Liian hidas laihtuminen

jenkkaaa

Hei! olen parikymppinen nainen ja pituutta löytyy 167cm ja ongelmaksi on muodostunut hidas laihdutus tahti:(
Painoin kuukausi sitten 67kiloa johon laihdutin melkein 3kk (olen painanut 70kg) ja tuohon tulokseen pääsin siis vain ruokavaliolla ja hyvin fiksusti syömällä:) ja nyt tasan kuukausi sitten innostuin ensimmäisen kerran kunnolla kuntoilusta! rupesin lisäämään koirien kanssa lenkkeilyyn pituutta ja rupesin käymään myös ilman koiria lenkillä (ripeää tahtia noin 1h päivässä) siihen päälle rupesin tekeen kotona treenejä kahvakuulalla ja gymstickillä, sekä muita kotijumppia (ei salimahdollisuutta) ja nykyään teen tosiaan aikalailla viikossa 12x 30min koira lenkki (puoliso hoitaa loput) 4-6x tunnin lenkki/hölkkä, 2-4x treeniä kotona ja liikunta ei ole ongelma osaan tehdä kyllä mielettömän tehokkaita treenejä ihan kotona ja olen kaikin puolin hurahtanut liikuntaan! (ennen vihasin ylikaiken) lisäksi lopetin kaiken ylimääräisen paskan syömisen jo aikaa sitten ja nykyään syön hyvin terveellisesti (kenties liian vähän tosin:/) ja tässä kuukauden kovan työn jälkeen paino on 64kg! 3kiloa vain lähtenyt:( miksi minun paino ei laske nopeammin:O?!
senttejä on lähtenyt huimasti ympäri kroppaa (paitsi jenkkakahvat ) ja muuten olen tyytyväinen kroppaani, mutta minulla on jenkkakahvat, huomasin että vatsaan on jäänyt muutama ns senttiXD nahkaa roikkumaan ja pepun alla on pienet makkarat ja reisien yläosa on edelleen iso:/ mutta ne ei edes häiritse kun tiedän että vatsa kyllä ehkä kiinteytyy ja ainoa asia mikä harmittaa on nuo jenkkakahvat:( niitä en saa sitten millään pois:(
Joten kaipaisin vinkkejä seuraaviin asioihin:
-eroon siitä parista sentistä nahkaa joka alavatsalla roikkuu
-jenkkakahvat...miten ne saa pois
-reisien yläosa:O miksei ne sula?!
-pepunalus makkaratXD onko mitään liikkeitä miten treenata peppua paitsi kyykyt.
-miksei se paino laske jo:O mikä siinä on kun ei paino vaan putoa!
-urheilenko nyt kuitenkin liian vähän?
-kauanko muilla on mennyt aikaa päästä eroon viimeisistä kiloista?
-muita hyödyllisiä vinkkejä/ideoita/tietoa

kiitos vastauksista:)

11

601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Senttien lähteminen on parempi muutos kuin painon laskeminen. Paino on vain numeroita ja kapeneminen näkyvää. Luullakseni sinulta on palanut rasvaa suhteessa enemmän kuin nopeammin kilomääriä laskevilla kuureilla ja lihasta sitä vastoin säästynyt.

    • jenkkaa

      Piti viellä kysyä mistä johtuu ylipainoisten pahanhaju ? Itse pidän kyllä hygieniasta huolta mutta silti haisen ihan ulosteelle, Haju tunkee ihohuokoisten läpi ja saman hajun olen haistanut lähestulkoon jokaisella ylipainoisella.

      Olen tänään ollut kokopäivän syömättä pelkkää kokista lipitellyt 2 litraa nyt ajatelin palkita itseni hesen mega-aterialla ja silti olen miinus kaloreilla.

    • seoikeajenkkaaa

      Ap täällä hei tuo yllä oleva idiootti päätti sitten pilata tämänkin ketjun ja minun aloitukseni:) eli sen sijaan että saisin täältä vastauksia niin ei väkisin! kun on kerran niin vaikea käyttäytyä... tähän ketjuun ei tarvitse enään vastata, sillä en tätä enään lue ja koko suomi24 on niin täynnä roskaa että parempi olla lukematta/etsimättä tietoa täältä. hyvää kesän jatkoa.

      • mikäonselluliitti

        Naisilla reisien yläosan "läskit" ovat selluliittiä
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Selluliitti
        Siksi se ei sula tavallisen painonpudotuksen mukana. Artikkelissa lukee näin: On myös hyvä muistaa, ettei selluliitti ole vain rasvaa. Se koostuu myös ylimääräisestä sokerista, joka on myöhemmin muodostunut rasvaksi jo "tukkeutuneille" alueille.
        Siksi selluliitti on ikuista.


    • Jos vielä luet tätä niin vastaan vielä joihinkin kohtiin:

      -Sinulla tuskin voi olla roikkuvaa nahkaa, jos painosi on ollut korkeimmillaan 70 kg.
      -Paikallinen laihdutus on mahdotonta (ellei sitten Hypoxi ole toimivaa; ei ole tietoa), mutta täydellinen ei tarvitsekaan olla eikä muotojaan hävittää.
      -Et nyt mielestäni ainakaan liian vähän urheile. Kannattaa pitää yllä sellainen harjoittelutahti, jota jaksaa noudattaa jatkossakin ja jolla ei tule ylirasitustilaa.

      Tämäkin palsta lienee täynnä anorektikkoja tai ihmisiä, joilla ei ole tietoa, minkä verran näkemänsä hoikka ihminen painaa. Anoreksia voi olla alkuunsa kiva harrastus, mutta vie lopulta elämänilon. Sinun mitoillasi olevaa lihaksikasta naista kutsuttaisiin luultavasti jo hoikaksi.

    • Laihduttanut

      Roikkuvaan vatsanahkaan kannattaa kokeilla vaan perinteistä rasvausta, kyllä se siitä ajan kanssa lähtee. Kolmen kilon pudotus kuukaudessa on jo kohtalaisen paljon, älä ainakaan nopeuta sitä, pyri mieluummin pysyviin muutoksiin. Lyhyen matkan juoksijoilla ja pyöräilijöillä on yleensä hyvän näköiset takamukset, ota niitäkin mukaan harjoitteluun.

      Sinulla on hyvä malli, älä pilaa sitä kiireellä!

    • P-.Athena

      Hei, oikea "jenkkaa", jos olet rauhoittunut ja vilkaiset tännepäin.
      Onneksi olkoon cm pudotuksesta! Sehän on edistykesen merkki!
      Kun noin paljon painoja nostat, niin oletko ajatellut saaneesi siitä
      hiukan muskeleita kuluttamaan niitä kehon sisälläkin olevia rasvoja?
      Menepä kauppaan ja ota toiseen käteesi pekonia ja toiseen lihaa,
      niin näet eron painossa! Kilojen koossa on suuri ero!
      Katsopa sitten 3kg voita.
      Jos olet laihtunut kuussa 3kg, niin suurin osa siitä on rasvaa.
      Onko houno saavutus? Ei minusta! Terveellinen painonvähennys:-)
      Itselläni on aivan sama vaa'an viserrys! Ääni'vastaus, lempeä sirkutus.
      Aloittaessa pari kiloa pois hetkessä. Keho "pissii" pelästyksestä.
      Sitten, kun alan liikuntaa eri kokoisin kahvapulloin, jotka olen täyttänyt vedellä aina 1L-4L, niin entisen vaakani mukaan lihakset alkoivat kasvaa. Niitä voi käyttää myös eri voimisteluissa.
      Silloin paino heittelehti päivän aikana pari kg:tä,
      mikä tietysti masentaa minua!
      Vaaka heilahtelee sen mukaan, mitä liikuntaa harrastaa ja mitä juo.
      Minulla parin kolmen kuun kuluttua painonlasku pysähtyy kokonaan, mutta kun jatkan samaa menoa terveellisesti eläen, se putoaa viikkojen kuluttua kerralla kolme, neljäkin kiloa!
      Riippuen juomisista kesäkuumalla.
      Olen katsonut niitä TV:n laihdutus-hetsi-ohjelmia, enkä tajua niitä lainkaan!
      Miten voidaan lyödä joku voittajaksi pelkällä painon seurannalla, katsomatta kehon veden ja lihasten muutoksia?
      Entä kun jollekin tulee vuoden aikana se platoo ja vaaka pysähtyy?
      Se ei ole epäonnistumisen merkki, vaan kehon mobilisointia - minulle.
      Reippaat kävelyt ovat niitä parhaita rasvansulatuksia ja
      painojen nosto lisää muskeleita, niin että kulutat enemmän levätessäsi jopa. Voimistelu auttaa kiinteytymiseen.
      Minulle on tärkeää myös yoga-sretsit, koska ne opettavat hengittämään, seuraamaan kehon lihaksien asentoja ryhdistäen.
      Asento on ihan eri 20min harjoittelun jälkeen kuin ennen!
      Kirjastossa on eri tarkoituksiin olevia kirjoja, DVD:tä. Tutustu.
      Sitten vielä ihon hoito.
      Itse pidän tärkeänä kuivaharjausta auttamaan kuolleiden ihosolujen poistumista ja aroma-öljyä sen jälkeen ihon notkistamiseksi.
      Kokos- rypsi-, oliivi öljy. Valitse ihosi mieltymyksen mukaan.
      Kesäisin teen omat koivunlehtiöljyni talveksi saunan lauteille.
      Mutta ehkä tämä oli sinulle liikaa. Käytä niitä ostovoiteita.
      Mitä siihen pahaan hajuun tulee, niin kyllä minulla on juuri sellainen
      ikävä kausi meneillään, että iho tuoksuu hyvälle - ennen pesua -
      mutta pari päivää hengitykseni on haissut!
      Ketonit ovat sellaisia vekkuleita;-)
      Se menee kuitenkin ohi ajan kanssa.
      Suolavesi gurlutukset lisäksi, niin olen tehnyt, minkä voin.
      "Hajoavan" ihran haju ei nyt vaan tyoksu ruusuille, syreeneille;-)
      Tämä nyt tästä.

    • ttt2222

      Se on huippuhyvä laihdututulos.
      https://www.thl.fi/fi/web/elintavat-ja-ravitsemus/ravitsemus/ravitsemus-ja-terveys/painonhallinta tämän mukaan sopiva laihdutusnopeus on 1-2 kg kk
      Siellä tehdään tieteellistä tutkimustyötä.Ne nopeat laihtumiset tv ohjelmissa on pelkkää valetta.Nestettä voi poistaa lyhyessä ajassa vaikka 40 kg mutta oikea läski on hidasta laihduttaa.Laihdutus onnistuu parhaiten kaalilla.Kaalista lihasta ja muista kasviksista pystyy tekemään monenlaista hyvää ruokaa.Jos pääruokana on peruna niin pitkän kokemuksen mukaan EI LAIHDU ollenkaan vaikka muuten söisi samat ruuat ja liikkuisi yhtä paljon.Perunan tärkkelys muuttuu elimistössä sokeriksi.

      • P-.Athena

        Olet tullut kanssani samaan tulokseen!
        Kaalista saa raikkaita salaatteja nyt ja se laihduttaa.
        Ripaus omenacideretikkaa ja 1tsl pellavaöljyä.
        Perunasta minä tulen sokerihumalaan.
        Se on kuin karkkia söisi lautasellisen!
        Proteiinia ja pinaatti, kaali, parsa-salaatti on
        puhdistavaa ja ravitsevaa.


    • HypoRollo

      Kävin Rovaniemen Hypoxissa syksyllä. Sain kokonaista 1,5kg pois. Kamalaa dieettiä koko ajan.
      menetin vain rahaa 990€.
      Miten tällaista voi suositella ? kyllä katoavalle kilohinnalle tulee hintaa !

      Ei kiitos, ei pysty antamaan suositusta.

      • eienäähypoxi

        Lähes sama kohtalo, nesteet lähti, mutta rasvat jäi. Sinne meni liikuntasetelit ja omat rahat. Toi hinta on aivan päätähuimaava.

        Mä en voi myöskään antaa suositusta.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      86
      4559
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3978
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2531
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      197
      1555
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1253
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1065
    Aihe