Miksi mies ei päästä mua menemään?

särkee

Miksi mies jättää "takaportin auki" kun sanon sille, että parempi, että tämä suhde oli nyt tässä ja lähdetään eri teille... Sanoo sitten, että "en kyllä haluaisi että tämä loppuu näin ja kyllä mulla varmasti olis vielä jotain järkevää/tärkeää sanottavaa, mutta kun, mutta kun.."

Miksi ei voi vaan päästää irti? Miksi?
Miehen logiikka....miksi näin?

Miehet kertokaa.

7

206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimminäkökulma:
      Kandeis keskustella kundin eron syist, e "Mä e haluu erota".

      Mikä sua sit estää lähtemäst?
      Sääli o sairautta.

    • 9999997

      Sulla ei mene ihan hyvin. Etsit jotain epätervettä riippuvuussuhdetta jossa toinen pyritään tekemään myös riippuvaiseksi.

      • särkee

        En kyllä koe että itse olisin riippuvainen....
        Sanoinhan että yritän nyt vaan itse päästä miehestä eroon....mutta miksi hän "toppuuttelee"? Ei mulla ole ongelmaa, tiän et pystyn siihen, en ole enää pitänyt yhteyttä, sähköpostiin laitoin eston ja uusi sim tulossa puhelimeen uudella salaisella numerolla. Minä haluan eroon! Mutta mitä toi toinen meinaa?


      • erorunoilija
        särkee kirjoitti:

        En kyllä koe että itse olisin riippuvainen....
        Sanoinhan että yritän nyt vaan itse päästä miehestä eroon....mutta miksi hän "toppuuttelee"? Ei mulla ole ongelmaa, tiän et pystyn siihen, en ole enää pitänyt yhteyttä, sähköpostiin laitoin eston ja uusi sim tulossa puhelimeen uudella salaisella numerolla. Minä haluan eroon! Mutta mitä toi toinen meinaa?

        Mies on tyytyväinen nykeiseen tilanteeseen, eikä halua eroa. Hän enimmäkseen tietää ja tuntee tapasi ja ajattelee, että pitkän ruinaamisen jälkeen hellyt ja luovut eroajatuksesta.

        Ero tietäisi miehelle uuden naisen etsimistä ja se häntä eniten harmittaa.

        Olen joskus "pakkoseurannut" kun exäni pikkuveli roikkui viikonlopun lankapuhelimessa, koska miehen tyttöystävä halusi erota. Lopulta, yhden viikonlopun itkuvirsillä sai luovutusvoiton ja puhelinlasku oli sitä luokkaakin. Siihen aikaan oli lankapuhelimet, ei kännyköistä vielä haaveiltu.

        Huono puoli siinä, kun vaihdat puh.no. Hän saattaa tulla mouruamaan ovesi taakse. Jotkut tekee niin, että vaihtavat puhelimessa nimen tilalle "ÄLÄ VASTAA!" ja seuraavaan "ÄLÄ VASTAA2" JNE


      • särkee
        erorunoilija kirjoitti:

        Mies on tyytyväinen nykeiseen tilanteeseen, eikä halua eroa. Hän enimmäkseen tietää ja tuntee tapasi ja ajattelee, että pitkän ruinaamisen jälkeen hellyt ja luovut eroajatuksesta.

        Ero tietäisi miehelle uuden naisen etsimistä ja se häntä eniten harmittaa.

        Olen joskus "pakkoseurannut" kun exäni pikkuveli roikkui viikonlopun lankapuhelimessa, koska miehen tyttöystävä halusi erota. Lopulta, yhden viikonlopun itkuvirsillä sai luovutusvoiton ja puhelinlasku oli sitä luokkaakin. Siihen aikaan oli lankapuhelimet, ei kännyköistä vielä haaveiltu.

        Huono puoli siinä, kun vaihdat puh.no. Hän saattaa tulla mouruamaan ovesi taakse. Jotkut tekee niin, että vaihtavat puhelimessa nimen tilalle "ÄLÄ VASTAA!" ja seuraavaan "ÄLÄ VASTAA2" JNE

        Kiitos sulle viestistäsi. Tää tilanne on oikeestaan aika vaikee, koska kun kirjoitat että "hän ruinaa ja lopulta luovun ero ajatuksesta" Ok, se on kyllä aikoinaan mennyt niin että hän on mua "ruinannut" luulluut koko ajan että hänet jätän, hylkään, jne. Mutta loppujen lopuksi minä halusin suhteen pitää ja ruinasin aivan samalla tavallla kun hän aikoinaan....
        Tein oikeasti kaikkeni, mutta sain vain haukut. Loppujenlopuksi sanoin itse, että annetaan olla ja jätetään suhde tähän! Mutta miksi hemmetissä hän sanoo että "en yllä haluaisi, että tämä loppuu näin ja että kyllä mulla varmasti olisi vielä jotain järkevää/ tärkeää sanottavaa mutta, mutta.....
        En ymmärrä?


    • niintainäin-

      Minusta esittämäsi lainaus kertoo siitä, että kaveri haluaisi tietää, miksi tässä kävi nyt näin. Jotkut perustelut olisi myös ihan reilua esittää, jos suhde on kestänyt yhtään pidempään. Kun toinen ilmoitta vain, että tämä on nyt tässä, jätetään toinen täyteen tietämättömyyteen. Voihan miehellä olla myös toiveita jatkosta.
      Toki ihmisellä on oikeus lähteä suhteesta ihan ykskaks, mutta ei se oikein ole hyvää käytöstä.

    • Kakkosenpitäminen

      Ukkomiehet haluaa pitää kakkosen omaksi ilokseen. Ei siihen muuta syytä tarvita. Aviossa kun on niin harmaata. Pitää saada väriä elämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe