keskenään YTM, KTM ja ATM, siis erehtyneet luulemaan ensin vaikkapa ATM/KTM:ksi ja sitten huomanneet jälkikäteen että damn! hän olikin YTM. Mulle kävi näin, torjunnan jälkeen tein hieman tutkimustyötä ja selvisi että on hyvästä perheestä, kiitettävä koulutus ja työura, urheilee, ja hyvännäköisiä naisia näyttää pyörivän hänen ympärillään.
Oletteko naiset koskaan sekoittaneet
MyBad
6
93
Vastaukset
- tarralenkkari161
En luokittele ihmisiä tuolla tavoin, joten en.
Jep, sama vastaus. Palstan ulkopuolella en luokittele ihmisiä tuolla tavalla, tai ajattele mitään "tasoja".
- MyBad
Tosikot :D
PikkuLikka kirjoitti:
Jep, sama vastaus. Palstan ulkopuolella en luokittele ihmisiä tuolla tavalla, tai ajattele mitään "tasoja".
En minäkään luokittele naisia. En vain koskaan ole kelpuuttanut muita kuin fiksuja ja filmaattisia naisia. :-)
- olinko_hölmö
Olin kerran HTM:n kanssa, jota luulin YTM:ksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683