Pakeista suuttuminen nettideittailussa

Ihmetteleväihminen

Minulle kirjoitti yhden viestin mies, joka toivoi vastausta. Hän kirjoitti, että sekin on hyvä vastaus, että "et ole tyyppiäni". Mies oli melko erilainen mitä profiilissani hain ja vastasin hänelle kohteliaasti perusteluineen, miksi en halua jatkaa viestittelyä hänen kanssaan. Seuraukseni oli ilkeä viestien ryöppy elättäjää etsivistä naisista, hänen perinnöstään, katkera viesti siitä etten huoli pienien asioiden vuoksi häntä ystäväksi. Haukkui treffisivuston hullujen huoneeksi jne.

Ihmettelen, että mikä ihmisiä vaivaa suomi24-treffeillä. Alkaa tulla fiilis, ettei huvita vastata kenellekkään, josta yhtään huokuu epätoivoisuus tai lapsellisuus.

Ihmiset eivät ole tikkareita, joita voi vaatia itselleen. Suurin osa naisista ei ole kenenkään rahojen perässä. Haluan uskoa, että ihmiset haluaa tasaveroista parisuhdetta, eikä niin että toinen suostuisi siihen rahan takia? En käsitä??

31

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • no.contact

      Ei tuollaisia idiootteja kannata edes yrittää ymmärtää..

    • crux

      Ei yksittäisten ihmisten purkautumisia tarvitse miettiä, mutta ehkä yleisemmin voi olla hyvä ymmärtää kuinka turhauttavaa nettideittailu voi olla miehille. Kukaan nainen ei kirjoita oma-aloitteisesti, harva vastaa jne. Ei se mikään selitys ole huonolle käytökselle mutta syy se voi olla.

      • Mitä ikäluokkaa olet crux? Vaikea uskoa että kukaan ei kirjoita.


      • crux
        Kikuky kirjoitti:

        Mitä ikäluokkaa olet crux? Vaikea uskoa että kukaan ei kirjoita.

        Varhaiskeski-iän kynnyksellä. Kyllä se niin on että jos miehellä ei ole komeaa naamaa profiilikuvassa niin hiljaista on. Eihän juuri kukaan edes vieraile profiilissa. Tällaiseksi tämä maailma on tältä osin haluttu tehdä naisten toimesta. Ei nämä roolit miesten valinta ole.


      • crux kirjoitti:

        Varhaiskeski-iän kynnyksellä. Kyllä se niin on että jos miehellä ei ole komeaa naamaa profiilikuvassa niin hiljaista on. Eihän juuri kukaan edes vieraile profiilissa. Tällaiseksi tämä maailma on tältä osin haluttu tehdä naisten toimesta. Ei nämä roolit miesten valinta ole.

        Tänään juuri käytin 3h profiilien selailuun ja lähetin viidelle ihmiselle viestin jossa tein jotain seuraavista: kehuin profiilissa mistä ikinä siinä pidinkin, kysyin tarkentavia kysymyksiä miehen elämäntavoista tai harrastuksista tai jotain vaikutat mukavalta, oletko muuten liipalaapaa. Siksi mm. auon päätä suoli24ssä enkä katso vaikka kivaa leffaa (ajoittain saapuvat viestit niiltä miehiltä joille en ole kirjoittanut sekä "vielä yksi profiili" päähänpistot keskeyttäisivät mukavan rentoutumishetken). Vaihtoehdot ovat joko 1. muut naiset on eri planeetalta 2. ikäluokka vaikuttaa 3. on väärin kysyä miehen profiilista mitään tai kommentoida sitä muuten tai kysyä ylipäätään mitään häneltä. Siitä päätellen että kukaan ei vastaa mun viesteihin niin ykkönen - eli se että naiset eivät lähettelisi viestejä koskaan - ei joko ole totta tai sitten sitä yhteydenottoa ei kuitenkaan arvosteta. Jos sitä niin kovasti kaivattaisiin niin varmaan saisin joskus vastauksia.


      • Kikuky kirjoitti:

        Tänään juuri käytin 3h profiilien selailuun ja lähetin viidelle ihmiselle viestin jossa tein jotain seuraavista: kehuin profiilissa mistä ikinä siinä pidinkin, kysyin tarkentavia kysymyksiä miehen elämäntavoista tai harrastuksista tai jotain vaikutat mukavalta, oletko muuten liipalaapaa. Siksi mm. auon päätä suoli24ssä enkä katso vaikka kivaa leffaa (ajoittain saapuvat viestit niiltä miehiltä joille en ole kirjoittanut sekä "vielä yksi profiili" päähänpistot keskeyttäisivät mukavan rentoutumishetken). Vaihtoehdot ovat joko 1. muut naiset on eri planeetalta 2. ikäluokka vaikuttaa 3. on väärin kysyä miehen profiilista mitään tai kommentoida sitä muuten tai kysyä ylipäätään mitään häneltä. Siitä päätellen että kukaan ei vastaa mun viesteihin niin ykkönen - eli se että naiset eivät lähettelisi viestejä koskaan - ei joko ole totta tai sitten sitä yhteydenottoa ei kuitenkaan arvosteta. Jos sitä niin kovasti kaivattaisiin niin varmaan saisin joskus vastauksia.

        Ainiin ja olen suunnilleen parikymppinen eli hiukan eri ikäinen.


      • crux
        Kikuky kirjoitti:

        Tänään juuri käytin 3h profiilien selailuun ja lähetin viidelle ihmiselle viestin jossa tein jotain seuraavista: kehuin profiilissa mistä ikinä siinä pidinkin, kysyin tarkentavia kysymyksiä miehen elämäntavoista tai harrastuksista tai jotain vaikutat mukavalta, oletko muuten liipalaapaa. Siksi mm. auon päätä suoli24ssä enkä katso vaikka kivaa leffaa (ajoittain saapuvat viestit niiltä miehiltä joille en ole kirjoittanut sekä "vielä yksi profiili" päähänpistot keskeyttäisivät mukavan rentoutumishetken). Vaihtoehdot ovat joko 1. muut naiset on eri planeetalta 2. ikäluokka vaikuttaa 3. on väärin kysyä miehen profiilista mitään tai kommentoida sitä muuten tai kysyä ylipäätään mitään häneltä. Siitä päätellen että kukaan ei vastaa mun viesteihin niin ykkönen - eli se että naiset eivät lähettelisi viestejä koskaan - ei joko ole totta tai sitten sitä yhteydenottoa ei kuitenkaan arvosteta. Jos sitä niin kovasti kaivattaisiin niin varmaan saisin joskus vastauksia.

        Ehkä sinun iässä jotain tapahtuukin, jopa miehille. Voi tietenkin olla että olet kirjoittanut juuri niille miehille jotka imuroivat kaikki vähäiset naisten viestit ja suurin osa jää ilman. Vaikea sanoa, mutta luulen että kolmen-neljänkympin välissä olevat naiset ovat kaiken passiivisempia ja nirsompia. Ei heillä tunnu olevan mitään "tekemisen meininkiä" vaan passiivis-aggressiivista odottelua lähinnä.


      • crux kirjoitti:

        Ehkä sinun iässä jotain tapahtuukin, jopa miehille. Voi tietenkin olla että olet kirjoittanut juuri niille miehille jotka imuroivat kaikki vähäiset naisten viestit ja suurin osa jää ilman. Vaikea sanoa, mutta luulen että kolmen-neljänkympin välissä olevat naiset ovat kaiken passiivisempia ja nirsompia. Ei heillä tunnu olevan mitään "tekemisen meininkiä" vaan passiivis-aggressiivista odottelua lähinnä.

        Paljon mahdollista. Kolmen- neljänkympin välissä oleville naisille (ja miehille) on myös ehtinyt tapahtua enemmän ja voi olla että osa on ottanut siitä nokkiinsa niin paljon ettei halua enää asettaa itseään alttiiksi millään lailla. Tai sitten muut asiat tuntuvat elämässä silloin tärkeämmiltä :D


    • 3plus12

      Kuten crux edellä vastasi jos 99% naisista ei vaivaudu edes vastaamaan ja se yksi prosentti joka vastaa kertoo että olet liian ruma lähtemään kanssani kahville tutustumaan menee varmasti monilla hermot. Naisethan nimenomaan kuvan perusteella valitsevat ketä treffaavat.

    • vainmäpoistaan

      taas 32v sairas nim merk, casual.affair

    • Moneksimeitäon

      Ei tuommoisesta kannata välittää, eikä käsittää. Meitä on moneksi. Tälläkin palstalla voisi olla enemmän positiivisuutta ja kannustusta.
      Kaipaamasi tasavertaisuus vaatii samanlaisia mielihaluja tai valmiutta kompromisseihin. Ehkä jaksat vastailla huonosta kokemuksesta huolimatta.

    • ikuinen-sinkku

      Vaikka olisi melko samanlainen profiilissa naisen kanssa niin ei naiset vastaa. Ensin tuleekin ulkonäkö ja kun nainen sanoo "ettei ole tyyppiäni" niin se tarkoittaa että mies ei ole hyvännäköinen naisen mielestä vaan ruma ja siksi nainen ei halua tutustua. Jos sitten tulee treffit niin miehellä on ulkonäkö ja raha-asiat kunnossa.

      • Mulla "et ole tyyppiäni" ainakin tarkoittaa "olet luonnehtinut itsesi positiiviseksi mitä minä en ole ja olet listannut 5 urheiluharrastusta joten en usko että suostut istumaan sohavalla kanssani katsomassa roskaa" :D


      • Moneksimeitäon

        Toi oli hyvä :)


    • diibadaabba

      Tässä syy siihen, miksi monet naiset eivät vastaa mitään, jos mies ei kiinnosta.

    • Moneksimeitäon

      Noinkin se varmaan diipadaa menee.

      En ole törmännyt ulkonäkökeskeisyyteen. Itse olen käynyt useilla sokkotreffeillä kirjoittelujen jälkeen ja naisissa ne ovat olleet ulkonäöllisesti ihan mukavia tapauksia ja mukavaakin on ollut.

    • voivitunvitunvittu

      Mitäs muuta ne miehet on, kuin niitä "tikkareita" naisille? Nimittäin jos eivät olisi niitä "tikkareita" ja te naiset pitäisitte miestä tasa-arvoisena kumppanina, niin ette te helvetin aivottomat kanat kirjoittaisi sata sivuista listaa vaatimuksistanne miesten suhteen.

      Mies ei saa olla sitä ja tätä ja miehen kuuluu olla sitä ja tätä, olette säälittäviä vajakkeja. Karkkeja saa karkkikaupasta, toista ihmistä ei.

      • Ihmetteleväihminen

        Juurikin näin, ettei toista ihmistä saa karkkilaupasta. Ihmetteen kommentissasi, että miksi naisilla, niinkuin miehilläkin ei saisi olla tiedossa millaisen kumppanin tai parisuhteen haluaa.

        Itselleni elämä on jo opettanut sen verran, että tiedän mitä haluan. Jos mies ei halua omasta halustaan samoja asioita, niin silloin se ei ole oikea.

        Ihmiset kokee varmaan herkästi, että olen liian ruma tms. Kyse voi olla kuitenkin siitä, ettei tiedä selvästi mitä haluaa tai halut/tulevaisuuden toiveet eivät kohtaa niiden naisten kanssa, jonka kanssa viestittelee.

        Kun luen profiileita, yritän etsiä sieltä itselleni sopivan kuuloisia ihmisiä, joiden kanssa olisi jotain yhteistä. Laitan viestiä heille ja keskustelut on edenneet ihan kivasti :)


      • Moneksimeitäon

        Kyllä ns. vaatimukset on hyvä olla, jotta kiinnostuksen kohteet ovat samanlaisia. Eihän siinä mitään ihmettelemistä ole. Silloin vältytään kompromisseilta. Mutta tikkareita, jotka istuu kuin hansikas, voi olla harvassa ja voi joutua tinkimään pikkusormesta. Tinkiikö jo peukalon ja etusormen mukavuudesta, onkin se vaikeampi juttu.


    • Jotenkin tuntuu, että käytöstavat ovat unohtuneet puolin ja toisin. Saaristo Open tapahtumassa oli paljon keski-ikäisiä naisia maistissa. Niin pöydän alla kuin päälläkin. Ei minua se haittaa jos olutta latkii, mutta en halua sitä päälleni enkä mitään ylimääräisiä tönimisiä ja huuteluja. Keskiaikamarkkinoilla iltajameissa tuli yksi känninen muija pöytään höpöttämään. Koetin siinä vähän jutella kuvaamisen ohessa. Rupes vähän kähmimäänkin ja kaatoi lopuksi punaviiniä vaatteille ja meni sitä vähän kameralaukunkin päälle. Kun koetin selittää, että monen tuhannen leluni ei oikein tykkää viinistä, niin otti nokkiinsa ja lähti pois. En nyt muista mitä haukkuja sain lisäksi päälleni. Kyllä hauskaa saa pitää, mutta turhaa ilkeilyä en ymmärrä.

      Ihmisen määrittely kuvan perusteella on minusta tyhmää. Ei kuva kerro juuri mitään ihmisestä. Ei sekään tee ihmistä välttämättä fiksuksi, jos katsoo hyviä elokuvia tai lukee hyviä kirjoja. Naiset sanovat tykkäävänsä keskustelutaitoisista miehistä. Ne jotka omistavat kissan tai koiran juttelevat yleensä sille tai siitä. Jos taas haluaisi keskustella jostain fiksusta aiheesta vaikka neorealistisesta elokuvasta. Usein sanasto ja käsitteet on niin hukassa että saisi jotain keskustelua aikaiseksi. Keskustelu ohjautuu pian taas takaisin kissan temppuihin ja Ikean kesätarjouksiin. Usein monen väitetyt harrastukset ovat valheita. Luontoystävällä ei ole edes kunnon kenkiä. Valokuvauksen harrastajalle riittää kännykkä. Elokuvaharrastajalla on ehkä 5 DVD-levyä ja nekin sitä varten jos lapsenlapsi tulee käymään. Ja jostain Barbikeijussta en välitä. Ehkä lapset siitä tykkää. Minä en.

      Treffeillä en tykkää jos naisella on koira mukana "turvana" ja puhuu sille samalla tavalla kuin deitilleen. En pidä siitäkään jos mukana on joku bestis puskissa seuraamassa. Jännittäminen kuuluu asiaan, eikä minua haittaa jos tulee välillä ihan hölmöä juttua. Se on hyvä jos viikonpäivä ja kuukausi on tiedossa. Ja olis kiva, ettei kesken deittiä pidä mennä ostamaan eväitä, iltakaljoja, vessapaperia, lässytetä puhelimessa ym turhanpäivästä. Kukkien kastelu ei minusta ole syy keskeyttää treffit. Pelargonit voivat olla ilman vettä. Treffiseuralainenkin voi kaivata huomiota. Huomion antamista on sekin, että antaa toisen puhua. Naiset keskeyttää helposti ja eivät anna miehelle tilaa ja aikaa puhua. Miehiltä se käy yleensä hitaammin. Miehet ovat seurustelun suhteen hyvin harkitsevaisia. Paljon harkitsevaisempia kuin naiset. Kunnon miehillä on varaa valita vaimoehdokkaista ja mahdollisuudet avioliittoon/seurusteluun menettää helposti.

    • fasfasdfa

      Katkerat miehet... niitä on netti täynnä, valitettavasti. Jos ei katkeria, niin sitten toinen ryhmä on täysidiootit. Itseään saavat syyttää ikisinkkuudestaan. Onneksi miehiä löytyy muualtakin, ja netistäkin löytyy, kunhan vain ei ole kovin malttamaton. Suosittelen chatteja, keskusteluryhmiä yms. ei niin suoraan treffipalveluita.

    • Luepa s24/treffeillä Pusumies -profiili ;)))
      Siinä on aika paljon tietoa itsestäni ihmisenä, harrastuksistani ja siitä mitä ihanaa haluan antaa ja saada Suloisen Naisen kanssa ollessani ;)))
      Laita viesti spostiini, et pety ! ! !

      • Deereedee

        Hah hah, "viriili villi nuorekas 69 vuotias".🙈
        Voi hyvä luoja siivoa nyt papparainen nuo kliseet pois, noille nauraa jo naurismaan aidatkin.


    • Missämaskulinismi

      Nykyään on upeita nuoriamiehiä ketkä tekevät kaiken oikein mutta eivät saa edes karmeimman naisen hyväksyntää. Katkeroituvat tottakai ja nielevät sen, että naiset saavat valita minkä haluavat. Enää se 1% vähemmistö komeimmilla kasvoilla siunattuja miehiä kiinnostavat naisia, he saavat yksinoikeudella kaiken makean. Sitten ihmetellään, miksi miehet ovat närkästyneitä...? Meidän toivo on, että seuraavassa elämässä asiat ovat toisin. Älypuhelimet ovat tehneet rakkauden kokemisen mahdottomaksi miehille.

      • jossaineitäsmää

        Miten kaikki tai edes suurin osa naisista saa kenet haluaa jos 1% miehistä on sellasia? Eihän nyt herranjesta naisia sentään niin paljoa vähemmän ole :D vai oisko kuitenkin niin ettei monet naisetkaan saa haluamaansa muualla kun sun katkerissa kuvitelmissa, ihan tavismiehetkin kun on nirsoja..


    • Onneavaansano

      Kun ensimmäisen kerran hain nettideiteissä kumppania, niin ensimmäisen kolmen kuukauden jälkeen oli oikein selvää etten sieltä kumppania tule löytämään. Siitä on jo melkein kymmenen vuotta. Edelleen olen yksin. Koko tämä ajan olen kokeillut uudestaan nettideittejä ja aina on ollut sama kokemus. Koska halu löytää kumppani on ollut suurempi kuin halu olla löytämättä olen silti halunnut uskoa sen oikean löytyvän.

      Sen verran tämä asia on muuttunut kohdallani, ettei minun enää tarvitse uskoa siihen, usko ei auta siihen mitään, ainoastaan aikaa kuluu turhaan.
      Yritän tästä eteenpäin kuluttaa aikani enemmän itseni hyväksi, kuin oletetun parisuhteen hyväksi.
      Kuka jaksaa antaa itsestään jotain aina ja ei saa siitä yhtään mitään takaisin itselle.
      Jos myyjä ei saa mitään tienestiä on aika viisasta hakea toinen työ.

    • palstailija

      Iso osa miehistä tajuaa, ettei nettideittailu ole todellakaan avain onneen (paitsi sille top 5% ryhmälle, joka saa seuraa muualtakin koska vaan). Nettideittailua voi välillä kokeilla -ilman odotuksia. Jotkut yrittävät yhä epätoivoisemmin ja turhautuvat. Ymmärrettävää.

      Kaikki nettideitit pitäisivät toimia kuten Tinder eli viestiä voi laittaa vasta matchin jälkeen. Ei tulisi näitä ikäviä välikohtauksia.

    • PidänRaivonSisälläni

      Itselläni ei ole tapana raivostua kenellekään vaikka mielessäni kihisen raivoa naisten huonosta käytöksestä nettitreffeillä. Kun et koskaan saa vastauksia asiallisiin viesteihin ja tajuaa että kaikki naiset ovat pelkän ulkonäön perässä niin en ihmettele et osalla menee hermo. Itse pidän kaiken sisälläni mut punaista näen koko nettitreffailusta joka ei vuosienkaan yrittämisen jälkeen ole tuonut edes ainoatakaan treffeille pääsyä siinä missä naiset vaan valitsevat jonon ohi niitä komeampia miehiä.

    • kjiiuokhkjhk

      Itse olen nykyään pannarissa. (Happypancakessa siis..) Miksi ainakin 70% yli nelikymppisten miesten profiileista on täysin tyhjiä? Muissa on yleensä vaan muutama lause -hyvin harvoin näkee kunnon profiilin. Turhauttavaa vastata, kun ei edes tiedä mitä mies etsii..

      • 6plus7

        Kyllä mulla on romaanin verran tekstiä mut ei naisia tunnu kiinnostavan pätkääkään joten et voi pelkkiä tyhjiä profiileja syyttää kun on niitä tekstipitoisiakin. Mut mitä väliä mitä mies kirjoittaa koska menette vain ulkonäön perusteella. Komea mies saa viestejä vaikka profiilissa ei olis pilkkuakaan.


    • huvittunut

      En nettideittaile, mutta mielenkiinnolla luen muiden kokemuksia.
      Ihmetyttää pari seikkaa:
      -komeat miehet saa vastauksia. Missä on tilasto tästä asiasta? Miten rumat miehet tietävät että nämä komeammat tosiaankin vie naiset, olivatpa minkälaisia k-päitä tahansa? Miten tämä asia on todistettu?
      -ihmetellään kun vastauksia ei tule, vaikka oma profiili on romaanin paksuinen. Sitä katsokaas valitsee mitä romaania lukee. Mikä on mielenkiintoinen ja minkä lukisi toisenkin kerran. Tylsää jaaritusta vaikka se omasta mielestä olisikin niin maan mielenkiintoista, ei vaan jaksa lukea eikä kiinnostua.
      Ja kyllä terve skeptisyys on syytä säilyttää. Ei siellä palstoilla pelkästään ne vauvanpuhtaat tyypit liiku. Siellä on kaikenlaista yrittäjää. Ja lopuksi; on vain hyväksyttävä se tosi asia, että jokaisella ihmisellä on omat odotuksensa, makunsa ja halunsa. Epätoivoissaan siihen ekaan ei-nyt-ihan-mutta-menkööt tyyppiin ei pidä tarttua! Ei se ole maailman viimeinen mies eikä nainen, valita pitää ja saa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1955
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      34
      1883
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      78
      1593
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1442
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      311
      1389
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1212
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1149
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1079
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      43
      1021
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      255
      951
    Aihe