Poikaystävä lähti tänään armeijaan

Surkeainttileski

Poikaystävällä alkoi tänään 4.7 intti ja jäin "leskeksi". Asutaan saman katon alla ja koti tuntuu kauhean tyhjältä ja hiljaiselta. En saa nukuttua ja koko ajan vain itkettää. Hyvästejä sanoessa koitin pidätellä itkua ettei poikaystävälleni tulisi paha mieli mutta itkuksihan se meni ja poikaystävä koitti rauhoitella ja sanoa ettei minun tulisi itkeä. En haluaisi hänen tietävän minun olevan näin rikki, ettei hän ole minusta huolissaan vaan nauttii intti kokemuksesta. Olisiko täällä ketään antamaan vertaistukea ja neuvoja kuinka jaksaa varsinkin p-kauden ajan joka on kuuleman mukaan vaikein? Tuntuu kauhealta kun ei ole oma kulta ottamassa kainaloon ennen nukkumaan menoa;(

9

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surkeainttileski

      Eikä kellään kokemuksia?

    • Surkeainttileski

      Uppailen taas:(

    • ainavalmis_mies

      missäpäin on tarvetta kainalolle?

      • Surkeainttileski

        Savon suunnalla. Ainoa kainalo jota kaipaan on poikaystäväni:(


    • järki_käteen

      Aikuinen ihminen kestää kyllä muutaman kuukauden eron itkemättäkin.
      jos olet vielä noin lapsi, kannattaa muuttaa takaisin äidin ja isin kainaloon kasvamaan.

      • Surkeainttileski

        Kyseessä kun ei ole muutama kuukausi vaan 9kk. Isää minulla ei ole joten melko huono heitto. Sinulla ei taida olla minkäänlaisia tunteita kun et tiedä mitä ikävä on?


    • Timbihz

      Ei hätää, ei siihen kuole vaikka vaikeaa onkin. Minulla on yksi tyttöpuolinen ystävä jolla on todella vaikeaa olla yksin. Heti jos joutuu olemaan kokonaisen päivän ilman ketään niin kysyy minua tekemään jotain hänen kanssaan ja sit jos joutuu olemaan yksin niin tokaisee suoraan ilmoille "Mä joudun olemaan yksin" surulliseen sävyyn.

      Itse taas nautin yksinäisyydestä, varsinkin silloin kun kämppikseni on käymässä sukulaisillaan (kerran vuodessa) ja on siellä useita viikkoja. Ihmiset ovat erilaisia ja kannattaa nyt pitää pää kylmänä ja käyttää aika vaikkapa askareisiin tai ylipäätään yrittää siirtää ajatukset muualle.

    • Varmaan pikkasen myöhään tulee tämä vastaus, mutta toivottavasti jeesaa edes jotenkin miehen kulmasta.
      Omana aikana homma toimi lähinnä kirjeillä, mutta periaate kait sama jos kärsivällisyys on edelleen toimiva juttu.
      Ikävää saa sanoa ja lomilla näyttää, se toimii molemmilla.
      Meillä jeesasi myös lomien väliseen aikaan arkihommien suunnittelu. Näin homma toimi rationaalisemmin ja molemmat voivat keskittyä tähän.
      Hepuli himassa keskellä yötä tai poterossa väijyssä, on se viho viimeinen paikka, jossa haluaa aisoita pohtia.
      Jos ei ole ihan varma suuntaviivoista, niitä kannattaa kysyä.. epävarmuus valtion pakottamassa erossa on tuhoa.

      • Surkeainttileski

        Kiitos asiallisesta vastauksesta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      95
      2555
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2213
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1917
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1635
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1578
    8. 76
      1484
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      112
      1397
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe