Huulten täyttö ja sen jälkeiset patit

Pattihuuli

Otin ensimmäistä kertaa elämässäni täytettä huuliin. Täytettä laitettiin 0.8ml ja nyt 2.5 viikon jälkeen ei ole juurikaan muuta jäljellä kuin ylä- ja alahuulessa olevat patit. Varsinkin alahuulessa aika iso, se on tuolla huulen sisäpuolella. Hankaa hampaitakin välillä. Laittaja sanoo että kyse vaan pistokomplikaatioista/pistämisen aiheuttamasta ärsytyksestä mutta mielestäni olisi siinä tapauksessa pitänyt jo lähteä tai edes pienentyä. Muutoin huulet on aika lailla samanlaiset ku ennen täyttöä. Onko muilla kokemusta?

30

14460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Friikkioon

      Ensimmäisellä kerralla huulten täytön tulos on lähes kaikilla tuo.
      Myös minulla oli.
      Kolmannen täytön jälkeen asia muuttui mulla.
      Alussa kävin täytössä 2 x vuodessa. Nykyisin kerran vuodessa.

      • täydellistä

        Näin on minullakin ja kuuluu asiaan.


    • idiootti123

      Hei! Missä kävit? Oliko tekijä terveyden -tai sairaanhoitaja tai lääkäri? Entä oliko paikassa valvovaa lääkäriä? Vastaus, joka sinulle on annettu kuulostaa todella epäammattimaiselta. En usko, että kukaan jolla on vähintään 4v AMK koulutus, sanoisi sinulle vastaavaa. He todennäköisesti haluaisivat nähdä sinut.

      Patteja tulee vain väärällä pistotekniikalla, väärällä aineella tai jopa väärennetyllä aineella tehtynä. Plastiikkakirurgien tekemänä Suomessa virhemarginaali on käytännössä nolla. On myös mahdollista, että aineeseen on tarttunut bakteeri esim.epästeriilillä tyylillä. Varsinkaan huulen sisälle ei patteja pitäisi tulla.

      Nyt teet niin, että varaat konsultaatio ajan oikealta ja kokeneelta plastiikkakirurgilta. Maksaa jotain 80€, vaikka kenelle menisit. Kerrot heille kaiken mitä on tapahtunut. He osaavat sanoa tarkemmin, mikä on tilanne ja voivat tarvittaessa myös ottaa koepalan.
      -Mitä nopeammin patteihin puututaan, sitä parempi. On tapauksia joissa puolet huulista on jouduttu poistamaan, koska se on ainoa tapa saada aineet pois. Toivottavasti Suomessa lait muuttuvat turvallisemmiksi pian.

      Kirurgin vaataanoton perusteella osaat sitten päätellä tuleeko kuluttajavirastoon tehdä valitus vai ei.

      • aliarvioija

        Mikäs sinä olet siellä lietsomaan kauhua ihmisille, näkemättä edes tapausta? Ei todistus AMK:sta tee parempaa hoitajaa, hoh hoh......


      • idiootti123
        aliarvioija kirjoitti:

        Mikäs sinä olet siellä lietsomaan kauhua ihmisille, näkemättä edes tapausta? Ei todistus AMK:sta tee parempaa hoitajaa, hoh hoh......

        Niin. Ilman kunnon koulutusta et ole hoitaja ollenkaan.


      • Kokemustavuosisataa
        idiootti123 kirjoitti:

        Niin. Ilman kunnon koulutusta et ole hoitaja ollenkaan.

        Kuules idiootti olen 20 vuotta tehnyt sairaanhoitajan työtä sekä täyteainehoitoja 4 vuotta.Patit sulla kasvaa jossain muualla.Älä puhu omiasi täällä.


      • Nursebetty2

        Kerroppa oikea pistostekniikka????? I dare you


      • omakokemusjenni

        Olen käynyt ottamassa täytettä huuliin plastiikkakirurgilla, ihotautilääkärillä ja sitten Diamond clinicissä. Ja viimeksi mainitussa käynyt yli viiden vuoden ajan nyt, Plastiikkakirurgin jälkeen huulessa oli patteja =/


    • Pistospelkuri

      Hei millä paikkakunnalla kävit? Ja mikä aine kyseessä?Utelias.

    • hoitajanvastuux

      Patteja voi tulla alkuun ja niitä täytyykin varoen hieroa.Osa on alkuun mustelmaa ja osa täyteainetta . Kukaan lääkäri ei tee yhtään toimenpudettä -ei varsinkaan täyteainelaittoa huuliin 80e eikä se riitä edes lääkärin peruspalkkioon. Hoitajat sitäpaitsi osaavat paremmin pistää kuin monet lääkärit joilla ei oikeasti ole pistokokemusta juuri lainkaan.Kirurgit tökkivät koska ovat tottuneet siihen että leikkausalissa potilaat usein nukkuvat toimenpiteen aikana.(esim kasvojen kohtotus)

      • idiootti123

        Ilmeisesti sisälukutaidossasi on kehittämistä. Konsultaatio hyvillä plastiikkakirurgeilla on Suomessa noin 80-100€. Olen käynyt. Ilmeisesti sinä et.

        -Kukaan ei varmasti laita patteihin lisää ainetta!


      • onniyksilläkesäkaikilla

        Itse taidat...olla nimimerkkisi sen kertoo! Yleensä konsultaatiot ovat joko ilmaisia tai hinta plastiikkakirurgin taksan mukainen. En ikinä ole tavannut yhtään hyvää pistäjää kirurgeissa. Saat toki pitää lääkäri-ihanteesi vapaasti. Onneksi asiakas saa valita mihin menee.Tuo agressiosi on huolestuttavaa,,,Patit yleensä häviävät ja ei tietenkään kukaan laita heti perään ainetta kenenkään huuliin jos pattivaihe päällä. Itse en ole koskaan törmännyt siihen että huulien patteja liotellaan tai huulia poistetaan..luulen että kysessä on ollut jotain muovia mitä yhteen aikaan laiettiin mm ulkomailla.Nykyiset hyaluronihappovalmisteet sulavat pikkuhiljaa ja ovat kuumetta aiheuttamattomia.


      • idiootti123

        -Ainoastaan halpistoimijat Viroon tekevät ilmaisia konsultaatioita. Kenelläkään kirurgilla Suomessa ei ole aikaa eikä halua uhrata tuntia tai paria ilmaisneuvontaan. Ellei sitten ole jokin poikkeustapaus tai muuten vakio asiakas. Heillä riittää jo ihan vaikka Tk keskuksissa ja julkisissa sairaaloissa niin paljon duunia kuin haluavat tehdä. Noi konsultaatioiden hinnat voi jokainen saada soittamalla.

        -Tuskimpa montaa kirurgia tunnet. Suomessa kirurgeilla on myös suhteellisen vaikeat loppukokeet. Se joka tosissaan edes kehtaa väittää, että plastiikkakirurgit eivät osaisi pistää kertoo kaiken oleellisen väittäjästä.

        -Opettele kirjoittamaan aluksi vaikka edes yksi lause oikein. Ja samalla voinet opetella mikä on pisteen ja pilkun ero. Pisteen jälkeen tulee myös pieni väli. Lause puolestaan alkaa isolla alkukirjaimella.


      • nauruuua

        ha, pisteen jälkeen ? opettelee lukemaan oikea idiootti !


    • voinaisia

      Miehenä sanoisin mitä ihmeen järkeä olette turhamaisia.

    • paskapatit

      Ja mitä hiton patteja, ei ole luonnollista. Hyvistä aineista ei jää patteja. Paskoista jää.

    • Kiinnostais

      Onko tosiaan niin, että on aineesta kiinni, tuleeko patteja? Vai onko kiinni pistäjän taidoista?
      Ovatko patit kapseloitunutta ainetta?

    • Tampereenlikka78

      Jos joku käy Tampesterissa pistoshoidoissa niin mä annan kyllä ilomielin suosituksen paikkaan. Saa kysyä rohkeesti.

      • Täyttelijä

        No missäs olet käynyt, olisin kiinnostunut? En ole aiemmin käynyt pistoshoidoissa.

        Mihin olet itse ottanut pistoshoitoja? Minun ei ole tarkoitus huuliin ottaa täytettä vaan nasolabiaali- ja sibeliusjuonteisiin.


    • Tekijä1

      Tulokseen eniten vaikuttaa tekniikka ja aine, jota mahdollisesti käytetty. Eli mitä teollisempaa sen enemmän mahdollisia haittoja yms. Tätä kannattaa pohtia kun harkitsee hoitoja, ei alle 300€ saa laadukasta, niin se nyt vaan on.

      • ahneetrahastaa

        Paskapuhetta. Hyvää saa halvallakin.


    • Expl

      Tuttuja tarinoita täyteaineiden ongelmista asiakkaille. Suurin ja korjaamaton ongelma on kuitenkin se että näitä aineita saa käyttöönsä nykyisin myös henkilöt, joilla ei ole terveydenhoidon koulutusta. Jos injektioita tehdään pelkästään bisnesmielessä, ei asiakkaiden ongelmista tule omantunnon tuskia. Jos injektiosta saatu korvaus riippuu käytetyn aineen määrästä, sitä helposti laitetaan liikaa. Aikaisemmin noita ylitäytettyjä tapauksia tuli hoitoon virosta, mutta nyt tilanne on sama myös täällä.
      Osassa tapauksia tilaa voidaan korjata hyaluronidaasilla, jos täyteaine on tosiaan hyalyronihappoa. Siitä ei kuitenkaan voi olla enää varma, kun markkinoille tulee joka vuosi uusia aineita ja entisistä osa poistuu komplikaatioiden tultua ilmi.
      Tärkeää hoitavalle plastiikkakirurgille onkin tietää tarkasti millä aineella ylitäyttö on saatu aikaan. Yleensä kyllä täyteaine on saatavissa kudoksesta pois melko tarkkaan, mutta sen poistokin aiheuttaa lisää arpisuutta. Suomalaisille plastiikkakirurgeille on ikävä kyllä tullut paljon koemusta tämän asian hoidossa.
      Ihmetystä herättää miten paljon jokin uuden menetelmän markkinointi voi muuttaa ihmisten käsitystä siitä mikä on kaunista. Ei taida löytyä enää poliitikkoakaan, jolle ylähuulta ei olisi täytetty niin, että se näkyy jo puheessa huulen jäykkyytenä. Huulessa on hyvä olla volyymiä, niin, että huulipuna-alueet ovat lähelle yhtä paljon näkyvissä ylä- ja alahuulessa, mutta huulen luonnollista muotoa ei tule muuttaa tasapaksuksi. Rasvasiirteitä käytettäessä tämä asia harvemmin lähtee käsistä.
      Täyteaineen poisto on tarpeen jos se haittaa. Ei välttämättä tarvitse poistaa muusta syystä, vaikka olisi"kapseloitunut". Jos täyteaine ei imeydy pois, kuten hyaluronihappovalmisteet normaalisti, niin kudos muodostaa kapselin sen ympärille. Se voi tuntua kiinteytenä. Huulet eivät ole lopullisesti pilalla liiasta täyteaineesta johtuen, mutta niiden korjaaminen vaatii kärsivällisyyttä myös asiakkaalta.









    • hyihelvetti

      Täytetyt huulet muistuttaa hyvin paljon lehmän vittua. Ja sillähän ei ulkonäkö ainakaan parane. Miksi pilata ulkonäkö ???

      • Sellaistatälläkertaa

        Minulla on täytetyt huulet. Ei haittaa jos jonkun muun mielestä ei oo hyvät. Olen itse tyytyväinen näihin. Ja kun on itse tyytyväinen, ei paljon muiden mielipiteet kiinnosta.

        Toisaalta. En ole itse tutkinut lehmänvittuja, joten en osaa ottaa kantaa tuohon.
        Pakko kuitenkin uskoa, kun lehmänvittujen asiantuntija kertoo.


      • näinsevaanonjälleen
        Sellaistatälläkertaa kirjoitti:

        Minulla on täytetyt huulet. Ei haittaa jos jonkun muun mielestä ei oo hyvät. Olen itse tyytyväinen näihin. Ja kun on itse tyytyväinen, ei paljon muiden mielipiteet kiinnosta.

        Toisaalta. En ole itse tutkinut lehmänvittuja, joten en osaa ottaa kantaa tuohon.
        Pakko kuitenkin uskoa, kun lehmänvittujen asiantuntija kertoo.

        Täytetyt huulet löytyy lehmän hännän alapuolelta. Tollokin sen yhtäläisyyden näkee, anteeksi vaan. Kaunista ei kannata mennä pilaamaan.


    • Expl

      Kyllä tuntuu pahalta , kun television naisjuotajat alkaa kaikki olla täyteaineella näkyvästi käsiteltyjä. Aikaisemmin niitä näki vain Viron TV:ssä. Nyt täälläkin. Kyllä sillä tavoin voi tuhota luonnollisen ulkonäkönsä ja jopa työuransa.

      • luonnollisuuttavaan

        Minun mielestäni, alkaa olla järkyttävää tämä nuorten naisten implanttibuumi. Näkyy kauas että on implantit laitettu. Miten imetys? Miten työura? Voi aikoja, voi tapoja.


    • Viivahuuli
      • onnetonmesta

        Mirkkuli, onks asiakkaat vähissä?


    • Anonyymi

      Lehmällä ne on hännän alla valmiina. Yhtäläisyyden huomaavat jo lehmätkin.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1991
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1898
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      145
      1485
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1128
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    Aihe