Onko tämä totta vai pelkkä myytti?
Entä osaako nykynainen arvostaa tyylikkyyttä, vai onko suosituin tyyli Converset ja farkut? Minä en Converseja käytä, kengät jotka eivät ole kauttaaltaan laadukasta nahkaa sopivat korkeintaan sisätiloihin tai puutarhatöihin.
Kertokaapa onko näin?
Herrasmiehen valinta:
https://media.licdn.com/mpr/mpr/AAEAAQAAAAAAAAZ5AAAAJDBlMjU0ZGJiLWY1NDUtNDMzNi1hZmYzLWY0MGQ4ODMyZmM0Yg.jpg
Kesämiehen jalkineet:
https://crabapplenyc.files.wordpress.com/2012/02/bass-barret-taupe-suede-69-22-on-zappos.jpg
Talvibuutsit:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/564x/65/4b/23/654b23f4cc0abce345c56098921c8d23.jpg
Katsovatko naiset kenkiä?
126
1682
Vastaukset
Naiset omaksuvat ryhmäidentiteetin todella herkästi, joten se "genre" mihin nainen kokee kuuluvansa määrää sen, millaiset kengät miehellä pitää olla.
- KHIUYJM
NAISET KATSOO KENKIÄ...Finnish man looking for a date
https://www.youtube.com/watch?v=3Pz-V81DaWw&index=16&list=PLmb1Thl8L0NgVqzVqNvwHmoPIUI0k0r5_
- entuijota
En katso miehen kenkiin.
- atännä
Joo, katsotaan. Aika naurettavan näköisiä Suomen kesässä tuollaiset mokkakengät, kun vettä sataa kaatamalla. Juhliin ehkä ihan ok.
Eikä noilla "talvibootseilla" pärjää talvella kuin sisätiloissa.
Mutta jos arvostaa nättinä pönöttämistä, niin ihan pikkusieviä ovat :)- 12121212
Menehän vaikka telttailemaan siitä.
Minä olen muuten tajunnut että jos nainen ei halua miehen pukeutuvan tyylikkäästi, luultavasti halutaan "miesten töistä pitävä mies" joka ei muuta tee kuin remontoi ja korjaa naisen kotipesää.
Ps. nuo toisessa kuvassa on vapaa-ajan kengät, tässä kuvassa juhlakengät:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3f/76/20/3f76204349912750e043dbc96e0226df.jpg - Ikis__M
Tällä kertaa ollaan atännän kanssa liki samaa mieltä, tuommoiset mokkapintaiset nuhjaantuu nopeasti ja sitten näyttää pelkästään surkeilta. Talvikengät on ihan ok kaupunkiympäristöön, ei tuon raskaampia useinkaan tarvitse. Itse mieluiten käytän jalkaan mukavia enimmäkseen jokasäähän/ympäristöön sopivia. Jos nyt sitten ihan jotain pikkutakki/pukutilaisuutta niin pitää laittaa nahkakenkää mutta muuten melkeinpä pidän tämäntapaisia:
Talvi, myöhäissyksy, kevään rönttäkelit:
http://images.the-house.com/salomon-snowtrip-ts-waterproof-sh-blkblkblk-11-zoom.jpg
Syksy, alkukevät:
https://cdn-media.sportamore.se/uploads/products/887850531973_005_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85.jpg
Kesä:
http://i00.twenga.com/sport/wanderschuhe/salomon-techamphibian-p_13265851f.jpg - MrHedgehog
Mokkanahka on mainettaan parempaa matskua. Elin uskossa että mokkanahka kelpaa lähinnä sisätiloihin, mutta päädyin ostamaan buutsit jotka sopivat omaan jalkaan niin hyvin että annoin mokkanahalle tilaisuuden. Suihkautin niihin kosteutta hylkivää ainetta, ja ovat sittemmin olleet käytössä ihan kelistä riippumatta. Ovat saaneet osakseen vettä, kuraa ja varpaille tallomista. Eivät ole menneet ollenkaan huonoksi, pieni kuluma haittaa jopa vähemmän kuin helposti naarmuuntuvissa pintanahkapopoissa.
http://www.jshoesonline.co.uk/images/products/zoom/1384446497-90879800.jpg - Ikis__M
MrHedgehog kirjoitti:
Mokkanahka on mainettaan parempaa matskua. Elin uskossa että mokkanahka kelpaa lähinnä sisätiloihin, mutta päädyin ostamaan buutsit jotka sopivat omaan jalkaan niin hyvin että annoin mokkanahalle tilaisuuden. Suihkautin niihin kosteutta hylkivää ainetta, ja ovat sittemmin olleet käytössä ihan kelistä riippumatta. Ovat saaneet osakseen vettä, kuraa ja varpaille tallomista. Eivät ole menneet ollenkaan huonoksi, pieni kuluma haittaa jopa vähemmän kuin helposti naarmuuntuvissa pintanahkapopoissa.
http://www.jshoesonline.co.uk/images/products/zoom/1384446497-90879800.jpgNuo eivät kyllä näytä mokkanahkakengiltä. Ovat varmaankin nupukkinahkaa niin kuin tuossa patruunavyössä:
http://www.hhsport.fi/metsastajan-maailma/tuote/zubicek-patruunavyo-nupukkinahkaa/771401585/
http://www.nahkaateljeeija.fi/5
"NUPUKKINAHKA
Toisin kuin mokkanahka, joka on naudannahkan lihapuolta, nupukkinahka (nubuck leather) on nahkan ulointa kerrosta joka on hiottu. Nimityksensä se on todennäköisesti saanut englannin kielen sanoista new ja buckskin. Oikeastaan mokalla ja nupukilla on yhteistä vain pörröinen ulkoasu, sillä materiaalit eroavat laadultaan ja ominaisuuksiltaan huomattavasti. Molemmat ovat kuin persikan pehmeää nukkaista kuorta, mutta nupukki on nukaltaan hienojakoisempaa kuin mokka. Nahkan uloin kerros on myös vahvempaa, paksumpaa ja muodostaa tasaisemman, hienomman pinnan. Nupukki on siis hitusen pörröisten nahkamateriaalien saralla kuningaslaatua ja hinnaltaan sen mukaista. Valitettavasti sekä mokka että nupukki ovat molemmat kovin herkkiä kosteudelle ja tahroille, joten innokas spray-aineella suihkiminen on tarpeen niiden suojaamiseksi.
Nupukkinahkan yleisimpiä käyttökohteita ovat huonekalut sekä laatujalkineet ja -asusteet." - tyylilyyli78
MrHedgehog kirjoitti:
http://www.jshoesonline.co.uk/images/products/zoom/1384446497-90879800.jpgKivan näköiset buutsit :)
- atännä
12121212 kirjoitti:
Minä olen muuten tajunnut että jos nainen ei halua miehen pukeutuvan tyylikkäästi, luultavasti halutaan "miesten töistä pitävä mies" joka ei muuta tee kuin remontoi ja korjaa naisen kotipesää.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3f/76/20/3f76204349912750e043dbc96e0226df.jpgTelttailu olisikin aivan ihanaa.. :) Mutta nyt ei ehdi.
Minä arvostan maanläheisyyttä ja näppäryyttä. Minäkin olen maanläheinen ja käsistäni kätevä. Olis kiva jos kumppani olisi samanhenkinnen kuin mitä itse on. Vois mennä hermot, jos mies käyttäisi peilin edessä ja asujaan miettien tuplasti enemmän aikaa kuin mitä itselläni menisi sellaiseen. Ja varoisi tekemästä mitään, mikä voisi likastaa vaatteet...
Anteeksi nyt sekuntia etukäteen, mutta mun mielestäni noi on ilmiselvät suihinotto-mokkasiinit. - 12121212
atännä kirjoitti:
Telttailu olisikin aivan ihanaa.. :) Mutta nyt ei ehdi.
Minä arvostan maanläheisyyttä ja näppäryyttä. Minäkin olen maanläheinen ja käsistäni kätevä. Olis kiva jos kumppani olisi samanhenkinnen kuin mitä itse on. Vois mennä hermot, jos mies käyttäisi peilin edessä ja asujaan miettien tuplasti enemmän aikaa kuin mitä itselläni menisi sellaiseen. Ja varoisi tekemästä mitään, mikä voisi likastaa vaatteet...
Anteeksi nyt sekuntia etukäteen, mutta mun mielestäni noi on ilmiselvät suihinotto-mokkasiinit.Olet täysi moukka kun et erota derbykenkiä mokkasiineista.
Kiva toki että astetta tyylikkäämmät kengät herättävät sinussa tuollaisia mielihaluja ;) 12121212 kirjoitti:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/3f/76/20/3f76204349912750e043dbc96e0226df.jpgTuollaisia oxford-mallisia kenkiä pidän toisinaan puvun kanssa juhlissa. Omistan toki muitakin juhlakenkiä.
Aloituksessa linkittämiäsi kenkiä en kyllä pitäisi ikinä. Ihan hienoja ja sopivat varmasti sinun ja joidenkin muiden tyyliin. Mutta minun smart casual on jotain aivan muuta.- 12121212
atännä kirjoitti:
Telttailu olisikin aivan ihanaa.. :) Mutta nyt ei ehdi.
Anteeksi nyt sekuntia etukäteen, mutta mun mielestäni noi on ilmiselvät suihinotto-mokkasiinit.Noinhan se menee, kehittämäni samankaltaisuus-erilaisuusperiaatteen mukaisesti.
Jos nainen tekee miesten juttuja, hänelle sopii samanlainen mies koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Jos nainen tekee naisten juttuja, hänelle sopii erilainen mies koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
Samoin:
pitkälle naiselle sopii pitkä mies (samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä).
lyhyelle naiselle sopii pitkä mies (vastakohdat täydentävät toisiaan).
Pituuden tilalla voisi yhtä lailla olla rotevuus, menestys, sosiaalisuus, itsevarmuus, tai mikä tahansa universaalisti miehen tasoa kohottava tekijä. - atännä
12121212 kirjoitti:
Noinhan se menee, kehittämäni samankaltaisuus-erilaisuusperiaatteen mukaisesti.
Jos nainen tekee miesten juttuja, hänelle sopii samanlainen mies koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä.
Jos nainen tekee naisten juttuja, hänelle sopii erilainen mies koska vastakohdat täydentävät toisiaan.
Samoin:
pitkälle naiselle sopii pitkä mies (samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä).
lyhyelle naiselle sopii pitkä mies (vastakohdat täydentävät toisiaan).
Pituuden tilalla voisi yhtä lailla olla rotevuus, menestys, sosiaalisuus, itsevarmuus, tai mikä tahansa universaalisti miehen tasoa kohottava tekijä.Minkäslaiselle naiselle sopii keikaroiva snobimies?
- 12121212
atännä kirjoitti:
Minkäslaiselle naiselle sopii keikaroiva snobimies?
Riippuu siitä onko keikaroivalla snobimiehellä rahaa ja statusta.
Jos on, niin keikaroiva snobimies sopii:
hienostelevalle ja menestyneelle snobinaiselle (samankaltaisuusperiaate)
vähemmän hienostelevalle ja menestyneelle kotirouvalle (erilaisuusperiaate)
Ilman rahaa ja statusta ei sovi kenellekään, koska mies ei ole riittävän varakas ansaitsemaan naiselle korkeaa elintasoa eikä riittävän kova tekemään miesten töitä kompensoidakseen palkan pienuutta hartiapankilla.
- Eräkettu
Mulla on caterpillarit ja ihan hyvin oon saanu pillua.
Meikä tosissaan halus näitä kenkiä. - pihtarihuora
riippuu muusta pukeutumisesta,vähän kiinnittää huomiota jos kengät ja vaatteet on kovin paljon eriparia,paremmassa pukeutumisessa kengät on piste iin päälle.mutta ei sillä niin väliä ole vaikka sen huomaa.eniten tunnen kumisaapasmiehiä,ja mukavia ovat.
- näinsemenee
Kyllä katsoo! Vaikka ois kuin hyvännäköinen tyyppi ja muuten ihan tip top ja kengät nuhjut, hoitamattomat tai mauttomat niin voi voi.....
- sivuseikka
Mies, jota vaatteet vievät ei kiinnosta. Tyylikkäät vaatteet ovat kivat, mutta pukeutumisen jälkeen koko vaateasia pitää unohtaa. Ihminen joka tiedostaa olevansa tyylikkäissä vaatteissa, ei nappaa.
- Bi-nainen
Onhan se tyyli tärkeää, mutta ei vaan yksi juttu vaan kokonaisuus ja se mitä se kertoo kantajastaan. Ulkoilevalla miehellä on ulkoiluun sopivat kengät, konservatiivilla perinteinen tyyli jne. Ja sit toki viehättää vastaavaa naista.
Mä luulen että jos hankkisin Berkshire Hathaway juoksukengät, niin hukkaan menisi panostus eikä naiset niitä kuolaisi. Vähän sama ideahan sulla noissa kengissä kuitenkin on.
- totuuskengistä
Nuoret naiset katsovat kenkiä. Tyylikäs pukeutuminen on signaali kunnianhimosta -> tulevasta rahasta ja statuksesta.
Kolmekymppiset naiset pitävät hyvin pukeutuvasta miehestä jos tämä on statusmies, mutta inhoavat sitä jos tavallinen KTM pukeutuu hyvin, koska sellainen mies ei osaa tai viitsi rempata taloa ettei hienot kengät naarmuunnu. Tavallisen KTM:n rooliin ei kuulu hieno pukeutuminen, sellainen on miehille joiden pankkitilillä on katetta hienolle pukeutumiselle.- 12121212
Hyvin tiivistetty.
Niinhän sitä sanotaankin että vaatteet pitää ansaita jotta niitä pystyy kantamaan kunnialla. - atännä
Kun katson ympärilleni, ne todelliset "ytm:t", varakkaat, komeat ja menestyneet, pukeutuvat ihan miten sattuu, rikkinäisiin verkkareihin ja printti -teepaitaan, ja läpsyttelevät varvastossuilla. Ei niillä ole tarvetta korostaa itseään vaatteilla tai glitterillä tai muulla bling-blingillä. Ne vaan ovat - miehiä, riittäviä.
Työvaatteet, uniformut, on erikseen, mutta vapaa-ajalla tuttujen parissa ollaan rennosti. Liikaa yrittävät kimaltavat sliipattuna. - SitäKutsutaan
atännä kirjoitti:
Kun katson ympärilleni, ne todelliset "ytm:t", varakkaat, komeat ja menestyneet, pukeutuvat ihan miten sattuu, rikkinäisiin verkkareihin ja printti -teepaitaan, ja läpsyttelevät varvastossuilla. Ei niillä ole tarvetta korostaa itseään vaatteilla tai glitterillä tai muulla bling-blingillä. Ne vaan ovat - miehiä, riittäviä.
Työvaatteet, uniformut, on erikseen, mutta vapaa-ajalla tuttujen parissa ollaan rennosti. Liikaa yrittävät kimaltavat sliipattuna.Liikaa yrittäjiä kutsutaan nousukasmaisiksi, ja se vasta moukkkamaista onkin. Hyi hyi.
- Ex----------PUA
Tämä!
Hyvä huomio tuo KTM-tyyl, mikä on eritoten käytännöllistä tyyliä.
Jokainenhan tietää palstalta tutun timpan, joka pukeutuu öh, prismasta tuttuihin vaatekertoihin, joihin kuuluvat pastellinvärikuvioidut kauluspaidat, vyölaukut, ja kännykäkotelot jotka tulevat vyöhön kiinni kätevästi, hieman polvien alle tulevat sukat jotka on jaloissa, jotka puolestaan on sandaaleissa (Ratikan ulkomaan look)? - NiinSamaaMieltä
atännä kirjoitti:
Työvaatteet, uniformut, on erikseen, mutta vapaa-ajalla tuttujen parissa ollaan rennosti. Liikaa yrittävät kimaltavat sliipattuna.Mieheni kuuluu mainitsemaasi kategoriaan ja todellakin joudun joskus sanomaan, että nyt et Crocseja laita ja vaihdat ehjän paidankin! Yleensä kyllä muistaa pukeutua hyvin kun kuljemme yhdessä, muttei ihan aina. Töissä kyllä on tyylikkäästi pukeutunut, mutta auta armias muuten...
Toisaalta taas, miksei saisi pukeutua kuten haluaisi? Kyllä siellä rynttyitten alla on kuitenkin se minun ihana mieheni. - 12121212
NiinSamaaMieltä kirjoitti:
Mieheni kuuluu mainitsemaasi kategoriaan ja todellakin joudun joskus sanomaan, että nyt et Crocseja laita ja vaihdat ehjän paidankin! Yleensä kyllä muistaa pukeutua hyvin kun kuljemme yhdessä, muttei ihan aina. Töissä kyllä on tyylikkäästi pukeutunut, mutta auta armias muuten...
Toisaalta taas, miksei saisi pukeutua kuten haluaisi? Kyllä siellä rynttyitten alla on kuitenkin se minun ihana mieheni.Jos miehelläsi on rahaa ja statusta, niin toki se antaa enemmän pelivaraa monissakin asioissa.
atännä kirjoitti:
Työvaatteet, uniformut, on erikseen, mutta vapaa-ajalla tuttujen parissa ollaan rennosti. Liikaa yrittävät kimaltavat sliipattuna.Tuli tästä mieleeni, että mummollani oli eläessään tapana sanoa, että rumat ja kurjat ne vaatteilla koreilee. Egon pönkitystä.
Taisi mummu tietää mistä puhui. Jakkupukunsa maksoi aina tonnin ja jalkineet toisen. :)
- AlphaFemale
AP:lla on ätmiksi yllättävän hyvä maku kenkien suhteen.
Ykköskuvan Oxford-kenkiä soisi näkyvän katukuvassa enemmänkin. - TilanteenMukaan
Hölmöltä näyttää, jos on tilanteeseen täysin epäsopivat kengät, liian hienot, huonot, tai muutoin sopimattomat. Mutta treffeille AINA puhtaat ja ehjät vaatteet, oli millaiset hyvänsä, tätä ei voi tarpeeksi, eikä ilmeisesti liikaakaan korostaa.
- helmamimmi
Katson miehen kenkiä siinä kuin muutakin pukeutumista. Arvostan puhtautta, siisteyttä ja tilanteeseen sopivaa vaatteiden ja kenkien valintaa. Ulkoiluun rennot ja liikkumiseen sopivat kengät kuten vaellus- tai lenkkikengät, sadesäälle kumpparit tms, hyvään ravintolaan siistit kävelykengät ja helteellä vaikka varvastossut tai kesäsandaalit.
Treffeillä kiinnitin huomioni miehen tyylikkääseen pukeutumiseen hyvännäköistä paitaa ja nahkakenkiä myöten. Nähdessäni treffikumppanini asun yllätyin positiivisesti, hän oli rennon tyylikäs ja klassinen herrasmies. Olimme menossa ravintolaan syömään, joten hänen valintansa meni nappiin.
Itse pukeudun treffeille myös tilanteen mukaan. On ollut treffejä ulkona, ravintolassa, kahvilassa. Mieluiten pukeudun naisellisesti omia hyviä puoliani korostaen. Hiukset auki, helmat hulmuamaan ja korkkarit jalkaan. Ja joskus taas vaelluskengät, rennot verkkarit ja t-paita. Tilanteen mukaan siis, puhtaat, ehjät, päällä hyvältätuntuvat ja kivannäköiset vaatteet ja kengät.- Vittumitäpaskaataas
Tärkeintä naisen mielestä on siis sosiaalisissa piireissä ja erilaisissa sosiaalisissa todellisuuksissa runkkaaminen.
- runkkarinainen_piireistä
Kivempaa on sosiaalinen runkkaus kuin netissä runkkaus. :D
Kengät tilanteen mukaan. Juhlakengät juhlaan, lenkkarit lenkille ja Crocksit puutarhaan. Täytyy olla vähän latvasta laho, jos käyttää nahkakenkiä joka paikassa.
- 12121212
Niin.
Ratikkakin varmaan ymmärtää etten minäkään lähde lenkille nahkapohjaiset Balmoral Oxfordit jalassa :D
Olennaista on ettei lähde lenkkarit jalassa kaupungille, tai Crocseissa mihinkään kodin ulkopuolelle. - JossainMuualla
"Täytyy olla vähän latvasta laho, jos käyttää nahkakenkiä joka paikassa."
Pitikin ihan katsoa, mitä minulta löytyy
-Kotisandaalit: nahkaa, ruskeat
-Kävelykengät: nahkaa, mustat
-Juhlakengät: nahkaa, mustat
-Työkengät, joutuessa ulos toimistosta: nahkaa, mustat
-Työkengät, joutuessa sisään toimistoon: nahkaa, mustat
-Syys/kevätkengät: nahkaa, ruskeat
-Talvikengät: nahkaa, mustat
-Vaeltelu-, superpaskakeli- ja mussukan talutuskengät, nahkaa, mustat
-Työkengät pihapuuhiin, nahkaa, mustat, karut
-METSURIN SAAPPAAT, KUMIA, ORANSSIT!
Olen terve, yesh!
PS. Lenkkareita ei ole eikä tule. 12121212 kirjoitti:
Niin.
Ratikkakin varmaan ymmärtää etten minäkään lähde lenkille nahkapohjaiset Balmoral Oxfordit jalassa :D
Olennaista on ettei lähde lenkkarit jalassa kaupungille, tai Crocseissa mihinkään kodin ulkopuolelle.Minua aina huvittaa japanilaisturistit, joilla on usein puku päällä ja lenkkarit jalassa. :-)
Noin muuten minusta Converset tai Superstarsit on ihan hyvät farkkujen ja t-paidan kanssa. Ei ole vielä koskaan kukaan muotipoliisi tullut pamputtamaan tai kaasuttamaan.JossainMuualla kirjoitti:
"Täytyy olla vähän latvasta laho, jos käyttää nahkakenkiä joka paikassa."
Pitikin ihan katsoa, mitä minulta löytyy
-Kotisandaalit: nahkaa, ruskeat
-Kävelykengät: nahkaa, mustat
-Juhlakengät: nahkaa, mustat
-Työkengät, joutuessa ulos toimistosta: nahkaa, mustat
-Työkengät, joutuessa sisään toimistoon: nahkaa, mustat
-Syys/kevätkengät: nahkaa, ruskeat
-Talvikengät: nahkaa, mustat
-Vaeltelu-, superpaskakeli- ja mussukan talutuskengät, nahkaa, mustat
-Työkengät pihapuuhiin, nahkaa, mustat, karut
-METSURIN SAAPPAAT, KUMIA, ORANSSIT!
Olen terve, yesh!
PS. Lenkkareita ei ole eikä tule.Olin saada paskahalvauksen listaasi lukiessani. Onneksi päästit minut piinasta metsurin saappailla. :-)
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Minua aina huvittaa japanilaisturistit, joilla on usein puku päällä ja lenkkarit jalassa. :-)
Noin muuten minusta Converset tai Superstarsit on ihan hyvät farkkujen ja t-paidan kanssa. Ei ole vielä koskaan kukaan muotipoliisi tullut pamputtamaan tai kaasuttamaan."Minua aina huvittaa japanilaisturistit, joilla on usein puku päällä ja lenkkarit jalassa. :-)"
Lenkkarit on mukavat jalassa niin että huvitus lienee molemminpuolista kun itse kärvistelet varpaat kipeänä juhlakengissä. Itse jos pitää valita reissuvaatetusta niin pitäisin ja pidänkin ne lenkkarit jalassa, pukuahan taas ei tarvitse kuin häissä ja hautajaisissa. Ikis__M kirjoitti:
"Minua aina huvittaa japanilaisturistit, joilla on usein puku päällä ja lenkkarit jalassa. :-)"
Lenkkarit on mukavat jalassa niin että huvitus lienee molemminpuolista kun itse kärvistelet varpaat kipeänä juhlakengissä. Itse jos pitää valita reissuvaatetusta niin pitäisin ja pidänkin ne lenkkarit jalassa, pukuahan taas ei tarvitse kuin häissä ja hautajaisissa.Me lähdetään huomenna Lissaboniin ja ei ole tullut mieleen ottaa pukua mukaan lomalle. Estorilin kasino olisi vissiin ainoa paikka, jossa moinen olisi tarpeen.
Kun luvassa on jatkuvasti 30 astetta lämmintä, niin sandaalit on paremmat kuin lenkkarit.- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Me lähdetään huomenna Lissaboniin ja ei ole tullut mieleen ottaa pukua mukaan lomalle. Estorilin kasino olisi vissiin ainoa paikka, jossa moinen olisi tarpeen.
Kun luvassa on jatkuvasti 30 astetta lämmintä, niin sandaalit on paremmat kuin lenkkarit.Niin ehkä onkin mutta jos tulee paljon kävelyä niin lenkkarit on paremmat olla mukana, paikan päältä voi sitten hankkia jotkut edulliset läpsyttimet lyhempiin kävelyihin.
Ikis__M kirjoitti:
Niin ehkä onkin mutta jos tulee paljon kävelyä niin lenkkarit on paremmat olla mukana, paikan päältä voi sitten hankkia jotkut edulliset läpsyttimet lyhempiin kävelyihin.
Minä olen intomielinen kävelyn ystävä. Viime vuonna käveltiin Istanbulissa reilu sata kilometriä viikossa eikä lenkkareille ollut käyttöä. Tosin olen varautunut asiaan käyttämällä samaisia sandaaleita jo nyt etukäteen, ettei tule rakkoja, kuten talven jälkeen helposti tapahtuu.
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Minä olen intomielinen kävelyn ystävä. Viime vuonna käveltiin Istanbulissa reilu sata kilometriä viikossa eikä lenkkareille ollut käyttöä. Tosin olen varautunut asiaan käyttämällä samaisia sandaaleita jo nyt etukäteen, ettei tule rakkoja, kuten talven jälkeen helposti tapahtuu.
Ei huonosti tuo. Joo non onhan niitä kävelyyn hyviä sandaaleitakin kyllä olemassa ja sen ymmärrän perusteluksi jos haluaa laadukkaat pitää mukanaan niin on ne sitten parempi vaihtoehto mutta noilla kilometreillä itse edelleeenkin suosisin tämmöisiä hyvin hengittäviä "oikean" kengän mallisia:
http://i00.twenga.com/sport/wanderschuhe/salomon-techamphibian-p_13265851f.jpg
Tai jos pitää olla sandaalit niin sitten nuo jos käyt aamulla hakemassa kun ne näytti olevan sandaaliosiossa:
https://www.intersport.fi/fi/tuote/ecco-biom-delta-m-sandaalit-56471114/ - 12121212
Ikis__M kirjoitti:
"Minua aina huvittaa japanilaisturistit, joilla on usein puku päällä ja lenkkarit jalassa. :-)"
Lenkkarit on mukavat jalassa niin että huvitus lienee molemminpuolista kun itse kärvistelet varpaat kipeänä juhlakengissä. Itse jos pitää valita reissuvaatetusta niin pitäisin ja pidänkin ne lenkkarit jalassa, pukuahan taas ei tarvitse kuin häissä ja hautajaisissa.Tuo kertoo että olet tyypillinen suomalainen: et panosta nahkakenkien hankintaan rahaa tai vaivaa. Luultavasti kengissäsi on väärä lesti ja/tai ne ovat heikkolaatuista kovaa nahkaa.
Oikein valitut nahkakengät eivät purista vaan ovat mukavat jaloissa, ja muuttuvat vielä mukavammiksi kun pehmeä ja kunnollinen nahka muotoutuu jalkojesi mukaan.
Sen lisäksi nahka kerää vähemmän bakteereja ja hajuja kuin keinokuitu. Nahka toimii myös pohjissa koska se ei kuumene niin kuin tennarien kumi. Nuo on epäilemättä hyviä, mutta enemmän Suomen olosuhteisiin. Kun on tarpeeksi kuuma, niin ainakin minun jalkani hikoavat ja kohta on varpaanvälit halki, vaikka miten talkkia laittaisi. Siksipä suosin etenkin etelässä avosandaaleita.
Nyt on yhdet Merrillin ja Columbian sandaalit käytössä.- Ikis__M
12121212 kirjoitti:
Tuo kertoo että olet tyypillinen suomalainen: et panosta nahkakenkien hankintaan rahaa tai vaivaa. Luultavasti kengissäsi on väärä lesti ja/tai ne ovat heikkolaatuista kovaa nahkaa.
Oikein valitut nahkakengät eivät purista vaan ovat mukavat jaloissa, ja muuttuvat vielä mukavammiksi kun pehmeä ja kunnollinen nahka muotoutuu jalkojesi mukaan.
Sen lisäksi nahka kerää vähemmän bakteereja ja hajuja kuin keinokuitu. Nahka toimii myös pohjissa koska se ei kuumene niin kuin tennarien kumi.En panostakaan enää kun lenkkarityyppiset on niin paljon mukvampia pitää jalassa niin aika harvoin tulee nahkakenkiä pidettyä. Toki pätee nahkakengissä ihan sama kuin muissakin eli laadukas vaan on niin paljon parempi, en itsekään markettien tarjouslenkkareita pitäisi. Mulle sopii salomonin tuotteet hyvin, niissä on sopiva malli minun jalalle eli vähän kapeamman mallinen kuin yleensä. Nahkakenkiä ei voi heittää pesukoneeseen bakteerinpoistoon, keinokuituiset voi laittaa villaohjelmalla mutta kuumemmalla jos pesee niin kutistuu nimimerkillä kokeiltu on. Muutenkin nahkakengät vaatii hoitoa toisin nuo huolettomamman tyyppiset.
12121212 kirjoitti:
Tuo kertoo että olet tyypillinen suomalainen: et panosta nahkakenkien hankintaan rahaa tai vaivaa. Luultavasti kengissäsi on väärä lesti ja/tai ne ovat heikkolaatuista kovaa nahkaa.
Sen lisäksi nahka kerää vähemmän bakteereja ja hajuja kuin keinokuitu. Nahka toimii myös pohjissa koska se ei kuumene niin kuin tennarien kumi.Minulla on Lloydin mustat ja Clarksin ruskeat juhlakengät. Jälkimmäiset on aivan helvetin hyvät jalkaan, vaikka edelliset olivat tuplasti kalliimmat.
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Nuo on epäilemättä hyviä, mutta enemmän Suomen olosuhteisiin. Kun on tarpeeksi kuuma, niin ainakin minun jalkani hikoavat ja kohta on varpaanvälit halki, vaikka miten talkkia laittaisi. Siksipä suosin etenkin etelässä avosandaaleita.
Nyt on yhdet Merrillin ja Columbian sandaalit käytössä.Joo mutta jos halkeilee niin ainakin avosandaaleissa sitten lentelee kaikki pöpötkin sinne ja entä jos patikoidessa vahingossa potkaiset jotain kivenmurikkaa niin saattaa olla loma pilalla kun varpaat halki sitten.
Ikis__M kirjoitti:
Joo mutta jos halkeilee niin ainakin avosandaaleissa sitten lentelee kaikki pöpötkin sinne ja entä jos patikoidessa vahingossa potkaiset jotain kivenmurikkaa niin saattaa olla loma pilalla kun varpaat halki sitten.
Meinaatko, etten kuolekaan viinaan tai väkivaltaan vaan bakteeriin? Sitä odotellessa. :-)
Kävin tänää ostamassa kauppahallista Chorico-pyöryköitä ja myyjä Rouva Ratikan komppaamana opasti, ettei niitä saa sulattaa ja jälleen jäädyttää, ettei tule ruokamyrkytystä. Kysyin myyjältä samaisen kysymyksen ja se myönsi syyllistyneensä samaan syntiin.- 12121212
Ratikkakuski kirjoitti:
Minulla on Lloydin mustat ja Clarksin ruskeat juhlakengät. Jälkimmäiset on aivan helvetin hyvät jalkaan, vaikka edelliset olivat tuplasti kalliimmat.
Joo istuvuus ratkaisee. Paremmat kengät muovautuu paremmin, mutta on siinäkin rajansa.
Tuossa hintaluokassa akselilla Clarks-Lloyd ei välttämättä ole vielä kovinkaan suuria eroja. Yhä pinnoitettua nahkaa ja liimapohjat. Pikku lisäpanostuksella siirrytään laadukkaampiin kenkiin, esim. Allen-Edmonds.
Meermin on hyvä vaihtoehto, hinta-laatusuhde melko ylittämätön. Sen halvemmalla on paha löytää kunnolla tehtyjä kenkiä.
https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4589
Minulla on tämmöiset rentoon vapaa-aikaan kaupungilla, mielettömän mukavat jalassa ja sopivat moneen tilaisuuteen. - 12121212
Itse asiassa nuo taitaa olla rahteineen samassa hintaluokassa Lloydien kanssa, mutta laatu ihan eri.
- Ikis__M
Ratikkakuski kirjoitti:
Meinaatko, etten kuolekaan viinaan tai väkivaltaan vaan bakteeriin? Sitä odotellessa. :-)
Kävin tänää ostamassa kauppahallista Chorico-pyöryköitä ja myyjä Rouva Ratikan komppaamana opasti, ettei niitä saa sulattaa ja jälleen jäädyttää, ettei tule ruokamyrkytystä. Kysyin myyjältä samaisen kysymyksen ja se myönsi syyllistyneensä samaan syntiin.Ei tietenkään niitä saa enää sulatuksen jälkeen uudestaan pakastaa. Rouva ratikka lienee hyvä nainen joka on hyväksynyt osansa jännämiehensä vasymättömänä tukijana ja terveydenvaalijana. Varmaan pääsisit hengestäsi ihan omaa tyhmyyttäsi jos ei olisi tuollaista uhrautuvaa naista perään katsomassa ihan niin kuin muillakin huimapäistä elämää viettävillä jännmiehillä tapaa olla.
12121212 kirjoitti:
Joo istuvuus ratkaisee. Paremmat kengät muovautuu paremmin, mutta on siinäkin rajansa.
Tuossa hintaluokassa akselilla Clarks-Lloyd ei välttämättä ole vielä kovinkaan suuria eroja. Yhä pinnoitettua nahkaa ja liimapohjat. Pikku lisäpanostuksella siirrytään laadukkaampiin kenkiin, esim. Allen-Edmonds.
Meermin on hyvä vaihtoehto, hinta-laatusuhde melko ylittämätön. Sen halvemmalla on paha löytää kunnolla tehtyjä kenkiä.
https://www.meermin.es/articulo.php?idArt=4589
Minulla on tämmöiset rentoon vapaa-aikaan kaupungilla, mielettömän mukavat jalassa ja sopivat moneen tilaisuuteen.Nuuka mies ei kärsi ostaa, kun kaikki rahat menee sijoituksiin. :-(
Ikis__M kirjoitti:
Ei tietenkään niitä saa enää sulatuksen jälkeen uudestaan pakastaa. Rouva ratikka lienee hyvä nainen joka on hyväksynyt osansa jännämiehensä vasymättömänä tukijana ja terveydenvaalijana. Varmaan pääsisit hengestäsi ihan omaa tyhmyyttäsi jos ei olisi tuollaista uhrautuvaa naista perään katsomassa ihan niin kuin muillakin huimapäistä elämää viettävillä jännmiehillä tapaa olla.
Sanos muuta. Ihme, että olen holtittomalla elämäntavallani vielä hengissä.
Tosin Rouva Ratikka haluaa puheidensa kuolla minua ennen ja sehän on sula mahdottomuus, ellen pikaisesti saa syöpää tai jotain.
Hulvattominta koko asiassa on, että minä olen nainut sen sinun ihailemasi 50-lukulaisen "puhtaan neitseen", millä ei saa silmissäni mitään lisäarvoa.
Niin se vissiin on, että kiltit tytöt tykkäävät rentuista.:-)12121212 kirjoitti:
Itse asiassa nuo taitaa olla rahteineen samassa hintaluokassa Lloydien kanssa, mutta laatu ihan eri.
Onko tuohon joku älypuhelinapplikaatio, jolla skannataan 3D-malli jalasta ja sen perusteella tilataan oikean kokoiset ja malliset? Vai onko Jeesus sovittanut nuokin jo puolestani?
Ratikkakuski kirjoitti:
Tosin Rouva Ratikka haluaa puheidensa kuolla minua ennen ja sehän on sula mahdottomuus, ellen pikaisesti saa syöpää tai jotain.
Hulvattominta koko asiassa on, että minä olen nainut sen sinun ihailemasi 50-lukulaisen "puhtaan neitseen", millä ei saa silmissäni mitään lisäarvoa.
Niin se vissiin on, että kiltit tytöt tykkäävät rentuista.:-)Mitä jos hän huijaa sinua? Tai sinä meitä? Tienannnut kuitenkin aikanaan jossain vaaleanpunaisessa salongissa vaimitäneolikaan?
scrg kirjoitti:
Onko tuohon joku älypuhelinapplikaatio, jolla skannataan 3D-malli jalasta ja sen perusteella tilataan oikean kokoiset ja malliset? Vai onko Jeesus sovittanut nuokin jo puolestani?
Veikkaan molempia.
scrg kirjoitti:
Mitä jos hän huijaa sinua? Tai sinä meitä? Tienannnut kuitenkin aikanaan jossain vaaleanpunaisessa salongissa vaimitäneolikaan?
Olen aikoinaan nähnyt sen elektroniikkatehtaan. Sitä on ymmärtääkseni vaikeaa feikata. Tai ainakaa sitä fyrkan määrää.
Vaan aivan sama. Minä kyllä pärjään palstapoikien määrittelemällä ktm-statuksella. :-)Ratikkakuski kirjoitti:
Olen aikoinaan nähnyt sen elektroniikkatehtaan. Sitä on ymmärtääkseni vaikeaa feikata. Tai ainakaa sitä fyrkan määrää.
Vaan aivan sama. Minä kyllä pärjään palstapoikien määrittelemällä ktm-statuksella. :-)Hyvä että on rahaa. Täällä maalla varmaan jos olisi japanilainen "emäntä", niin siitäpä kaikki naiset etenkin ajattelisi vaan kaikkea negatiivista kun ne luulisi että se on käyty Thaimaasta ostamassa, kun kaikki aasialaisethan on ihan saman näköisiä.
- 12121212
Ratikkakuski kirjoitti:
Nuuka mies ei kärsi ostaa, kun kaikki rahat menee sijoituksiin. :-(
No hyvät kengäthän on melkein sijoitus :D
Voi tulla pidemmän päälle halvemmaksikin. - Manletkuski
Ratikkakuski kirjoitti:
Niin se vissiin on, että kiltit tytöt tykkäävät rentuista.:-)Ainoa puhdas neitsyt täällä on sinä, neitsyt-setä, jolle tosin kuminukke ei pahastu siitä että olet muutoin naisille aivan liian lyhyt.
Onko ne korkokengät jo hankittu? Teidän "perheestä" vain sinä niitä joutuisit käyttämään, jos meinaisit olla vähän uskoton "vaimolle". ;-) - KukinTyylillään
Ratikkakuski kirjoitti:
Minua aina huvittaa japanilaisturistit, joilla on usein puku päällä ja lenkkarit jalassa. :-)
Noin muuten minusta Converset tai Superstarsit on ihan hyvät farkkujen ja t-paidan kanssa. Ei ole vielä koskaan kukaan muotipoliisi tullut pamputtamaan tai kaasuttamaan.Amerikoissahan tuo on erittäin yleinen yhdistelmä; rento puku lenkkareiden kera.
- tarralenkkari161
Hirveää snobbailua.
- 12121212
Sinä voisit käydä ostamassa laadukkaat korkkarit. Tarralenkkareita käyttävät lapset jotka eivät osaa sitoa kengännauhoja.
- tarralenkkari161
Omistan ainoastaan laadukkaat maiharit, joilla voi potkia seksistisiä runkkareita.
tarralenkkari161 kirjoitti:
Omistan ainoastaan laadukkaat maiharit, joilla voi potkia seksistisiä runkkareita.
juntti
- tarralenkkari161
XD Nyt et taida olla kartalla.
- Bi-nainen
tarralenkkari161 kirjoitti:
Ooh, Tarris! Lähdetkö mun kanssa treffeille potkimaan seksistisiä runkkareita? <3 <3 <3
- kylläkatson
kieltämättä katson. Kengät kertoo. Ainakin sen, onko talvella kesäkengät tai kesällä talvikengät, onko kengät vanhat vai uusinta huutoa.. Kengät kertoo ainakin arvostelukyvystä ja tietystä kypsyystasosta.
Converset on jotenkin liian ilmeiset, "kattokaa converset", liian lapselliset useimmille tai sitten liian massaa eli ostaa ne kun muutkin ostaa. Ei kiitos. Lisäksi ne ovat aika monelle käytännössä erittäin huonot jalassa ja jos mies todella niillä kävelee säässä kuin säässä ulkonäön vuoksi, eikä paremmista tiedä, niin..
Jos kengät on erittäin epäkäytännölliset tai täysin väärät säähän, liian huomiotaherättävät tai likaiset tai vanhat niin kyllähän se jotakin kertoo, eikä niin myönteistä. Jos kengät on liian ilmeisen hienot tai vaikka juhlissa ilmeisen huonot, niin sekin kertoo arvostelukyvyttömyydestä. Yksittäiset jotkut kengät ei ole niin ratkaisevat, mutta jos kengät on aina jotenkin oudot tai liian ilmeisen huomiotahakevat niin en tallaa samoja katuja.
Toisin sanoen en arvioi kenkien perusteella vaan arvostelukyvyn perusteella. Kertoo miehen järjestä enemmän kuin ulkonäöstä. - mies.ei.koreile
mies ei tarvitse kuin kesällä crocsit verkkarit ja t-paitoja ja talvella talvi kengät eli nilkkurit talvitakin ja housut ja kesä/syys takiksi tuulipuvun takki niillä mies pärjääkin koko vuoden ainoa vaatimus että on hyvät pitää päällä
- mieskengät
Miehellä pitää olla ehdottomasti Mies kengät missä nauhat ja nahkaa. Ja mielestäni housut pitää olla prässit ja mies on edustavan kiihottavan näköinen kun istuu toinen jalka toisen päällä sirosti. Se tuo kiihottavan olemuksen miehestä☆
Käytän talvellakin lenkkareita
Jotkut katsovat, jotkut eivät. Jos nainen on kiinnostunut, niin tärkeintä miehen kengissä on se, että ne sopivat naisen omaan pukeutumistyyliin. Nuori conversenainen kauhistuu jos treffeille saapuu mies kiiltonahkakengissä. Kun taas vähän hienostelevammin pukeutuva nainen juoksisi karkuun conversemiestä jos korkokengillään pystyisi juoksemaan.
Itse en yleensä saa naisilta kehuja vaikka kenkäni olisivat tyylikkäät, koska olen huomannut että naiset kaiken muun välttelyn lisäksi ovat kehumatta kaiken varalta ruman miehen vaatteita, koska sehän voitaisiin tulkita iskemiseksi ja kiinnostuksen osoittamiseksi.
Joitain kertoja naiset ovat kuitenkin kehuneet kenkiäni. Kerran jopa kenkäkaupassa työskennellyt, kengistä, tyylistä ja muodista hyvin paljon tietävä nainen.- flowersreally
Kengät on uusi uskonto.
- flowersreally
Sen ikivanhan hitin voisi uudelleensanoittaa muotoon: " Maailma hukkuu paskaan ja me vain ostamme kenkiä"
- 12121212
flowersreally kirjoitti:
Sen ikivanhan hitin voisi uudelleensanoittaa muotoon: " Maailma hukkuu paskaan ja me vain ostamme kenkiä"
No mikä weltschmerz sinuunkin nyt iski?
flowersreally kirjoitti:
Ella es ir de compras para los zapatos.
https://www.youtube.com/watch?v=D6mfB0GB5iI- flowersreally
12121212 kirjoitti:
No mikä weltschmerz sinuunkin nyt iski?
Ei mikään, mistä pitäisi olla huolissaan. Se iänikuinen herne patjan alla vain.
- Kullllman
Varmaan tällaisista keskusteluista brett easton ellis ammensi ideat american psychon merkkisnobbailuun!
- Kullllman
Naurattaa kyllä tyypit jotka pitävät 200 euron nyrkkeilykenkiä kuntosalilla. Ja luikut jotka pitävät 250 euron karhu painonnostokenkiä. Nauran. Ja converset on surkeat kanvaasi kengät. Kalliit vielä.
- Kullllman
Ärsytttää oikeen sellaset huorat!
- GerardB
Tällaisia pidän välillä kun lähden vähän paremmille klubeille pyörimään. Toki arkipäivinä jotain vähemmän flashya. Yleensä kuitenkin pidän maksaa _laadusta_
http://i837.photobucket.com/albums/zz297/shlomo27/nochums pics/IMG_1122.jpg Katson joskus. En en osaa kuvitella noita kenkiä kenenkään kiinnostavan miehen jalkaan. Vanhan miehen kenkiä.
- 12121212
Kannattaisi alkaa kuvitella. Olet kolmekymppinen äiti, et todellakaan nuori enää vaikka keräilisit kuinka monta urheilijapoikaa rinkiisi ;)
- Ikis__M
12121212 kirjoitti:
Kannattaisi alkaa kuvitella. Olet kolmekymppinen äiti, et todellakaan nuori enää vaikka keräilisit kuinka monta urheilijapoikaa rinkiisi ;)
Nainen kakskasin varmaan tosiaan kannattaisi unohtaa nuoret miehet ja alkaa katselemaan herrasmiehiä joilla on tuommoiset kätevät pukea ja riisua -kengät:
http://www.kenkaliike.fi/image_view.php?name=8/laajakuva_Orto-kavelykengat-tarra-miehille-0005018-1.jpg Ikis__M kirjoitti:
Nainen kakskasin varmaan tosiaan kannattaisi unohtaa nuoret miehet ja alkaa katselemaan herrasmiehiä joilla on tuommoiset kätevät pukea ja riisua -kengät:
http://www.kenkaliike.fi/image_view.php?name=8/laajakuva_Orto-kavelykengat-tarra-miehille-0005018-1.jpgEi helvetti mitkä kengät :)
- Ex----------PUA
Age crisis is strong with this one. ;)
12121212 kirjoitti:
Emmä tarvii kuin sen yhden urheilijapojan joka kumoo multa kengät jalasta. ^^
Ikis__M kirjoitti:
http://www.kenkaliike.fi/image_view.php?name=8/laajakuva_Orto-kavelykengat-tarra-miehille-0005018-1.jpgIkis taitaa toivoa että karkaan vihille vaarin ikäisen rollaattorimiehen kanssa.
- 12121212
Nainen_28v kirjoitti:
Emmä tarvii kuin sen yhden urheilijapojan joka kumoo multa kengät jalasta. ^^
Ei sen yhdenkään urheilupojan nuoruus ja viriiliys siirry sinuun.
ExPua on oikeassa, tämän selvempää ikäkriisitapausta on vaikeaa kuvitella. 12121212 kirjoitti:
Ei sen yhdenkään urheilupojan nuoruus ja viriiliys siirry sinuun.
ExPua on oikeassa, tämän selvempää ikäkriisitapausta on vaikeaa kuvitella.Olet muuten väärässä.
- Ikis__M
Nainen_28v kirjoitti:
Ikis taitaa toivoa että karkaan vihille vaarin ikäisen rollaattorimiehen kanssa.
Sinun tapauksessa kun on jo lapsi tehtynä se olisi viisas ja kaikille hyvä ratkaisu. Ikämies saisi turvaa ja silmäniloa vanhuuteensa ja sinä saisit sitten jo suhteellisen nuorena perintöä kun nestori heittää töppöset nurkkaan, voisit sitten myös turvata lapsesi tulevaisuuden kun massia tulisi siinä neljä-viisikymppisenä. Kenties voisit tehdä myös vielä perillisen nestoreille, miehille ei ole koskaan liian myöhäistä:
http://yle.fi/uutiset/8-vuotiaan_tyton_88-vuotias_matti-isa_perhetukien_leikkaus_ei_ole_oikein__ylen_kuvamatka_kainuun_kekkostielle/9008734?origin=rss
Sinulle saattaisi sopia joku reetun tyyppinen ikuinen hulivili jonka saisit sitten asettumaan aloilleen naisellisuudellasi:
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/frederik-kertoo-niksit-naisten-iskemiseen-menomiehet-iskelmajuhlien-kiihkeissa-pyorteissa/ Ikis__M kirjoitti:
Sinun tapauksessa kun on jo lapsi tehtynä se olisi viisas ja kaikille hyvä ratkaisu. Ikämies saisi turvaa ja silmäniloa vanhuuteensa ja sinä saisit sitten jo suhteellisen nuorena perintöä kun nestori heittää töppöset nurkkaan, voisit sitten myös turvata lapsesi tulevaisuuden kun massia tulisi siinä neljä-viisikymppisenä. Kenties voisit tehdä myös vielä perillisen nestoreille, miehille ei ole koskaan liian myöhäistä:
http://yle.fi/uutiset/8-vuotiaan_tyton_88-vuotias_matti-isa_perhetukien_leikkaus_ei_ole_oikein__ylen_kuvamatka_kainuun_kekkostielle/9008734?origin=rss
Sinulle saattaisi sopia joku reetun tyyppinen ikuinen hulivili jonka saisit sitten asettumaan aloilleen naisellisuudellasi:
http://www.aamulehti.fi/kulttuuri/frederik-kertoo-niksit-naisten-iskemiseen-menomiehet-iskelmajuhlien-kiihkeissa-pyorteissa/Hyhy!! Sähän oot tuhma!!
Noille papoille annan vaan käpykakkua.
Eipä nyt kenkien perusteella miestä ole valittu. Mutta joskus katse kohdistuu miehen jalkineisiin. On mulla selkeästi kuitenkin näkemys, mitkä kengät ei näytä hyvälle ja mitkä näyttää. Noi ei näytä.
Eikö kaikilla naisten haluamilla tasokkailla miehillä kuuluisi olla nämä;
https://www.prisma.fi/wcsstore/PRISMA_StorefrontAssetStore/images/product/iso/6413111181409_kuva1.jpg
Naisethan niin rakastavat vanhempia miehiä kerran. Itseään huomattavasti vanhempia. :)- mitä-tarkoitat
Noitahan on nykyään lapsilla ja kakskymppisillä hipstereillä.
mitä-tarkoitat kirjoitti:
Noitahan on nykyään lapsilla ja kakskymppisillä hipstereillä.
Ja mullakin. Mun nuoruudessa ( olen jo vanha kurppa) niitä oli vain vanhuksilla.
- Ex----------PUA
Kyllä huomaavat. Hyvä avaus, piti itse tehdä ihan vastaava,johtuen esimerkki tapauksesta, joka on siis seuraava:
Olin ostanut sellaiset kalliihkot nahkakengät, niin kaverin tupareissa hänen vaimonsa huomasi ne. :D Se osasi vielä sanoa, että ne olivat uudet ja ensimmäistä kertaa jalassani.
Eli naiset tuomitsevat miehiä kenkien perusteella. Näemmä siihen arviointiin kuuluu myös kenkien kunto ja laatu, ja sen ne katsovat vaistomaisesti.
Tai kuten sanonta menee: miehen arvo mitataan siitä minkälainen kello ja kengät hänellä on. naiset ovat juuri tuollaisia.
Ne kyseiset kengät olivat minun ns. jännämies ASUKOKONAISUUDEN osa. Ne olivat toisaalta sellaiset, että ne omasivat laadukkaan pinnoitteen ja käytännöllisyyttä, joskin istuivat rockhenkiseen ulkoasuun paremmin.
Sitten on olemassa se tyylikkäämpi asukokonaisuus, jossa on sitten noitakin kalliimmat kengät, joita naiset ovat myöskin kehuneet ja jotka he ovat voineet ottaa useinkin puheenaiheeksi. (Eräs nainen jonka luokse menin yöksi, ja joka itse ostelee kenkiä ja niitä työkseen myykin, vielä eteisessä ihasteli kenkiäni).
Tosiaan, kokonaisuuteen sopivat niiden tulisi olla. Neuvoni on, että jos et voi sijoittaa niihin paljon rahaa, niin osta ainakin sellaiset jotka edes hukkuvat kokonaisuuteen, sopivat siihen, ja pidä niistä hyvää huolta.
Erittäin usein kun saan naisilta katseita, ne skannaavat koko kropan, ja lopuksi kengät, tai suoraan kasvot ja kengät. (Huomaa miten katse menee nimenomaan järjestyksessä: kasvot, kroppa ja sitten vielä kengät - ulkonäkö, mahd. raha ja status-tilanne).
Muista, nainen tekee joissakin sekunneissa päätöksen, valitseeko sinut paritteluun.
Jos tuossa menee pieleen, sitä voi olla vaikea paikata.
Nimittäin miehet tekevät sen virheen, että kuvittelevat että naiset näkevät miehen ihmisenä.
Ei vaan naiset näkevät miehen osiensa summana, ja nämä osat ovat tietysti status ja raha, sekä ulkonäkö, johon kuuluu siis pituus (vähintään 190cm kuten persjalkaiset palstakurpat meitä valistavat), hyvä kroppa ja komeat kasvot.
Mikä pukeutumisessa on, on se että se parhaimmillaan viestittää näistä jokaista seikkaa! Sen avulla voit myös hieman hilata näitä ominaisuuksia ylöspäin.
Ja käytän kyllä myös lenkkareita. Mutta niidenkin kanssa katson että minkälaisten vaatteiden kanssa. Ei tulisi mieleenkään niitä pitää jonkun puvun kanssa. :D - Kengilläeiväliä
Miehenä kiinnitän huomiota naisen nilkkoihin ja pohkeisiin.
Ei mitään turvonneita tai valkoisen äljäkkäitä paksupohkeita kiitos. - pienijalkainen
Ihan komeita kenkiä. Nyt alkoi kiinnostaa, millaisista kengistä naisella aloittaja pitää. Kuvalinkkejä kiitos :)
- 12121212
Esimerkiksi tällaisista kengistä naisella ajattelen pelkkää positiivista :)
http://i.imgur.com/Fk5w251.jpg
http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB18XVKJVXXXXasXFXXq6xXFXXXB/New-2015-Women-fashion-Sexy-Pointed-Toe-Red-Bottom-High-Heels-Women-Shoes-Stylish-High-Heel.jpg
http://style350.com/wp-content/uploads/2015/08/53.jpg
http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1EGp0KVXXXXa3aXXXq6xXFXXXT/-font-b-Size-b-font-Plus-10-11-font-b-12-b-font-font-b.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8d/24/d1/8d24d1bb73f345d8d1e4d37d32a5d33c.jpg - pienijalkainen
12121212 kirjoitti:
http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB18XVKJVXXXXasXFXXq6xXFXXXB/New-2015-Women-fashion-Sexy-Pointed-Toe-Red-Bottom-High-Heels-Women-Shoes-Stylish-High-Heel.jpg
http://g02.a.alicdn.com/kf/HTB1EGp0KVXXXXa3aXXXq6xXFXXXT/-font-b-Size-b-font-Plus-10-11-font-b-12-b-font-font-b.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8d/24/d1/8d24d1bb73f345d8d1e4d37d32a5d33c.jpgAhaa :) Taidat olla hieman iäkkäämpi herrasmies, 40 tai yli? :)
- toinen-utsija
12121212 kirjoitti:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/8d/24/d1/8d24d1bb73f345d8d1e4d37d32a5d33c.jpgMitä pidät esim. Anna Puun suosimasta merkistä, onko liian kömpelöt:
https://www.google.fi/search?q=swedish hasbeens&espv=2&biw=1298&bih=683&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjVjpjIhN3NAhVJCpoKHZuJCCwQ_AUIBigB - 12121212
pienijalkainen kirjoitti:
Ahaa :) Taidat olla hieman iäkkäämpi herrasmies, 40 tai yli? :)
Väärin arvattu...29 :)
- 12121212
toinen-utsija kirjoitti:
Mitä pidät esim. Anna Puun suosimasta merkistä, onko liian kömpelöt:
https://www.google.fi/search?q=swedish hasbeens&espv=2&biw=1298&bih=683&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjVjpjIhN3NAhVJCpoKHZuJCCwQ_AUIBigBAika möhköt, mutta kyllä nuokin voittavat kanvaasitennarit ym hirvitykset.
- pienijalkainen
12121212 kirjoitti:
Väärin arvattu...29 :)
Yllättävää :) Itse pidin noista vaihtoehdoista ballerina-tyyppisistä ja viininpunaisista varsikengistä. Muut kengät vaativat mielestäni kapean hameen, mitä en voi sietää. Liian konservatiivista, tätimäistä, kuten avokkaat muutenkin, etenkin Iines ankka malliset, matalat.
- toinen-utsija
12121212 kirjoitti:
Aika möhköt, mutta kyllä nuokin voittavat kanvaasitennarit ym hirvitykset.
Jos et pidä tennareista, mitkä kengät mielestäsi sopivat parhaiten hyvin istuvien farkkujen kanssa?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0a/33/98/0a33983a6511d304b8863dbfdcbe472f.jpg - 12121212
toinen-utsija kirjoitti:
Jos et pidä tennareista, mitkä kengät mielestäsi sopivat parhaiten hyvin istuvien farkkujen kanssa?
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/0a/33/98/0a33983a6511d304b8863dbfdcbe472f.jpgVaikka jotkut avokkaat tai syksyllä buutsit?
Ei tennareita kiitos, ellei nainen ole (miespuolinen) tatuoitu rap-muusikko. - 12121212
Yllättävää :) Itse pidin noista vaihtoehdoista ballerina-tyyppisistä ja viininpunaisista varsikengistä. Muut kengät vaativat mielestäni kapean hameen, mitä en voi sietää. Liian konservatiivista, tätimäistä, kuten avokkaat muutenkin, etenkin Iines ankka malliset, matalat.
Onko kapea hame tätimäinen?
Viimeisen kuvan kengät ovat lähinnä töissä käytettäviä, siksi konservatiivisia. - pienijalkainen
12121212 kirjoitti:
Onko kapea hame tätimäinen?
Viimeisen kuvan kengät ovat lähinnä töissä käytettäviä, siksi konservatiivisia.On minusta. Äärimmäisen tätimäinen. Toivon, ettei minusta tule koskaan niin tätimäistä, että alkaisin käyttää sellaista. Avokkaat ovat myös tätimäisiä yleensä, ellei korko ole tarpeeksi seiskytlukulainen, tolppa. Tuossa alimmaisessa kuvassa oli pari, mistä pidin. Tiedän, että osaa noista ehdottamistasi käytetään vain sängyssä, mutta sellaisissakin käyttäisin enemmän jotain muuta mallia, saappaita tms. Ei avokkaita.
Mitä pidät naisten maihareista, teräskärkisista tai korollisista? - toinen-utsija
12121212 kirjoitti:
Vaikka jotkut avokkaat tai syksyllä buutsit?
Ei tennareita kiitos, ellei nainen ole (miespuolinen) tatuoitu rap-muusikko.Avokkaat ja farkut? Se on vähän sama, kuin bikinit ja avokkaat, lähinnä näkee kuvissa ja tulee mieleen 80-90-luku ikävässä mielessä.
Et taida olla peppu-miehiä eli et katsele naisten farkkupeppuja? :) - 12121212
toinen-utsija kirjoitti:
Avokkaat ja farkut? Se on vähän sama, kuin bikinit ja avokkaat, lähinnä näkee kuvissa ja tulee mieleen 80-90-luku ikävässä mielessä.
Et taida olla peppu-miehiä eli et katsele naisten farkkupeppuja? :)Tietysti katselen :)
Ei ole pakko olla avokkaat, kunhan ei ole Converset tms räppäri/koripallokengät.
Sikäli hankala valinta että nuo farkut on revityt, mikä ei ole suosikkityyli yli 15-vuotiailla naisilla. - 12121212
On minusta. Äärimmäisen tätimäinen. Toivon, ettei minusta tule koskaan niin tätimäistä, että alkaisin käyttää sellaista. Avokkaat ovat myös tätimäisiä yleensä, ellei korko ole tarpeeksi seiskytlukulainen, tolppa. Tuossa alimmaisessa kuvassa oli pari, mistä pidin. Tiedän, että osaa noista ehdottamistasi käytetään vain sängyssä, mutta sellaisissakin käyttäisin enemmän jotain muuta mallia, saappaita tms. Ei avokkaita.
Mitä pidät naisten maihareista, teräskärkisista tai korollisista?Maiharit? Ei.
Nuo linkkaamani buutsit vielä menettelevät, vaikkeivat juuri eroa miesten tyylistä.
Mutta maiharit...tulee mieleen hipsterit, rekkalesbot, punkkarit, jne.
Riippuu tosin mitä tarkoitat naisten "maihareilla", on semmoinen kutina että ne saattavat olla maiharit tai naisten versio joka ei juuri muistuta oikeita maihareita. Jälkimmäisessä tapauksessa jätän ehkä-option auki. - toinen-utsija
12121212 kirjoitti:
Tietysti katselen :)
Ei ole pakko olla avokkaat, kunhan ei ole Converset tms räppäri/koripallokengät.
Sikäli hankala valinta että nuo farkut on revityt, mikä ei ole suosikkityyli yli 15-vuotiailla naisilla.En tarkoittanut juuri kyseisen kaltaisia farkkuja, kuin ehkä mallilta (bootcut). Boyfriend, mother- tai skinny -mallit kun on oma lukunsa. Motherin kanssa, kuka niitä käyttää, varmaan avokkaatkin menee.
Reikäfarkut on kamalat, myös ja etenkin miehillä. - 12121212
toinen-utsija kirjoitti:
En tarkoittanut juuri kyseisen kaltaisia farkkuja, kuin ehkä mallilta (bootcut). Boyfriend, mother- tai skinny -mallit kun on oma lukunsa. Motherin kanssa, kuka niitä käyttää, varmaan avokkaatkin menee.
Reikäfarkut on kamalat, myös ja etenkin miehillä.Samaa mieltä.
Reiät, kulutuspesu, ym...en ymmärrä näitä ollenkaan. Itse suosin pääasiassa tummahkon sinisiä raw denim-farkkuja, jotka sopivat moneen tilanteeseen. - toinen-utsija
12121212 kirjoitti:
Samaa mieltä.
Reiät, kulutuspesu, ym...en ymmärrä näitä ollenkaan. Itse suosin pääasiassa tummahkon sinisiä raw denim-farkkuja, jotka sopivat moneen tilanteeseen.Ehkei ihan kesäisimmästä päästä, mutta malli ok.
Mikä farkkumalli naisella miellyttää, linkitä malli, tänks :) - 12121212
toinen-utsija kirjoitti:
Ehkei ihan kesäisimmästä päästä, mutta malli ok.
Mikä farkkumalli naisella miellyttää, linkitä malli, tänks :)Nyt heitit liian pahan.
Naisilla on niin erilaisia vartaloita ettei kaikille taida sopia sama, niin kuin miehille joille straight leg on aina hyvä.
Esim. nämä toimivat:
http://bstylish.info/wp-content/uploads/2013/10/blazer-for-women-with-jeanshow-to-wear-the-blazer-for-women-trend-fashion-design-fashion-suvpc716.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b4/45/2b/b4452beea30e9731a9e19f5454a0c15f.jpg
Molemmilla on siistit, vartalotyyppiin sopivat farkut. - toinen-utsija
12121212 kirjoitti:
Nyt heitit liian pahan.
Naisilla on niin erilaisia vartaloita ettei kaikille taida sopia sama, niin kuin miehille joille straight leg on aina hyvä.
Esim. nämä toimivat:
http://bstylish.info/wp-content/uploads/2013/10/blazer-for-women-with-jeanshow-to-wear-the-blazer-for-women-trend-fashion-design-fashion-suvpc716.jpg
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/b4/45/2b/b4452beea30e9731a9e19f5454a0c15f.jpg
Molemmilla on siistit, vartalotyyppiin sopivat farkut.Laitoit kaksi ääripäätä, suoran poikavartalon ja "ison tytön" :) Molemmille tumman skinnyn. Entä noiden välistä, tiimalasi-vartalo?
Poikamainen ja ylipainoinen voivat minustakin korostaa naisellisuutta; näyttää tissivakoa ja käyttää alaosassa makkarankuorimaista tiukkaa, mutta kun vartalo on tiimalasi, se menee överiksi. Silloin riittää vyötärön selvä erottuminen ja jopa joskus androgyynimäisyys, jolloin naisellisuus vain korostuu, kun vartalo on muodokas. Siksi minusta myös esim bootcut ja straight leg toimivat tiimalasille farkuissa :) Joskus jopa paremmin kuin skinny. - toinen-utsija
toinen-utsija kirjoitti:
Laitoit kaksi ääripäätä, suoran poikavartalon ja "ison tytön" :) Molemmille tumman skinnyn. Entä noiden välistä, tiimalasi-vartalo?
Poikamainen ja ylipainoinen voivat minustakin korostaa naisellisuutta; näyttää tissivakoa ja käyttää alaosassa makkarankuorimaista tiukkaa, mutta kun vartalo on tiimalasi, se menee överiksi. Silloin riittää vyötärön selvä erottuminen ja jopa joskus androgyynimäisyys, jolloin naisellisuus vain korostuu, kun vartalo on muodokas. Siksi minusta myös esim bootcut ja straight leg toimivat tiimalasille farkuissa :) Joskus jopa paremmin kuin skinny.Unohdin sääret! Noiden kahden vartalotyypin kannattaa ehdottomasti näyttää säärtä, se on heidän paras kohtansa. Siksi linkittämäsi mallit olivat hyviä :)
Aurinkoista päivää, työt kutsuu!
- etteköAJATTELEollenkaan
Ihmettelen, miksi te äijät suositte nauhakenkiä?? Tämänkin ketjun kaikki esimerkki linkit sitä samaa nauhakenkäpaskaa.
Hankalampia kenkiä ei ole, olet kontallaan solmuja tekemässä, kun lähdet johonkin, nauhat löystyy, olet taas kontallaan kadulla, kaupan kassajonossakin joku, otat niitä jalasta ja taas rähmällään solmuja aukomassa... Joskus joku sotkeentuu nauhoihin kävellessään joku kaatuu fillarilla. Miksi ihmeessä aina ostatte niitä? Siitä kärsii nauhattomia suosivatkin, kun kauppojen valikoimat on 95% miesten kengistä nauhallisia."etteköAJATTELEollenkaan"
No eihän sellainen mies AJATTELE ollenkaan jolla on nauhat kengissä :) Taidankin heittää kaikki nauhakenkäpaskat roskiin kun noin vakuuttavasti olet oikeassa!
- Kenkäänenfani
Ainaski eilen kenkiä katteli,tiä kelle,mutta parhaata valitti.
- sipsuttaja-89
No ei, mutta suomalaiset miehet tuijottavat. Nimittäin niitä omia kengänkärkiään.
Jos oikein rohkea yksilö on kyseessä, niin saa katseensa jopa nostettua rintojen tasolle. Silmiin ei uskalla katsoa kukaan. - Lyylityylikäs
Minä katson ainakin erittäin tarkasti. Mielestäni linkkaamasi kengät sopivat ehkä 55-vuotiaalle The Baseballs -fanille, muttei aikaansa seuraavalle tyylikkäälle ja nuorekkaalle miehelle.
Minun mielestä vapaa-ajallaan voi käyttää siistejä tennareita tai loafereita, mutta nahkakengät laittaisin ehdottomasti aina illalla tapahtuvaan toimintaan esim. treffeille, leffaan, syömään, drinkeille ja päivällä tietenkin liiketapaamisiin.
Valitettavasti vaihtoehtoja jalkineisiin tarjoaa isossa osassa kaupungeista vain Kookenkä, jonka mokkelot ja usein keinonahkaiset kengät tekevät kaikista miehistä juntteja.
Ei se ole suomalaisen miehen vika, ettei kenkäkauppiailla ole ollut makua.- 12121212
Nuo kengät edustavat klassista miesten tyyliä ja sopivat kaikenikäisille.
Jos "aikansa seuraaminen" tarkoittaa samanlaisia tennareita kuin kaikilla muillakin, erotun mieluummin joukosta kuin apinoin muita.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1686614Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2213981Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi673331Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut762666Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi42150Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42055100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01850Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei351461Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik431415Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun461338