30-40-vuotias mies, miten suhtautuisit jos

jfdkghdfkjslgh

22-vuotias nainen lähestyisi sinua netissä?

20

441

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 40v-sinkkumies

      Aika huvittavaa olis jos 22 v nainen lähestyisi minua. En ottais tosissani ja en vastaisi sille mitään.

      • hetiesto

        naiset etsii rahaa. Nuoret pojat tekevät alotteita vanhemmille naisille, hyi arsyttää,


    • sdssdsds

      Mä olen 49 ja aina välillä joku nuori tyttö lähestyy, yleensä livenä.

      Netissähän osa on onnenonkijoita mutta aina osalta heruu. Tietysti juttu tapahtuu vaan siistien böönien kanssa, rumilla ja siiderivalailla ei ole mahdollisuuksia.

    • Mies_kohderyhmästäsi

      Olisin tilanteesta vähän yllättynyt, mutta tietenkin saisit mahdollisuuden kertoa mitä mielessä. Osa päälle parikymppisistä on käytökseltään ja pukeutumiseltaan jo hyvinkin aikuismaisia, joten jos olet kiinnostunut vanhemmasta miehestä, niin ehkä kannattaa vain kokeilla mitä mies sinusta tuumaa.

    • Riippuu täysin naisesta. Vaikka yleisesti pidänkin tuon ikäisiä kakaroina, niin tunnen kuitenkin muutaman tuon ikäisen tapauksen, jotka ovat kypsempiä kuin moni huomattavasti varttuneempi. Mieluummin kypsä 22-vuotias kuin esimerkiksi pissismäinen 30-vuotias.

      (Itse olen 36v.)

      • enmyy

        jos seksielämä on aloittanut 14.- 16v. Kyllä se on kypsä akka, sitä kiinnostaa vain vuositulot ja ukko huijaa


    • MrBolivar

      Niin, en tiedä miten paljon itselläni - 31 vuotiaalla - olisi yhteistä 22 vuotiaan kanssa. Okei, on kypsiäkin tapauksia mutta toisaalta elämää on jo tullut nähtyä 9 vuotta enemmän ja ikävä sanoa mutta se näissä luvuissa paljon. Oma minimi on kyllä ihan ehdotttomasti 25v.

      Ja tietysti ajattelen ja ymmärrän jos ajattelen omasta iästä ylöspäin että alkaisin lähestymään 40v naisia.kyllä sitä elämää tuossakin välissä naisella jo nähtynä.Lisäksi 40v alkaa olemaan jo oikeasti keski-ikäinen - huuii! :D

    • täti_

      haluat silikonirinnat, pikkuhuora

    • aikuinenmies-

      Pyytäisin tietenkin treffeille ja niin on käynytkin että 10 v nuoremmat naiset ottaa yhteyttä. Ne vaan ei halua suhdetta vaan kokemuksia js seksiä mikä onkin imartelevaa kun nuori nainen haluaa vanhempaa miestä. Baareissa naiset on aika kiiinnostuneita ja pyytävät jatkoille.

    • Mies400v

      Riippuu naisesta, onko fiksu ja muuten mukava ja sopiva. Minusta tuossa ei ole mitään ihmeellistä, luonto kutsuu. Ainoastaan sen naisen vanhempien tapaaminen hirvittäisi, ne kun saattaisi olla samaa ikäluokkaa kuin itse. Jos vanhemmat vapaamielisiä niin ok, mutta pieni ikälisä naiselle ei ainakaan haittais.

    • allore

      No sillä kokemuksella mitä netissä kertynyt, olettaisin kyseessä olevan jonkinsortin feikki. Finninaamainen teinipösilö joka alitajuisesti kaipaa parrua peräänsä ja siksi leikkii naista linjoilla.

    • Minulle kyllä kävisi,jos on vähänkin älykäs ja nätti,leveät lanteet ja pitkät hiukset. Mutta en hae kapakoista,en festareilta ja suomitreffeilläkin on 99% elämäänsä kyllästyneitä,kasvot turvonnut juomisesta,ylävatsa on iso,kuin miehellä ja takapuolta ei ollenkaan ja tikkujalat,mummutukka. Niin,en edes katsele sellaisia,mutta niille kelpaa kaikki,kun ovat puutteessa,mutta nuori nätti ja oikeasti iloinen saa miehen haluamaan,niinkuin minutkin. Minulle käy kyllä 50v nainenkin,kunhan on söpö ja kurvikas,eikä mikään kapakkaruusu

      • persetön

        22 voi olla ylipainoinen


    • Saa nainen ollakkin mieluummin muutaman kilon ylipainoinen,kuin mannekiinimittainen. Jos nainen on 165cm,niin painoakin saa olla 70-80kg,kun on vain oikeissa paikoissa,eikä kaikki ole vatsan kohdalla

    • Persebuubi

      Harmi ettet ole 18v muuten oltais voitu vaikka tavata, ei sulla oo nuorempaa siskoa?
      Mä oon aina halunnut kokeilla tai muistella millaiselta se nuori väliliha maistuu.
      Mutta tottahan toki 22v voi paremman puutteessa olla myös kokilun arvoinen asia.
      Toivon mukaan sulla on tissit ja et oo ainakaan kovin montaa miespuolista käynyt painamassa.Perse on tietenkin plussa myös. No katotaan nyt jos ei nuorempia löydy niin ehkä me voitais jotain kehittää sun kanssa.

    • Olisioutoa

      Olisin yllättynyt, mutta ei haittaisi.

      Yleensä asiat menevät päinvastoin joten kaiketi vaihtelu virkistäsi. ;)

    • ukko39

      Se on kumma kun vain ne nuoremmat lähestyy tälläistä melkein nelikymppistä miestä. Omanikäiset ei lähesty ja kun niitä lähestyy niin ne juoksee karkuun tai niitä ei kiinnosta edes jutella vaikka en yrittäis iskeä. Ja nuoremmat haluaa seksiä, ovat aika suorasukaisia ehdottelemaan meille vai teille.

    • Ylläri-pylläri

      Jos se 22v. lähestyjä muistuttaa laardivuorta, niin ei oikein taida kiinnostaa. Ei myöskään langanlaiha puntarin loinen.

      Mutta kokeile. Pane mittojasi tänne näkyviin ja kuva, puhelin numero olis kiva ylläri. Katsotaan sitten panenko ja mitä tai ketä panen ja minne.

    • Tippatouhu

      Sehän nyt ihan riippuisi mikä neidolla mielessä?
      Aina keskustella voisi

    • 22poikaa

      rumahuora se on

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      99
      1863
    2. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1410
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1307
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      84
      1263
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1114
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      455
      939
    7. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      913
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      47
      908
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      842
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      826
    Aihe