Apu: Vicky Rosti vitsailee tyttärensä Ellan tyttöystävästä – ”Se ottaa nuorta joka saa” ! ;)
5/ 2016
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001181874.html
Vicky Rostin Ella-tytär kertoo Apu-lehdelle seurustelleensa tyttöystävänsä kanssa puolisen vuotta.
Laulaja Vicky Rosti saapui tiistaina tyttärensä Ella Tukian kanssa UIT:n Soitellen soteen -esitykseen kutsuvierasensi-iltaan Linnanmäelle. Apu-lehden haastattelussa Rostin Ella-tytär kertoi perheen perustamisen olevan vielä suunnitelmissa.
– Perästä tullaan. Minulla on tyttöystävä, jonka kanssa olen seurustellut puolisen vuotta.
Lehden mukaan tyttöystävä on Ellaa jonkin verran nuorempi. Rosti on myös tavannut tyttärensä seurustelukumppanin.
– Se ottaa nuorta joka saa, Rosti vitsailee lehdelle.
Edit: Juttua korjattu Rostin tyttären sukunimi on Tukia, ei Tukiala.
IS
Vicky Rostin tytär löysi naisrakkauden nuoresta
5
3303
Vastaukset
- Lisää_julkisuutta_peliin
JO VUONNA 2013! ¨
Oleteko kuulleet tai nähneet Ellaa esiintymässä?
Vicky Rosti kannustaa tytärtä laulu-uralla: Ei mikään helpoin ammatti
Viihde Julkaistu 15.02.2013 11:01 (Päivitetty 15.02.2013 15:28)
http://www.mtv.fi/viihde/musiikki/artikkeli/vicky-rosti-kannustaa-tytarta-laulu-uralla-ei-mikaan-helpoin-ammatti/2866242
Virve Rostin Ella-tytär aloittelee uraansa laulajana.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Laulaja Virve "Vicky" Rosti vieraili MTV3:n Studio55-ohjelmassa puhumassa muun muassa pitkästä urastaan ja perheestään. Rostin tytär, Nelosen Voice of Finland -ohjelmastakin tuttu Ella Tukia aloittelee parhaillaan uraansa laulajana ja onkin saanut tärkeitä vinkkejä äidiltään.
– Kyllä hän on kysynyt minulta neuvoja ja parhaani mukaan yritän niitä antaa. Olen auttanut häntä muun muassa ohjelmiston valinnan ja yhteistyökumppaneihin liittyvien asioiden kanssa, Rosti kertoo MTV3.fille.
Ohjelman haastattelussa Rosti pohti myös julkisuutta ja sitä, kuinka hän ei nuorena tyttönä olisi voinut kuvitellakaan, millainen ura ja elämä hänellä oli edessään.
Nyt 54-vuotias Rosti on ollut kaikkien suomalaisten tuntema 15-vuotiaasta asti. Julkisuus onkin yksi niistä asioista, josta hän on tyttärensä kanssa keskustellut.
– Siitä puolesta ainakin osaan hänelle kertoa. Ei minulla ole mitään sitä vastaan, että hänestä tulisi julkisuuden henkilö, sillä se on osa tätä ammattia ja tämä on ammatti muiden joukossa. Eihän tämä työ helpoimmasta päästä ole, mutta jos tähän löytyy paloa, niin silloin se kannattaa, Rosti toteaa.
Tänä keväänä Rosti on mukana Uuden Iloisen Teatterin revyyssä Ilometritehdas ja keikkailee Menneisyyden Vankien kanssa. Syksyllä puolestaan on luvassa uusi oma levy sekä toinen Finnhits-kiertue Dannyn, Frederikin, Einin ja Tapani Kansan kanssa.
(MTV3–KATI PUKKI)
Vicky Rosti Studio55:n haastattelussa (15.2.2013) - muoti-ilmiö
Tämän muodin perässä pitää kaikkien julkkisten juosta.
- EI_Rakkaus_ole_muotiasia
Tarkoitatko naisten välinen rakkaus on jotenkin muoti-ilmiö? Voiko rakkautta kutsua muoti-ilmiöksi? Jos niin miksei kaikki onnistu koskaan edes ohimenevissä tähän? Onko heteroseksuaalinen rakkaus siis OUT* eli pois muodista?
No tämä suuntaus on lisääntyvää niin ns. heterosuhteita kokeneiden ja niissä pettyneiden ? tai siis uloskasvaneiden naisten kuin miestenkin keskuudessa!
Tämä muutos seksuaalisuudessa voidaan helposti tulkita biseksuaalisuuden "piikkiin''... Mutta onko se sitä enää kun rakkaus samaan sukupuoleen ottaa ylivallan ja kaksi ihmistä on yhtä, ihan kuin ns. perinteisemmissä suhteissa on ollut.
Naisilla asiaa on tutkittu ja todettu ilmiön todella lisääntyneen avoimuuden ja ennakkoluulojen karistessa.
Naiset ovat vahvempia tässäkin suhteessa ainakin mitä asian tunnustaminen julkisesti ja perheille on ollut.
Kyllä miesten keskuudessa on vastaavaa mutta se ilmenee enemmän ehkä seksuaalisten seikkailujen kuin parisuhteen luomisen tapaisena ilmiönä!?
Mies on sitten homo bi tms. jopa puhtaasti hetero - on usein enemmän suhteissaan seikkailija ja siten myös se "pettävä" ja irralliset suhteet toimii heille useille parhaiten!
Mutta älkää kiirehtikö heti yleistämään, on ihania rakastavia miehiä varman joka lähtöön myös!
- Anonyymi
Oikein hienoa, harmi että otti tyttöystäväkseen moisen pyrkyrin. Valitettavasti tunnen kyseisen pyrkyrin henkilökohtaisesti joten oikeasti suuret pahoittelut Vickylle. Toisaalta jos molemmat ovat pyrkyreitä niin mikäs siinä. Lasta käy vain sääliksi. Ei, ei harmita, kunhan esitin mitä olen itse nähnyt. Julkinäkymä on erittäin erillainen nimittäin kuin todellisuus.
- Anonyymi
Olen inhonnut aina Vickyä ja tuskin tytöstä polvi paranee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783200
- 492410
- 322127
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313311772- 311745
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne101579Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51320Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61264