Kellä on parhaimmat tissit Enontekiöllä. Löyikohän ne Peltovuomasta.
Vastaukset 15
- hyvinpyyhkii
Mitä Peltovuomassa ei ole ei ole muuallakaa meillä on kaikki hyvin ja hyviin pyyhkii muutenkin
- isoisoiao
- tiiethän
missä uunoimmat miehet? enontekiöllä.
Tisseistä viis.
Yleisesti ottaen Hetassa kaikki palvelut hyvin perustasoa, mutta hinnat luxushintoja.
Rauhallisena pysyy jatkossakin.
Hyvää kesää!- peltovuomassa
Bmba great tits
- kukastietää
Onko siinä perää ethä saahmelais tussu on poikithan tästhä on aina puhuthu
pillu olis eri kulmasa - tekarittisseissä
Onko täällä kellään tekotissejä ?
Kerran pääsin sutasee etelässä kaverin vaimoa, sillä oli tekotissit, kun naidessa puristelin, niin tuntuivat aika kovilta kädessä. - moooses
Sanokaappa missä se teän mooses asuu kylässä
- NaaimiKiimanainen
Komia on. Kiertelee kylästä kylhän. Kulukumies ku on ja mulukkumies. Kiertävä kyrpätalkkari. Nukkuu vissiin siinä xexuksessa ainaki kesäaikana.Komiampi on ku malboromies se Malboro Rando vai mikä se on se vilimitähti se Amerikkalainen.
- naihtiainamielessäon
On komia xexusessa asuu on mulukkumies ajeluttaa kaikki tummat naiset pyrkii kyythii on kova mulukku
- tappipappi
varmaan sillä mäenpääl mummelilla
- rikasmummeli
Onko tämä mummeli joka ajeelee Lexsuksella
- hetassakurvaili
Ei minusta mummeli näytti vanhalta ukolta kun ajeli
- liehuletti_
oli tumma verikkö kyydissä
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6161317- 931080
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta185820Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.310779Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä213725- 58693
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht221604Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88600Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21541