Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Uhkasin vetää kiusaajaa turpaan

neverbackdown

Pidän mun työpaikasta todella, mutta siellä on yks pojan kloppi, jolla on tarvetta aukoa asiattomuuksia. Ilmeisesti omaksuu napoleon kompleksin.

Kerran se erehtyi menemään niin pitkälle bussipysäkillä, katsoin todella kylmästi ja kysyin "Lyönkö sun nenän kohta lyttyyn"

Hän sit vähän säikähti ja eikä oo sen jälkeen puhunut mulle mitään

4

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PitäkäähänPuolenne

      Hyvä juttu.
      Ja niin tuollaisille kusipäille täytyykin tehdä, pistää kova kovaa vasten ja ylipäätäänkin kunnolla jauhot suuhun.
      Ja toisekseen, jos tuollaiset tilanteet menevät joskus liian pitkälle, niin kiusaajat itse ovat kyllä kerjänneet sitä fyysistäkin selkäsaunaa. Siitäkin huolimatta, että ovat lain silmissä niitä uhreja.
      En kyllä mitenkään pidä väkivallasta, enkä todellakaan halua provosoida siihen muitakaan, koska parashan se on, jos asioista selviää pitämällä hanskat alhaalla. Mutta en osaa tuomita sitäkään, jos joku kiusattu tarpeeksi kauan aikaa kiusaamista siedettyään lataa kiusaajaansa pataan.

    • Vanhat_Jäärät_Dejavu

      Kuka kiusaa ja ketä ? Mitä tarkoitat asiattomuuksilla ?
      Kait hänelläkin on oikeutensa, vaikka on vasta vähän aikaa
      ollut duunissa siellä kivassa unelmien työpaikassasi ? Onko se "pojan kloppi"
      jonkinlainen isompikin uhka. Haluat näyttää hänelle heti kuka on se "pomo".
      Joko hän kohta syö kädestäsi ? Kerro niin on helpompi ymmärtää.

    • neverbackdown

      Asiattomuuksilla tarkoitan loukkavaa kielenkäyttöä, joka menee henkilökohtaisuuksiin. Sellainen menee häirinnäksi ja vaikeuttaa mun työn tekemistä.

      Työsuojelulaki kieltää tuollaisen. Hän kuvittelee että hän on kaiken yläpuolella.

      Onneksi olen häntä isokokoisempi. Massaa on 90 kg ja suurin osa lihasta. Omaksun 5 vuoden nyrkkeilytaustan. Hän taisi lopulta ymmärtää jättää mut rauhaan. Joten olen tyytyväinen lopputulokseen

    • wowowowow

      Olet sinä hurja.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2317
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1536
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1530
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1447
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1419
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      66
      1234
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe