miehen varpaankynsien lakkaus

jan11

Saako mies käyttää sinistä lakkaa varpaan kynsissä.

17

1965

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti en ole itseoppinut lakimies enkä tiedä, onko tästä asiasta tehty säädöstä tai direktiivia. Vastaan, koska täällä ei nyt kukaan näytä akuutisti tarvitsevan diagnooseja ja on vähän tylsää.

Jos käytät kynsilakkaa niin varmuuden vuoksi älä lainaa purkkia kellekään.

• jan11

Vaimo lakkasi minun kynnet ensin turkoosin värillä ja itse lakkasin sinisellä. Vaimon lakkaa käytän

• Olisit varmaankin jo saanut vaimoltasi kynsisienen, jos sellainen mahdollisuus olisi. Tarkkaa tietoa minulla ei ole sieni-itiöiden menestymisestä kynsilakkapulloissa, mutta miksi ottaa riskiä kuitenkaan. Tosin lainaillaan sitä ripsivärejäkin valitettavasti.

• lasaretti

Kyllä saa käyttää, itse olen vaki käyttäjä,kaikki muutkin värit ovat kivoja asujen kanssa.

• Härkänen_mies

Minä taasen olen eriävää mieltä kanssanne. Olen nimittäin entinen lakimies ja sattuipa kerran ammatissani tapaus, jossa... ehhei, mies kuin mies saa ehdottomasti käyttää sinistä lakkaa varpaankynsissään, kunhan pyyhkii sen mitä pikimmiten pois! Ehhei jälleen, saa lakata ja pitää sinisen värin kynsissänsä! Mutta kerran oli eräs tapaus, jossa lakan väri oli punaista... vaan kaikki varmaankin osaavat arvata, miten kyseinen tapaus päättyi. Niin mies, kuin nainenkin tai vaikkapa nukke, saa lakata varpaankynsiään värillä kuin värillä. Hyvää ötyä!

• jan11

Laitoin sinistä lakkaa varpaan kynsiin saapa nähdä käskeekö vaimo ottaa pois. Itse yllytti tähän aikaisemmin

• Pimeässäloistavalakka

Täällä on lakattu kynnet pimeässä loistavalla lakalla.... On aika makeat...

• Jan11

Laitoin tänään kullan väristä metalli hohto lakkaa.
        Kiiltää kuin auton maalipinta.
        Minusta miehet saavat lakata varpaankynsiä yhtä vapaasti kuin naiset.
        Tehdään tästä tapa samalla tavalla, kuin sukkahousujen käytöstä sanokoon
        naiset mitä tahansa.

• Lakkaanvoitottua

Meillä rouva halusi yhtäkkiä, että lakkaisi minun varpaankynnet, samalla kun lakkaisi omansa. Välillä väri on ollut musta, kirkkaan sininen, kirkkaan punainen, valkoinen ja kirkkaan vihreä. On ainakin meillä herättänyt hilpeyttä ja muutakin...

• mualainen1950

näyttää siltä että o lyäny varpaan kiveen ku on sinimusta kyns

• Minulla on punaiset London 53 väriset.
      On hyvän näkoisetkin!

• Namnamjes

Herkulliset

• Tykkääntuosta

Jessss. Lisää väriä kynsiin. Herkullista ja mahtavaa

• kakspuolinen

Saa, ja muitakin värejä, totta kai, on niin ihana tunne kun saa lakkailla, itselläni nyt punainen Mavalan Adelaide 65 väri :-)

• Rasbperry

Saa. Itse käytän vadelman väristä

• Jan11

Oli ihan nastaa kun kukaan ei kiinnittänyt huomiota vihreäksi lakattuihin varpaankynsiin uima altaalla espanjassa, ainakaan kukaan ei tullut mitään sanomaan😀

• Siellä se varmaan olekkaan niin ihmeellistä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      174
      5242
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      202
      4158
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      142
      3745
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      70
      3087
    5. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      53
      3020
    6. Mitä ajattelit kun näit

kaivattusi ensimmäisen kerran? xd
      Ikävä
      148
      2015
    7. Nyt meni lopulliset lämmöt.

Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta
      Sinkut
      44
      1767
    8. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      43
      1539
    9. Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla

Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?
      Ikävä
      66
      1462
    10. Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta

Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk
      Maailman menoa
      27
      1331
    Aihe