Eli pari vuotta seurustelun jälkeen lopetin juuri suhteen koska kyseessä oli ainiaan vain raha täältä päästä. Rakkautta toki vannoi yhdessä siellä asuimme mutta hän oli kymmenen vuoden aika a tottunut naisen maksaako ja itse elämään herroiksi. Taitava patologinen valehtelija näyttelijä sekä halukas naimisiin että Suomeen. Sitä ei saanut ainakaan minulta kun lopetin paskan . Itku viestiä pukkaa yhä kuinka rakastaa vaikka seuraava hoito jo aluillaan. Tyhmänä ne pitää meitä ulkomaalaisia naisia . Ollaan pankki maksaja sänkykaveri ja portti pois turkista. Olen nyt oppinut läksyt heistä ja voin oikein paljon paremmin m varokaa naiset mitä komeampi ja puheliaampi sen enemmän osaa alansa.
Oma kokemus turkki miehestä
Nainenjaonneton00
3
389
Vastaukset
- eipettää
niin on, huomasin tavallinen suomiukko on ok
- Muslimijämä
Ei varmaan kiinnosta sinua, mutta minulle olisi kyllä valtava kynnys ryhtyä suhteeseen arabimuslimin jämän kanssa. Se olisi jotenkin noloa.
- katjaana2
Peppuseksiä ovat aina vaatimassa minutkin pakoitettiin peppuseksiin ja naista alistetaan siinä kulttuurissa, myöskin somalien taholta olen kokenut sukupuolista häirintää.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup665201Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1293787Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483194Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652267Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4501974Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771678- 631375
- 641306
- 2611107
- 471082