varmasti salassa, vaikka lähellä keskustaa onkin.

Takuuvarma vaiteliaisuus tietenkin puolin ja toisin.
En ole kehonrakentaja, mutta ruumiillisessa työssä karaistunut, en mikään kaljamaha ja todellakin ulkonäköäni on jopa kehuttu.

Sinä voit olla oma itsesi, kunhan olet sisäisesti kaunis. Varattu, vapaa, karannut tai muuten villi, kaikki käy.
Iältäsi voit olla mitä hyvänsä, mutta et toki alaikäinen. Ihanne olisi 40-50, mutta kuudessakympissäkin nainen on vielä parhaimmillaan.

Jos kiinnostuit, niin laita sähköpostia stasi(ät)suomi24.fi

16

726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos vastauksista, mutta mielellään vähän vakavammin otettavia, koska tämä ei ole vitsikilpailu ja ei, en halua miesseuraa, kiitos.

    • Tangomarkkinoiden jälkeen vapaita aikoja. Kysy lisää sähköpostitse [email protected]

    • salaa-anaaliin

      Hei, olen raamikas homomies, haluaisin yhtyä salaisesti peräaukoosi!

    • Riippurintaa

      Täällä olisi 69 vuotias riipputissi hakemassa rakasta kuhinoimaan ja muutoinkin. Jos perseesi vatkaa ja muna seisoo niin ota yhteyttä. Tekohampaitakin voidaan laittaa lasiin välillä ja imea hiukan hepin päätä. Otapa stadi pikaisesti yhteyttä niin laitetaan lanteet keinumaan.

    • Höylätäään

      Missä olet stadi? Rupeaa vanha tavara helteellä kuivumaan käytön puutteessa?

      • Lähettyvillä olen. Laita sähköpostia ja kerro itsestäsi. Kuva olisi kiva.


    • honeyvagina

      Täällä olisi parikymppinen platinablondi, mutta taidat olla ihan liian vaalea minun makuuni? Mitä mustempi sen parempi.

      • Ahmed.Srearid

        hei mina ole musta tosi, ole asua kuortane 1 kuukausi. halua sina tavata mina? mina mukana kuhinassa ja singlemies!


    • Paitsi_että

      Turha aloittajan yrittää, muija huomaa kuitenkin.

    • Loka- marraskuuta myydään nyt. Off-season aikana kaikille antaneille ilmainen ämpäri!
      Rohkeasti vain sähköpostia tulemaan!

    • MarjattaMäyrystä

      Minkälaanen kyrpä sulla Stasi on ? Käykö kyrvälläs kuhina ?

      • EiJatkoille

        Stasin kyrpä nähty ja kovasti oli kuhinaa!


    • Tietääkömies

      Nähty mustan auton kyydissä yksi tunnettu!

      • puskapanija

        Ettei ollut sama joka oli metallinharmaan farkun kyydissä tässä joku ilta sitten?


    • Ainavosu

      Kyllä niitä on useampi naikkonen jotka harrastaa tätä. Pitäkääpä silmät auki myös naapurikuntien mökki ja metsäteillä, sillä vosut liikkuu laajalla säteellä. Muutama on elänyt täydellistä kaksoiselämää useammankin miehen kanssa jo useamman vuoden ajan. Kuka haluaa avioitia tämmöiseen pystyvän ihmisen kanssa?

      • kuuluu

        mää ainakin kuljen silmät kiinni, paljon jännempää


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      906
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe