Ajattelin krillata makkaroita, mutta mikä olisi hyvää krillimakkaraa, missä on lihaa, eikä pelkkiä jauhoja. Hinnalla ei väliä. Juomatkin hankittu. Voishan sitä krillata kanankoipia, mutta kun niissä on vähän syötävää.
Grillijuhlat ja vieraat, mitä tarjota?
6
169
Vastaukset
- vieraat.hyvä.tekosyy
Vähemmän lihaa - enemmän terveyttä, mutta...
- Hyvä-vaihtoehto
Huittisten Huiluntuhti. Todella hyvä grillaamiseen, lihaisa ja sopivasti maustettu.
- Makkarata
Ostappa sitä nysämakkaraa, HK:n Karskia. Se on kunnon makkaraa eikä mitään samettia :) Huiluntuhti on kanssa hyväksi koettu. En kyllä tiiä onko Karskia lapin perukoilta saatavissa.
- 10-
Mitenkä olisi raakamakkarat?
- krillikari
Huiluntuhtimakkara ja hk:n karski kuulostaa hyvältä, nimensämukaan, lihaa niissä varmaan on, eivät ole mitään jauhomakkaroita. Sitä parempaa makkara on jos sitä on jo maustettu tehdasoloissa, ettei tarvitse itse maustaa.
Joku kysyi, miten olisi raakamakkarat? Rakkamakkara siivuna voileivänpäälle menettelee. Kyllä raakamakkara pitää krillata, juustoa väliin ja sinappia päälle, silloin saa makkaranmausta enempi irti.
Kannattaa tehdä itse. Tässä on Sikken kotikonsti http://www.livtv.fi/ohjelmat/sikke---ruokaa-rakkaudella/1257658-sikke-herkullinen-tuoremakkara-valmistuu-kotikonstein
Itse teen lampaan, naudan ja sianlihan sekoituksen silava ja habanero. Muut mausteet on sitten ihan omavalinnan ja makutuntemusten mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 971090
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35624Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49500Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48492- 32480
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.25438