Luin miehen viestit - ehdottelee toiselle naiselle

sydäntäsärkee

Huomautuksena heti alkuun etten todellakaan lue ikinä mieheni viestejä paitsi nyt. Oli lisännyt kaverikseen naisen, ja meillä meni silloin suht kehnosti. Tiesin että jotain on tapahtunut, intuitiota tai mitä lie.

En ole varma mutta facen mukaan nainen on varattu. Niin on miehenikin. Silti mieheni lähettelee naiselle muunmuassa viestejä jossa ylistää tämän ulkonäköä maasta taivaisiin ja kertoo kuinka ei ole koskaa tuntenut tällaista ketään kohtaan.

Nainen ei ole vastannut flirttiin muttei myöskään lopettanut kirjoittelua takaisin. Kiertää kaiken flirtin - jota on koko ajan - ja vastailee vain niihin arkipäiväisiin kysymyksiin.

Olemme mieheni kanssa seurustelleet ja asuneet yhdessä jo 5 vuotta.

Olen erittäin, erittäin pettynyt, suuttunut, petetty ja stressaantunut tilanteesta. Miten otan asian puheeksi kun tavallinen "onko sulla jotain kerrottavaa?" ei saa miestä avautumaan vaan saan vastaukseksi vain ei oota. En halua kertoa että luin hänen viestejänsä, koska ei sekään ole oikein... Mutta jos en olisi tehnyt sitä, minua vedätettäisiin nyt ja kovaa.

Sattuu kun mies viestittelee naiselle ja pyytää tätä paikkoihin mutta minua ei kuitenkaan pyydä. Sattuu kun mies puhelee arkipäiväsiä tältä naiselta, mutta me emme puhu muuta kuin esim. "kävitkö kaupssa / maksoitko laskun / jne". Kaikkein eniten satuttaa että hän kirjoittelee noin voimakkaista tunteista naiselle jonka tapasi vain viikko sitten.

Entä jos hän saakin naisen johonkin baariin paikanpäälle, tai sattuvat muuten vain törmäämään? Kuinka pitkälle hän on valmis menemään? Me juuri saimme mukamas asiat hyvin puhuttua, mutta tiedän totuuden kyllä. Mitä hän oikein haluaa tuolta naiselta, eivätkö kumpaakaan kiinnosta että ovat varattuja? Facesta sen parisuhdestatuksen kun näkee muutamalla klikkauksella...

49

5643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikävätilanne

No eipä vaikuta hyvältä. Suhteessahan voi ihastua toiseenkin, mutta tuo ei mielestäni ole teidän suhteen kannalta hyvä tapa käsitellä sitä. Itse en katsoisi tuollaista, mieshän vaikuttaisi pettävän heti, jos tämä nainen olisi kiinnostunut. Eri asia, jos vaan kaverillisia asioita juttelee, mutta tuo ei vaikuta siltä. Pienen flirtinkin ymmärrän ja kehun, mutta ei mitään ehdottelua ja vonkausta.

• sydäntäsärkee

Vonkausta se todellakin on, yrittää tätä naista saada tulemaan joka paikkaan missä käy harrastamassa ja aina kun menee baariin.

• Onnen.ongintaa

Anna miehesi flirtata! Hän on terve mies ja kaipaa vipinää punttiin! Etsi sinäkin salapano.

• "Oli lisännyt kaverikseen naisen, ja meillä meni silloin suht kehnosti." "... naiselle jonka tapasi vain viikko sitten."
      Siis miehes flirttailee jollekin naiselle, jonka hän on tavannu keskustelupalstalla vain viikko sitten. Ei tainnu olla eka kerta kun sä lueskelit miehes viestejä salaa häneltä, kun sä osasit jo noin aikaisessa vaiheessa alkaa ihmettelee.

No mikset sano miehelles, et sä oot lukenu hänen viestittelyjä sen naisen kanssa? Saisit sit ainakin tietää, et onko jotain menossa vai eikö oo?

"Entä jos sattuvat muuten vain törmäämään?"
      Mitä sit jos miehes olis valmis menee asioissa pidemmälle, mut se nainen ei oo siihen halukas? Mitä sitten?

Jos sä et luota toiseen sun parisuhteessas, niin onko sellaisessa suhteessa ihan pakko olla? Miksi et eroa, jos on noin et "... mutta tiedän totuuden kyllä".

• Petollinennainen

Samoin olen minäkin tehnyt ja lukenut viestit fasessa enkä voi kysyä asiaa kun liehittelee ja kehuu toista ja pyytelee kahville ym. Ovat muuten tavanneetkin muutaman kerran. Kuitenkaan ei minulle kerro onko meillä ongelmia? Hellyyttä ja seksiä ihan sama verran. Eli ei siitä siis kyse. Haluaa siis salasuhteessa olla tuon naisen kanssa. Kertoo kuinka ihastunut on ja kuinka kaipaa sitä ym. Uskon että ovat tavanneet ja puhuneet jatkosta selkeästi . Mutta edelleenkään mies ei pyydä eroa saatikka lopeta seksiä hellyyttä ja tunteiden näyttämistä minua kohtaan. Onko siis eroamassa en tiedä jää nähtäväksi.

• HankkikaaElämä

Tuollaisten helvetin käyttäjien takia miehillä menee täysin hermo kaikkeen. Mitä pahaa on toisen ihmisen kehumisessa tai siinä, että käy hänen kanssaan kahvilla? Normaali eurooppalainen käytäntö useissa maissa. Inhottavaa ja lapsellista kyttäämistä kun epäillään petoksista tms. Tuollaisia ihmisiä ei ole edes luotu suhteisiin, taitaa kertoa enemmän kyttääjästä kuin miehestä....

• hjkhkhk
        HankkikaaElämä kirjoitti:

Tuollaisten helvetin käyttäjien takia miehillä menee täysin hermo kaikkeen. Mitä pahaa on toisen ihmisen kehumisessa tai siinä, että käy hänen kanssaan kahvilla? Normaali eurooppalainen käytäntö useissa maissa. Inhottavaa ja lapsellista kyttäämistä kun epäillään petoksista tms. Tuollaisia ihmisiä ei ole edes luotu suhteisiin, taitaa kertoa enemmän kyttääjästä kuin miehestä....

Ihmeellinenhän se ihminen olisi, jos ei yhtään mustasukkainen tuonlaisessa tilanteessa olisi. Ei siinä silloin ole kyse mistään kyttääjästä, vaikka se pettäjä mieluusti niin haluisikin ajatella. Aivan luonnollinen reaktio. Jos seksiä ja hellyyttä ja tunteiden näyttämistä riittää, en itse ainakaan ryhtyisi pilaamaan suhdetta omalta osaltani.

• Aivanloppu

Niin 8n tuttua tuo touhu.itse asunut vuoden avoliitossa.mies oli aivan ihana ja vannotti rehellisyyttään.olin kertonut seurustelun aloittaessa omasta moraalitasostani. En hyväksy pettämistä enkä valehtelua millään tasolla suhteessa.mies oli samoilla linjoilla joten annoin itselleni luvan rakastua...lujaa ja tulisesti. Meillä on erittäi hyvä, villi, estoton seksielämä.olemme sillä saralla aktiivisia. Mieheni rajoittaa face kaverini kuka soittaa minulle ym..ja kaikkea muuta...olen niin kiltti joten olen eliminoinut pikkuhiljaa kaikki mikä häntä loukkaisi.mutta paskan saan palkaksi. On jäänyt kiinni netissä keskusteluosta kun kehuu naisia ylen määrin heille, pyytelee alapää kuvia, soittelee, pyytää syömään, oluelle käyttää niin kauniita sanoja texteissään joita luulin ettei tämä paskapää osaa käyytää.hän kun aikansa kollasi puhelintani n.6kk sitten meni hermo ja oyysin häntä näyttämään minulle puhelimensa se oli aivan saastainen noista kaikista. Nyt asia on kääntynyt niin että omen luulosairas, mielivokainen ym...että tälläistä ei ole tapahtinut. Tässö samassa mies kosinut minua.hakenut pisteitä netistä kertomalla mimun olevan yleinen jakorasia ym..sääli näitä naisis kun luulevat revalevällään kuvissaan että on ainut kenrlle purkaa paskaa elämäänsä ja että on aidosti rakastunut. Hän ei voi luvata lopettaa kun ei ole tälläistä tehnyt??? Nyt sitten olen ottanut kuvan keskusteluista ja näytän kun huutaa että mielenvikainen syyttää siitä mitä ei ole ollut. Vieläkin kieltää kaiken.tiedän olen hullu kun olen tässä suhteessa mutta uskokaa etsin kokoajan voimia ja järkeä että saan tapettua tunteeni häntä kohtaan. Olin valmis menemään naimisii kun hän on kosinut monesti.tästä kosinnasta en saa kertoa kenellekkään en saa faceen kirjoittaa mitään kivaa meistä jos ollaan tehty.MIKSI kun nämä naiset ovat hänen haalimiaan face kamuja.voi kun rakkast kanssa naiset jos katsoisimme miehen siviilisäädyn ja jis on sinkku niin antaa palaa. Tuedän että omen hyvä saalis.erittäin kiltti, huolehtiva,uskollinen, mies saa täyden huomioni sängyssä, pöydällä, saunassa,sohvalla ym...ruokaa on vähemmän ollut suussa viimeisen vuoden aikana kun hänen sukukalleus on ollut siellä. Olen myös hyvänäköinen ja kroppainen.joten katkeruus on tämän miehen mielessä jos saan itseni nostettua tästä valheen verkosta. Eli keskustelun aloittaja tiedän todella miltä sinusta tuntuu ja netti maailma on suonut heikommin uskollisille tämän jackpotin.uskon että moni eron syy on nykymaailma netti houkutukset.minä itse en lähtisi vapaana ihmisenä kirjoittelemaan varatun miehen kanssa.eräskin nainen laittoi viestiä muuta kautta kun mies esti hänet facessa.että miksi estot.vaikka nainen oli tietoinen että hän on yksi niistä naisista josta riidellään.eli tämäkin oli niitä revakuva naisia. Jos joku tunnistas itdensä tätä lukiessaan niin miettikää ihmeessä. Todellisuus kotona voi olla aivan toinen mitä olette saaneet ymmärtää suurin osa naisista on joko lapsuuden kavereita tai kaverin ex. Tai jotain muuta JOIHIN EI KOSKETA sanoo hän. Vaikka keskustelut ovat aivan muuta. Olemme kotpisin aivan eripuolelta suomea miehen kanssa ja muutettu paikkakunnalle josta emme tunne ketään( tai siis minä en tunne kun en saa tutustua) vänellä näyttää olevan jo naisia face kavereina täältä tai ainakin kaveri pyyntöjä.kun tinderissä käy välillä etsimässä alueen naisia.uskln että hänellä on joku pakkomielle naisiin. Koska hänellä on nyt sellainen parisuhde jota on aina etsinyt. Väittää ettei ole koskaan rakastanut ketään kuten minua.on ollutkin ykson asuja aina.paitsi nuorempana lapsia saanut.mutta ei ole edes harkinnut kosintaa.tuli varmaan pitkä vuodatus tässä.niin vielä se miehellä vanha 15v sitten otettu kuva profiilissa jota käyttää myös deitti sivuilla.

• sydäntäsärkee

Miksi miksi liehitellä ja ehdotella vierasta kun sen voisi tehdä myös sille omalleen? Itselleni ei tulisi ikinä mieleenikään tehdä näin kumppanilleni. Ei minulla ole sellaiseen tarvetta. Meillä menisi loistavasti nyt jos päässäni ei joka sekunti pyörisi tämä että hän viestittelee toisen kanssa. Miten itse reagoisitte jos puolisonne sanoisi vieraalle ihmiselle ettei ole koskaan tuntenut näin?

• KYsyy.hän

Sitä voi syystäkin kysyä miksi se oma jonka on rinnalleen saanut, ei saa samaa kohtelua tai yleensä rakkaudellista kohtelua. Ei hän ole sukulainen vaan täysin vieras ihminen joka on suhteeseen houkuteltu, ei häntä voi kohdella miten tahansa. hän on vapaasta tahdostaan suostunut suhteeseen tähän ihmiseen. Sairas tämä maailma jos kumppani jonka kanssa elää ja on elänyt monenlaiset päivät, on pahojen puheiden ja halveksunnan kohteena oman puolisonsa käyttäytyessä halpamaisesti.
        MIKÄ IHMISIÄ OIKEIN VAIVAA? Ei sellainen kumppani ole edes rakkauden arvoinen joka halveksuu OMAA puolisoa.

• Salaisetelämät

Niin.Ainahan se on jokin,lehtikauppias,kun viestii javäärästä numerosta soitetaan.Ihme kyllä,minulle harvoin?

• eivalehtelijaa

Törkeää. Miehesi yrittää tätä naista petoskaveriksi. Mä lähtisin tuosta suhteesta. Oman exäni lirkutteli kaikille ämmille juurikin netin kautta ja ongin asiat ensin selville joo käyttäen kaikkia keinoja. Päivääkään en katunut että lähdin suhteesta. Tuo piirre ei miehessä muutu. Sen sain huomata valheet lisääntyy ja hän kuluttaa sut loppuun!! Sen vaan näkee/tuntee miehestä ja mulla oli se tunne kokoajan. Kaikki helpotti sinä päivänä kun lopetimme suhteen. Nyt olen onnellinen ja iloinen oma itseni ja vientiäkin riittää.. Tsempit

• Millääneiooväliä

Mahtavaa kuulla kuinka ukkomiehet osaa tämän homman! Täytyy antaa kyllä korvamakiaa noille kakkosille joilla otsaa hämmentää varattua! Tämä on nykyaikaa selkeästi! Upeaa ja hienoa hommaa. Ollaan kaikki yhtä ylpeitä toisistamme!

• Roksi

Olisiko yksi vaihtoehto se, että olisit kärsivällinen ja katsoisit mitä tapahtuu, tai sitten ei tapahdu? Siis mitäänhän ei ole vielä tapahtunut?
      Se nainen ei ole kiinnostunut miehestäsi. Miehesi taas on jotenkin ihastunut häneen. Mikähän siihen on syynä, onko hänellä jokin tarve etsiä ihastumista, onko ihastumiselle ''tilaus''?
      Kun nainen ei tee mitä miehesi pyytää, hän todennäköisesti on sitoutunut mieheensä ja siksi miehesi ''ihastuminen'' tulee hiipumaan. Silti on täysin ymmärrettävää että olet loukkaantunut ja huolissasi.
      Siis tuntevatko he toisensa, ovatko fyysisesti tavanneet? Itse en ymmärrä näitä ''netti-ihastumisia'' jossa vain katsotaan kuvia, kommunikoidaan viestien välityksellä ja niiden perusteella jopa rakastutaan! Kysehän on vain mielikuvasta jonka ihminen muodostaa omien korvien välissä ja sitten rakastuu tuohon mielikuvaan.
      Sinuna odottaisin, en todellakaan paljastaisi viestien lukemista. Siitä tulisi ongelmia. Yrittäkää parannella suhdettanne yhdessä.

• sullaonpöljäukkoo

Sun mies on tyhmä. Ja surkea vonkaaja. Nainen kirjoittelee ja vastailee miehelle asiallisesti (luultavasti on fiksu ihminen eikä halua ketään loukata). Ja sun mies ei ymmärrä, ettei nainen ole hänestä kiinnostunut muuta kuin juttukaverina. Jos naista miehesi kiinnostaisi niin varmasti vastailisi flirttiin.
      Itseäni naisena ahdistaa tuollaiset pöljät, jotka ei tajua kun toinen haluaa olla vaan kaveri ja kommunikoida asialinjalla. Siinä sitten tulee kerrottua ruuanlaitot sun muut arkiset asiat eikä flirttailtua. Mutta kun toinen on pöljä ja hehkuttaa suurista tunteistaan niin mikä sille muuta voi kuin nauraa itsekseen.
      Kaikki ei muuten laita parisuhdestatustaan facebookiin. Jotkut laittaa todellisen tilanteensa, jotkut laittaa jotain ihan muuta. En luottaisi sinuna siihen mitä siellä kerrotaan.
      Anna ukkosi kirjoitella. Kyllä se siitä asettuu kun tajuaa, ettei nainen ole hänestä kiinnostunut. Fiksu olisi tajunnut jo heti kun toinen ei vastaa flirttiin.

• No huolestuttavilta miehesi viestit vaikuttavat. Kuitenkin toinen osapuoli ei tunnu olevan niin kiinnostunut. Mutta se ei lohduta koska miehesi voi siirtyä sitten seuraavaan..... Kyllä nostaisin kissan pöydälle

• SetFree

Sinun sijassasi ap olisin antanut miehelle potkut liitosta saman tien. Siinäpähän ihmettelee, mitä oikein tuli tehtyä.

• sydäntäsärkee

Ap täällä hei. Kiitos kaikille melkein pilkästöön asiallisista kommenteista.

Ehdin jo muutaman päivän hengäistä helpotuksesta huomattuani että mieheni poisti naisen kavereistaan. Juttelevat silti edelleen, samaa vonkausta mieheni puolelta mutta ei enää niin usein. Nainenkaan ei jokaiseen viestiin vastaa, mutta mies silti jatkaa viestittelyä vaikka millä verukkeilla.

Toivottavasti tälle tulee loppu tavalla tai toisella, 24/7 pyörii päässä enkä saa hetken rauhaa. Koko ajan mietin että kellehän mies nyt kirjoittaa viestiä ja lähtikö kauppaan oikeasta tarpeesta vai siksi että tiesi naisen olevan liikkeellä.

• Enjaksanutenempää

Olen todella pahoillani tilanteestasi. Voin kuvitella hyvin, miltä sinusta on tuntunut. Erosin, koska aloin oirehtimaan huonosta tilanteesta fyysisesti. Oli flunssia, kuumetta, kurkkukipuja. Olin sairaslomilla. En halua pelotella, mutta mies voi olla niin ilkeä, että hän ei lopulta välitä, miten naiselle käy.

Terveys - se on kaikista tärkein. Kiusanteko voi mennä niin pitkälle, että terveys pettää. Kiusanteolla en tarkoita pelkästään miehen viestittelyä ja vonkaamista muilta naisilta vaan sitä, että miehen käytös muuttuu kumppaniaan kohtaan. En halua kuvailla täällä henkilökohtaisia tapahtumia, mutta voin sanoa sen, että enempää en olisi jaksanut. Olin siinä tilassa, että jos olisi vähän tökkästy, niin olisin kaatunut.

• kjlkjlj

Miehesi haluaa pesää tuolta toiselta naiselta. Ihan selkeä juttu.

"Sattuu kun mies puhelee arkipäiväsiä tältä naiselta, mutta me emme puhu muuta kuin esim. "kävitkö kaupssa / maksoitko laskun / jne"."

Eli toisin sanoen sinua keljuttaa, koska sinun ja miehesi välinen suhde on huono. Ketäpä ei. Mutta sinuna miettisin tarkasti voiko suhdettasi mieheen parantaa; niin että olisit tyytyväinen siihen. Kysy mieheltäsi mitä mieltä hän on. On täysin turha paljastaa, että olet urkkinut hänen kännykkäänsä. Sillä tavalla hän vain tulee varovaisemmaksi.

• kärsimysmuttakannatti

Se, että poisti naisen kavereistaan, tapahtui tuskin rehellisyydestä tai uskollisuudesta. Oma herra exäni aloitti suhteen Facebook-viestittelyllä naisen kanssa, jonka tunsi jotenkuten, eivätkä olleet kavereita fb:ssa missään vaiheessa. Lopulta ex menetti avioliittonsa, pitkän sellaisen, eikä salasuhdekaan kestänyt. Nyt on kakkosella uusi ukkomies kierroksessa ja ex katuu ja katuu mitä tuli mokattua. Minä olen lopputuloksesta tyytyväinen, menetin kyllä ehjän perheen mutta valehtelevan miehen menetys ei toipumisen jälkeen tunnu enää menetykseltä.

• Salaisestikahvilla

Sieltähän se munkin ukko löysi kaverin jonka kanssa alkoi suhteeseen. Se miten sain sen tietää tuli tieto ulkopuolelta jota en tietenkään uskonut alkuun. Kysyin asiaa ja ukko kielsi asian. On kuulemma vanha tuttu vaan. Kuinka ollakaan se nainen tyhmyyksissään kertoi ystävälleen asiasta. Meillä näkyy olevan yhteisiä tuttuja. Aikansa kuuntelin vittuiluja kuinka kulkee sen kotona kahvilla. En uskonut sitäkään. Kunnes soitto tuli että on siellä ja kun olin liikkeellä sielläpäin kävin katsomassa. Siellähän se auto oli. Kun soitin ukolle tuli ulos portaille vastaamaan. Kertoi olevansa vielä töissä. Oli kova paikka. Kun laitoin sen kertomaan totuuden tunnusti mutta vain kuulemma kaveri! Ai eronnut yh voi olla varatun miehen kaveri ja kulkea kahvilla sen tykönä. Uskoisko? Kun kysyin miksei ole kertonut kaveristaan sanoi vain ettei muistanut. Luottamus meni ja tarkistinpa puhelimen ja viestit. Olihan siellä nyt en vaan voi itse tunnustaa tekosiani. Miksi yh sekaantuu varattuihin? Kerroin tuttavalleni etten usko sitä ja uskon ukkooni. Mitähän tuon ukon aikomukset on koska ei halua erota eikä käytös ole muuttunut minua kohtaan milläänlailla. Kai se salapanonsa tarvitsee. Näin kai käy useammalle keski ikäiselle varatulle.

• exexex

Väittäisin, että kuitenkin useimmat keski-ikäiset varatut pysyvät kiusauksista huolimatta uskollisina puolisoilleen.

• näinsemee

Arvaisin, että puolet pysyy uskollisena eli ne joita petetään enemmin tai myöhemmin. Toisin sanoen ne, jotka eivät ole vielä pettäneet.

• Tuuliaa1

Voi hyvänen aika.

Oletko edes varma, että miehesi poisti facebook-kaveruuden vai oliko se se nainen? Halusi osoittaa miehellesi ettei kiinnosta mutta miehesi jatkaa viestittelyä vaikkei nainen edes vastaa aina?

Koita kysellä mieheltäsi, millanen teidän suhteenne on hänen mielestään ja mitä toivoisi teidän suhteeltanne, jotta se voisi hyvin?

Älä paljasta lukeneesi viestejä. Pökköä on jo liikaakin pesässä. Et anna miehen eksyä pääaiheesta ja syyttää sinua urkkimisesta, mikä on tässä aivan sivuseikka (viestien salaa lukeminen on mielestäni okei; usein kuitenkin siihen pettäjät takertuu ja yrittää harhauttaa/syytellä sinua, jotta heidän omia tekemisiään painettaisiin mahdollisimman paljon villaisella).

Mutta ennen kaikkea, mieti , haluatko itse tämän miehen. Miehesi on ihastunut toiseen. Hän yrittää jahdata toista. Onko hän sinun rakkutesi arvoinen?

• olisOikein

Herranen aika ap, käräytä rysän päältä! Niin siinä ei tarte enää selitellä mistä tiesit. Ja heti ero vireille, ku limanuljaska on vielä kakkosen lumoissa, pääset kätevimmin eroon.

• äläjäätuleen

Kuulehan nyt, jos nostat ns.kirjesalaisuuden korkeammalle jalustalle, kuin oman mielenterveytesi, ihmissuhteesi ja hyvinvointisi, niin silloin sun pitää vakavalla mielellä tutkia omia elämänarvojasi.

Menet nyt ja paiskaat sen puhelimen flirttiteksteineen ukkosi eteen ja kerrot miten paljon olet saanut tuntea pahoinvointia tuosta. Ja jos hän sanallakaan vetoaa johonkin kirjesalaisuuteen, niin jo siitä tiedät hänen puhuvan paskaa.

• Hämmentynyt12345

Mulla mies testaa / mesettää / soittelee pitkin päivää työpaikan sihteerille. Kyselee kuulumisia, kertoilee päivänsä tapahtumista, mitä tekee ja milloin. On käynyt minulta salaa sen kotona, käynyt baarissa sen kanssa, kertoo meidän parisuhteen tilasta jne. Ja hän vain väittää minulle, että ovat vain työkavereita. Miksi sitten salassa pitäisi käydä kylässä, jos mitään ei ole? Tuntuisi normaalilta kaydä työkaverin kanssa kaljalle ja siitä voisi sanoa, mutta ei, tuntuu erittäin salaista olevan. Itse mies ei minulle mitään kertonut, jäi kiinni toista kautta. Ja niin, tämä sihteeri on sinkku.

• kaikenlaisiaretaleita

Tutun kuuloista. Onko mies vaihtanut äskettäin työpaikkaa? Jos kyseessä on sama mies, niin harrasti samanlaista toimintaa jo entisessä työpaikassaan. Etsii siten jännitystä elämäänsä. Ja jää vielä joskus kiinni.

• Kestämätöntä

Äläjäätuuleen <- tekisin samoin. Tilille vaan toinen. Onhan hänellä petollinen mieli, koska pitää olla pikkujännää. Eka kerta? Kuinkahan monen parin pitäisi oikeasti erota, eikä vain tavan vuoksi notkua yhdessä. Hölmöintähän on loukata rakkaintaan! Yksinäisyyttäkö ihmiset pelkäävät. Pitääkö olla kulissit, joihin voi piilottautua ja palata.
      Tuollaiset seläntakana puuhastelijat luottavat toiseen, että voi touhuta, miten vaan. En kyllä sivusta seuraisi, miten homma kehittyy. Voi olla myöhäistä. On tietty kynnys ylitetty, kun on otettu yhteyttä ja jatketaan kirjoittelua. Kas vapaana kaikki on vapaata.

• hömpsispömpsis

En aina ymmärrä teitä, siskot! Tuollainen toiminta on niin halpaa, kevyttä, ajattelematonta, pinnallista etten missään tapauksessa antaisi sydämeni särkyä sen vuoksi. Ei ole sen väärttiä.

• sydäntäsärkee

En tiedä kumman puolelta kaveruuden poisto tuli kun siitä ei ollut minkäänlaista mainintaa, mutta epäilen että mieheni sen teki jotta ei olisi syytä epäillä.

En pelkää yksinäisyyttä, vaan olen hölmö joka oikeasti tätä miestä rakastaa ja haluaisi yrittää. Kaikki on vain monin kerroin vaikeampaa kun tiedän että mieheni mielessä ilmeisestikin pyörii toinen nainen. Kun kysyn mieheltäni että onko hänellä jotain mielessä tai jotain kerrottavaa hän aina kieltää asian. Olen vainoharhainen ja kuin kidsa pistoksissa kunnes hän tulee takaisin kotiin. Enkä silloinkaan voi rentoutua... Toisaalta eihän tässä mitään järkeä ole, asian esiintulon jälkeen kroppa on ollut täysin sekaisin.

Mies oli luullut nähneensä tämän naisen jossain ja oli laittanut viestiä hyvästä takalistosta. Nainen ei kuitenkaan tähän ollut vastannut mitään.

Pari viikkoa sitten sain tarjouksen omasta asunnosta, ja meinasin tehdä kylmän katoamistempun, mutta toisin kuin mieheni olen tässä täysillä mukana. En tiedä miten asia tulee lopulta ratkaistua... Halusin silloin heti alkuun laittaa tälle naiselle viestin ja kysyä että mikä tämä juttu on. Pelkäsin ja pelkään edelleen että hän vain laittaisi miehelleni siitä viestin tai sanoisi jotain ympäripyöreää jota en voisi oikaista ilman että kertoisin lukeneeni kaikki viestit.

Olen mieheni olan yli yrittäny katsella että jos nimi vilahtaa ruudussa mainitsisin siitä heti ja tivaisin näyttämään viestit. Olen myös miettinyt vain valehtelevani että olen jutellut tämän naisen kanssa, mutta mieheni sitten varmaan kysyisi häneltä että onko asia näin. Mielessä on käynyt laittaa viestiä tämän naisen oletetulle puolisolle, tai kysellä miehen kaveripiiristä ovatko tietoisia asiasta ja miten tällainen sitten hyväksyttäisiin. Ketään ei ole minulle tästä asiasta mitään kertonut. Joko eivät tiedä tai eivät ole kiinnostuneita kertomaan.

Ihmetyttää myös että nainen ei ikinä reagoi niihin nuoleskelukommentteihin. Ja satuttaa ihan hirveästi että mieheni edelleen vain yrittää...

• ratkaisukaavaaa

Yrität selvästi älyllisesti, harrastaen hienovaraista suhdepeliä, tarkkailua yms. ratkaista asiaa, joka ei ole älyllinen ongelma ensinkään.

Sinun oikeastaan pitäisi noinkuin kuvaannollisesti oksentaa todellisuutesi, paha olosi ukkosi nähtäville, ja epäämättömästi kertoa miten pahalta sinusta tuntuu. Silloin kykenisit näkemään millä vakavuudella hän totuuden ilmituloon suhtautuu.

Jos hän vielä sen jälkeen väheksyy tunteitasi, eli oikeasti sinun sisäistä oloasi, kun tietää sinun oikeasti kärsivän, pitäisi vakavasti arvioida asiaa jo oman mielenterveyden kannalta. Voi olla raskasta elää ihmisen kanssa, jonka ei lainkaan tunne myötäelävän kärsimystäsi, vaan jopa tahallisesti aiheuttaa niitä itse.

• sydäntäsärkee

Pitipä tuohon lisätä ettätapasivat ilmeisesti jossain baarissa jossa juttelivat ja keskustelu jatkui viedtittelyn merkeissä. Sen jälkeen eivät ole törmänneet tai tavanneet kuin kauppajonossa.

• Nn28

Jätä se sika.

• Enenääjaksanut

Olen ihan samaa mieltä, että mitä sialla tekee, joka ei arvosta eikä kunnioita omaa kumppaniaan sen vertaa.
        En haluaisi aloittaa tätä, mutta miesten kunnioitus naisia kohtaan on tänä päivänä jotain täysin ala-arvoista. Nainen ei ole tärkeä.

• entiiä_

Lähetä sen naisen miehelle viesti ja todisteet ja kysy onko heillä avoin suhde.

• Kokenutolen

Luultavasti nainen vastaa vain kohteliaisuudesta, aivan varmasti flirttailisi takaisin jos olisi kiinnostunut. Saattaa olla että nainen jopa ukkonsa kanssa naureskelee näille sun miehen viesteille, eli naiseen yhteyden ottaminen ei auta mitään vaan laita oma mies tilille, hänhän se tekee väärin kun ehdottelee ja ahdistelee.

• näkemykseni

Ja vitut kenellekään oudolle ihmiselle ei tarvitse kohteliaisuuttaan vastailla mihinkään viesteihin.
        Tiedän ap tasan tarkkaan mille sinusta tuntuu, aikoinaan mieheni teki juuri samaa ja aikaa se otti, mutta lopulta repäisin itseni irti tuosta miehestä, kun tajusin ettei tule muuttumaan ja tuntui kyllä pahalle, mutta oma mielenterveyshän siinä menee, jos asia ei ratkea johonkin suuntaan. Voimia sulle, ratkaisu tulee sitten, kun olet itse siihen valmis, ymmärrän senkin, että kissan nosto pöydällekin pelottaa, kun se korttitalo voi hajota siihen, mutta totuus on paljon parempi kuin epätietoisuus.

• unessakin

Varatut miehet....yksi meni sinkun kotiin vonkaamaan seksiä, toinen petti hotellihuoneessa vaimoaan, kolmas lähetteli Facebookissa vonkausviestejä sinkulle, neljäs kähmi baarissa sinkkunaista jne. sellaista se on. Kuka voi johonkin ihmiseen tässä maailmassa luottaa?

• Eimulletätäosastoa

Ei voi luottakaan enää yhteenkään mieheen. En tiedä yhtäkään onnellista parisuhdetta. Se on parempi olla menemättä suhteeseen. Joutuu vaan toisen huolten kantajaksi ja ystävä puukottaa selkään.

• gfggf

Voi hyvä tavaton! Miehesi on ääliö, ja niin sinäkin, ellet jätä häntä. Tuossa on typeryys huipussaan. En tajua miksi vaivaudut potemaan sydämen särkyä.

• pääpystyyn.sis

Osanottoni sinulle, voin täysin samaistua tunteisiisi. On niin loukkaavaa ja nöyryyttävää huomata, että puoliso valehtelee kirkkain silmin ja käyttäytyy ääliömäisesti, nolaten itsensä täysin. Minulle tulee mieleen että tällaiset vonkaajat tuskin ovat asialla ensimmäistä kertaa.

Olen ihan samaa mieltä kuin joku edellä eli sanoisin sinuna, että olet nähnyt viestit ja kerrot miltä tuntuu. Kirjesalaisuus on tässä sivuseikka, ethän sinä voi elää tällä tavalla käyttäytyvän miehen kanssa. Se nainenkin on ihan sivuseikka, tärkeintä on että ymmärrät että sinä olet arvokas nainen, joka ei tuollaista ansaitse eikä sinun tarvitse hävetä. Jos mies osaa hävetä tekoaan eikä ryhdy syyttelemään sinua, niin ehkä voitte hakeutua terapiaan selvittämään asiaa. Mutta jos syy kääntyykin sinuun, niin minä katsoisin ainakin, ettei ole juuri mitään tehtävissä.

Helpommalla elät elämääsi, kun suret sydämesi ehjäksi taas kuin jäät suhteeseen, jossa sinua petetään ja sinua kohtaan ollaan epärehellisiä. Se on loputon suo, jos miehellä on tuollainen vonkaamisen tapa ja tapa ratkaista ongelmia tuolla tavalla.

• Määämääämääää

Minulla oli riesana tuollainen varattu mies. Olen itsekin ONNELLISESTI varattu. Tämä mies on tällainen hyvää päivää -tuttu, jota aina silloin tällöin näkyy jossain viihteellä/samoissa kaveriporukoissa (minun mieheni tietää hänet myös). Alkuun oli ihan vain ystävällinen ja mukava mies, jonka kanssa höpöttelin niitä näitä, jos jossain törmättiin. Mies ei vaikuttanut mitenkään kiinnostuneelta tai tunkeutujalta, perus kaverimeininki. Yksi vloppu lisäsi minut fb:ssä kaveriksi ja hyväksyin pyynnön. Sitten tuli "mitä kuuluu" -viestejä. Aluksi tietty vastasin, että hyvää kuuluu ja kerroin, että ollaan mieheni kanssa menossa jonnekin ja tehdään jotakin (ylipäänsä otin viesteissäni AINA esille mieheni) tai kysyin ohimennen onko hän tulossa "Timpan" mökille tms. Sitten alkoi keskustelu kääntyä enemmän henkilökohtaisuuksiin, minun vaatteiden kehumiseen; "olipas sulla eilen nätti mekko" ja lopulta päätyi vonkaamiseen ja kaiken maailman seksiehdotuksiin. Sitten pistin pelin poikki ja estin hänet. Välttelen häntä niin paljon, kuin mahdollista! Jopa välillä iskee pelko mitä hän saa päähänsä, jos olen vaikka ilnan miestäni liikenteessä kavereiden kanssa. Ap, ehkä tämä nainen on niin, kuin minä! Tai jos se olen minä? *puistatus*... Miehesi tekee väärin ja sinuna ottaisin asian esille ja kertoisin, että luit viestit!! Mitä odotat? Sitäkö, että miehesi jää kiinni fyysisestä pettämisestä? Jos nainen torjuu hänet, niin mies etsii varmasti uuden "uhrin". En jäisi tuollaiseen suhteeseen.

• sydäntäsärkee

Oma mieheni lisäsi tämän naisen heti kaverikseen ja aloitti vonkauksen.

• 80-luvullakin

Huhhuh! Tuli ihan kylmät väreet kun luin näitä viestejä. En ole tällä palstalla käynyt, nyt jostain syystä eksyin lukemaan. 80-luvulla :) olin nuori ja rakastunut. Avomieheni ja kihlattuni petti minua mennen tullen. Silloin ei ollut facea, ei kännyköitä eikä somen houkutuksia. Naiset soittelivat lankapuhelimeen kotiin, kirjoittivat kirjeitä, treffailivat ja ukko juoksi panemassa kaikkea liikkuvaa ja varmaan liikkumattomiakin ;) Itse katsoin touhua monta vuotta, tehtiin lapsikin. Lapsen synnyttyä asenteeni muuttui ja tajusin, etten voi antaa lapseni elää sellaisessa perheessä. Jätin miehen. Mies meni naimisiin ja petti vaimoaan kuten minuakin... Tämä kaikki on kaukana takana päin. Nyt voin todeta, että ero oli elämäni parhaita päätöksiä. Neuvoksi sydäntäsärkee:lle: ymmärrän, että rakastat ja tuntuu pahalta, mutta ei se siitä paremmaksi muutu, päinvastoin. Ala elää omaa elämääsi ja jätä tämä pettäjä taaksesi. Kiität itseäsi vielä joskus. Kaikkea hyvää :) <3

• Eimulletätäosastoa

Minulle kävi sama juttu. Otan osaa. Miehet, jotka ovat naimisissa, avoliitossa tai muuten seurustelevat - ei voi enää luottaa. Netti on mahdollistanut sen, että pettäminen on tosi helppoa. Netissä on todella paljon erilaisia palstoja. Ei pelkästään Facebook-palvelu. Siellä on helppo tutustua ja sopia tapaamisia ihmisten kanssa.

Mielestäni on todella sairasta, että mies valitsee kumppanikseen naisen, joka kuuntelee kaikki murheet ja raivokohtaukset/kiukunpurkaukset kotona, tukee, auttaa sairastuessa, käy kaupassa, siivoaa ja sitten äijä vonkaa muita naisia Facebookissa, kehuu heitä kauniiksi. Ei osat edes merkkipäivänä kukkia tai siis silloin kun ollaan tavattu ensimmäisen kerran ja sitten vietetään vuosipäiviä. Se on niin hävyttömyyden huippu. Ei miehistä ole tänä päivänä mihinkään.
      Voi hyvin arvata, tekeekö koskaan mieli enää sitoutua kehenkään mieheen.

• Entiennyt

Toisaalta nyt kun luit viestit tiedät minkälainen se on. Käyttää tilaisuuden heti kun saa siihen mahdollisuuden. Joten päätä nyt otatko tuollaisen miehen. Minullakin on esimerkki. Minua lähestyi tuntematon nainen kertoi olevansa mieheni tuttu. Pyysi että laittaisin mieheni käytöksen kuntoon. Ensin kysymys mikä käytös. Olinhan elänyt vuosia uskollisen kiltin ja kaikella tapaa hyvän miehen kanssa lapsiakin tehtiin jne. Kun tämä some elämä tuli kuvioon oli mieheni siellä jatkuvasti ja luuli minun olevan typerä joka ei osaa. No kun kertoi mitä tehnyt olin järkyttynyt enkä tietenkään uskonut. Kun laitoin omat some jutut laittoi kopioita keskustelusta mitä oli käynyt mieheni kanssa. Kun kysyin mieheltä mitä on tehnyt ja yleisesti onko asiat kunnossa alkoi tosissaan näytellä kuinka on ollut uskollinen ja kiltti. Tuon naisen kun mainitsin nimeltä ja kysyin mistä tuntee. Alkoi tarina mitä uskomattomin. Ja kun kertoi kuinka muka laittoi tuon sairaan naisen syyksi kaikki eikä ollut kuulemma sänkyyn saanut ym. Kun kerroin naiselle etten usko mitä kertoo ilman todistetta jättäköön meidät rauhaan. Siksi lähetti kopioita viesteistä että muusta. Kun jälleen kysyin kertoi ihan eri tarinan. Kun näytin viestit ja kopiot sekosi. Eihän se kyennyt käsittelemään asiaa. Kun rauhoittui pyysin keskustelemaan ja totuudella. Olihan se ahdistellut jopa. Ymmärrän tilanteen vaikeaksi meillä yhteisiä tuttuja ym. Onneksi tuo nainen oli rohkea ja kertoi. Emme eronneet koska on sillä kuitenkin muut asiat kunnossa ja minua kohtelee hyvin. Tiedän että häpeää tekoansa tosissaan. Enkä usko että tekisi uudestaan. Koska vielä vuosien jälkeenkin on naisten kanssa tekemisissä niin että minä olen mukana. Kun siihen ottaa yhteyttä vanhat tutut kertoo sen minulle ja osallistuu vain jos puoliso saa mukana. Ikävää tämä oli mutta kunnollinen mieskin voi ihastua ja toimia näin törkeästi toista naista kohtaan. Ja se miksi tuo nainen kertoi oli se syy kun kehotuksesta huolimatta ei jättänyt rauhaan. Sinun tulee nyt päättää otatko miehen millä riskillä. Näin minäkin jouduin aikanaan päättämään vaikka siihen ei mielestäni edes seksiä ollut.

• huutonauruaolantakaa

"Huomautuksena heti alkuun etten todellakaan lue ikinä mieheni viestejä paitsi nyt."

Hahhahhaaahhaaaa.. ;D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2897
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      45
      2835
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2618
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      334
      1684
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1074
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1051
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      907
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      762
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      760
    10. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      43
      702
    Aihe