Flirtit, hyvä idea, mutta naiset ei vaan tajua

Kupiido

Kun huomasin flirttitoiminnon Suomi24-treffeissä, niin välittömästi ajattelin, että tämähän on mahtava idea. Ei tarvi enää kokeilla onneaan viesteillä, että vastaisiko tämä ja tämä nainen vaan voisi flirtillä kokeilla kiinnostaako naista profiilin perusteella.

Mutta naiset eivät valitettavasti tajua flirttien ideaa. He suhtautuvat niihin kiusana ja usein valittelevat profiileissaan, että flirttejä ei kannata lähetellä. Loogiseen ajatteluun kykenevä ihminen katsoisi minkälainen henkilö on flirtin takana ja sitten flirttaisi takaisin tai olisi flirttaamatta, jos ei profiilin perusteella kiinnosta.

Naiset tekevät yksinkertaisistakin asioista lottoarvonnan. He haluavat odotella viestejä ja vastailla summanmutikassa niihin tilanteen mukaan. Lisätään päälle vielä naisten tyhjät profiilit, niin nettitreffit on hyvin monelle miehelle totaalista ajanhaaskausta. Valtaosa viesteistä menee hukkaan ja ainoa tapa jolla voisi tiedustella naisen kiinnostusta (flirtit) herättää naisissa ärtymystä.

Ei Jumalauta, ovatko naiset tosiaan näin yksinkertaisia?

9

464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katariinat

      Huono idea, lähinnä vitu ttaa kun niitä tulee ilman viestiä, itse bannaan kaikki flirtin lähettäjät ellei viestiä ole laittanut.

    • mieheteivaantajuu

      Millähän perusteella niitä lähetetään, kun kuvaa minulla ei ole ja profiilitekstistä ei selvästi ole luettu edes ekaa lausetta?

      Muuten ok toiminto näinä viestirajoitusten aikoina.

      • ÄO69

        Et vieläkään tajua, vaikka juuri äsken sen sanoin. Jos saat flirtin, niin klikkaa miehen profiilia, lue profiili ja pohdi voisitko olla kiinnostunut profiilin kaltaisesta miehestä. Jos voisit olla kiinnostunut, niin flirttaa takaisin, niin jospa sitä viestiä tulisi sitten.


      • movember
        ÄO69 kirjoitti:

        Et vieläkään tajua, vaikka juuri äsken sen sanoin. Jos saat flirtin, niin klikkaa miehen profiilia, lue profiili ja pohdi voisitko olla kiinnostunut profiilin kaltaisesta miehestä. Jos voisit olla kiinnostunut, niin flirttaa takaisin, niin jospa sitä viestiä tulisi sitten.

        Joopa joo. Tämä on aika tuttua kauraa, että profiilia ei edes käydä katsomassa. Flirttejä en harrasta, mutta pari kolme naista joille olen viestin lähettänyt kirjoittelevat kyllä viesti tolkulla, mutta eivät käyneet kertaakaan katsomassa profiilia.
        Samoin kerran mennessäni treffeille, niin naisellepa tuli yllätyksenä, että tupakoin ja että minulla on viikset. oli pettynyt, fröökynällä oli unohtunut lukea profiilini.


    • faöjgöa

      Etköhän itse ole "hieman" yksinkertainen.

    • havaintoja

      Mustakin flirtti voisi olla hyvä idea, jos niitä lähettävillä miehillä olisi kunnollinen ja kattava profiili.

      Käytännössä olen huomannut, että miehillä, jotka laittaa flirttiä, ei ole juuri mitään kirjoitettuna profiiliin. Ja ne miehet, joilla on hyvin laadittu profiili, tekevät myös aloitteen kirjoittamalla sisällöltään mietityn viestin.

    • Flirtti kertoo, että olet kiinnostunut, mutta kun kirjoitat viestin niin se kertoo, että olet tosissasi.

    • EiSeksiTreffejä

      Itse ajattelen että flirtti on pikemminkin seksuaalista vonkaamista kuin herrasmies tyylistä kiinnostusta. Kertoo myös miehestä että jos ei viitsitä lyhyttä viestiä laittaa niin tuskin on edes kiinnostunut juuri minusta vaan monesta muustakin naisesta. Useinmiten nimenomaan niiden flirttien lähettäjät ovat niitä vonkaajia kun aito tutustuminen ei kiinnosta vaan aletaankin pian ehdottelemaan.

    • EnKerroNimeä83

      Itse käyn aina katsomassa profiilin, kun olen saanut flirtin. Toistaiseksi ne ovat kaikki tulleet henkilöiltä, joiden kanssa minulla ei tunnu olevan mitään yhteistä tai joiden profiilissa ei edes lue mitään.
      Jos flirtti tulisi kiinnostavalta mieheltä, flirttaisin toki takaisin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe