Onko *aloitteen* tekevä nainen epätoivoinen??

aloitteellineN85

Onko aloitteen tekevä nainen teistä miehistä epätoivoinen??

30

601

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_vaan_reipas

Ei vaan reipas ihminen

• Riippuu varmaan siitä, kuinka suosittu mies on. Suosittu mies sanoo haluavansa itse metsästää, koska uskoo saavansa parempaakin. Vähemmän suosittu mies mies taas arvostaa enemmän resiprookkisuutta.

• oleellista

Ei ole, mutta se riippuu siitä teetkö sen aloitteen samantasoiselle miehelle vai juuri sille miehelle kenet kaikki muutkin naiset haluavat.

• Valitettavan usein kun nainen rohkaistuu tekemään aloitteen, niin hölmönä yrittää sitä parasta miestä johon naisen taso ei riitä lähellekään.

• stsdtsdtdstds
        super-atm kirjoitti:

Valitettavan usein kun nainen rohkaistuu tekemään aloitteen, niin hölmönä yrittää sitä parasta miestä johon naisen taso ei riitä lähellekään.

Jep, ja siitä vetää johtopäätöksen että "miehet ei tykkää aloitteista"... :D
        Vaikka totuus, on että miehet ei tykkää reilusti alempitasoisista naisista, aloite on aina tervetullut.

• crux

Ei ole sen epätoivoisempi kuin aloitteen tekevä mieskään. Joskus tuntuu vaan että aloitteen tekeminen on naiselle niin raju irtiotto arjesta että kaikki suhteellisuudentajut ja järjet unohtuvat ja taas tavoitellaan sitä yhtä miestä jota kaikki muutkin tavoittelevat.

• Rohkeestinaiset

Tottamaar nainen saa tehdä aloitteen,koska tasaarvonsa ovat halunneet ja ansainneet.
      Itse olen mies,mutta,ujo, laiha,ja muutenkin arka,et naisten aloitteet ottaisin vastaan rinta rottingilla.

• jhhgjghjgj

Itse olen jo 30v mies ja olen vain kerran elämässäni saanut suoran kahvipyynnön tekstarilla ja se nainen oli tietenkin luokkaa "ei todellakaan".. ruma ja lihava.

• 518

Sun täytyy sitten itsekin olla sellaista "ei todellakaan luokkaa", jos ruma ja lihava nainen uskaltaa ottaa kontaktia.

• 518 kirjoitti:

Sun täytyy sitten itsekin olla sellaista "ei todellakaan luokkaa", jos ruma ja lihava nainen uskaltaa ottaa kontaktia.

Väärin. Naiset ovat hypergamisia, joten on nainen tekee aloitteen ainoastaan itseään parempitasoiseen mieheen.

• KokemuksenSYVÄrintaääni

Joo ei kannata, miehet torjuu ihan periaatteessa ja vittuillakseen kun kiusa se on pienikin kiusa! Ja eihän naisella saa mitään tahtoa tai tarvetta olla. Aina pitää oottaa kiltisti jalat ristissä että mies haluaa ja tekee aloitteen.

• wrong.you.are

Miksi noin luulet, et voisi olla enempää väärässä.

• 476
        wrong.you.are kirjoitti:

Miksi noin luulet, et voisi olla enempää väärässä.

Et huomannut sarkasmia?

• fdsdhfjhdg

Aloitteen tekevä nainen on kiva asia. Naisten pitäisi tehdä ahkerammin aloitteita kunnon miehille eikä vain odottaa passiivisina ja valittaa, että vain jännämiehet lähestyvät.

• 713

Että te "kunnon" miehet saisitte odottaa passiivisina.

• 714
        713 kirjoitti:

Että te "kunnon" miehet saisitte odottaa passiivisina.

Ei, vaan kunnon mies on kohtelias eikä lähde naisia häiritsemään turhilla aloitteilla. Eihän sitä voi tietää, kuka nainen on sinkku ja itselle sopiva ja vastavuoroisesti kiinnostunut tutustumaan. Suurin osa ei ole, joten on tyhmää haaskata aikaa, nolata itseään, kerätä epäonnistumisia ja ennen kaikkea ahdistaa naisia ei-toivotuilla lähestymisillä. Parempi siis että nainen tekee aloitteen: silloin todennäköisesti kumpikaan ei menetä mitään, vaan mies ottaa asian positiivisesti.

• gone-nation

Kuulostaa siltä että joku raja on saavutettu suomessa, jos miehet eivät enää ole kiinnostuneita naisista.

• ryppis

Kotoa lähtevä nainen on epätoivoinen!

• Ei ole. Olisin varmasti täysin kokematon, jos ei olisi aloitteellisia naisia.

• dfghjdf

Jos näkee jotain mistä diggaa niin miten sen voi muuten saada kuin koittamalla?

• tosi.hieno.juttu

ei ole kyllä jokainen mies sitä toivoo ja unelmoittee siitä niin onhan se tosi hienoa ja varmasti saa miehen iloiseksi ja onnelliseksi

• näinnn

Aloitteen tekevä nainen osoittaa edustavansa todellista tasa-arvoa.
      Hän ei ole omaksunut feministien "tasa-arvoa" , missä naisen tulee olla passiivinen hapannaama ja vaatia erityiskohtelua ja miesten aloitteita, perseensä ja saappaidensa nuoleskelua ja ilmaisia drinkkejä.

Aloitteen tekevä nainen on moderni, älykäs ja ymmärtää tasa-arvon ydinperiaatteen vastavuoroisuutena.

• Mielestäni ei ole epätoivoinen. Tuo olisi jopa miellyttävä yllätys.

Kuten muutama on todennutkin, niin epäilen että enemmän tuosta nokkiinsa ottavat sellaiset miehet jotka tykkäävät ja nauttivat naisen jahtaamisesta ja siitä että saavat naisen vieteltyä.

Aika pirkäkti siis luonteesta ja mieltymyksistä kiinni. Eli et voi tietää etukäteen, mutta sama se on kun mies tekee aloitteen naiselle. Ei sitä koskaan tiedä onko tuo toivottu vai ei ja kuinka toinen tuon aloitteen ottaa.

Mikäli koet toisen mielenkiintoiseksi ja vetäväksi omasta mielestäsi, niin siitä vain tekemään aloitetta.

• 12121212

Ei todellakaan ole epätoivoinen, vaan rohkea ja moderni.

Se on asia erikseen jos nainen tekee aloitteen itseään huomattavasti tasokkaammalle miehelle jonka muutkin naiset haluaisivat.

...niin kuin asia yleensä on.

Pääsääntöisesti tuntemilleni komeille, menestyneille, urheilullisille ja sosiaalisille miehille tulee aloitteita naisilta jotka eivät ole lähimainkaan heidän tasollaan. Ne oman tasoiset naisystävät miehet joutuivat metsästämään itse.

• igigifxifi

Se on juuri noin miten kirjoitit. Nainen lähestyy vain jos kohde on todella tasokas itseensä nähden..

• Miestenmieleen

Naisena näen, että voin tehdä aloitteen ainoastaan esim. deittipalstoilla, jos sielläkään. Mies tekee mitä haluaa ja ne miehet, jotka epävarmuuttaan nysväävät ja odottavat naisten aloitteita, voivat odottaa koko elämänsä ja katsella itsevarmojen miesten menoa. Itse nuorempana väänsin itseni vähän kuin väkisin pariin suhteeseen ja olin se aktiivinen. Lopulta kyllästyin mieheen, joka ei osannut sanoa juuta eikä jaata, halusi minun hoitavan asiat, kun "sä olet sosiaalisesti mua parempi", ei ollut koskaan kiinnostunut seksistäkään, kun sohvalla oli kiva istua vieretysten ja varsinkin suuseksi oli yököttävää.

Beetamiehiä ei haittaa, vaikka kuinka teet aloitteita, koska ne tykkää naisista, jotka pitävät jöötä. Vaikka mies olisi lopulta kuinka onneton, hän ei koskaan tule saamaan aikaiseksi lähteä suhteesta. Ihan sen takia, että hän on ihan ressukka ilman tätä pirttihirmuaan. Molemmat voivat pahoin ja nainen ei kykene arvostamaan miestään.

MIES, joka on kiinnostunut naisesta ja elämässään henkisesti sopivassa tilanteessa, tekee varsin selväksi, että haluaa tutustua naiseen. Jos mies ei ole se aktiivinen, eikä jaksa nähdä vaivaa, kannattaa siirtyä seuraavaan.

• crux

Aloitteen tekijä taitaa olla yleensäkin aika heikoilla. Jos teen naiselle aloitteen joka johtaa johonkin, niin hän odottaa että teen jatkossakin kaikki aloitteet, kaikissa asioissa. Suhteen dynamiikka menee heti pilalle ja vaikea sitä on jatkossakaan korjata.

Siksi minä ainakin odottelen naisten aloitteita sillä itse tiedostan tilanteen ja osaan tarvittaessa korjata sen.

• 636

Eli haluat huonon miehen, joka ei kunnioita mielipiteitäsi ja tahtoasi vaan haluaa itse määrätä.

• Ei ole koska nainen tekee aloitteen vain komeille jännämiehille. Se on luonnon laki

• Miks miehen pitää tehdä aina kaikki ?

olen normi näköinen mies mut välillä iskee pupu pöksyyn olen tosi sosiaalinen mut aluksi ujo minulle aloiteen tekiminen on hankalaa olen absolutisti nin en nauti suomalaista rohkeutta tölkistä

esim näet kivan neidon festareilla hän katsoo minua sittten yritän keksia jotakin mukavaa sanottavaa äkiä ennen kuin neito häipyy siinä iskee panikkii

viime 8kk suhde alkoi kun neito tuli itse jutelemaan minulle tuskin olisin kokenut ihaanaa 8kk hänen kanssa jos hän ei tullut minulle jutelemaan

oma kokemus jos nainen tekee aloiteen niin minulle heti jännitys laskee ja pystyn normaali keskuteluun koska tiedän että hän kiinostunut minusta kun tuli juttelemaan

mut jos itse joudun tekee aloiteen niin on hirvee jännitys onko neito sinkku on kose kiinostunut minusta mitä sanon että en vaikuta täysin tööpelta

vähän sama kuin moni ihmetteli miten jim carry voi olla masentunut tai että hänellä julkisen paikan" lava kammo"

samoin minä olen puhelias ja sosiaalinen mut alkuu pääseminen on hankalaa

ainakun lukee netisssä et nainen haluu lääkäri malli urheilija rantaleijonan
      mut kun olen jutelle 20-40v naisten kanssa töissä ja ulkona olen monesti kuullut et se vähän sama kuin mies haaveilee catwalk mallista tai jostain fitness kaunottaresta mut ne on vain haaveita ym hassuja unelmia

tosin olen myös tavannut pinnallisia prinsessoja mut onneks se on vain 1% valta virrastaja suurimmalla osalla on realiteetti hallussa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      195
      5783
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      141
      2758
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2267
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      1979
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      1971
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1355
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      75
      1299
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      12
      1250
    9. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      4
      1187
    10. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      279
      1165
    Aihe