Millon ne tulee taas muotiin että voi alkaa käyttämään.
vyölaukku olisi kesällä kätevä
16
262
Vastaukset
- kenttäharmaa_hank
Mutta mikä on satulareppu? Onko ratsuhevos-vai fillarikäyttöinen? Minulla on satulalaukussa american peconia ja vehnäolutta.
Tietysti bourbonwhiskyä myös aina mukana. Ratsuni Wisconsinin Rich hirnuu itselleen aina iltaoluen kun yöksi leiriydymme. - vyötiäinen.-
tämä lienee nykymuotia....ei ole hauska
https://www.riemurasia.net/kuva/Miehinen-vyolaukku-/149055 Pitääkö sen muka muodissa olla?
- vyöruusu
tietenkin pitää oll muotia, muutenhan kaikki nauraa ja ottavat vielä someen kuvia kaikkien muidenkin naurettavaksi.
- a-no
Aloittajan on turha olla huolissaan - ei vyölaukut koskaan muodista ole menneetkään!
Tein tänään Ylihärmän kirkolla kallupin ja naisten yleisin asustekokonaisuus oli: tuulipuku, korkokengät ja vyölaukku. Miehillä taas: tuulipuku, haisaappaat, hankkija- lippis ja tietysti vyölaukku. - vyöhenkselit
Sandaalit - mielellään crocs kopiot tennissukat, bermuda shortsit, t-paita jossa olutmainos tai huumoripläjäys joka ei naurata, olutmainoslippis. Nämä ovat aina muodissa. Vyölaukku istuu asuun kuin sormi nenään liikennevaloissa.
- odineisson
Laukussa leipää ja piimää vaan, lauloivat lapset kolm'piikin pihalla
Toisaalta myös "laukussa leipää ja viinaa vaan" on tietyissä, etenkin nuorisopiireissä, varsin suosittu muoto.
- olen.puhunut
Näinä aikoina panosvyölaukku on ihan realistinen varuste.
- f-porilainen
Fingerpori onkin hesarin katsotuin sarjakuva monien mielestä. Tyypit voisivat olla hiukan vähemmän rujon näköisiä.
- kaipaa.vanikkaa
Onkohan SA Int käytössä vielä se vanikkalaukku? Kyllä se sällien meikkilaukun 6-0 hakkaa.
- qlonkku
f-porilainen kirjoitti:
Fingerpori onkin hesarin katsotuin sarjakuva monien mielestä. Tyypit voisivat olla hiukan vähemmän rujon näköisiä.
Pulteri on sarjakuvien kunkku. Apu-lehdestä ainakin löytyy.
- ompelemaan
Näitä tehty, vyöhön kiinnitettävä pieni kukkaro samasta kankaasta kuin pitkikset.
- olikoseedesmuotia
Entäs codpiece, eli kalukukkaro?
Taisi olla muotia 1600- jotain.
Nykyversioon voisi yhdistää sen vyölaukun.
Tällaiseen blackrussian- malliin mahtuu jo kolikotkin.
https://www.youtube.com/watch?v=u5A55eWbiBI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861669Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.97988Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 87759
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot145736- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661