Britannian Brexitissä kuuluu Winston Churchillin ääni, Britannian viisaus vetäytyä ja rakentaa oma puolustuksensa eikä lähteä Euroopan sotahullujen sotajuoneen.
USA, NATO, EU, Sauli Niinistön NATO-isäntämaa-Suomi ovat menneet Venäjän sodan uhossaan, suunnitelmissaan, valmisteluissaan, provokaatioissaan liian pitkälle.
Brexit mursi tuon sotarintaman tai ainakin heikensi sitä siinä määrin, että USA, NATO, EU, NATO-Isäntämaa-Suomi joutuvat arvioimaan taas uudelleen sotasuunnitelmiaan.
Brexit: Pitäköön USA NATO EU Suomi Venäjä-sotansa
30
166
Vastaukset
Liity faniksi FaceBookissa, jo lähes 1200!!
Ihan tavallisia kunnon kansalaisia, koko poliittinen värikirjo edustettuna, kuitenkin painote lienee sitoutumattomat, Nato-vastustajat, mamukriittiset, Ihmisoikeusaktivistit, revisionistit, … jne
Jos Te autatte Minua niin vastavuoroisesti Minä Autan teitä!
https://www.facebook.com/MarttiMassonSalosenBlogi/?ref=bookmarks
-masson.- BritannianViholliset
Britannia selvisi natseista vetäytymällä puolustusasemiin odottamaan että sota levisi Britanniaan.
Niin Britannia tekee nytkin. USA, NATO, EU tekevät kaiken mahdollisen että saavat Britannian vedetyksi Venäjän-sotaansa.- TiltuHöökiiKannaksella
Mitään Venäjän SOTAA EI OLE! KUKAAN EI OLE HYÖKKÄÄMÄSSÄ VENÄJÄLLE!
KUKAAN AINAKAAN SUOMESTA ei halua/himoitse sotaa!
Toisin sanoen ei kukaan muu kuin Valkeakosken Tiltu!
Ja kun ei suomalaisia asia kiinnosta niin joutunee Tiltu-parka höökimään Venäjälle yksinään!
- PuheetPidettyJo
Everstiluutnantti Nigel Faraga piti jo EUn parlamentissa puheen sinunkaltaisille jukuripäille ja valtionpalvojille.
- EiSeYmmärräFaragea
Everstiluutnantti ei osaa englantia.
- SothulluTiltu
Hehe. Olen toiminut töisä myös englanninkielen tulkkina. Kyllä ne osaamisvaikeudet ovat vallan muiden huoli!
Asia vaan ei muutu miksikään!
KUKAAN EI OLE HYÖKKÄÄMÄSSÄ VENÄJÄLLE!
- BrexitBritanniaSuojautuu
Aloittaja,
Winston Churchill -vertailu on osuva.- TiltunTyhmyysKukkii
Kirjoittaja = Aloittaja eli Valkekosken Tiltu komppaa vaihteeksi itseän, kun kukaan muu ei tue:-D
- USAnSotaEuroopassa
Britannia selviää USAn, NATOn, EUn, NATO-Isäntämaa-Suomen Venäjän sodasta vetäytymällä saarelleen.
- TiltuHöökiiYksin
"Britannia selviää USAn, NATOn, EUn, NATO-Isäntämaa-Suomen Venäjän sodasta "
ONNEKSI EI TARVITSE SELVITÄ! Koko sotakotkotus on vain sotahullun Valkeakosken Tiltun oma kotkotus!
KUKAAN EI OLE HYÖKKÄÄMÄSSÄ VENÄJÄLLE!
Ja kun ei suomalaisia asia kiinnosta niin joutunee Tiltu-parka höökimään Venäjälle yksinään!
- YlermiCc
Everstiluutnantti ei luultavasti ole koskaan ollut missään töissä.
Kuka tuollaisen vähäjärkisen muka ottaisi töihin.- JulermiTiltuistaTyhmin
Oli 42 vuotta yksityisellä ja nyt työeläkkeellä. En tietenkään ole oikeasti mikään everstiluutnantti.
Sinua jurppii niin kovati, että se purkautui tuohon syvälliseen väittämään? - Ev.lutinLomittaja
Et niin everstiluutnantti on kesälomalla, sinä vaan tuuraat sitä, oletko kapteeni, öuutnantti, vänrikki.
- EiOleLomittajia
Sama henkilö eikä minua tuuraa kukaan. Kotona on laajakaista ja mökillä mokkula.
Ei eläkeukko tarvitse tuuraajia eikä tästä kukaan mitään maksa. Eikä kannattaisi maksaakaan.
- ERommel
Sulle salaisuuden kertoa mä voisin, Britannia on edelleen niin NATO kuin EU jäsenmaa ja pysyy myös.
Mutta eihän noita sinun vähäjärkisiä aloituksiasi ole aikaisemminkaan loogisiksi tarkoitettu, ainoastaan typeräksi lässytykseksi. - BrexitPelastiBritannian
Brexit oli täydellinen ajoitus nyt kun USA, NATO, EU, NATOn Isäntämaa-Suomi ovat valmistelleet hyökkäystä Venäjälle.
- TurhaLuulo
TILTUJEN SUUREKSI SURUKSI KUKAAN EI PUUHAA HYÖKKÄYSTÄ VENÄJÄLLE!
Suomi nyt ei hyökkää mihinkään muutenkaan ja Nato on puolustusjärjestö!
Putte varustele maansa kuoliaaksi käyttämällä mahtavan määrän maansa niukoista tuloista varusteluun ja aseisiin! Putte toistaa neukkujen loppuajan virheen! - BrexitChurchill
Brexit Britannia pitää kiinni Churchillin opeista että Britannian ei pidä sotkeentua Eurooppa-Venäjä-sotaan.
- SotahulluTiltu
Mitään sellaista sotaa ei ole tulossa! Ainoa, joka sitä haikailee, on sotahullu Valkeakosken Tiltu!
- BrexitChurchill
Brexit Britanniassa toistellaan jo Winston "Brexit" Churchillin sanoa ennen sodan puhkeamista: "Minulla ei ole teille tarjolla mitään muuta kuin verta, uurastusta, hikeä ja kyyneleitä".
- ChurchillVetäytyminen
Churchillin politiikka on Brexitin turvallisuuspolitiikan ja talouspolitiikan perusteena: Britannia vetäytyy voimistamaan talouttaan ja puolustuskykyään kunnes USAn ja NATOn sota puhkeaa.
- SotahulluTiltu
Miksi? Mitään sotaa kun ei puhkea! Ainoa, joka sotraa haluaa, on Valkeakosken Tiltu, ja hänety poliisi pidättää rajalla!
- PasifistiTiltuttelee
Ootsä joku pasifisti kommari.
- BerxitinOikeustaju
Brexitin britit ovat varmasti Churchillin politiikalle ja tavoille uskollisina vangitsemassa ja viemessä USA:n, NATO:n ja EU:n sotasyylliset Haagin tuomioistuimeen.
- SotahulluTiltu
Turha valehdella!
Mitään sotaa ei ole tulossa! Ainoa, joka sitä haikailee, on sotahullu Valkeakosken Tiltu!- BrexitienViisasLiike
Brexit- britit vetäytyvät Euroopasta, varustautuvat, voimistuvat ja odottavat leviääkö USAn ja NATOn sota Britanniaan.
Ei ne sinua kuuntele everstiluutnantti.
- SotahulluTiltu
Eivalehtelu sinua auta!
Mitään sotaa ei ole tulossa! Ainoa, joka sitä haikailee, on sotahullu Valkeakosken Tiltu!- BrititEiKuunteleSinua
Et osaa edes lukea everstiluutnantti:
Brexit- britit vetäytyvät Euroopasta, varustautuvat, voimistuvat ja odottavat leviääkö USAn ja NATOn sota Britanniaan.
Ei ne sinua kuuntele everstiluutnantti. - SotahulluTiltu
Vielä vähemmän britit kuuntelevat koulunsa kesken jättänyttä ja kielitaidotonta ex-paperimiestä Valkeakoskelta?!
Mitään sotaa ei ole tulossa! Ainoa, joka sitä haikailee, on sotahullu Valkeakosken Tiltu!
JOTEN: sotikoon Tiltu yksin kun niin sitä himoitsee!
- NiinistönPaskajengi
Sauli Niinistö ajautui paskajengiin. Niinistön kenraali Lindberg neuvottelee nyt Georgiassa hyökkäystä Venäjälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898246
- 926395
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586243Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344851- 443294
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573002- 442829
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512796- 492760