Miksi mies ei päästä mua menemään?

särkee

Miksi mies jättää "takaportin auki" kun sanon sille, että parempi, että tämä suhde oli nyt tässä ja lähdetään eri teille... Sanoo sitten, että "en kyllä haluaisi että tämä loppuu näin ja kyllä mulla varmasti olis vielä jotain järkevää/tärkeää sanottavaa, mutta kun, mutta kun.."

Miksi ei voi vaan päästää irti? Miksi?
Miehen logiikka....miksi näin?

Miehet kertokaa.

7

179

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mimminäkökulma:
      Kandeis keskustella kundin eron syist, e "Mä e haluu erota".

      Mikä sua sit estää lähtemäst?
      Sääli o sairautta.

    • 9999997

      Sulla ei mene ihan hyvin. Etsit jotain epätervettä riippuvuussuhdetta jossa toinen pyritään tekemään myös riippuvaiseksi.

      • särkee

        En kyllä koe että itse olisin riippuvainen....
        Sanoinhan että yritän nyt vaan itse päästä miehestä eroon....mutta miksi hän "toppuuttelee"? Ei mulla ole ongelmaa, tiän et pystyn siihen, en ole enää pitänyt yhteyttä, sähköpostiin laitoin eston ja uusi sim tulossa puhelimeen uudella salaisella numerolla. Minä haluan eroon! Mutta mitä toi toinen meinaa?


      • erorunoilija
        särkee kirjoitti:

        En kyllä koe että itse olisin riippuvainen....
        Sanoinhan että yritän nyt vaan itse päästä miehestä eroon....mutta miksi hän "toppuuttelee"? Ei mulla ole ongelmaa, tiän et pystyn siihen, en ole enää pitänyt yhteyttä, sähköpostiin laitoin eston ja uusi sim tulossa puhelimeen uudella salaisella numerolla. Minä haluan eroon! Mutta mitä toi toinen meinaa?

        Mies on tyytyväinen nykeiseen tilanteeseen, eikä halua eroa. Hän enimmäkseen tietää ja tuntee tapasi ja ajattelee, että pitkän ruinaamisen jälkeen hellyt ja luovut eroajatuksesta.

        Ero tietäisi miehelle uuden naisen etsimistä ja se häntä eniten harmittaa.

        Olen joskus "pakkoseurannut" kun exäni pikkuveli roikkui viikonlopun lankapuhelimessa, koska miehen tyttöystävä halusi erota. Lopulta, yhden viikonlopun itkuvirsillä sai luovutusvoiton ja puhelinlasku oli sitä luokkaakin. Siihen aikaan oli lankapuhelimet, ei kännyköistä vielä haaveiltu.

        Huono puoli siinä, kun vaihdat puh.no. Hän saattaa tulla mouruamaan ovesi taakse. Jotkut tekee niin, että vaihtavat puhelimessa nimen tilalle "ÄLÄ VASTAA!" ja seuraavaan "ÄLÄ VASTAA2" JNE


      • särkee
        erorunoilija kirjoitti:

        Mies on tyytyväinen nykeiseen tilanteeseen, eikä halua eroa. Hän enimmäkseen tietää ja tuntee tapasi ja ajattelee, että pitkän ruinaamisen jälkeen hellyt ja luovut eroajatuksesta.

        Ero tietäisi miehelle uuden naisen etsimistä ja se häntä eniten harmittaa.

        Olen joskus "pakkoseurannut" kun exäni pikkuveli roikkui viikonlopun lankapuhelimessa, koska miehen tyttöystävä halusi erota. Lopulta, yhden viikonlopun itkuvirsillä sai luovutusvoiton ja puhelinlasku oli sitä luokkaakin. Siihen aikaan oli lankapuhelimet, ei kännyköistä vielä haaveiltu.

        Huono puoli siinä, kun vaihdat puh.no. Hän saattaa tulla mouruamaan ovesi taakse. Jotkut tekee niin, että vaihtavat puhelimessa nimen tilalle "ÄLÄ VASTAA!" ja seuraavaan "ÄLÄ VASTAA2" JNE

        Kiitos sulle viestistäsi. Tää tilanne on oikeestaan aika vaikee, koska kun kirjoitat että "hän ruinaa ja lopulta luovun ero ajatuksesta" Ok, se on kyllä aikoinaan mennyt niin että hän on mua "ruinannut" luulluut koko ajan että hänet jätän, hylkään, jne. Mutta loppujen lopuksi minä halusin suhteen pitää ja ruinasin aivan samalla tavallla kun hän aikoinaan....
        Tein oikeasti kaikkeni, mutta sain vain haukut. Loppujenlopuksi sanoin itse, että annetaan olla ja jätetään suhde tähän! Mutta miksi hemmetissä hän sanoo että "en yllä haluaisi, että tämä loppuu näin ja että kyllä mulla varmasti olisi vielä jotain järkevää/ tärkeää sanottavaa mutta, mutta.....
        En ymmärrä?


    • niintainäin-

      Minusta esittämäsi lainaus kertoo siitä, että kaveri haluaisi tietää, miksi tässä kävi nyt näin. Jotkut perustelut olisi myös ihan reilua esittää, jos suhde on kestänyt yhtään pidempään. Kun toinen ilmoitta vain, että tämä on nyt tässä, jätetään toinen täyteen tietämättömyyteen. Voihan miehellä olla myös toiveita jatkosta.
      Toki ihmisellä on oikeus lähteä suhteesta ihan ykskaks, mutta ei se oikein ole hyvää käytöstä.

    • Kakkosenpitäminen

      Ukkomiehet haluaa pitää kakkosen omaksi ilokseen. Ei siihen muuta syytä tarvita. Aviossa kun on niin harmaata. Pitää saada väriä elämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      317
      10696
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2361
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      43
      2189
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1944
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1868
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      162
      1838
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      40
      1398
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      18
      1335
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1334
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1329
    Aihe