Oletko ollut huono poikaystävä tai tyttöystävä?

Kyselijä-

Mikä teki sinusta huonon?

60

3248

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sairastuin enkä tajunnut sitä itse. Tulehdustauti vielä paheni kesäkuumalla ja siinä kuumeisessa tokkurassa en tajunnut etten voi käydä suihkussa joka toinen päivä kuten talvella. En hikoa paljoa ja olen kuiva- eikä rasvaihoinen joten vahvistetusti en haise halatessakaan jos talvella en ravaa jatkuvasti suihkussa. 20 astetta lisää vaan muuttaa aika paljon. Sitten vielä suutuin koska seksiä ei yllättäen ollut. Noh paljon olisi pelastettu jos mies olisi osannut sanoa "nyt kyllä menet suihkuun" nätisti
      Huono tyttöystävä

• Eräkettu

En anna huomiota...
      En välitä..
      En rakasta..

Ei kiinnosta toisen tekemiset..

:D

• JossainMuualla

Väärät mielipiteet, joita en ymmärrä edes katua
      On olemassa todellisiakin miehiä, siis sellaisia ihania
      Minua eivät naikkoset alista ja lyö

Kyllähän edellisten perusteella joutaakin tulla jätetyksi.

• Olen. Liian kiltti ja lojaali. Olen myös ollut huono siksi, kun en ole sallinut alituista kännäämistä, haukkumista, lyömistä, vieraita naisia, siivelläni elämistä loputtomiin. Ainiin, kerran sain kuulla olevani surkea läski, painaessani 54kg. :)

• ätmittelijä

Eiköhän kyse ollut siitä että himoitsit jännämiehiä ja sait mitä tilasitkin.

• sönkkö
        ätmittelijä kirjoitti:

Eiköhän kyse ollut siitä että himoitsit jännämiehiä ja sait mitä tilasitkin.

Eipä nuo mitenkään jänniltä alkuun vaikuttaneet. Mukaviakin jopa. Kai se menee niin, että jos kumppani on liian helppo ja lojaali, siihen kyllästyy ja sitten siitä aluksi fiksusta ja mukavstakin kuoriutuu turhautuneena melkoinen paskaläjä. :)

Pidetään itsestäänselvänä, eikä tarvi muka kunnioittaa. Sitten kun älähtää, niin muuttuu vielä paskemmaksi.

• ätmittelijä
        sönkkö kirjoitti:

Eipä nuo mitenkään jänniltä alkuun vaikuttaneet. Mukaviakin jopa. Kai se menee niin, että jos kumppani on liian helppo ja lojaali, siihen kyllästyy ja sitten siitä aluksi fiksusta ja mukavstakin kuoriutuu turhautuneena melkoinen paskaläjä. :)

Pidetään itsestäänselvänä, eikä tarvi muka kunnioittaa. Sitten kun älähtää, niin muuttuu vielä paskemmaksi.

Kirjoitat täyttä paskaa.

Et sinä sattumalta ole tuollaisiin törmännyt, ne on samat hutsut jotka löytää huonoja miehiä oikein sarjassa. Kun biologinen kello tikittää, sitten kummasti löytyykin oikeasti kiltti mies (jos sittenkään).

• Veikkaan, että monesta ihan normi ukosta/akasta tulee se inhottava puoli esiin vasta pidemmässä juoksussa. Ja sitähän ei koskaan tapailemaan ryhdyttäessä tiedetä etukäteen millaisen kemikaalisenreagtion ne kaksi erilaista ihmistä aikaan lopulta toisissaan saa.

Onko se mojito vai molotovin coktaili. :)

Alkkikset usein yrittää peitellä alkoholistisia taipumuksiaan, kun ne tietää ettei toinen juo tai ole alkoholisti, jos joskus vähän juokin. Mustikset yms. samoin. Jokainen yrittää tietoisesti piilotella vähemmän imartelevia puoliaan. Mutta ei niitä loputtomiin pysty piilossa pitämään, sitten se kaikki paska lopulta purkaantuu jonkun silmille. Näen että näin kävi. Sen enempää jänniä olematta.

Nyt öitä. :)

• ätmittelijä kirjoitti:

Kirjoitat täyttä paskaa.

Et sinä sattumalta ole tuollaisiin törmännyt, ne on samat hutsut jotka löytää huonoja miehiä oikein sarjassa. Kun biologinen kello tikittää, sitten kummasti löytyykin oikeasti kiltti mies (jos sittenkään).

Ei ole sarjaa, jos 3 miestä 7:stä on paskoja vittuilijoita ja välinpitämättömiä. :)

Ja hutsua musta et saa kirveelläkään.

• sönkkö kirjoitti:

Ei ole sarjaa, jos 3 miestä 7:stä on paskoja vittuilijoita ja välinpitämättömiä. :)

Ainiin ja nämä ikävälillä 16-21-vuotta. Ei ole biologinen kello mulla tikittänyt oikeen koskaan. Sen voi unohtaa. Ja ainahan miehet vittuilee, kun ne pettyy jos joku koittaa puuttua niiden tekemisiin. Myös sinä.

• ätmittelijä
        sönkkö kirjoitti:

On se paljon.

Niissä paskoissa miehissä on jotain ominaisuuksia jotka sytyttää, et vain itse tajua sitä.

Outo juttu sekin että kaikki olivat tietyssä iässä...eli juuri parhaimpina vuosinasi.

Taitaa olla totta että nainen haluaa paskamaisen öykkärin geenit nuorena ja sitten kiltin miehen kumppaniksi kun paras nuoruus on mennyttä.

• ätmittelijä kirjoitti:

On se paljon.

Niissä paskoissa miehissä on jotain ominaisuuksia jotka sytyttää, et vain itse tajua sitä.

Outo juttu sekin että kaikki olivat tietyssä iässä...eli juuri parhaimpina vuosinasi.

Taitaa olla totta että nainen haluaa paskamaisen öykkärin geenit nuorena ja sitten kiltin miehen kumppaniksi kun paras nuoruus on mennyttä.

Olette tottuneet nykyään katsomaan liikaa lehtiä ja telkkaria, niiden jänniksiä. Ei mun nuoruudessa miehet olleet lesoja samalla tavalla kuin nykyään. Toki ne jotka oli jotenkin räyhä ja jengi tapaisia oli sitä jo silloin, mutta nämä mun tuntemat ei olleet mitään räyhä jengi henkisiä.

Tavallisen oloinen lukion ekaluokkalainen, josta siitä ei kukaan olisi voinut arvata että se on sairaan mustasukkainen jopa siitä että sen kaveri kävelee samalla puolella katua, kun minä. Tai etten saa olla samaan aikaan kylässä, kun joku sen kaveri. Eikä toisinpäinkään, myös kaverit sai osansa kontrollista.

Luuletko ettei se alkuun hammastaan purren pitänyt näitä mustasukkaisuus ja kontrollinhalu piirteitään piilossa? Että ihan innoissani valitsein sellaisen, joka olisi heti alussa näyttänyt karvansa? En ole niin typerä.

Siksihän se juuri tuli jätettyä, kuten nuo muutkin. Noiden piirteiden tultua esiin ja arvaat ehkä, että asioista sanominen ja lopulta niiden vuoksi jättäminen laukaisee lisää paskamaista käytöstä.

Tietyssä iässä juuri, kun ollaan vielä hyväuskoisia ja uskotaan puheita ihmisten kunnollisuudesta ja kiltteydestä. Kokemattomia ketkujen suhteen. Sitten kun ihminen yrittää sellaista roolia vetää ja pääasiassa onkin ihan kunnollinen, mutta luonnepuolella ei sitten olekaan kuten itse, niin alkaa se eripurina.

Jos nuo asiat näkisi heti, ei kukaan virheitä tekisikään ihmissuhteissa. :)

Toki on niitä joista se jännyys paistaa kauas. Ne on juuri näitä Bile Daneja, jengiläisiä ja porukassa reuhaajia yms. Mutta mä en ole sellaisien kanssa koskaan ollut. Tavallisen oloisia ja hyvin käyttäytyviä nuoria miehiä.

Miehille tuntuu olevan vaikeaa uskoa, että kyllä se ihan tavallisen oloinen fiksun tuntuinen kaveri voi olla kävelevä katastrofi. Ja mulle on suoraan sanottu, että olen liian kiltti ja lojaali ja se vituttaa miestä. Joten en keksi omasta päästäni tuotakaan.

Ja tää kommentti on tullut, kun olen jutellut miehen alkoholismista ja mustasukkaisuudesta sekä meilenkiinnosta muita naisia kohtaan. Miksi se on vaikeaa tajuta, että yhtä lailla hyviä miehiä kohdellaan kaltoin kuin hyviä naisiakin?

Eikä vähääkään itsepäinen ja omista tavoistaan tiukasti kiinni pitävä useinkaan jousta, se tappelee vastaan. Onpa kyse juomisesta, naisista tai vaikka siitä mustasukkaisuudesta. Jollain se aina oikeuttaa mielitekonsa. Erohan on silloin ainoa ratkaisu, mutta olet ilmanmuuta silloin huono tyttöystävä kun et antanut miehen elää kuin sika sinua kohdellen. :)

Mun ongelma on aina ollut uskoa ihmisestä ensin hyvää, kunnes jokin asia todistaa ettei ole. Sokea rottakin näkee jännämiehet, muttei niitä susia lampaan vaatteissa. Ette te miehetkään niitä kaikkia naisia tunnista, vaikka niin luulette. :)

• sönkkö kirjoitti:

Olette tottuneet nykyään katsomaan liikaa lehtiä ja telkkaria, niiden jänniksiä. Ei mun nuoruudessa miehet olleet lesoja samalla tavalla kuin nykyään. Toki ne jotka oli jotenkin räyhä ja jengi tapaisia oli sitä jo silloin, mutta nämä mun tuntemat ei olleet mitään räyhä jengi henkisiä.

Tavallisen oloinen lukion ekaluokkalainen, josta siitä ei kukaan olisi voinut arvata että se on sairaan mustasukkainen jopa siitä että sen kaveri kävelee samalla puolella katua, kun minä. Tai etten saa olla samaan aikaan kylässä, kun joku sen kaveri. Eikä toisinpäinkään, myös kaverit sai osansa kontrollista.

Luuletko ettei se alkuun hammastaan purren pitänyt näitä mustasukkaisuus ja kontrollinhalu piirteitään piilossa? Että ihan innoissani valitsein sellaisen, joka olisi heti alussa näyttänyt karvansa? En ole niin typerä.

Siksihän se juuri tuli jätettyä, kuten nuo muutkin. Noiden piirteiden tultua esiin ja arvaat ehkä, että asioista sanominen ja lopulta niiden vuoksi jättäminen laukaisee lisää paskamaista käytöstä.

Tietyssä iässä juuri, kun ollaan vielä hyväuskoisia ja uskotaan puheita ihmisten kunnollisuudesta ja kiltteydestä. Kokemattomia ketkujen suhteen. Sitten kun ihminen yrittää sellaista roolia vetää ja pääasiassa onkin ihan kunnollinen, mutta luonnepuolella ei sitten olekaan kuten itse, niin alkaa se eripurina.

Jos nuo asiat näkisi heti, ei kukaan virheitä tekisikään ihmissuhteissa. :)

Toki on niitä joista se jännyys paistaa kauas. Ne on juuri näitä Bile Daneja, jengiläisiä ja porukassa reuhaajia yms. Mutta mä en ole sellaisien kanssa koskaan ollut. Tavallisen oloisia ja hyvin käyttäytyviä nuoria miehiä.

Miehille tuntuu olevan vaikeaa uskoa, että kyllä se ihan tavallisen oloinen fiksun tuntuinen kaveri voi olla kävelevä katastrofi. Ja mulle on suoraan sanottu, että olen liian kiltti ja lojaali ja se vituttaa miestä. Joten en keksi omasta päästäni tuotakaan.

Ja tää kommentti on tullut, kun olen jutellut miehen alkoholismista ja mustasukkaisuudesta sekä meilenkiinnosta muita naisia kohtaan. Miksi se on vaikeaa tajuta, että yhtä lailla hyviä miehiä kohdellaan kaltoin kuin hyviä naisiakin?

Eikä vähääkään itsepäinen ja omista tavoistaan tiukasti kiinni pitävä useinkaan jousta, se tappelee vastaan. Onpa kyse juomisesta, naisista tai vaikka siitä mustasukkaisuudesta. Jollain se aina oikeuttaa mielitekonsa. Erohan on silloin ainoa ratkaisu, mutta olet ilmanmuuta silloin huono tyttöystävä kun et antanut miehen elää kuin sika sinua kohdellen. :)

Mun ongelma on aina ollut uskoa ihmisestä ensin hyvää, kunnes jokin asia todistaa ettei ole. Sokea rottakin näkee jännämiehet, muttei niitä susia lampaan vaatteissa. Ette te miehetkään niitä kaikkia naisia tunnista, vaikka niin luulette. :)

Jos miehetkin tunnistaisi naisissa näitä huonoja juttuja jo 100 km päästä tai hetken ihmeteltyään normaalisti hymyilevää, puhuvaa ja käyttäytyvää naista. Niin miksi miehilläkin on sydänsuruja ja nekin pettyy naisiin? Uskokaa nyt, ei nämä siat ole sukupuolesta kiinni millääntavoin. Pelkästään luonteista.

Eikä kaikki ole ääripää ihmisiä. Joko kiltti tai paha. Välimalleja on paljon ja jokaisesta kiltistäkin tulee paha tietyissä olosuhteissa. Tylsä kumppani, ei jaksa enää kiinnostaa aletaan elää miten huvittaa.

kiltissä ihmisessä tahtoo olla se vika, että se luottaa toisenkin kiltteyteen. Myös se vika, että kiltteyttä ja loojalisuutta käytetään hyväksi. Niihinhän voi luottaa, joten niitä voi siis pitää itsestäänselvinä. Näin se ajatuskuvio menee.

• sönkkö kirjoitti:

Jos miehetkin tunnistaisi naisissa näitä huonoja juttuja jo 100 km päästä tai hetken ihmeteltyään normaalisti hymyilevää, puhuvaa ja käyttäytyvää naista. Niin miksi miehilläkin on sydänsuruja ja nekin pettyy naisiin? Uskokaa nyt, ei nämä siat ole sukupuolesta kiinni millääntavoin. Pelkästään luonteista.

Eikä kaikki ole ääripää ihmisiä. Joko kiltti tai paha. Välimalleja on paljon ja jokaisesta kiltistäkin tulee paha tietyissä olosuhteissa. Tylsä kumppani, ei jaksa enää kiinnostaa aletaan elää miten huvittaa.

kiltissä ihmisessä tahtoo olla se vika, että se luottaa toisenkin kiltteyteen. Myös se vika, että kiltteyttä ja loojalisuutta käytetään hyväksi. Niihinhän voi luottaa, joten niitä voi siis pitää itsestäänselvinä. Näin se ajatuskuvio menee.

Kilttiä mistä ja naista pidetään myös suein tyhminä ja siksi kuvietllaan, että ei se tyhmyydeltään mitään huomaa tai tajua. tai että se on niin kiltti ja tyhmä, että se sietää mitä vaan.

Tuntuuko yhtään tutulle? Niin minustakin.

• ätmittelijä kirjoitti:

On se paljon.

Tuon jonka kanssa n. 21-vuotiaana tuntemani kanssa seurustelin vuosia. 7-vuotta kaikenkaikkiaan. Oltiin kavereita ennen, lapsena. Murkkuna. Teinivuosien aikana kumpikin löysi muita kavereita, joiden kanssa kuljettiin. Oli nk. välivuosia kaveruudessa.

Jostain syystä sitten, kun tuo kyseinen naapurin poika oli hän tuli isää moikkaamaan ja en ollut tunnistaa koko sälliä. Oli kasvanut lapsesta mieheksi. Se huomasi minut ja minä sen. Jonkun aikaa meni taas, eikä nähty ees vilaukselta.

Kohta se jo taas tuli meille käymään. Kohta lähdettiin yhdessä kaverina kylille. Pikkuhiljaa kaveruus muuttui ihastumiseksi jne. Eikä mulla ollut mitään hajua tyypin touhuista maailmalla ennen mua tai edes mun kanssa ollessa. Vasta kunnes oli jo oltu kauemmin kimpassa. Eikä aina kauhean tiiviisti.

Sen tiesin, että metsästys on lähellä sydäntä ja raivostuu, jos ei saa vapaasti sitä harrastaa. Ja kaverien kanssa tykkää liikkua, mutta enhän mä kuvitellut että ne kaverit ja harrastus oli osittain tekosyitä kaikelle muulle. Ajattelin, että ok ihmisillä on harrastuksia ja kaverit on tärkeitä. Hyvin se veti roolinsa. Kiva vävy jne.

Työttömyyskin tuntui olevan lopulta elämäntapa, joten minä maksoin miehenkin elämää. Kunnes patistin töihin ja menihän se lopulta, mutta valehteli olleensa töissä kun oli oikeasti puoli vuotta käynyt työn ohessa ja rokulipäiviä pitäen panemassa yhtä kylän sutturaa. :)

Suttura sitten lopulta itse paljasti kaiken. Yritin antaa vielä anteeksi, mutta eihän se luottamus enää takaisin palannut. Niin paljon kaikkea sontaa pystyy tekemään toisen seläntakana, kunhan käy välillä hymyilemässä naaman edessä. :)

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Meikä kyllä tunnistaa henkilön luonteen heti...

Monesti tullu mietittyä että tulipa taas yllärinä tuonki eukon tai äijän tempaus.

• Eräkettu kirjoitti:

Meikä kyllä tunnistaa henkilön luonteen heti...

Monesti tullu mietittyä että tulipa taas yllärinä tuonki eukon tai äijän tempaus.

Ehkä kokeneempana konkarina kyllä, mutta koitappa keltanokkana olla kaikkitietävä ja aina oikeassa. :)

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Ehkä kokeneempana konkarina kyllä, mutta koitappa keltanokkana olla kaikkitietävä ja aina oikeassa. :)

Jotenkin helppo tunnistaa henkilön maneereista että mitähän sillä on mielessä..

Limanuljaskan näkönen kaveri tai luntun näkönen eukko... Ja sitte muka tulee yllärinä kun nämä kaks tyyppiä onki petollisia..

Nilkit aina sanoo että ne ei oo sellasia kuin luullaan.. Mutta ne on.

Saattaahan tollasta vähän hyljeksitympää kaveria huijatakki sellanen iso tissinen onnenonkija..

Semmonen lipevä sontaläjä saattaa pystyä kietomaan semmosen pikku Ellun sormen ympärille kun Ellulle ei ole leperrelly kukaan aikasemmin.

Munapään tunnistaa jo siitä kuinka paljon se on käyttäny aikaa laittautumiseen. :D

• Eräkettu kirjoitti:

Jotenkin helppo tunnistaa henkilön maneereista että mitähän sillä on mielessä..

Limanuljaskan näkönen kaveri tai luntun näkönen eukko... Ja sitte muka tulee yllärinä kun nämä kaks tyyppiä onki petollisia..

Nilkit aina sanoo että ne ei oo sellasia kuin luullaan.. Mutta ne on.

Saattaahan tollasta vähän hyljeksitympää kaveria huijatakki sellanen iso tissinen onnenonkija..

Semmonen lipevä sontaläjä saattaa pystyä kietomaan semmosen pikku Ellun sormen ympärille kun Ellulle ei ole leperrelly kukaan aikasemmin.

Munapään tunnistaa jo siitä kuinka paljon se on käyttäny aikaa laittautumiseen. :D

"Jotenkin helppo tunnistaa henkilön maneereista että mitähän sillä on mielessä..

Nilkit aina sanoo että ne ei oo sellasia kuin luullaan.. Mutta ne on."

Joo, nämä tietyt stereotyyppiset kyllä huomaa ja tunnistaa. Mutta sitten ne mitkä ei räikeästi erotu muusta massasta onkin hankalempia, kunnes niiden kanssa juttelee. Ja tulee tutummaksi. Voi jotain häilyviä merkkejä vilahdukselta nähdä.

Monesti on käynyt niinkin, että se karun näköinen karpaasi on oikeasti ihan hyvä ihminen ja kiva, reilu ja se kauluspaita slipoveri mies on jäätävä kahjo. Ei ihan sata varmaksi voi mennä ihmisen tyylin perusteella.

Niinpä, kun ei ole kokemusta miehistä/naisista ylipäänsä ihmisistä paljonkaan ja haluaa uskoa hyvää, siihen mitä toinen väittää ja antaa ymmärtää olevansa, niin siinä sitten helpolla siipi kärhtää. Mutta se on sitä kantapään kautta oppimista. :)

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

"Jotenkin helppo tunnistaa henkilön maneereista että mitähän sillä on mielessä..

Nilkit aina sanoo että ne ei oo sellasia kuin luullaan.. Mutta ne on."

Joo, nämä tietyt stereotyyppiset kyllä huomaa ja tunnistaa. Mutta sitten ne mitkä ei räikeästi erotu muusta massasta onkin hankalempia, kunnes niiden kanssa juttelee. Ja tulee tutummaksi. Voi jotain häilyviä merkkejä vilahdukselta nähdä.

Monesti on käynyt niinkin, että se karun näköinen karpaasi on oikeasti ihan hyvä ihminen ja kiva, reilu ja se kauluspaita slipoveri mies on jäätävä kahjo. Ei ihan sata varmaksi voi mennä ihmisen tyylin perusteella.

Niinpä, kun ei ole kokemusta miehistä/naisista ylipäänsä ihmisistä paljonkaan ja haluaa uskoa hyvää, siihen mitä toinen väittää ja antaa ymmärtää olevansa, niin siinä sitten helpolla siipi kärhtää. Mutta se on sitä kantapään kautta oppimista. :)

Se sliipattu neiti onki melkein poikkeuksettaa täys mulkero...

Karut karpaasit on aina kivoja. ;D

Joo mutta naisella nyt se virhearviointi aiheuttaa aika paljon vahinkoa..

Ne paskat lepertelyt uppoaa sellaseen lievästi epätoivoseen naiseen aika hyvin..

• Eräkettu kirjoitti:

Se sliipattu neiti onki melkein poikkeuksettaa täys mulkero...

Karut karpaasit on aina kivoja. ;D

Joo mutta naisella nyt se virhearviointi aiheuttaa aika paljon vahinkoa..

Ne paskat lepertelyt uppoaa sellaseen lievästi epätoivoseen naiseen aika hyvin..

Heh, usein ainakin luulee olevansa muita ihmisiä parempi, kun on tälläytyneenä. :)

Karut karpaasi vaan usein on pelottavia ulkoiselta habitukseltaan. Mikä voi pikkasen estää ihmisiä tutustumasta, just mielikuvien ja ennakkoluulojen takia. Ihan kun tatuointi usein yhdistetään roskaan ihmiseen, niin karumpi ulkomuoto ja tyyli toimii samoin. :)

Niinhän aiheuttaa. Jos ei mitään pysyvää fyysistä tai henkistä pidemmäksi aikaa, mutta kyllä siitä aina muistijälki jää. Vaikuttaa monesti seuraaviinkin suhteisiin ihan jo siksi, että saattaa olla ennakkoluuloinen. Uusi mies on epäilyksen alla, vaikkei ole tehnyt mitään miksi pitäisi, mutta se vanha trauma nostelee päätään ja hiertää.

Lemmenkipeään ja rakkauden nälkäiseen naiseen yhtälailla, voihan se olla just sitä epätoivoa sekin. :)

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Heh, usein ainakin luulee olevansa muita ihmisiä parempi, kun on tälläytyneenä. :)

Karut karpaasi vaan usein on pelottavia ulkoiselta habitukseltaan. Mikä voi pikkasen estää ihmisiä tutustumasta, just mielikuvien ja ennakkoluulojen takia. Ihan kun tatuointi usein yhdistetään roskaan ihmiseen, niin karumpi ulkomuoto ja tyyli toimii samoin. :)

Niinhän aiheuttaa. Jos ei mitään pysyvää fyysistä tai henkistä pidemmäksi aikaa, mutta kyllä siitä aina muistijälki jää. Vaikuttaa monesti seuraaviinkin suhteisiin ihan jo siksi, että saattaa olla ennakkoluuloinen. Uusi mies on epäilyksen alla, vaikkei ole tehnyt mitään miksi pitäisi, mutta se vanha trauma nostelee päätään ja hiertää.

Lemmenkipeään ja rakkauden nälkäiseen naiseen yhtälailla, voihan se olla just sitä epätoivoa sekin. :)

Lemmenkipeä/rakkauden nälkä = epätoivonen. :D

Se miehen tälläytyminen vaan nyt viittaa vähän sellaseen itsekeskeisyyteen.

Pelko on vaan naiselle suhteessa hyväksi. :D
        Jos on isokokoinen, lihaksikas, tatuoitu niin heti porukka luulee vaaralliseksi natsiksi.

• Eräkettu kirjoitti:

Lemmenkipeä/rakkauden nälkä = epätoivonen. :D

Se miehen tälläytyminen vaan nyt viittaa vähän sellaseen itsekeskeisyyteen.

Pelko on vaan naiselle suhteessa hyväksi. :D
        Jos on isokokoinen, lihaksikas, tatuoitu niin heti porukka luulee vaaralliseksi natsiksi.

Näinhän mä ajattelin, että sä ajattelit, kuten sen ajattelitkin. Epätoivon. :)

Pakko sanoa, mutta oon kyllä samaa mieltä. Tai näin minäkin koen miesten tälläytymisen. En ole jotekin tottunut tälläytyviin miehiin.

Mielikuva varmasti toimii. Kuitenkin mitä itse olen tuntenut isompia miehiä (tavalla ja toisella), ei nyt mitään järjettömän isoja mutta keskivertoa pidempiä ja raamikkaita. Niin ne on olleet oikeasti niitä kokolailla lempeitä ihmisiä. Ne voisi repiä toisen palasiksi, mutta ne vaan lupsakkaasti hymyilee ja huumorilla huvittaa muita.

Tietysti ei voi yleistää liikaa.

Mun mies ei ole kauhean raamikas tällä hetkellä, kun on jäänyt voimailut yms. muiden hommien takia jäihin. On pienimmillään tällä hetkellä, mutta sillä on sitten taas sellainen olemus, että ei turhia puhele. Hiukan pelottavan näköinen perusilme, jyrkkä otsa ja silmät aika tuimat monen mielestä. Eikä yhtään tuimat ole, kun tuntee mutta ensivaikutelma.

Se semmonen vaisu vähän totinen olemus kans hiukan saa ihmiset varpailleen. Yleensä aina mulle ruvetaan puhumaan, kun yhdessä liikutaan. Jostain syystä sitä vilkuillaan varovasti. Kai ne kuvittelee, että se on krätynen ukko, kun ilme on mikä se on. :D

Toisaalta olen senkin puolen siitä nähnyt, että tarvittaessa kyllä kämähtääkin ja sitten on parempi juosta karkuun. :)

• 12121212

Luulen että ätmittelijä osui maaliin, haiskahtaa vahvasti itsepetokselta.

Tulee mieleen vaikkapa toinen pelimieskavereistani. Ei se mikään lipevä pikkutakkimies ole, vaan oikea pelimies. Näennäisesti tavallinen heppu, mutta ei luulisi olevan kovin vaikeaa tajuta mistä se sulavuus ja täydellinen rentous uuden naisen seurassa on opittu. Toiset miehet ainakin näkevät heti että jahas, tuossa on tekijämies.

Mutta naisten mielestä se kaikki osaaminen on kemiaa, siksi mentiin nopeasti sänkyyn vaikkei yleensä mennä jne.

• Eräkettu
        sönkkö kirjoitti:

Näinhän mä ajattelin, että sä ajattelit, kuten sen ajattelitkin. Epätoivon. :)

Pakko sanoa, mutta oon kyllä samaa mieltä. Tai näin minäkin koen miesten tälläytymisen. En ole jotekin tottunut tälläytyviin miehiin.

Mielikuva varmasti toimii. Kuitenkin mitä itse olen tuntenut isompia miehiä (tavalla ja toisella), ei nyt mitään järjettömän isoja mutta keskivertoa pidempiä ja raamikkaita. Niin ne on olleet oikeasti niitä kokolailla lempeitä ihmisiä. Ne voisi repiä toisen palasiksi, mutta ne vaan lupsakkaasti hymyilee ja huumorilla huvittaa muita.

Tietysti ei voi yleistää liikaa.

Mun mies ei ole kauhean raamikas tällä hetkellä, kun on jäänyt voimailut yms. muiden hommien takia jäihin. On pienimmillään tällä hetkellä, mutta sillä on sitten taas sellainen olemus, että ei turhia puhele. Hiukan pelottavan näköinen perusilme, jyrkkä otsa ja silmät aika tuimat monen mielestä. Eikä yhtään tuimat ole, kun tuntee mutta ensivaikutelma.

Se semmonen vaisu vähän totinen olemus kans hiukan saa ihmiset varpailleen. Yleensä aina mulle ruvetaan puhumaan, kun yhdessä liikutaan. Jostain syystä sitä vilkuillaan varovasti. Kai ne kuvittelee, että se on krätynen ukko, kun ilme on mikä se on. :D

Toisaalta olen senkin puolen siitä nähnyt, että tarvittaessa kyllä kämähtääkin ja sitten on parempi juosta karkuun. :)

Saa ainaki lenkkipolulla tietä kun porukka väistää. :D

Meikä ei koskaan pääse kutistumaan kovin pieneksi.. Oli suht isot muskelit jo ennen rautojen nostoa.

Jos ei ole sellanen vastaanottava olemus niin se saattaa vähän epäilyttää..

• Eräkettu

Pikkusilla naisilla on aina isot korstot kainalossa.

• Ex----PUA

Tinsaa? :) Pikkasen tarvitsee vain raottaa pikkaselleni 😎 Ei vaadita pajoa!

• 12121212 kirjoitti:

Tulee mieleen vaikkapa toinen pelimieskavereistani. Ei se mikään lipevä pikkutakkimies ole, vaan oikea pelimies. Näennäisesti tavallinen heppu, mutta ei luulisi olevan kovin vaikeaa tajuta mistä se sulavuus ja täydellinen rentous uuden naisen seurassa on opittu. Toiset miehet ainakin näkevät heti että jahas, tuossa on tekijämies.

Mutta naisten mielestä se kaikki osaaminen on kemiaa, siksi mentiin nopeasti sänkyyn vaikkei yleensä mennä jne.

Sulavuus? Mistä sulavuudesta nyt puhutaan? En oo kyllä supliikkisanttujakaan tuntenut. maalaismiehet ei oo yleensä kovin supliikkeja. :)

Jos toinen on enkeli edessäpäin, niin mistä sen pirun sitten tunnistaa? Sen mitä se on takanapäin?

• Eräkettu kirjoitti:

Saa ainaki lenkkipolulla tietä kun porukka väistää. :D

Meikä ei koskaan pääse kutistumaan kovin pieneksi.. Oli suht isot muskelit jo ennen rautojen nostoa.

Jos ei ole sellanen vastaanottava olemus niin se saattaa vähän epäilyttää..

Ei tarvi huutaa latua. :)

Mjuu, toisilla on semmoinen kroppa että ei kauheasti tarvi tehdä kun jo näkyy ja pysyy.

Totta tuokin, vastaanottavaisen olemuksen suhteen.

Kai ne pienet naiset tykkää olla piilossa miehen takana? En tiedä mistä johtuu. Mä kun en ole ajatellut olla selän takana piilossa, vaan vierellä niin on kelvannu pikkasen pienempikin mies. :D

Vaan nyt on mentävä menojaan.

• 121212kaveri
        sönkkö kirjoitti:

Sulavuus? Mistä sulavuudesta nyt puhutaan? En oo kyllä supliikkisanttujakaan tuntenut. maalaismiehet ei oo yleensä kovin supliikkeja. :)

Jos toinen on enkeli edessäpäin, niin mistä sen pirun sitten tunnistaa? Sen mitä se on takanapäin?

Pelimies pelimiehen tuntee.

• 121212kaveri kirjoitti:

Pelimies pelimiehen tuntee.

Varmaan joo. Vielä kun ne pelimiehet tuntis ittensäkin, eikä luulis olevansa kunnon kavereita. :)

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Varmaan joo. Vielä kun ne pelimiehet tuntis ittensäkin, eikä luulis olevansa kunnon kavereita. :)

Naisten antama positiivinen palaute vaikuttaa melkoisesti.

Kun mies voi sanoa ja tehdä mitä huvittaa...ja silti "kemian" (pelimiestaitojen) sokaisemat naiset myötäilevät, totta kai negatiivisetkin piirteet muuttuvat omassa mielessä positiivisiksi.

• Rose_91
        12121212 kirjoitti:

Mun mielestä on hassua, että miehet ei meinaa millään uskoa, että myös se tavallinen ujo mieskin voi joissain tapauksissa osoittautua "huonoksi" eikä asiaa ole oikein voinut ensitapaamisella ennakoida. Näitähän on naisissakin. Esimerkiksi:

- Opiskellessani oli samalla vuosikurssilla n. 25v erittäin kiltti ja rauhallinen tyttö. Hän oli ja on edelleen ystävällinen kaikille. Kuitenkin myöhemmin paljastui, että parisuhteessa hän on sairaalloisen mustasukkainen. Ikinä ei uskoisi asiaa päällepäin. Esimerkiksi kävi ilmi, että tyttö oli mm. ollut mustasukkainen ja raivona miesystävälleen, koska mies oli sattunut istumaan opiskelijaruokalassa samassa ruokapöydässä kuin minä ja olimme vaihtaneet muutaman sanan. Ja sama tilanne aivan kaikkien vuosikurssin tyttöjen kanssa. Mies siis ei olisi saanut puhua yhdellekään naiselle.

• Rose_91 kirjoitti:

Mun mielestä on hassua, että miehet ei meinaa millään uskoa, että myös se tavallinen ujo mieskin voi joissain tapauksissa osoittautua "huonoksi" eikä asiaa ole oikein voinut ensitapaamisella ennakoida. Näitähän on naisissakin. Esimerkiksi:

- Opiskellessani oli samalla vuosikurssilla n. 25v erittäin kiltti ja rauhallinen tyttö. Hän oli ja on edelleen ystävällinen kaikille. Kuitenkin myöhemmin paljastui, että parisuhteessa hän on sairaalloisen mustasukkainen. Ikinä ei uskoisi asiaa päällepäin. Esimerkiksi kävi ilmi, että tyttö oli mm. ollut mustasukkainen ja raivona miesystävälleen, koska mies oli sattunut istumaan opiskelijaruokalassa samassa ruokapöydässä kuin minä ja olimme vaihtaneet muutaman sanan. Ja sama tilanne aivan kaikkien vuosikurssin tyttöjen kanssa. Mies siis ei olisi saanut puhua yhdellekään naiselle.

Ei ne usko joilla on ennakkoasenne, että naiset on tietynlaisia. :)

• 12121212 kirjoitti:

Naisten antama positiivinen palaute vaikuttaa melkoisesti.

Kun mies voi sanoa ja tehdä mitä huvittaa...ja silti "kemian" (pelimiestaitojen) sokaisemat naiset myötäilevät, totta kai negatiivisetkin piirteet muuttuvat omassa mielessä positiivisiksi.

Eihän ne voi tehdä mitä huvittaa, kun naiset (kuten minä) jättää ne, jotka tekee mitä huvittaa naisen kustannuksella. Mutta se jättäminenkään kun ei tunnu olevan muka reilua naiselta. :)

On ihan oma joukkonsa naisia, jotka haluamalla haluaa ongelmia ja etsii niitä vaikka päin naamaa iskee äijän röyhkeys. Mä en ole sitä joukkoa. Kyllä ne paskat asiat ovat pompanneet silmille yllärinä. Uskoo tai ei usko.

• Hyvistä miehistä ei tykätä ja huonoja miehiä rakastetaan.

• ootparastaparempi

Uhriutuja mari joka ketjussa :)

• Uhriutumisen sijaan on hyvä käsitellä asioita ja päästää niistä irti. Näin ei pääse uhriutumaan. :)

• miessss27

Olen ollut huono poikaystävä useaankin otteeseen. Olen ollut nuorempana sairaanloisen mustasukkainen (tyttöystävällä ei saanut olla miespuolisia ystäviä jne.), olen ollut kylmä ja etäinen tyttöystävääni kohtaan, olen ollut laiska panostamaan suhteeseen, olen ollut erittäin pinnallinen jne. Jokainen epäonnistunut suhde on kuitenkin opettanut ja laittanut itsepohdiskelun päälle. Mielestäni jokaisen suhteen jälkeen olen hieman kehittynyt parempaan suuntaan ja vasta nyt olen valmis ns. oikeaan suhteeseen.

• Vääristynytvain

Minä laiskistan miehiä ja annan olemattomia luuloja, jotka eivät näemmä ole totta muiden naisten keskuudessa mm.komeus, haluttavuus.. Että kun teet parhaasi toisella olevan hyvä olla ja tietää kuinka välitetään niin.. Kaksi totesi ettei nainen saa olla liian helppo miehelleen tai pitää lähteä muita saalistamaan.

Liiallinen hoivavietti. Nykyään puran sen eläimiin. :D
      Vuosi pari on aina mennyt hyvin mutta sitten muutun itsestäänselväksi,, koska en osaa pitää miestä ns.varpaillaan kuulemma. Hyvin ovat selittäneet eron aikoihin syyt "huonouteeni" (kukin myös takaisin anellut mutta kerran rikottu ei ehjäksi muutu).
      Tylsä. Arkinen. Liian kiltti ja hullu(jos puhuu vaikka puluille kadulla).

Kolme miestä. Yksikään ei lähelläkään mitään helkutin jännämiestä. Hiljaisia, kunnollisia, koulukiusattuja nörttejä jokainen. Löysivät uusia puolia itsestään parisuhteessa.

Ja kyllä, olen katsonut peiliin ja seuraava olkoon prkl se "jännämies". Yhtäkään tekokilttiä en ns.pelasta ja kohota egoaan.
      Ne jännikser ei kyllä vilkuile kaltaiseeni harmaavarpuseen. Voiskos joku neuvoa miten niitä vokotellaan? Palstan miehet kun niistä tietävä? ;)

• NäinMeillä

"Hiljaisia, kunnollisia, koulukiusattuja nörttejä jokainen"

Tuossa varmaan paljon syytä kokemuksiisi. Koulukiusaus on suuri tragedia ihmiselle eikä jätä ketään ihan "ehjäksi" vaikka kuinka olisi kiltti ja kunnollinen. Kyllä ne traumat tulevat esiin tavalla ja toisella ja noihin olet varmaan törmännyt.
        Älä nyt ihmeessä mitään jännämiehiä hae. Kyllä niissä tavallisissa kunnollisissa miehissä on paljon sellaisia joita ei todellakaan haittaa että nainen on helposti pidettävissä, hoivaava ja positiivisella tavalla arkinen. Mutta sellainen vaatii mieheltä aikuistumista ja kypsyyttä jota ei kaikilta miehiltä kovin nuorena löydy, varsinkaan jos on vielä joitain nuoruuden tarumoja asiasta tai toisesta.
        Kyllä noita selityksia eroille aina löytyy. Iso osa niistä ei vain ole ihan niitä todellisia vaan ulkoa opittuja "hyviä" syitä joita sitten luetellaan kun ei oikein itsekään tiedetä että miksi ei tunnu suhteessa hyvältä. Silloinhan ne syyt löytyvät yleensä siitä toisesta osapuolesta, eivät koskaan itsestä.

• Voisit pelastaa vielä yhden. :-(

• Tuo koulukiusaaminen ei muuten tullut mieleeni, itsellä kun on samanlaisia kokemuksia muutamista miehistä kuin sulla. Näistä parilla on taustalla koulukiusaamista ja erittäin kontrolloivat vanhemmat jokaisella. Suorastaan voisi sanoa kiusaamiseksi vanhempien suhdetta lapseen.

Oiskohan jotain patoumia siis. Tosiaan. Puretaan jollekin se kaikki koettu paha.

Pitääpä miettiä asiaa.

• 12121212
        sönkkö kirjoitti:

Tuo koulukiusaaminen ei muuten tullut mieleeni, itsellä kun on samanlaisia kokemuksia muutamista miehistä kuin sulla. Näistä parilla on taustalla koulukiusaamista ja erittäin kontrolloivat vanhemmat jokaisella. Suorastaan voisi sanoa kiusaamiseksi vanhempien suhdetta lapseen.

Oiskohan jotain patoumia siis. Tosiaan. Puretaan jollekin se kaikki koettu paha.

Pitääpä miettiä asiaa.

Koulukiusatulla on ollut matala status, joten tietysti se on naiselle turn-off. Nainen haluaa primitiivisten vaistojensa takia komean ja vahvan miehen, ja rationalisoi jälkikäteen miksi komea ja vahva mies on muutenkin paras.

• Eräkettu

Kaikki on ruvennu lässyttämään jostain koulukiusaamisesta...

Mamin pikkupojat ei enää kestä ku sanoo jotain poliittisesti epäkorrektia saatikka käy käsiksi..

Ite jouduin kouluaikoina tappelemaan monesti... Tuli takkiin ja tuli annettua takasi..

• 12121212 kirjoitti:

Koulukiusatulla on ollut matala status, joten tietysti se on naiselle turn-off. Nainen haluaa primitiivisten vaistojensa takia komean ja vahvan miehen, ja rationalisoi jälkikäteen miksi komea ja vahva mies on muutenkin paras.

Enpä nyt tiedä tuosta. Minäkin olen ollut koulukiusattu ala-asteella. Mietin noita mistä yläpuolella pitkän rimpsun kirjoitin.

Yhdellä ainakin rankka koulukiusaamis kokemus. Oli lyhyt ja siitä aina kiusattiin. Mutta sehän on naistenmies ollut minusta lähtien (eli 19-vuotiaasta). Joten liekö ihan kauheesti jääny traumoja tai sit just hakee hyväksyntää lukuisilla naisillaan. :)

Sil yhdel oli jotakin kiusaamista ollut, kun oli poikkeava ulkonäkö ja tyyli. 60's meininki jääny päälle. Oli syntynyt 1968. Kai se tyyli oli jäänyt sieltä mieleen. :D

Sit se teinituttavuus (16-v.) oli kahden rankan nuoruuden eläneen hipin poika, uskontoon hurahtaneita. Tietokonenörtti. Sen suhteen en kyl koulukiusaamisesta tiedä.

Jaapa jaa. Paha sanoa.

• eiluottoaihmisiin

JOO. Seksiä halusivat vain ja jätettiin.

• Nytjoviisaampi

Itse olin mustasukkainen idiootti ja pilasin sillä suhteen ihanaan naiseen. Olin nuori ja epävarma itsestäni.

• Huono, suorastaan paska tyttöystävä.. Sovittamattomen erimielisyyksien, isojen vastoinkäymisten ja toisen osapuolen emotionaalisen vetäytymisen jälkeen lakkasin vain välittämästä ja aloin elää parisuhteessa omaa elämää: Liikaa omia kavereita ja omaa aikaa, lopulta jo koettelin sopivuuden rajoja erinäisin tavoin.. En tiedä olisko pitänyt yrittää vielä vähän enemmän ja tulla enemmän vastaan, vai olla rehellisempi omien tunteiden suhteen.. varmaan molempia.

• aikuinenmies-

Ongelmista ei osata puhua tai ei uskalleta ja silloin loppuu välittäminen

• Eräkettu

Naiset tykkää miehistä joilla on särmää...

Sen takia ne jännämiehet kiinnostaa..

• Suurin osa naisista on huonoja. Kunnollinen nainen on harvinaisuus että kun sellaisen löytää niin voittaa lotossakin.

• Anonyymi

No sittenhän meillä naisilla ja teillä miehillä on jotain yhteistä. Suurin osa ihan perseestä, niin ovat ansainneet toisensa!

• Anonyymi

Olisin huono naisystävä ja kumppani.
      Olen hyvin itsenäinen ja haluan päättää omat asiani. En siedä sitomista enkä kontrollia. En jaksa kiviriippaa nilkassani, on saatava olla vapaa tulemaan ja menemään.
      Ei kiinnosta parisuhde, en jaksa kovinkaan pitkään. Kokeillut olen monta kertaa joten tiedän. En viitsi enää edes aloittaa mitään kun en halua satuttaa ketään toista.
      En missään tapauksessa ole vaimo- enkä äitityyppiä!
      Tämä ominaisuus kulkee suvussa, on useampi naimattomaksi jäänyt uranainen ja itsenäinen yrittäjä. Joku on hankkinut yksi lapsen mutta ei miestä. Voimakastahtoisia naisia kuten kaksi tätiäni jotka yhdessä omistavat kauppaketjun. Eivät kumpikaaan koskaan ole ottaneet miestä.
      Ja tämän takia moni mies vihaa minua! :D

• Anonyymi

Öö - aika raastava käsitys sinulla parisuhteesta.

• Anonyymi

En ikinä. Todella hyvä ja paras.

• Anonyymi

Olen taatusti.

Ja sanoisin että olen ollut ymmärtämätön toisia kohtaan. Sekoittanut tunteillani järjen äänen, enkä ole huomioinut ennenkaikkea itseäni.

Haluan suhteen missä on vahva tunneside, mutta sen saaminen arjen kanssa synkkaan on tähän mennessä mennyt v.tuiksi kuin jeesuksen pääsiäinen. 😆

• Anonyymi

Naiset rakastuu renttuihin. Pitääköhän se ollenkaan paikkansa. Mites on

• Anonyymi

Naiset ihastuvat renttuihin aluksi, sillä rentut tekevät kaikkensa saadakseen naiset ihastumaan itseensä. Naisten määrällä on niin ihana sitten kehuskella kaljapiirin muille ääliöille. Kun rentut paljastuvat vittupäisiksi valehtelijoiksi, naiset alkavat vihata heitä, joten lopullinen vastaus kysymykseesi on ei, naiset eivät rakastu renttuihin.

• Anonyymi

Olen paskalle miehelle huono tyttöystävä ja hyvälle miehelle hyvä tyttöystävä. Ikävä kyllä määrittelen itse, millainen mies on minulle hyvä. Minulta saavat henkisesti turpiinsa mielistelevät valehtelijat ja mauttomat idiootit, jotka kehuskelevat minulle naisten määrällä. Myös painostajat ja syyllistäjät saavat minulta kylmää kyytiä. Mutta koska en ole vielä löytänyt hyvää miestä, luulen koko parisuhderoskan olevan valheelle perustuvaa toiveajattelua ja itseni olevan täysin väärä ihminen niihin sotiin. Lisääntymisvietti saa aika erikoisia kuvitelmia ihmisen päähän.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe