Onko mielestänne tavallista että isä ja tytär viettävät paljon aikaa yhdessä ja pussailevat ja koskettelevat toisiaan?
Isä esimerkiksi pitää kättää tyttären (15 v) reidellä autossa ja ottaa vain tyttären mukaan menoilleen vaikka lapsia on neljä muutakin perheessä. Tytär ei myöskään tykkää jos joku sisaruksista on samassa paikassa hänen kanssaan. He myös makailevat päällekkäin ja isä läpsii tyttöä pyllylle ja laittaa sormia paidan sisälle ja nykii housuja alas ja tytär laittaa kieltään isän suuhun ja suukottelee. Tytär ei myöskään suostunut siskojensa kanssa saunaan vaikka aina ennen on suostunut. Isä myös puhuu lapsilleen masturboinnista ja seksistä paljon. Tytär on myös saanut jäädä kotiin nukkumaan isänsä kanssa koulupäivinä ilman mitään syytä.
Perheen äidiltä on kysytty asiasta mutta hän ei näe tilanteessa mitään outoa ja on tietoinen kaikesta tästä mutta ei tee mitään tälle.
Eli mitä mieltä täällä ollaam, pitääkö asiaan puuttua vai antaa olla?
Toivon että vastaukset olisivat asiallisia.
Isä ja tytär liian läheisiä??
Apuajaneuvojatarvitseva
2
490
Vastaukset
- Karhuliini1
Keskustele ammattilaisen kanssa tai suoraan isän tai tyttären kanssa. Oletko itse perheenjäsen vai ulkopuolinen taho?
- Liianintiimiä
Ei ole normaalia. Kyse on insestistä. Tuo on lastensuojeluilmoitunsen paikka.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657