Oikea syy kiinnostua tai ihastua?

Kesäkuun loppuun kysely: Mihin haluaisit, että sinussa ihastutaan?

Miehenä tietysti vastaisin että kunnollisuus (kuten kaikki palstan kunnon miehet) ja miksei hyvät pakaratkin. Mutta naisten vastaukset kiinnostaisi erityisesti ja olisihan se miestenkin hyvä tietää mikä teissä on erityistä ja miten tuotte sen esiin (tai piilotatte, jos kysyntää on liiaksi) että osaavat kiinnittää huomion oikeisiin asioihin.

36

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Renttuus tietysti. Muutenhan tässä olisi joko joutunut parantamaan tapansa tai tullut jätetyksi.

• Kieltämättä renttu miehet vetää naisia helposti puoleensa niin tuhmia kuin kilttejäkin tyttöjä/naisia :)

• Retostelet vaan. Tuskin olet ollut päivääkään kateissa, niin ettei eukkosi tietäisi missä.

• scrg kirjoitti:

Retostelet vaan. Tuskin olet ollut päivääkään kateissa, niin ettei eukkosi tietäisi missä.

Noinko helposti pääsee rentuksi? No luulisi kaikkien pyrkivän samaan. Ai mutta ensin pitää hommata se eukko ja sehän näyttää olevan joillekin perin ongelmallista.

• Tuskin naiset vastaavat tähän, kun eihän tuo yksikään vastannut kun kysyit.

• Naiset on yleensä niin vaatimattomia, että ne ei kehtaa vastata tällaiseen.

• Kai toi perus eli luonne. Ainahan se iso plussa ois jos kaikkeen vois mussakin ihastua ;) :D mut kyllä kaikilla on ne huonotkin puolensa...

• Menisi nätti nassu ihan hukkaan. Miten pömppövatsasi jaksaa?

• Mun pömppis voi just fine :D

• tarralenkkari161

Ihan sama, kunhan ei pelkkään ulkokuoreen tai omaan kuvitelmaansa minusta.

• Eihän se nyt oikeasti voi olla ihan sama. Sä vaan olet jostain niin vihainen kaikille miehille, että vastaat siksi noin.

Anteeksi. Jos se, jonka olisi pitänyt pyytää sulta anteeksi ei ole älynnyt sitä tehdä, niin pyysin hänen puolestaan.

• tarralenkkari161

Mitä ihmettä selität? :D
        Miksi olisin vihainen kaikille miehille?

Minulle nyt vaan on yhdentekevää ihastuuko joku minussa luonteeseen, huumorintajuun, olemukseen, arvomaailmaan, siihen miltä seurassani tuntuu jne.
        Vai vaikka kaikkeen, kunhan ei vain ulkonäköön tai omaan kuvitelmaansa minusta.

• Iso riski, että joku ihastuukin ulkonäköön, vaikka sä olisit halunnut että olemukseen. Luulisi, että jotain arvomaailmaa on aika haastava esitellä kenellekään ennen kuin se on kiinnostunut jostain muusta. Tai ehkä siihen sitten on joku pukukoodisto.

• No jospa nainen ihastuisi mun paksuun munaani

• Jos vaikka takamukseeni, laitoinhan palstalle siitä kuvankin
      Siitä sitten pikkuhiljaa voi edetä henkisen puolen ihastumiseen

• semmoistasitten

Jos kerran miehet menee linjalla pakarat naisessa kiinnostaa eniten niin sanotaan sitten, että iso mulkku ja kun jotain muutakin on hyvä mainita niin kädentaidot ja hyvä kielitaito on plussaa.

• Palstalaiset saattavat pitää tätä hieman huvittavana, mutta jos etsisin kumppania, niin toivoisin että mun älyyn ja henkisiin kykyihin ihastuttaisiin. Ja vaikka silmiin. Kroppa on niin keskitasoa, että tuntuis tylsältä jos se ois se juttu. Tuntuis, että voisin olla ihastujalleni kuka tahansa.

• Miksi se olisi huvittavaa? Paljon huvittavampaa se on, että monet toisaalta ehdoin tahdoin yrittää olla kuin "kuka tahansa" ja sitten kuitenkin odottaa että juuri heissä oliis jotain kiinnostavaa.

• scrg kirjoitti:

Miksi se olisi huvittavaa? Paljon huvittavampaa se on, että monet toisaalta ehdoin tahdoin yrittää olla kuin "kuka tahansa" ja sitten kuitenkin odottaa että juuri heissä oliis jotain kiinnostavaa.

Huvittavaa lähinnä siksi, että mun *merkittävä* älyni ei ole täällä aina saanut kannatusta. ;) Mutta en ole siitä pahoillani, päin vastoin olen ihan iloinen kun kyseenalaistetaan ja osoitetaan epäloogisuuksia. Aina en tosin jaksa vastata, koska harmittaa.

Niin, mietin, että haluavatko jotkut todella olla kuin kuka tahansa? Itselleni se tuntuisi aika vieraalta, koska olen aina kokenut itseni erilaiseksi ja ollut iloinen siitä. Ei ole kahta minua, eikä ketään muutakaan. Tosin ihmiset, joita ei yhtään tunne, näyttäytyvät toisinaan toistensa kopioilta. Ehkä mäkin olen tuntemattomien mielestä vain average opiskelijamimmi, jolta puuttuu tyylitajua, muttei oikein mene hipsteristäkään. Silti luulen, että jokainen haluaa, että omat erityispiirteet ainakin jollain tasolla pomppaavat silmille heti, kun ensimmäiset muodollisuudet on lausuttu.

• Ei ollenkaan huvittavaa, käy mun järkeeni oikein mainiosti tuo toivomus. :)

• sönkkö kirjoitti:

Ei ollenkaan huvittavaa, käy mun järkeeni oikein mainiosti tuo toivomus. :)

Aina yhtä ihana Sönkkö. :3

• Marrrnie kirjoitti:

Aina yhtä ihana Sönkkö. :3

Sun ajatukset nyt vaan käy jotenkin helposti järkeen. Ihana sä olet itsekin. :)

• karua.mutta.totta

tämä on totta en voi sille mitään suukkooni ja rakasteluuni kerran kun nainen sen kokee niin muita sen jälkeen ei koskaan enään haluakkaan ja haluu aina vaan lisää sen jälkeen kun kerran kokee sen

• grrrrrr_vihainen

Helpompi vastata, mihin EN halua, että ihastuu. Siihen, että olen kiltti, söpö ja hyvä laittamaan ruokaa.

• Mutta juuri tuollaisin asioihinhan miehet ihastuvat. Pelkäätkö joutuvasi miehen äidiksi?

• 12121212

Älyyn, rahaan, statukseen, huumoriin ja haluun kehittyä jännemmäksi/pelimiesmäisemmäksi.

• 335

Ajatuksiin. Ongelma on siinä, että kukaan ei halua tutustua, joten kukaan ei edes tiedä ajatuksistani. Hylkäys tulee jo ulkonäön perusteella.

• Eräkettu

Mun kyrpään..

• Kyllä mäkin naisena voisin vastata tuon kunnollisuuteen. On aina ollut mukavempaa huomata, että joku on ihastunut minuun mun luonteen ominaisuuksien vuoksi eikä minkään ulkonäön. Toki, se on silmää miellyyttäväksi koettu, muttei se ole se minkä vuoksi halutaan yhdessä olla. vaan just mun luonne tekee minusta tykättävän. :)

Se on se mikä itselle on tärkeintä.

• Se ulkoinen kauneus kun katoaa, niin olisi hyvä tykätä siitä sisimmästä että jaksaa rakastaa yli sen rupsahtamisenkin. :)

Pelkän pinnan päälle rakennettu sortuu lopulta...

• Eräkettu

Isot tissit ja perse...

Niistä lähetään etenemään. :D

• Tyypillistä miestä tuo. :)

• realismia

En ehkä haluaisi ajatella, että minuun ihastuttaisiin kunnollisuuden vuoksi. Olen kai ihan kunnollinen ihminen, en ole koskaan ryypännyt, rällännyt, varastanut tai petkuttanut.
      Olisi mukavaa, jos voisin kuvitella olevani niin valloittava persoonallisuus, että luonteeseeni ihastuu ensikohtaamisella. Realistina tiedän kyllä, että ulkonäkö on se, mihin minussa on ihastuttu, sillä olen vieraassa seurassa hiljainen, ujo ja varautunut. Luonteeni on se, mikä on saanut ystävät jäämään ystäviksi ja mieheni haluamaan minut vaimokseen, mutta ensimmäistä ihastusta se ei ole koskaan herättänyt.

• Pinnni

Siihen, että oon kiva.

• helmiä.sioille

Se on oikeastaan aivan se ja sama. Kuhan ihastuu. Eiköhän se sitten... :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4336
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2479
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1627
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      25
      1260
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1187
    6. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      922
    7. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      112
      915
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      904
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      74
      885
    10. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      830
    Aihe