Miehet valehtelevat ikänsä

TympiiJo46

Olen niiiin tympiintynyt miesten tapaan valehdella ikänsä.

Räikeimmät valehtelevat jopa 10v. Luulevat ettei sitä muka naamasta huomaa, että on 55v eikä 45v. Tai 28 eikä 38. Aika monella on esim Tinderissä lapsuusajan/ inttiajan kuva! Siis WTF? Luuletteko ihan oikeasti, että ulkonäköön perustuvassa deittisysteemissä saatte matcheja 20-30v vanhoillla kuvilla, tai niillä joissa olette äidin söpö pikkupoika mökkilaiturilla 70-luvulla...

Uudempi ilmiö on nuoret miehet, jotka valehtelevat ikänsä ylöspäin, saadakseen vanhemman naisen. hohhoijaa... Luuletteko että vakavaa parisuhdetta etsivä lähes äitinne ikäinen nainen lankeaa teidän sänkyynne, kun treffeillä paljastuu, että olettekin 27-34v, ettekä 39v? Oletteko oikeasti niin epätoivoisia, että alatte valheen turvin parisuhteeseen lähes äitinne ikäisen naisen kanssa, vain koska nuoremmat naiset ei anna teille? Vai oletteko oikeasti niin sairaita, että aiotte käydä vain naimassa sitä vanhempaa naista ja etsitte koko ajan sitä 18-25v tyttöä, vihille talutettavaksi. Tuolla menolla ette saa kumpaakaan : D

Teidän ikävalehtelunne ei mene kokeneeseen naiseen läpi. Nuorille miehille tiedoksi, että etsikää niitä seikkailunhaluisia puumia, ja jättäkää ne naiset rauhaan jotka etsivät oikeaa parisuhdetta. Ja vanhoille miehille tiedoksi, että ikäisissänne on aivan kauniita, seksuaalisesti vireitä, reippaita naisia. Miksi ette huoli heitä, vaan jahtaatte valeprofiileilla nuorempia jotka ei teitä halua!

32

592

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmm___

      kaksi profiilia samakuva 65v.- 55v.
      59 -57v.

    • Piänimiäs

      Minä ajattelin laittaa kuvan jossa olen kastemekko päällä ja kumminsedän sylissä, herättäisikö mammoissa äidinvaistoja uudelleen henkiin?

      • TympiiJo46

        Joo, varmasti tulee heti halu antaa tissiä :D


      • Joo lähdetäänkö treffeille? Jos annan sulle osoitteen niin ilmaannutko paikalle vaippaan pukeutuneena ja tutti kaulassa?


    • reererere

      Valehtelu on aina väärin mutta toisaalta ymmärrän koska nettideittailu on aivan sairaan hankalaa miehille.
      Yksinkertaisesti jos mies on rehellisesti oma itsensä niin ei saa mitään.
      Jos naisten vaatimukset olisi realistisemmat niin miehillä ei olisi tarvetta valehdella.

      • hohhoijjaaa

        Mitä se lohduttaa sitten jos valheen turvin pääsiskin yksille tai kaksille treffeille, ja kaikki tyssää kuitenkin siihen kun totuus tulee ilmi (ja sehän tulee jos pidemmän ajan seura on haussa)? Turhaa tuhlattu vaan molempien aikaa ja vaivaa.. valehtelijoiden kanssa kun harvemmin kukaan haluaa jatkaa. Se taas ei ainakaan itseäni haittaa mitään vaikka ikä poikkeis vuoden pari haarukasta jos muuten kiinnostaa.
        Mutta niinhän se tietenkin kaikki on AINA vaan naisten syytä eikä miehissä IKINÄ MITÄÄN vikaa :D


      • reererere
        hohhoijjaaa kirjoitti:

        Mitä se lohduttaa sitten jos valheen turvin pääsiskin yksille tai kaksille treffeille, ja kaikki tyssää kuitenkin siihen kun totuus tulee ilmi (ja sehän tulee jos pidemmän ajan seura on haussa)? Turhaa tuhlattu vaan molempien aikaa ja vaivaa.. valehtelijoiden kanssa kun harvemmin kukaan haluaa jatkaa. Se taas ei ainakaan itseäni haittaa mitään vaikka ikä poikkeis vuoden pari haarukasta jos muuten kiinnostaa.
        Mutta niinhän se tietenkin kaikki on AINA vaan naisten syytä eikä miehissä IKINÄ MITÄÄN vikaa :D

        Jos olisit mies ja et pääsisi koskaan treffeille ellet valehtelisi niin uskoisin että sinullekin tulisi houkutus valehdella. Treffeille pääseminen on kuitenkin edes jotain, jokainen tsänssi on mahdollisuus.

        Kyllä vika on naisissa, koska teidän kriteerit on liian korkealla. Miehet kelpuuttaa kyllä lähes minkä tahansa sattuu saamaan.


      • tuhoontuomittutsäänssi
        reererere kirjoitti:

        Jos olisit mies ja et pääsisi koskaan treffeille ellet valehtelisi niin uskoisin että sinullekin tulisi houkutus valehdella. Treffeille pääseminen on kuitenkin edes jotain, jokainen tsänssi on mahdollisuus.

        Kyllä vika on naisissa, koska teidän kriteerit on liian korkealla. Miehet kelpuuttaa kyllä lähes minkä tahansa sattuu saamaan.

        Eiköhän se vika siellä peilissä oo jos ei rehellisellä pelillä pääse treffeille. Ainiin, sullekaan ei kelpaa ne omanikäset naiset ja rikutat täällä kun et todellisella iälläs niitä 20 vuotta nuorempia saa.


      • 40v-sinkkumies
        reererere kirjoitti:

        Jos olisit mies ja et pääsisi koskaan treffeille ellet valehtelisi niin uskoisin että sinullekin tulisi houkutus valehdella. Treffeille pääseminen on kuitenkin edes jotain, jokainen tsänssi on mahdollisuus.

        Kyllä vika on naisissa, koska teidän kriteerit on liian korkealla. Miehet kelpuuttaa kyllä lähes minkä tahansa sattuu saamaan.

        Minä en olekkaan valehdellut ja siksi en treffeille pääsekkään. Ei ole minun tapa huijata, eikä ole edes houkutusta ollut huijata että pääsisin edes kerran treffeille.


      • reererere
        tuhoontuomittutsäänssi kirjoitti:

        Eiköhän se vika siellä peilissä oo jos ei rehellisellä pelillä pääse treffeille. Ainiin, sullekaan ei kelpaa ne omanikäset naiset ja rikutat täällä kun et todellisella iälläs niitä 20 vuotta nuorempia saa.

        Nyt haukut täysin väärää puuta, olen 30v enkä ole valehdellut kenellekään ja olen käynyt treffeillä myös vanhempien naisten kanssa, omanikäinen nainen kelpaa.


      • eitunnista

        ne jotka ovat monessa suhteessa


      • Jaa no ilmankos :)


      • Ei kiinnosta pelimiehet ei ukkomiehet ei nuoret ja omanikäiset minulle sopivat ovat jo haudassa tai jos eivät ovat minuakin raihnaisempia.
        Kuka nyt haluaa alkaa omaishoitajaksi, ei minun saatikka minä jonkun.

        Ei se elämä siihen lopu vaikka yksin elääkin , tosin on, kyllä paljon kalliimpaa, yksineläminen, ja kieltämättä olisi se vanhankin kiva kuitenkin joskus olla jonkun kainalossa, ei aina niin että seksi mielessä.

        Ja oikeus on täällä minullakin mielipiteeni esiin tuoda. Moittimatta ketään, toivotan kaikille hyvää elämää ja nälkää sekä unta, sitä tarvitaan kun tulee vanhaksi.
        Yksinäiselle on hyvä saada kirjoittaa tännekin, ja sätissä sätätä.


    • Kaipaus.elämään.kanssasi

      En valehtele ikääni kun sitä kysyy rehellisesti ,mutta en laita kuvaani sosiaaliseen mediaan koskaan ,en lapsuuden tai nykyaikaistakaan kuvaani.
      Ken nainen haluaa tutustua minuun "livenä" niin tulkoon visiitille mökilleni.
      Yhteistiedot saa sitten kun tarpeeksi vaihdettu kuulumisia ja asiat etenee riittävästi yhteistuumin.

      • ihme.tyyppejä

        Sielläpä mökilläsi oottelen. Ei kyllä kiinnostaisi ensitreffit kenenkään mökillä.


      • ihmetyyppejäjoo

        Nää mökille naista etsivät on yleensä vanhempia miehiä. Ei kukaan täysjärkinen lähde tuntemattoman miehen kanssa jonnekin mökille hevonkuusen korpeen. Täytyy olla osa inkkareista pudonnu kanootista nillä meihillä. Luulevat vielä itsestään liikoja..huoh


    • 40v-sinkkumies

      Naisille menee valeet aika hyvin läpi eikä naiset rehellistä miestä halua. Minä en ole mitään valehdellut enkä ole alaikäisille edes vastaillut. Kyllää ne pelimiehet on naisten mieleen ja niiden kanssa naiset heti treffailee koska ne on komeita ja se onkin naisille tärkeetä että mies on komee ja sitten naiset valittaa palstoilla kun komee mies huijasi naisen petiin ja jätti.

    • hmm___

      ne ukot etsii 20 - 35 nuoremman, Valehtelevat, ilmeisesti haluaisivat olla nuoria jälleen

    • 2012213433

      Jatkuvasti jostain foorumilta saa lukea kuinka mies petkutti sitä ja tätä. Ei niitä kirjoituksia tyhjästä tule. Paskanpuhuminen vaan toimii ja sillä siisti.

    • Doppaoon

      Kuka antas kakkosta kuuskymppiselle? Kuivana, ilman kumii.

    • enmyy

      valehtelija on PETTÄJÄ !

    • valehtelu

      Valehtelu paljastuu aina. Valheeseen perustavalla ihmissuhteella ei ole jatkuvuutta.

    • Juu noihin törmää, ja se että heti pitäisi jonkun kotiin ottaa tai mennä itse jonkun kotiin, Maailma muuttunut sitten minun nuoruuden.

      • tavallisiaonpaljon

        miksi pelimies kiinnostaa ?


    • Naiset yleensä etsivät elämän kumppania vaikka ovat vasta eronneet. MIKSI??????
      Miksi pitää uudelleen mennä avioon? Oliko se ensimmäinen avioliitto niin surkea että pitää uudelleen yrittää naimisissa olemista vai mistä johtuu???
      Ja sexistä hyvin harva nainen mainitsee muuta kuin: Jos sexin perässä juokset mene seuraavaan profiiliin ! ! Kyllä hyvä nautinnollinen sexi kuuluu hyvään parisuhteeseen kuin "Manule illallinen" ! ! !
      Jos ei ole hyvin toimivaa sexiä, ei liitto TAKUULLA TOIMI !
      Minulla on kokemusta sexittömästä liitosta enkä takuulla puhu paskaa.
      Menkää naiset itseenne, katsokaa itseänne peilistä ja kysykää itseltänne peilin edessä mitä minä mieheltä haluan ja miksi.
      Hyvin moni nainen vaatii mieheltä akateemista koulutusta. MIKSI?
      Ei akateemisen koulutuksen saanut mies välttämättä tiedä elämästä sen enempää kuin sika hopealusikasta.
      Vaikka minun valokuvani ei olekaan uusi, näkee siitä ikäni ihan hyvin ja profiilissani on ikäni mainittu, samoin horoskooppini ja se että etsin 40-70 vuotiasta naista kaikkeen kivaan yhdessä olemiseen.
      Myös harrastuksistani olen sanonut rehellisesti profiilissani ja profiilini luettuaan nainen yleensä "blokkaa" minut ja syytä sellaiseen toimintaan en tiedä.
      Mutta otaksun että kun en ole akateemisesti kouluttautunut, ei nainen hyväksy minun kumppanuuttani ;(((

      • etsinetsit

        elämänkumppania etsimässä, minusta se tarkoitaa olla parisuhteessa tai avo/avioliitossa.
        seksi ? minä en etsi seksia, en etsi yhden illan juttuja, en halua olla vain seksisuhteessa.
        Etsin ystävää tai elämänkumppania - miesystävää


      • enolebaarissa

        on paljon nuoria seksin perässa 26 -45v. Yäk.


      • nelikymppinenN

        Kyllä me naiset seksiä haluamme.. itse haluan sitä parisuhteessa joka päivä MUTTA tuo maininta ettei etsitä seksiseuraa tarkoittaa sitä ettei IRTOSEKSI kiinnosta.

        Elämänkumppanin hakeminen ei tarkoita avioliittoa, monelle ei edes avoliittoa. Valtaosa omasta tuttavapiirin eronneista naisista etsii vakaata parisuhdetta jossa ei välttämättä ole kiirus muuttaa yhteen. Jostain hääjuhlista puhumattakaan...

        Ulosantisi kirjoittaessa on niin vastemielinen, että sisälukutaitoiset naiset blokkaavat kaltaisesi ylimieliset miehet välittömästi. Ne jotka eivät blokkaa, antavat kohteliaat pakit.

        Monet aikuiset miehet eivät ollenkaan ymmärrä miten suuri vaikutuys kirjoittamillanne profiiliteksteillä ja aloitusviesteillä on. Minuun otti yhteyttä muuten asiallisenoloinen (itseäni vanhempi) mies, joka aloitusviestissään haukkui ikäisiään naisia mummoiksi ja korosti ettei ole mikään papparainen. Vaikka hän oli iältään hieman liian vanha minulle olisin voinut tavata hänet jos ei olisi heti lähestymisviestissään haukkunut ikäisiään naisia. Järjetöntä. Ehkä tuo "akateeminen" sivistyneisyys kriteerinä juurikin karsii pois tuollaiset äijät.


      • Pusi-pusi

        Katso sinäkin peiliin, asumuserossa oleva mies, onko varaa naisia arvostella??


    • SeSiitä

      Mä laitan semmoisen kuvan jossa olen vuoden vanha. Näytän siinä ihan vauvamaisesti hymyilevältä John Belushilta. Onkohan Belushilla suomalaiset sukujuuret, vai häh? ;-)

    • ikuinen-sinkku

      Ne valehtelee kellä on muutakin salattavaa. Ovat kai varattuja ja muuutenkin huonoja miehiä jotka kohtelee naista huonosti. Se voi olla ainoa tapa tavata naisia ja päästä treffeille. Rehelliset ei pääse treffeille eivätkä kelpaa naisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      100
      1919
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1440
    3. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      92
      1333
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1317
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1134
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      470
      1034
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      928
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      862
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      836
    Aihe