Pihalla oli käärme, en tappanut sitä kun olen niin kiltti, pyydystin elävänä ja kuljetin kauemmas
Käärme----
35
386
Vastaukset
- flowersreally
No mutta sä oletkin hyvä ihminen. Itsehän tapoin käärmeen pistolapiolla.
Minäkin meinasin ekaks tappaa, kun siinä pihalla vesurin kanssa kävelin, armahdin kuitenkin viattoman luonnonelävän
- 336
pujottelija kirjoitti:
Minäkin meinasin ekaks tappaa, kun siinä pihalla vesurin kanssa kävelin, armahdin kuitenkin viattoman luonnonelävän
Eikös kyy ole rauhoitettu eläin?
- erkki-täti
336 kirjoitti:
Eikös kyy ole rauhoitettu eläin?
Ei ole rauhoitettu. Muualla Länsi-Euroopassa on.
Paikoin kyykäärmeitä on paljon. Eikä välttämättä auta mikään siirtely, kun tilalle tulee uusi.
- Ikis__M
Kylläpä olit nössö, ei ihme että joudut täällä sinkut -palstalla hengailemaan. P..ua saava jännämies teurastaa käärmeen siihen paikkaan kun ei sitä jaksa uloskaan lähteä raahaamaan, energiat pitää säästää panemiseen:
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-2000001208461.html- flowersreally
Kyllä musta elävän käärmeen siirtäminen on miljoona kertaa rohkeampaa kuin sen tappaminen.
- Ikis__M
flowersreally kirjoitti:
Kyllä musta elävän käärmeen siirtäminen on miljoona kertaa rohkeampaa kuin sen tappaminen.
kyllä te naiset kuitenkin enemmän arvostatte tappajanvaistot omaavaa jännämiestä jonka älykännykästä löytyy todisteet murhatyöstä "Voi näyttää kuvaa, jos joku ei usko". Tuo Mikko varmaan tulee saamaan pildeä kosolti tuon kuvan avulla.
- flowersreally
Ikis__M kirjoitti:
kyllä te naiset kuitenkin enemmän arvostatte tappajanvaistot omaavaa jännämiestä jonka älykännykästä löytyy todisteet murhatyöstä "Voi näyttää kuvaa, jos joku ei usko". Tuo Mikko varmaan tulee saamaan pildeä kosolti tuon kuvan avulla.
Siivousmoppikäyttökokemusta omaava ei voi olla ihan toivoton tapaus.
- Ikis__M
flowersreally kirjoitti:
Siivousmoppikäyttökokemusta omaava ei voi olla ihan toivoton tapaus.
"Valitettavasti jouduin vierailijan lopettamaan siihen parketille." Monet jännämiehethän tekee noin vierailijoille lajista välittämättä, ei kai se ihan toivotonta ole mutta vieraille vaaralllista.
- Jhhhkn
Täysi idiootti kun ei tiedä, ettei tuollaisesta pitäisi mesota mediassa :D :D
Sitä paitsi vaikka vaarallisten luikeroiden tappaminen olisikin sexyä, niin luontokappaleen heivaaminen ämpärillä luontoon olisi SMEXY ;D - flowersreally
Ikis__M kirjoitti:
"Valitettavasti jouduin vierailijan lopettamaan siihen parketille." Monet jännämiehethän tekee noin vierailijoille lajista välittämättä, ei kai se ihan toivotonta ole mutta vieraille vaaralllista.
Sulla taas alko väkivaltafantasiat laukata.
- Ikis__M
flowersreally kirjoitti:
Sulla taas alko väkivaltafantasiat laukata.
Ai jaa. Ei kun minä vaan analysoin teitä naisia.
- Ikis__M
Jhhhkn kirjoitti:
Täysi idiootti kun ei tiedä, ettei tuollaisesta pitäisi mesota mediassa :D :D
Sitä paitsi vaikka vaarallisten luikeroiden tappaminen olisikin sexyä, niin luontokappaleen heivaaminen ämpärillä luontoon olisi SMEXY ;DMutta siinä et varmaan näe mitään sexyä kun minä kerron että pari päivää sitten yritin pyydystää sitkeää kärpästä muovipussiin jotta voisin heivat pihalle kun olisi inhottanut liiskatakin sitä.
- flowersreally
Ikis__M kirjoitti:
Ai jaa. Ei kun minä vaan analysoin teitä naisia.
Jos sä pidät kuvaa kuolleesta kyykäärmeestä kiihottavana, se kertoo susta, ei naisista.
- Ikis__M
flowersreally kirjoitti:
Jos sä pidät kuvaa kuolleesta kyykäärmeestä kiihottavana, se kertoo susta, ei naisista.
En minä pidä mutta varmaan te naiset pidätte, ei kai tuo muuten kuvatodisteita ottaisi jos ei tietäisi niiden tehoavan. Kuten jo tuossa vastauksessani Jhhhkn:lle ilmenee minä en nauti tappamisesta enkä tekisi pahaa kärpäsellekään jos sen voin välttää mutta semmoinen ajattelutapahan tietysti ei ole korkeassa kurssissa naismaailmassa.
Ikis__M kirjoitti:
Mutta siinä et varmaan näe mitään sexyä kun minä kerron että pari päivää sitten yritin pyydystää sitkeää kärpästä muovipussiin jotta voisin heivat pihalle kun olisi inhottanut liiskatakin sitä.
Pihalle kurjaan säähän olisit kärpäspolon ajanut? Kyllä kiltti mies olisi vienyt kylppäriin pesemään kärpäsen paskaiset kädet vai jalatko ne on ja sitten olisitte syöneet samalta pöydältä tai peräti lautaselta.
Ikis__M kirjoitti:
Mutta siinä et varmaan näe mitään sexyä kun minä kerron että pari päivää sitten yritin pyydystää sitkeää kärpästä muovipussiin jotta voisin heivat pihalle kun olisi inhottanut liiskatakin sitä.
Minä en nyt sentään kärpäsiä armahda
scrg kirjoitti:
Pihalle kurjaan säähän olisit kärpäspolon ajanut? Kyllä kiltti mies olisi vienyt kylppäriin pesemään kärpäsen paskaiset kädet vai jalatko ne on ja sitten olisitte syöneet samalta pöydältä tai peräti lautaselta.
Naiset kaipaa turvallisuutta, eikä tuo kärpänen nyt ole ihan oikea viesti, luulisin:)
https://www.youtube.com/watch?v=dYDxxHrlmUg&t=1m16s- Ikis__M
scrg kirjoitti:
Oli hyvä ja lämmin ilma niin että olisi varmaan kelien puolesta pärjännyt hyvinkin ja siellä olisi ollut parempia kavereita kuin minä. Selvästikin se raukka oli ollut yksinäinen kun heti kotiin tultua alkoi pörräilemään ympärillä innoissaan. Nyt ei ole näkynyt niin varmaan ihan omin päin sitten mennyt parempiin pöytiin ruokailemaan ja ihan hyvä niin.
- Ikis__M
pujottelija kirjoitti:
Minä en nyt sentään kärpäsiä armahda
Minua inhottaisi se läntti mikä liiskaamisesta jäisi kuitenkin johonkin.
- Ikis__M
scrg kirjoitti:
Naiset kaipaa turvallisuutta, eikä tuo kärpänen nyt ole ihan oikea viesti, luulisin:)
https://www.youtube.com/watch?v=dYDxxHrlmUg&t=1m16sMinä luulen että naisten suosimat jännämiehet tykkää ja lapsina nyppiä kärpäsiltä siivet irti ja sitten seurata niiden kitumista.
Ikis__M kirjoitti:
Oli hyvä ja lämmin ilma niin että olisi varmaan kelien puolesta pärjännyt hyvinkin ja siellä olisi ollut parempia kavereita kuin minä. Selvästikin se raukka oli ollut yksinäinen kun heti kotiin tultua alkoi pörräilemään ympärillä innoissaan. Nyt ei ole näkynyt niin varmaan ihan omin päin sitten mennyt parempiin pöytiin ruokailemaan ja ihan hyvä niin.
"raukka oli ollut yksinäinen kun heti kotiin tultua alkoi pörräilemään ympärillä innoissaan. "
Sillä oli varmaan joku hyvä paskaläjä tiedossa, jojon olisi halunnut sinut piehtaroimaan kanssaan. Naisilla sitä vastoin jos on joku paskaläjä, niin ne varmaan haluaa pitää sen itsellään.;)- Ikis__M
scrg kirjoitti:
"raukka oli ollut yksinäinen kun heti kotiin tultua alkoi pörräilemään ympärillä innoissaan. "
Sillä oli varmaan joku hyvä paskaläjä tiedossa, jojon olisi halunnut sinut piehtaroimaan kanssaan. Naisilla sitä vastoin jos on joku paskaläjä, niin ne varmaan haluaa pitää sen itsellään.;)ehkä minä olin sille se paskaläjä niin kuin kaille naisillekin kiltti & kunnollinen mies on aina "paskaläjä" kun taas sitten semmoinen oikea naisia houkuttava paskaläjä ei olekaan niille "paskaläjä" vaan "ihana" vaikka kohtelee niitä kun kikkaretta kengänpohjassa tai hieroo niiden tukkaa semmoiseen.
- erkki-täti
Ikis__M kirjoitti:
Kyllähän se on niin, että maailman kärpäset rakastavat paskaa. Haisit sen mielestä hyvältä.
Sitä varten on siivousaineita ja paperia, että liiskatut ötökät voi siivota pois.
Minä ajattelin mennä ongelle, ja tappaa kaikki sopivan kokoiset kalat mitkä saan ongittua. Matoset kuolevat käsissäni, ja sääsketkin liiskaan surutta, jos iholle käyvät.
"Minä en tee pahaa kärpäsellekään, kuljetan sen muovipussissa ulos"....
Itse asiassa jo se käyttämäsi muovipussi on tehnyt luonnolle isomman vahingon kuin yhden kärpäsen eliminointi. - Ikis__M
erkki-täti kirjoitti:
Kyllähän se on niin, että maailman kärpäset rakastavat paskaa. Haisit sen mielestä hyvältä.
Sitä varten on siivousaineita ja paperia, että liiskatut ötökät voi siivota pois.
Minä ajattelin mennä ongelle, ja tappaa kaikki sopivan kokoiset kalat mitkä saan ongittua. Matoset kuolevat käsissäni, ja sääsketkin liiskaan surutta, jos iholle käyvät.
"Minä en tee pahaa kärpäsellekään, kuljetan sen muovipussissa ulos"....
Itse asiassa jo se käyttämäsi muovipussi on tehnyt luonnolle isomman vahingon kuin yhden kärpäsen eliminointi.Minä en yleensä kyllä haise kovin voimakkaasti mutta ehkä sitten sen verran kuitenkin oli hikeä pinnassa.
Joo mutta minä muistaisin missä läntti oli.
Niin tietysti, jos mentäisiin kalaan minä käyttäisin offia ja sinä saisit laittaa madot koukkuun :D
Joo, mutta jos se muovipussi on jo jokatapauksessa olemassa ei kärpäsen kuljetus olisi lisännyt ekologista rasitetta. - 1116
Ikis__M kirjoitti:
Minä luulen että naisten suosimat jännämiehet tykkää ja lapsina nyppiä kärpäsiltä siivet irti ja sitten seurata niiden kitumista.
Tämäkin viesti kertoo vain sun omista väkivaltafantasioistas.
- Jhyuv
Naapuritalon jännäpoika oli pari viikkoa sitten mopolla teilannut käärmeen pihatielle. Maksimoi sitten pillun määrän kun oli naamakirjaan kuvia laittanut ja kehui murhatyöllään.. Nuori konna kun on..
Kukaan vielä tarkentanut että oliko kyy, rantakäärme vai joku eksoottisempi anakonda?
- pihtarihuora
kiva kun et tappanut sitä.silläkin on vain tämä yksi elämä,antaa sen elää.jokaisella on oma paikkansa ja tarkoituksensa luonnossa vaikka emme aina ymmärrä mikä.aina kun joku kertoo tappaneensa käärmeen olen vähän pettynyt.kai ihmisillä on joku primitiivinen vaisto kammota käärmeitä.
- 1413
Se primitiivinen vaisto johtuu niiden tappavasta myrkystä.
- käärmettäkenpelkäisi
Kahdesti olen joutunut kyyn puremaksi vaan enpä oli kuollut vieläkään.Kyy ei ole vaarallinen terveelle aikuiselle.Tappaminen on hätävarjelun liioittelua ja todellakin primitiivireaktio.Ymmärrän jos pihalla leikkii pikkulapsia tai heikkoja vanhuksia,en muuten.
- huihaiiiii
Euforinen ilmestys kai koskit siihen xd
- pihamiess
Hienosti tehty! Arvostan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?631241Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11900Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75815Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.87682- 53644
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt36574Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs46564Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36534Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot118530Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43513