miehen varpaankynsien lakkaus

jan11

Saako mies käyttää sinistä lakkaa varpaan kynsissä.

17

2027

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Valitettavasti en ole itseoppinut lakimies enkä tiedä, onko tästä asiasta tehty säädöstä tai direktiivia. Vastaan, koska täällä ei nyt kukaan näytä akuutisti tarvitsevan diagnooseja ja on vähän tylsää.

Jos käytät kynsilakkaa niin varmuuden vuoksi älä lainaa purkkia kellekään.

• jan11

Vaimo lakkasi minun kynnet ensin turkoosin värillä ja itse lakkasin sinisellä. Vaimon lakkaa käytän

• Olisit varmaankin jo saanut vaimoltasi kynsisienen, jos sellainen mahdollisuus olisi. Tarkkaa tietoa minulla ei ole sieni-itiöiden menestymisestä kynsilakkapulloissa, mutta miksi ottaa riskiä kuitenkaan. Tosin lainaillaan sitä ripsivärejäkin valitettavasti.

• lasaretti

Kyllä saa käyttää, itse olen vaki käyttäjä,kaikki muutkin värit ovat kivoja asujen kanssa.

• Härkänen_mies

Minä taasen olen eriävää mieltä kanssanne. Olen nimittäin entinen lakimies ja sattuipa kerran ammatissani tapaus, jossa... ehhei, mies kuin mies saa ehdottomasti käyttää sinistä lakkaa varpaankynsissään, kunhan pyyhkii sen mitä pikimmiten pois! Ehhei jälleen, saa lakata ja pitää sinisen värin kynsissänsä! Mutta kerran oli eräs tapaus, jossa lakan väri oli punaista... vaan kaikki varmaankin osaavat arvata, miten kyseinen tapaus päättyi. Niin mies, kuin nainenkin tai vaikkapa nukke, saa lakata varpaankynsiään värillä kuin värillä. Hyvää ötyä!

• jan11

Laitoin sinistä lakkaa varpaan kynsiin saapa nähdä käskeekö vaimo ottaa pois. Itse yllytti tähän aikaisemmin

• Pimeässäloistavalakka

Täällä on lakattu kynnet pimeässä loistavalla lakalla.... On aika makeat...

• Jan11

Laitoin tänään kullan väristä metalli hohto lakkaa.
        Kiiltää kuin auton maalipinta.
        Minusta miehet saavat lakata varpaankynsiä yhtä vapaasti kuin naiset.
        Tehdään tästä tapa samalla tavalla, kuin sukkahousujen käytöstä sanokoon
        naiset mitä tahansa.

• Lakkaanvoitottua

Meillä rouva halusi yhtäkkiä, että lakkaisi minun varpaankynnet, samalla kun lakkaisi omansa. Välillä väri on ollut musta, kirkkaan sininen, kirkkaan punainen, valkoinen ja kirkkaan vihreä. On ainakin meillä herättänyt hilpeyttä ja muutakin...

• mualainen1950

näyttää siltä että o lyäny varpaan kiveen ku on sinimusta kyns

• Minulla on punaiset London 53 väriset.
      On hyvän näkoisetkin!

• Namnamjes

Herkulliset

• Tykkääntuosta

Jessss. Lisää väriä kynsiin. Herkullista ja mahtavaa

• kakspuolinen

Saa, ja muitakin värejä, totta kai, on niin ihana tunne kun saa lakkailla, itselläni nyt punainen Mavalan Adelaide 65 väri :-)

• Rasbperry

Saa. Itse käytän vadelman väristä

• Jan11

Oli ihan nastaa kun kukaan ei kiinnittänyt huomiota vihreäksi lakattuihin varpaankynsiin uima altaalla espanjassa, ainakaan kukaan ei tullut mitään sanomaan😀

• Siellä se varmaan olekkaan niin ihmeellistä:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      64
      5961
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      73
      4817
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      50
      4398
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      56
      4161
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3771
    6. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2483
    7. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2389
    8. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      52
      2144
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      45
      2119
    10. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      2
      1617
    Aihe